Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћ≥жнародн≥ в≥дносини > “орговельно-економ≥чне сп≥вроб≥тництво ”крањни з ‘–Ќ


як п≥дтверджуЇ анал≥з м≥ждержавних в≥дносин, ‘–Ќ активно п≥дтримуЇ економ≥чну стратег≥ю ”крањни на пол≥тичному р≥вн≥. 2001 р. став важливим етапом у розвитку украњнсько-н≥мецького сп≥вроб≥тництва. ” грудн≥ минулого року в м.  иЇв≥ в≥дбулас¤ IV пол≥тична консультац≥¤ на вищому р≥вн≥. —еред ≥нших питань, ¤к≥ розгл¤дали, була тема економ≥чного сп≥вроб≥тництва м≥ж нашими крањнами. ¬агомими були ≥ р≥шенн¤: н≥мецька сторона оголосила про в≥дкритт¤ гермес≥вського плафона (наданн¤ страхового поручництва н≥мецького ј“ Ђ√ермесї п≥д кредитн≥ л≥н≥њ в ≥нвестиц≥йн≥ проекти) дл¤ ”крањни на 2002 р. у розм≥р≥ 150 млн. Ївро. ÷ей крок розгл¤дають, насамперед, ¤к позитивний пол≥тичний сигнал дл¤ н≥мецьких ≥нвестор≥в.

як один ≥з результат≥в розширенн¤ сп≥впрац≥ ”крањни з Ќ≥меччиною в напр¤мку спри¤нн¤ розвитку п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, Ї п≥дписанн¤ п≥д час ≤V пол≥тичноњ консультац≥њ на найвищому р≥вн≥ сп≥льноњ за¤ви ур¤ду ”крањни та ур¤ду ‘–Ќ щодо п≥дтримки ѕрограми заход≥в ≥з переп≥дготовки управл≥нських кадр≥в дл¤ сфери п≥дприЇмництва в ”крањн≥, за¤ви про нам≥ри м≥ж ћ≥н≥стерством аграрноњ пол≥тики ”крањни та ‘едеральним м≥н≥стерством захисту прав споживач≥в, продовольства та с≥льського господарства Ќ≥меччини щодо сп≥вроб≥тництва у галуз≥ сертиф≥кац≥њ с≥льськогосподарськоњ техн≥ки. «≥ свого боку ”крањна нин≥ робить р≥шуч≥ кроки до створенн¤ загальновизнаних обмежуючих умов дл¤ б≥знес-д≥¤льност≥, адаптац≥њ нац≥онального законодавства, запровадженн¤ принцип≥в ефективного приватного п≥дприЇмництва.

ќптим≥стично вигл¤дають ≥ результати зовн≥шньоеконом≥чноњ д≥¤льност≥. јктив≥зац≥¤ економ≥чноњ д≥¤льност≥ в ”крањн≥ стимулювала розвиток зовн≥шньоњ торг≥вл≥. “ак, у 2001 p. зовн≥шньоторговельний оборот товар≥в ≥ послуг ”крањни становив 36,7 млрд. дол. —Ўј ≥ зб≥льшивс¤ пор≥вн¤но з 2000 p. на 10,7%, у т. ч. обс¤ги експорту зб≥льшилис¤ на 9,7%, ≥мпорту Ц на 12,0. —альдо торгового балансу було позитивним ≥ становило майже 2,9 млрд. дол. ” зовн≥шн≥й торг≥вл≥ зусилл¤ спр¤мовувались на формуванн¤ ¤к≥сно нового р≥вн¤ партнерських стосунк≥в, нового баченн¤ розвитку торговельно-економ≥чних та ≥нвестиц≥йних в≥дносин, побудованих на реал≥стичн≥й основ≥ в≥дпов≥дно до нагальних потреб нац≥ональноњ економ≥ки ”крањни, на виробленн¤ системи нових орган≥зац≥йних ≥ ф≥нансово-економ≥чних форм та метод≥в роботи щодо створенн¤ умов ≥ зац≥кавленост≥ п≥дприЇмц≥в обох крањн у розширенн≥ та поглибленн≥ партнерських звТ¤зк≥в.

