ћенеджмент > Ћ≥деруванн¤
низький —туп≥нь високий ор≥Їнтац≥њ на завданн¤ У «р≥л≥стьФ виконавц¤ висока середн¤ низька –ис.6.7. —итуац≥йна модель керуванн¤ ѕ.’ерс≥ та .Ѕланшара ” модел≥ вид≥лен≥ 4 стил≥ керуванн¤ залежно в≥д ступен¤ Узр≥лост≥Ф виконавц≥в: S1 Ц Удавати вказ≥вкиФ. ÷е сполученн¤ низького р≥вн¤ ор≥Їнтац≥њ на людину ≥ високого Ц на задачу. “акий стиль до п≥длеглих з низьким р≥внем Узр≥лост≥Ф (ћ1). ” даному випадку п≥длегл≥ або не хочуть, або не здатн≥ в≥дпов≥дати за конкретне завданн¤. “ому дл¤ них потр≥бн≥ ≥нструкц≥њ, вказ≥вки, жорсткий контроль; 2. S2 Ц УпродаватиФ. ÷е одночасно висока ор≥Їнтац≥¤ ¤к на людину, так ≥ на роботу. ѕ≥длегл≥ бажають приймати в≥дпов≥дальн≥сть, але не спроможн≥ внасл≥док середнього р≥вн¤ Узр≥лост≥Ф (ћ2). ќтже, кер≥вник обираЇ повед≥нку, ор≥Їнтовану на завданн¤, ≥ п≥дтримуЇ ентуз≥азм виконавц≥в; 3. S3 Ц стиль, ¤кий грунтуЇтьс¤ на залученн≥ п≥длеглих до прийн¤тт¤ р≥шень. ” так≥й ситуац≥њ п≥длегл≥ спроможн≥, але не бажають в≥дпов≥дати за виконанн¤ завданн¤. ѕ≥длегл≥ знають, що ≥ ¤к треба робити, њм не потр≥бн≥ конкретн≥ вказ≥вки (середн≥й р≥вень зр≥лост≥ Ц ћ3). ѕроте вони мають в≥дчувати свою причетн≥сть до виконанн¤ поставленого завданн¤. ер≥вники можуть п≥двищити мотивац≥ю п≥длеглих, надаючи њм можлив≥сть приймати участь у прийн¤тт¤ р≥шень. 4. S4 - делегуванн¤. ѕ≥длегл≥ ≥ спроможн≥, ≥ бажають приймати в≥дпов≥дальн≥сть. ѕовед≥нка кер≥вника за такоњ ситуац≥њ може поЇднувати низький р≥вень ор≥Їнтац≥њ ¤к на завданн¤, так ≥ на людськ≥ в≥дносини. ер≥вник дозвол¤Ї п≥длегли д≥¤ти самост≥йно.
Ќазва: Ћ≥деруванн¤ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (4571 прочитано) |