Музика > Вивчення партитури диригентом
Після цього можна приступати до розучування з хором музики і тексту даного відривку із опери (допускається) що диригент попереднього добре вивчити партитуру хору і його ясна форма тональний і гармонічний план твору, ясно, де головне і другорядне, які голоси партитури між собою більш-менш зв’язані і т.д.). В розучуванні твору перша закінчена побудова продовжується з 16-ти тактів. Наступна, також закінчена побудова, мала багато спільного з першим, вирівнюється також з 16-ти тактів, тобто починається 17-ти і закінчується 32-гим тактом. Кожна із цих побудов має форму періоду абсолютно однакової конструкції, яка нагадує форму куплета народно-пісенного складу. Третя побудова, зовсім не похожа на перших дві в доброму відношенні, має цілковиту схожість з ними по формі. Дана побудова має форму періода-куплета, продовжується 16-ть тактів, і головна музична тема проходить повністю. В нижчих голосах оркестру (в лівій руці фортепіано існує перекладення). Якщо порівняти партію сопрано першого куплета і партію нижчих голосів. Інструментів або першого куплета і партію, яка порівняє першого сопрано, першого куплета і куплета можна виявити буквально першого куплета. Тональність ре-мінор. Розмір 2/4. Інструментальний вступ Andante (d-60-12 тактів. Хор - Andantino (d-76-48) тактів, із яких: перший куплет – період 16-ти тактів; другий куплет – період 16-ти тактів; третій куплет – період 16 тактів. Таким чином кожна закінчена побудова має 16 тактів і має форму періода-куплета. Тепер період-купелт треба розділити на частини, щоби вияснити, до хору можна брати дихання і можна робити зупинки при розучуванні. При вивченні партії чоловічих голосів потрібно звернути особливу увагу зробити інтонацію у ході сі-бемоль, сі-бекар-ля-у тепорів.
Назва: Вивчення партитури диригентом Дата публікації: 2005-03-07 (985 прочитано) |