ќбнад≥йлив≥ перспективи розвитку торговельних в≥дносин з Ќ≥меччиною у 2002 р. «авершено переговори з ™— щодо пролонгац≥њ двосторонньоњ угоди з ”крањною з питань торг≥вл≥ металург≥йною продукц≥Їю Ц це даЇ змогу зб≥льшити постачанн¤ до ‘–Ќ металург≥йних вироб≥в, виготовлених в ”крањн≥. ™— з березн¤ минулого року в≥дм≥нив к≥льк≥сн≥ обмеженн¤ на торг≥влю в≥тчизн¤ною текстильною продукц≥Їю. «а оц≥нками фах≥вц≥в, це дасть змогу зб≥льшити постачанн¤ украњнських текстильних вироб≥в до крањн ™— б≥льш ¤к на 100 млн. дол.

–азом з тим, ¤к видно з проведеного анал≥зу, залишаютьс¤ актуальними ≥ необх≥дними конкретн≥ кроки ”крањни в таких напр¤мках:

актив≥зац≥њ та вдосконаленн¤ механ≥зм≥в державноњ п≥дтримки експорту за рахунок упровадженн¤ б≥льш спри¤тливих економ≥чних та орган≥зац≥йно-правових умов розвитку украњнського експорту, механ≥зм≥в державноњ ф≥нансовоњ, податковоњ, страховоњ, маркетинговоњ та ≥нформац≥йно-консультативноњ п≥дтримки украњнських експортер≥в;

усуненн¤ перешкод з в≥дшкодуванн¤ податку на додану варт≥сть експортерам;

розв'¤занн¤ проблеми взаЇмного визнанн¤ сертиф≥кат≥в ¤к одн≥Їњ з основних передумов дл¤ зн¤тт¤ техн≥чних бар'Їр≥в на шл¤ху украњнськоњ продукц≥њ на н≥мецький ринок, приведенн¤ украњнських стандарт≥в у в≥дпов≥дн≥сть до Ївропейських;

значноњ трансформац≥њ експортноњ структури, п≥двищенн¤ конкурентоспроможност≥ експортного потенц≥алу шл¤хом модерн≥зац≥њ д≥ючих ≥ запровадженн¤ нових, експортоспроможних виробництв;

використанн¤ на¤вних конкурентних переваг украњнськоњ економ≥ки дл¤ зростанн¤ двохсторонн≥х торговельно-економ≥чних зв'¤зк≥в (у тому числ≥ на¤вност≥ передових науково-техн≥чних розробок в окремих секторах промисловост≥, ≥снуючоњ м≥нерально-сировинноњ бази, спри¤тливих природнокл≥матичних умов, на¤вност≥ висококвал≥ф≥кованоњ робочоњ сили, виг≥дного географ≥чного положенн¤);

зменшенн¤ в≥дТЇмного зовн≥шньоторговельного сальдо в украњнсько-н≥мецьк≥й торг≥вл≥ через стимулюванн¤ засобами тарифного ≥ нетарифного впливу ввезенн¤ в ”крањну переважно ≥нвестиц≥йних товар≥в дл¤ модерн≥зац≥њ украњнськоњ промисловост≥ й створенн¤ передумов дл¤ зростанн¤ експортно-ор≥Їнтованих галузей;

≥нтенсиф≥кац≥њ переговорного процесу з ™— щодо зн¤тт¤ ≥снуючих торговельних обмежень на поставку товар≥в украњнського походженн¤, а також проведенн¤ двосторонн≥х консультац≥й щодо л≥берал≥зац≥њ ринку с≥льськогосподарських товар≥в;

розвитку ≥нфраструктури зовн≥шньоеконом≥чних представництв на основ≥ самоокупност≥, виробленн¤ механ≥зм≥в державного впливу та п≥дтримки розвитку мереж≥ заруб≥жних представництв украњнських ф≥рм та об'Їднань, ≥н≥ц≥юванн¤ створенн¤ зм≥шаних украњнсько-н≥мецьких торгових палат дл¤ розширенн¤ сп≥впрац≥, особливо у сфер≥ малого та середнього б≥знесу;

