Менеджмент > Функції менеджменту та їх характеристика
Характеристики ефективного контролю Поведінка людей, природно, не єдиний чинник, що визначає ефективність контролю. Для того щоб контроль міг виконати свою істинну задачу, тобто забезпечити досягнення цілей організації, він повинен володіти декількома важливими властивостями. Контроль є ефективним, якщо він має стратегічний характер, націлений на досягнення конкретних результатів, своєчасний, гнучкий, простий і економічний. Коли організації здійснюють свій бізнес на зарубіжних ринках, функція контролю придбаває додаткову міру складності. Контроль на міжнародному масштабі є особливо важкою справою через велике число різних областей діяльності і комунікаційні бар'єри. Результативність контролю можна поліпшити, якщо періодично провести зустрічі відповідальних керівників в штаб-квартирі організації і за кордоном. Особливо важливо не покладати на іноземних керівниках відповідальність за розв'язання тихий проблем, які від них не залежать. Використана література 1. Балабанов И.Т. «Основі фінансового менеджменту», М., - 1995, (с.284). 2. Веснін В.Р. «Основі менеджменту», М., - 1997, (с.412). 3. Галькевич Р.С. Набоков В.И. «Основі менеджменту», М., - 1998, (с.467). 4. Герчикова И.Н. «Менеджмент: підручник для вузів», - М., ЮНІТІ "Банки і біржі", 1994, (с.375). 5. Кабанов А.Я. «Управління персоналом організації», - М., 1997, (с.435). 6. Кохно П.А., Мікрюков В.А., Коморов С.Е. «Менеджмент», - М., Фінанси і статистика, 1993, (с.411). 7. Ленд П.Е. «Менеджмент - мистецтво управляти», М., - 1995, (с.284).
Назва: Функції менеджменту та їх характеристика Дата публікації: 2005-03-03 (6033 прочитано) |