Музика > Викладання гри на скрипці
РОБОТА НАД ШКІЛЬНИМ І ДОШКІЛЬНИМ РЕПЕРТУАРОМ. Робота над шкільним репертуаром – особливість професійного навчання на музичному відділі педагогічного училища. Учні скрипалі вивчають та нагромаджують репертуар на основі визначеного плану на кожного учня. Важливою частиною праці майбутнього вчителя є образний показ музичного твору. Учень – скрипаль використовує скрипку під ознайомлення з новою піснею , розуучує пісню, інтонуючи найтрудніші місця на інструменті, ілюструє музику для слухання. Викладачеві необхідно поставити штрихи, які відповідають артикуляції ( в даному випадку підпорядкувати їх тексту), аплікатуру. Слуд загострити увагу на особливо важких щодо інтонації місцях, на характерних інтервалах, хроматизмах. Індивідуальний план – мінімум на I-IV семестри для учнів з базою восьмирічної школи (курс навчання чотири роки), включає чотири твори дошкільного репертуару, два твори шкільного репертуару. З V-го семестру починається практика в дитячому садку. В скрипкових класах на оцінку грають матеріал, потрібний для проведення чергового уроку чи музичного навчання. Індивідуальний план – мінімум на семестр для учнів з базою середньої школи включає 6 творів дошкільного репертуару та три з шкільного. Примітка:нотний матеріал для слухання музики слід використовувати з хрестоматії для скрипки, випуски 2, 3,4, 5, 6 вид “Музика”, збірник видавництва “Музична Україна”, взірці обрядово-пісенного та танцювального фольклору українського народу та інших народів, що проживають на Україні. РЕКОМЕНДОВАНИЙ РЕПЕРТУАР. І – ІІ курси П‘єси. Зноско – Боровський О. | ВЕСЕЛИЙ ТАНОК | Лисенко М. | Елегія | Косенко В. | Гавот | Ревуцький Л. | Інтермеццо | Скорик М. | Лірник, Простенька мелодія | Глушков П. | Пісня без слів | Вериківський М. | Пісня з “Української сюїти” | Січинський Д., І. Левицький | Дума про Нечая | Глієр Р. | Романс до – мінор, Прелюдія, Вальс, Пастораль, Гумореска | Прокоф‘єв С. | Гавот з “Класичної симфонії”, Вокаліз, тарантелла | Мострас К. | Сарабанда, І фуга, етюд ля-мінор, Східний танок | Іполітов – Іванов М. | Мелодія | Львов О. | Народна мелодія, Етюд №3,4,6 | Хандошкін І. | Канцона | Кюї Ц. | Безперервний рух | Лядов О. | Маленький вальс | Яншинов О. | Пряля | Державні екзамени. На державному екзамені зі спецінструменту виявляються професійні(виконавські і акомпаніаторські навики і уміння випускників) Підготовка до державного екзамену пердбачає обговорення екземенаційних програм випускників предметною комісією на початку остеннього року навчання, часткове прослуховування програм в кінці 7-го семестру та слухання всієї випускної програми за місяць до державного екзамену всіма членами предметної комісії. Необхідно диференційовано підходити до складання випускних програм для студентів з різним рівнем музичної підготовки. Різниця в програмах може стосуватись тільки обсягу виконуваних творів, в усьому іншому – вимоги до виконуваних програм державного екзамену єдині. Програма для державного екзамену повинна бути складена із різних творів різних за змістом, стилем, фактурою і формою, максимальновідображати рівень виконавський його навиків і умінь випускника, рівень його музичної культури. У програму державного екзамену повинні бути: Твір великої форми (концерт, соната, варіації) Поліфонвічний твір П‘єса українського композитора акомпонемент – пісня з дитячого репертуару під власний супровід, або супровід соліста (ансамблю) за вибором студента. РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНОГО ЧАСУ. Заняття у класі спеціального інструменту – скрипки за спеціальністю 5.020207 на базі неповної середньої освіти проводиться індивідуально впродовж всього періоду навчання. Кількість годин за навчальним планом розподіляються за схемою: Курс | К-сть тижнів | Аудиторних годин | Всього за рік | 1 сем. | 2сем. | 1 сем. | 2сем | 1 | 18 | 21 | 36 | 42 | 78 | 2 | 17 | 21 | 34 | 42 | 76 | 3 | 17 | 16 | 34 | 36 | 66 | 4 | 17 | 17 | 34 | 34 | 68 |
Назва: Викладання гри на скрипці Дата публікації: 2005-03-07 (2308 прочитано) |