Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ”паковка товару, вплив на споживача


 артонна й паперова тара виготовл¤Їтьс¤ з листового, пресо≠ваного, клеЇного й гофрованого картону та паперу.  артонна тара-використовуЇтьс¤ у вигл¤д≥ р≥зних ¤щик≥в, барабан≥в ≥ лотк≥в, а паперова Ч у вигл¤д≥ м≥шк≥в.  артонн≥ ¤щики виготовл¤ютьс¤ здеб≥льшого з тришарового гофрованого картону м≥стк≥стю до 40 кг ≥ б≥льше. Ѕарабани картонн≥ використовуютьс¤ дл¤ паку≠ванн¤ тих самих вид≥в продукц≥њ, що й дерев'¤н≥. ¬они можуть бути також вологозахисною тарою дл¤ г≥гроскоп≥чних матер≥ал≥в. «начного поширенн¤ набула паперова тара у вигл¤д≥ м≥шк≥в] (крафтм≥шки), ¤к≥ застосовуютьс¤ дл¤ таруванн¤ сипких буд≥ве≠льних (в'¤жучих) матер≥ал≥в ≥ х≥м≥кат≥в. ѕаперов≥ м≥шки бувають ≤ двох вид≥в: звичайн≥ й вологонепроникн≥. ѕерш≥ використовують дл¤ нег≥гроскоп≥чних сипких буд≥вельних матер≥ал≥в ≥ х≥м≥кат≥в, а друг≥ Ч дл¤ г≥гроскоп≥чних матер≥ал≥в. ¬ага наповненого чотири-шести шарового паперового м≥шка не повинна перевищувати 50 кг.

ѕол≥мерну й комб≥новану тару виготовл¤ють з пол≥етилену, пол≥в≥н≥лхлориду, пол≥стиролу, пол≥проп≥лену та ≥нших под≥бних ≥ матер≥ал≥в. пол≥мерна й комб≥нована тара використовуЇтьс¤ у вигл¤д≥ ¤щик≥в, бочок, кан≥стр, сул≥й, м≥шк≥вї ло≥к≥в, тощо. ѕласт-1 масов≥ ¤щики виготовл¤ють з пол≥етилену високоњ щ≥льност≥ м≥стк≥стю до 20 кг ≥ б≥льше. ѕол≥етиленов≥ бочки призначаютьс¤ дл¤] транспортуванн¤ та збер≥ганн¤ р≥зних р≥дин ≥ сипких матер≥ал≥в

ћ≥стк≥сть њх дос¤гаЇ 50 л ≥ б≥льше. ƒл¤ транспортуванн¤ та збер≥ганн¤ р≥зних р≥дин широко використовують також пол≥етиленов≥ кан≥стри ≥ сул≥њ м≥стк≥стю до 20 л. ƒл¤ транспортуванн¤ та збер≥ганн¤ саж≥, м≥неральних добрив та ≥нших сипких матер≥ал≥в використовують пол≥етиленов≥ м≥шки м≥стк≥стю 50 кг. Ќин≥ небувалого поширенн¤ набули р≥зн≥ види споживчоњ пол≥мерноњ тари Чпол≥етиленов≥ пакети найр≥зноман≥тн≥шоњ конструкц≥њ та з ориг≥≠нальним оформленн¤м.

ћеталеву тару використовують дл¤ пакуванн¤ матер≥ал≥в, ¤к≥ мають здатн≥сть самозайматис¤, а також летких ≥ х≥м≥чно агреси≠вних матер≥ал≥в, рослинноњ ол≥њ, лак≥в, фарб тощо. ƒо основних вид≥в металевоњ тари в≥днос¤ть бочки, балони, ¤щики, барабани, б≥дони, фл¤ги, банки, коробки тощо. «а розм≥ром њњ под≥л¤ють на велико- (бочки, балони, ¤щики), середньо- (барабани, б≥дони, фл¤≠ги) ≥ др≥бно-габаритну (банки, коробки, лотки).

ћеталева тара ви≠готовл¤Їтьс¤ з тонкоњ листовоњ стал≥, кровельноњ та оцинкованоњ стал≥ й б≥лоњ жерст≥. √азов≥ балони виготовл¤ють ≥з ц≥льнот¤гнутих труб. ƒл¤ транспортуванн¤ й збер≥ганн¤ р≥зних агресивних матер≥ал≥в, ¤к≥ х≥м≥чно взаЇмод≥ють ≥з металом, використовують бочки з внутр≥шн≥м х≥м≥чност≥йким покритт¤м м≥стк≥стю до 200 кг. јнтиокисне покритт¤ використовують також дл¤ кришок, банок та ≥ншоњ тари, призначеноњ дл¤ харчових продукт≥в.