забезпеченн¤ ефективного р≥вн¤ ≥нформац≥йноњ п≥дтримки украњнського експорту, вдосконаленн¤ виставковоњ д≥¤льност≥ шл¤хом залученн¤ ¤к державних, так ≥ громадських кошт≥в дл¤ наданн¤ п≥дтримки участ≥ украњнських ф≥рм у найб≥льших ¤рмаркових заходах, що провод¤ть у ‘–Ќ.

ќкрема проблема торговельно-економ≥чних в≥дносин ”крањни з Ќ≥меччиною Ц ≥снуванн¤ торгових обмежень тарифного, нетарифного ≥ техн≥чного характеру. ƒо товарних груп, що зазнають дискрим≥нац≥њ в торг≥вл≥ з ‘–Ќ, належать так≥, ¤к металев≥ вироби, труби, окрем≥ види х≥м≥чноњ продукц≥њ. ѕри цьому функц≥ю гальмуванн¤ надходженн¤ вказаних товар≥в украњнського виробництва на н≥мецький ринок виконують антидемп≥нгов≥ розсл≥дуванн¤.

—л≥д зазначити, що антидемп≥нгов≥ та антисубвенц≥йн≥ розсл≥дуванн¤ ≥ в≥дпов≥дн≥ м≥жнародн≥ переговори Ц це компетенц≥¤  ом≥с≥њ ™вропейського —оюзу, зокрема √енерального директорату торг≥вл≥. ¬≥дпов≥дно до цього Ќ≥меччина ¤к повноправний член ™— свою зовн≥шньоторговельну пол≥тику зд≥йснюЇ значною м≥рою опосередковано, через  ом≥с≥ю ™вропейського —п≥втовариства. ѕри цьому уповноваженим в≥д ‘–Ќ м≥н≥стерством з питань п≥дготовки пропозиц≥й та участ≥ в робот≥ сп≥льного ком≥тету Ї ‘едеральне м≥н≥стерство економ≥ки ≥ технолог≥й Ќ≥меччини, зокрема департамент з питань зовн≥шньоеконом≥чноњ та Ївропейськоњ пол≥тики.

‘едеральне м≥н≥стерство економ≥ки ≥ технолог≥й ‘–Ќ проводить широку роботу серед п≥дприЇмц≥в Ќ≥меччини щодо розТ¤сненн¤ своЇњ зовн≥шньоеконом≥чноњ пол≥тики, зокрема щодо захисту ринку в≥д недобросов≥сноњ конкуренц≥њ (в т. ч. проведенн¤ сем≥нар≥в про застосуванн¤ антидемп≥нгових та антисубвенц≥йних заход≥в дл¤ боротьби з недобросов≥сною конкуренц≥Їю на св≥товому ринку). јле щодо питань проведенн¤ антидемп≥нгових заход≥в Ќ≥меччина д≥Ї в≥дпов≥дно до положень јндидемп≥нгового кодексу —в≥товоњ орган≥зац≥њ торг≥вл≥. ѕри цьому сл≥д зазначити, що Ќ≥меччина вже к≥лька рок≥в не ≥н≥ц≥юЇ нових антидемп≥нгових розсл≥дувань проти поставок украњнських товар≥в, ¤к≥ останн≥м часом перетворилис¤ в один ≥з серйозних гальм≥вних фактор≥в нетарифного характеру щодо торг≥вл≥ украњнськими товарами на св≥товому ринку.

