ћ≥жнародн≥ в≥дносини > ћ≥жнародна торг≥вл¤ ≥ зовн≥шньоторг≥вельна пол≥тика
«алежно в≥д особливостей комерц≥йного контракту: –ухома ц≥на ― ц≥на, заф≥ксована в контракт≥, ¤ка може бути перегл¤нута зг≥дно ≥з застереженн¤м у контракт≥ в≥дпов≥дно до зм≥ни ринковоњ ц≥ни товару на момент його поставки; “верда ц≥на ― ц≥на, ¤ка встановлюЇтьс¤ на момент п≥дписанн¤ контракту ≥ не п≥дл¤гаЇ зм≥н≥ прот¤гом всього терм≥ну д≥њ контракту; овзна ц≥на ― ц≥на, ¤ка встановлюЇтьс¤ на момент п≥дписанн¤ контракту ≥ п≥дл¤гаЇ перегл¤ду базисноњ ц≥ни з урахуванн¤м витрат виробництва. ѕерегл¤д в≥дбуваЇтьс¤ на основ≥ обумовленоњ структури ц≥ни ≥ поширюЇтьс¤ або на всю суму витрат виробництва, або на його конкретн≥ елементи. ѕри цьому зазначаЇтьс¤ њхн¤ величина ≥ в≥дсоток в≥д загальноњ вартост≥ замовленн¤. «астосовуЇтьс¤ цей вид ц≥ни щодо продукц≥њ, ¤ка виготовл¤Їтьс¤ прот¤гом тривалого часу; ÷≥на з наступною ф≥ксац≥Їю ― ц≥на, ¤ка уточнюЇтьс¤ в процес≥ виконанн¤ контракту безпосередньо перед доставкою кожноњ парт≥њ товару або щор≥чно перед початком ф≥нансового року. «алежно в≥д сфери д≥¤льност≥: ќптово-в≥дпускн≥ ц≥ни на промислову продукц≥ю; «акуп≥вельн≥ ц≥ни ― оптов≥ ц≥ни, за ¤кими с≥льгоспп≥дприЇмства, фермери ≥ населенн¤ закуповують с≥льгосппродукц≥ю; ÷≥ни на буд≥вельну продукц≥ю, ¤ка оц≥нюЇтьс¤ за трьома видами: ошторисна варт≥сть, граничний розм≥р витрат на буд≥вництво кожного окремого обТЇкта; ѕрейскурантна ц≥на ― усереднена кошторисна варт≥сть одиниц≥ продукц≥њ; ƒогов≥рна ц≥на ― ц≥на обТЇкта, ¤ка встановлюЇтьс¤ за домовлен≥стю м≥ж замовником ≥ п≥др¤дниками; “ранспортн≥ тарифи ― плата за перевезенн¤ вантаж≥в ≥ пасажир≥в. «алежно в≥д пор¤дку в≥дшкодуванн¤ споживачем транспортних витрат можна вид≥лити: ™дина ц≥на з включенн¤м витрат з доставки передбачаЇ встановленн¤ Їдиноњ ц≥ни з включенн¤м до нењ однаковоњ дл¤ вс≥х споживач≥в суми транспортних витрат незалежно в≥д в≥дстан≥, в≥д м≥сц¤ виробництва продукц≥њ ≥ розраховуЇтьс¤ ¤к середн¤ варт≥сть ус≥х перевезень; «ональн≥ ц≥ни ― передбачають вид≥ленн¤ к≥лькох географ≥чних зон ≥ встановленн¤ Їдиноњ ц≥ни дл¤ кл≥Їнт≥в, ¤к≥ перебувають у межах одн≥Їњ зони; ÷≥ни базисного пункту ― при цьому метод≥ обираЇтьс¤ к≥лька базисних м≥ст ≥ фактичн≥ ц≥ни продажу розраховуютьс¤ додаванн¤м до ц≥ни транспортних витрат з доставки товару замовнику до найближчого до нього базисного пункту. Ћ≥тература. ¬.™. Ќовицький. ћ≥жнародна економ≥чна д≥¤льн≥сть ”крањни. ињв 2003р. —. —. √аркавенко. ћаркетинг. ињв 2002р.
Ќазва: ћ≥жнародна торг≥вл¤ ≥ зовн≥шньоторг≥вельна пол≥тика ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (3865 прочитано) |