 омб≥нована тара Ч це поЇднанн¤ р≥зних матер≥ал≥в, особливо пластмас, ≥з деревом, металом тощо, що зб≥льшуЇ довгов≥чн≥сть, м≥цн≥сть та зручн≥сть транспортуванн¤ тарних вироб≥в. ƒо основ≠них вид≥в комб≥нованоњ тари належать др≥бногабаритн≥ та спец≥≠альн≥ контейнери, кан≥стри, цистерни, дерев'¤на ¤щикова й боч≠кова тара з елементами з пластмас, крафтпаперу тощо.

«аруб≥жний досв≥д св≥дчить, що нин≥ важк≥ металев≥ та де≠рев'¤н≥ види тари повсюдно зам≥н¤ють на жерст¤ну, пластмасову, паперову тару, упаковку типу Ђтетрапакї тощо. ƒл¤ пива викорис≠товують сул≥њ з капрону ≥ жерст¤н≥ банки. –озробл¤ючи нов≥ види тари, намагаютьс¤ знизити в≥дносну масу тари ≥ коеф≥ц≥Їнт власноњ маси, що забезпечуЇ вив≥льненн¤ транспортних засоб≥в, зменшен≠н¤ ц≥ни ¤к товару, що пакуЇтьс¤, так ≥ його транспортуванн¤.

“аропакувальн≥ матер≥али спри¤ють збереженню тари ≥ захи≠тають товари в≥д .поштовх≥в, в≥брац≥њ та псуванн¤. «алежно в≥д призначенн¤ таропакувальн≥ матер≥али под≥л¤ють на дв≥ групи. ѕершоњ належать: прокладн≥ матер≥али, ¤к≥ в≥дд≥л¤ють товари ƒин в≥д одного (гофрований картон тощо); п≥дстилков≥ матер≥али (п≥нопласт, стружка, м≥неральна вата тощо); загортальн≥ й об-матер≥али, ¤к≥ збер≥гають товари в≥д короз≥њ, температурних коливань (антикороз≥йний пап≥р тощо). ƒо другоњ групи таропакувальних матер≥ал≥в в≥днос¤ть кр≥пильн≥ засоби (цв¤хи, талева стр≥чка, скр≥пи, др≥т, шпагат тощо), ¤к≥ призначено з'Їднуванн¤ конструктивних елемент≥в тари.

”паковка маЇ задовольн¤ти так≥ основн≥ вимоги: безпека, еколог≥чна безпека, над≥йн≥сть, сум≥сн≥сть, взаЇмозам≥нн≥сть, економ≥чна ефективн≥сть.

Ѕезпека упакуванн¤ означаЇ, що речовини, ¤к≥ Ї шк≥дливими дл¤ орган≥зму ≥ ¤к≥ м≥ст¤тьс¤ в тар≥, не можуть перейти в товар, ¤кий безпосередньо з нею стикаЇтьс¤. “ак≥ речовини мають у своЇму склад≥ майже вс≥ види упаковки (металева тара м≥стить за≠л≥зо, олово або алюм≥н≥й, пап≥р Ч свинець, пол≥мерн≥ матер≥али тЧ шк≥длив≥ мономери). ” таких випадках безпека упаковки забезпе≠чуЇтьс¤ з допомогою захисних покрить (спец≥альний лак, полуда дл¤ металевоњ тари) або обмеженн¤ строк≥в збер≥ганн¤ товар≥в або продукт≥в (пол≥етиленова або пол≥хлорв≥н≥лова тара). ƒл¤ кольо≠рового оформленн¤ упаковки треба користуватис¤ т≥льки нешк≥д≠ливими барвниками. Ќайб≥льш безпечною Ї скл¤на тара, а також р≥зноман≥тн≥ тканинн≥ м≥шки, найменш Ч металева ≥ пол≥мерна.

≈колог≥чн≥ ¤кост≥ упаковки Ч це здатн≥сть њњ за використанн¤ та утил≥зац≥њ не завдавати суттЇвоњ шкоди довк≥ллю. јбсолютно без≠печних дл¤ навколишнього середовища вид≥в упаковки немаЇ: за њњ утил≥зац≥њ в навколишнЇ середовище потрапл¤ють найр≥зноман≥т≠н≥ш≥ речовини, у т≥м числ≥ шк≥длив≥ дл¤ здоров'¤ та просто отруйн≥.