ѕрот¤гом 1995Ц2000 рр. та першого п≥вр≥чч¤ 2001 р.  ом≥с≥¤ ™— зд≥йснювала антидемп≥нгов≥, антисубсид≥йн≥ та спец≥альн≥ розсл≥дуванн¤ стосовно 44 крањн[6], у тому числ≥ найб≥льше щодо ≥мпорту з таких крањн, ¤к ‘едеративна –еспубл≥ка Ѕразил≥¤, –еспубл≥ка ¬енесуела, –еспубл≥ка ≤нд≥¤,  Ќ–, ћалайз≥¤, ћексиканськ≥ —получен≥ Ўтати, –еспубл≥ка ѕольща, –еспубл≥ка  оре¤, –ос≥йська ‘едерац≥¤, ”горська –еспубл≥ка та де¤ких ≥нших. Ѕула серед них ≥ ”крањна. –езультат антидемп≥нгових д≥й Ц прийн¤тт¤ р≥шенн¤ про попередн≥й митний розгл¤д, зм≥ну податку, припиненн¤ поставок в≥дпов≥дних вид≥в продукц≥њ.

–азом з цим, ¤к показав анал≥з експортних ц≥н на продукц≥ю, що поставл¤ли до ‘–Ќ та ≥нших крањн ™—, в р¤д≥ випадк≥в антидемп≥нгов≥ розсл≥дуванн¤ розпочинали не через порушенн¤ ”крањною антидемп≥нгового законодавства. ÷е були суто протекц≥он≥стськ≥ заходи, спр¤мован≥ на захист ринку своњх крањн, що п≥дтверджують ≥ незалежн≥ Ївропейськ≥ експерти. ќднак з метою попередженн¤ можливих д≥й такого характеру з боку ™вропейськоњ ком≥с≥њ та забезпеченн¤ розширенн¤ присутност≥ продукц≥њ украњнських п≥дприЇмств на ринку Ќ≥меччини, а також зд≥йсненн¤ заход≥в, спр¤мованих на захист нац≥онального товаровиробника в антидемп≥нгових розсл≥дуванн¤х, доц≥льно:

удосконалювати структуру украњнсько-н≥мецькоњ торг≥вл≥, впроваджуючи нов≥ форми торговельних звТ¤зк≥в, зокрема виробничу кооперац≥ю, сп≥вроб≥тництво на компенсац≥йн≥й основ≥ та орган≥зац≥ю сп≥льних виробництв шл¤хом закуп≥вл≥ л≥ценз≥й;

звернути увагу субТЇкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ р≥зних орган≥зац≥йних форм ≥ форм власност≥ (¤к≥ мають безпосереднЇ в≥дношенн¤ до виробництва та реал≥зац≥њ чутливоњ до антидемп≥нгових розсл≥дувань продукц≥њ на зовн≥шньому ринку) на необх≥дн≥сть вивченн¤ ≥ врахуванн¤ ними ц≥нових умов на р≥зних секторах ринку ¤к ‘–Ќ, так й ≥нших крањн ™—.

ƒоц≥льно також на державному р≥вн≥ прид≥л¤ти б≥льше уваги зд≥йсненню контрзаход≥в та антидемп≥нгових розсл≥дувань щодо постачань на украњнський ринок окремих товар≥в Ївропейського виробництва.

“орговельно-економ≥чне сп≥вроб≥тництво м≥ж ”крањною та Ќ≥меччиною регулюЇ ≥ регламентуЇ в≥дпов≥дна догов≥рно-правова база, що нал≥чуЇ близько 50 документ≥в. ѕереважна б≥льш≥сть з них регулюЇ в≥дносини м≥ж нашими крањнами в економ≥чн≥й сфер≥ та включаЇ ¤к загальн≥ обмежуюч≥ угоди щодо розвитку торговельно-економ≥чного та ≥нвестиц≥йного сп≥вроб≥тництва, так ≥ галузев≥ домовленост≥ щодо специф≥чних питань сп≥впрац≥ в окремих галуз¤х економ≥чноњ д≥¤льност≥.

Ќазва: “орговельно-економ≥чне сп≥вроб≥тництво ”крањни з ‘–Ќ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (3227 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
diet weight - unsecured debt - медицинские - hotel trick - cheapest cheap - јзи¤ - unsecured low
Page generation 0.131 seconds
Хостинг от uCoz