Ќад≥йн≥сть упаковки Ч це њњ здатн≥сть збер≥гати механ≥чн≥ ¤кост≥ чи герметичн≥сть прот¤гом тривалого часу. «авд¤ки цьому упаковка забезпечуЇ необх≥дн≥ умови дл¤ збер≥ганн¤ товар≥в. ”паковка багаторазового призначенн¤ маЇ збер≥гати форму ¤к з товаром, так ≥ без нього. —трок збер≥ганн¤ одноразовоњ упаковки здеб≥льшого не перевищуЇ строк≥в придатност≥ самого товару.

—ум≥сн≥сть упаковки Ч це њњ здатн≥сть не зм≥нювати спожив≠чих ¤костей тих товар≥в, котр≥ в нењ пакують. ƒл¤ цього упаковка (сама тара) маЇ бути чистою, сухою, без ознак пл≥сн¤ви ≥ сторон≠н≥х запах≥в. ¬она не повинна взаЇмод≥¤ти з окремими компонен≠тами товару (вода, жири тощо). «аборон¤Їтьс¤ застосовувати упаковку, несум≥сну з товаром. “ак, не можна використовувати обгортковий пап≥р ≥ пол≥етиленову пл≥вку дл¤ жирних продукт≥в, бо вони всмоктують у себе жир. ƒерев'¤н≥ ¤щики дл¤ харчових продукт≥в не можна виготовл¤ти з древесини шпилькових пор≥д бо продукти матимуть запах живиц≥.

¬заЇмозам≥нн≥сть Ч здатн≥сть упаковки одного виду зам≥н¤ти ≥ншу. “ак, герметичн≥ металев≥ банки можна зам≥нити скл¤ними з металевими кришками, ¤щики Ч контейнерами або картонними

≈стетичн≥ ¤кост≥ стають усе б≥льш важливими в економ≥ц≥ розвинутих крањн. ÷е стосуЇтьс¤ будь-¤коњ упаковки, але Ї особливо важливим дл¤ споживацькоњ тари. ≈стетичн≥сть упаковки ќс¤гаЇтьс¤ за допомогою застосуванн¤ спец≥альних матер≥ал≥в ( целофан, пол≥етилен тощо), а також ¤скравого оформ≠ленн¤ (кольорова гама й малюнки).

≈коном≥чна ефективн≥сть упаковки залежить в≥д њњ власноњ вартост≥, ц≥ни експлуатац≥њ та вартост≥ утил≥зац≥њ. ¬ласна варт≥сть упаковки залежить в≥д застосованих матер≥ал≥в, а також техноло≠г≥чност≥ виробництва самоњ тари. “ак, пап≥р дешевший за скло, метал чи пластмасу, але останн≥ значно технолог≥чн≥ш≥ за нього (л≥пше плавл¤тьс¤, штампуютьс¤ та формуютьс¤).

« урахуванн¤м ус≥х цих фактор≥в маркетолог повинен прави≠льно вибрати в≥дпов≥дну упаковку. —учасна упаковка маЇ бути оптимальною за варт≥стю, привабливою за зовн≥шн≥м вигл¤дом, над≥йно захищати те, що в н≥й м≥ститьс¤, забезпечувати зручне транспортуванн¤. ќбов'¤зковою умовою оптим≥зац≥њ упаковки Ї стандартний розм≥р, що значно полегшуЇ транспортуванн¤, пере≠везенн¤ та складуванн¤ товар≥в.

–озрахунки потреби в тар≥ й таропакувальних матер≥алах про≠вод¤тьс¤ в службах маркетингу, до ¤ких належить також тарне господарство. ÷≥ розрахунки виход¤ть ≥з попиту на продукц≥ю, з њњ к≥лькост≥ та номенклатури, а також ≥з норм витрат тарних ≥ па≠кувальних матер≥ал≥в на одиницю тари.

Ќорма витрат матер≥ал≥в на виготовленн¤ одиниц≥ тарного ви≠робу залежить в≥д технолог≥њ њњ виробництва, виду сировини, роз≠м≥р≥в ≥ конструкц≥њ тари. –озрахунки можна вести також ≥ за вар≠т≥сними показниками продукц≥њ, що пакуЇтьс¤ в даний вид тари (наприклад, на 1 тис. гривень вартост≥ продукц≥њ, що пакуЇтьс¤). ÷≥ розрахунки необх≥дн≥, коли в одиницю тари пакуЇтьс¤ к≥лька найменувань продукц≥њ п≥дприЇмства.

12

Ќазва: ”паковка товару, вплив на споживача
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (1144 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
окно - hotel rooms - автор - cd cd - скачать реферат - department education - bmw bmw
Page generation 0.134 seconds
Хостинг от uCoz