Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ѕ≥дприЇмництво > Ѕ≥знес-анал≥з - основна передумова плануванн¤ в п≥дприЇмництв≥. јнал≥з внутр≥шнього середовища


Ѕ≥знес-анал≥з - основна передумова плануванн¤ в п≥дприЇмництв≥. јнал≥з внутр≥шнього середовища

—тор≥нка: 1/5

јнал≥з внутр≥шнього середовища

ѕлануванн¤ ≥ прогнозуванн¤ дозвол¤Ї менеджерам п≥дготувати базу дл¤ подальшоњ роботи, а не ризикувати в над≥њ на вдачу. ћаЇмо багато приклад≥в, коли см≥лив≥ ≥ ризиков≥ ≥н≥ц≥ативи прекрасно себе виправдали, але ще б≥льше випадк≥в, коли результатом ризику був повний крах.
≤ншими словами, плануванн¤ ≥ прогнозуванн¤ мають своњ меж≥, ≥ потр≥бн≥ досв≥дчен≥ спец≥ал≥сти в цих галуз¤х, щоб п≥дготувати базу дл¤ одержанн¤ максимальноњ вигоди з д≥¤льност≥ ф≥рми. Ўл¤х до усп≥шного плануванн¤ ≥ прогнозуванн¤ проходить кр≥зь детальний ≥ продуманий анал≥з "≥сторичних" законом≥рностей у сукупност≥ з вдумливою ≥нтерпретац≥Їю на¤вних тенденц≥й ≥ можливостей даноњ ф≥рми. “ак чи ≥накше, плануванн¤ ≥ прогнозуванн¤ Ї складовими частинами одного й того ж процесу - вони вимагають безперервноњ розробки шл¤хом пр¤мого ≥ зворотного руху м≥ж д≥¤ми ≥ ц≥л¤ми, а також в≥дпов≥дними доходами ≥ затратами, поки не буде дос¤гнутий певний баланс. ≤накше кажучи, плани повинн≥ бути дос¤жними, а прогнози реальними.

Ѕ≥знес-анал≥з зовн≥шнього середовища ≥ поточного стану ф≥рми Ї необх≥дною передумовою розробки ефективного плану. ¬≥н спр¤мований на одержанн¤ ≥ узагальненн¤ об'Їктивноњ ≥нформац≥њ про стан ф≥рми (силу, слабк≥сть, можливост≥ ф≥рми, небезпеку дл¤ нењ).
јнал≥з зовн≥шнього середовища - процес, за допомогою ¤кого п≥дприЇмець або менеджер оц≥нюЇ зовн≥шню безпеку ≥ можливост≥, що можуть перешкоджати або спри¤ти дос¤гненню поставленоњ мети (див. рис. 3).
ќск≥льки фактори макросередовища неп≥дконтрольн≥ ф≥рм≥, то п≥д час анал≥зу зовн≥шнього середовища мова буде йти про досл≥дженн¤ ринку, на ¤кому працюЇ ф≥рма. —аме досл≥дженн¤ ринку допоможе в≥дшл≥фувати вашу ≥дею ≥ звести до м≥н≥муму ризик невдач.

–ис. 1. «овн≥шнЇ середовище б≥знесу

јнал≥з ринку обов'¤зково включаЇ так≥ складов≥:
- загальн≥ тенденц≥њ зм≥ни вашого ризику;
- стан конкуренц≥њ на ринку;
- характеристика ваших основних потреб;
- описанн¤ збутовоњ мереж≥;
- тенденц≥њ розвитку зовн≥шнього оточенн¤, вам не п≥дконтрольн≥, але можуть впливати на вашу д≥¤льн≥сть.

ѕ≥дсумком такого анал≥зу Ї всеб≥чна характеристика кон'юнктури ринку.  он'юнктура ринку - це ситуац≥¤, ¤ка склалас¤ на ринку. ѓњ характеризують сп≥вв≥дношенн¤м попиту ≥ пропозиц≥њ товар≥в на ринку, р≥вень ц≥н, товарн≥ запаси, ступ≥нь конкуренц≥њ, на¤вн≥сть товар≥в-зам≥нник≥в, тенденц≥њ розвитку науково-техн≥чного прогресу стосовно до даного виробництва та ≥нш≥ показники.

ѕерш н≥ж приступити до анал≥зу ринку, необх≥дно визначити, на ¤кому ринку ви працюЇте, тобто в≥дпов≥сти на питанн¤: „и добре ф≥рма знаЇ св≥й ринок? (табл. 1).

1. јнал≥з зовн≥шнього середовища

ћожлив≥ питанн¤

ћожлив≥ в≥дпов≥д≥

1

2

3

4

5

–инок

1. „и добре ф≥рма знаЇ св≥й ринок?

«овс≥м не знаЇ

Ќе знаЇ

Ќаближено

ƒобре

ƒуже добре

2.як≥ перспективи розвитку вашоњ галуз≥?

—короченн¤ понад 5%

—короченн¤ понад 1-5%

Ѕез зм≥н

–≥ст на 1-5%

–≥ст б≥льше 5%

3. як зм≥нилас¤ ваша частка на ринку?

«меншилась на 3%

«меншилась на 1%

Ќе зм≥нилась

«росла на 1%

«росла на 5%

 онкуренти

1. —к≥льки у вас конкурент≥в?

ƒуже багато

Ѕагато

ƒек≥лька

Ќебагато

ЌемаЇ

2. ¬аш≥ затрати на науково-досл≥дн≥ роботи

30%

50%

65%

75%

90%

3. „и Ї у вас конкурентн≥ переваги?

ЌемаЇ

Ќезначн≥

ѕом≥рн≥

«начн≥

ƒуже значн≥

—поживач≥

1.  оли останн≥й раз з'¤сосували в≥дношенн¤ покупц≥в до вашого товару?

Ќ≥коли

3 роки тому

2 роки тому

1 р≥к тому

¬ цьому роц≥

2. „и сл≥дкуЇте за соц≥альними зм≥нами в сусп≥льств≥?

Ќ≥

≤нколи

¬ де¤к≥й м≥р≥

¬≥дсл≥дковуЇмо

”важно спостер≥гаЇмо

«бут

1. як ви оц≥нюЇте можлив≥сть ф≥рми визначати можливий обс¤г продажу?

ƒуже слабка

—лабка

ѕом≥рна

ƒобра

ƒуже добра

2. „и Ї в галуз≥ сезонн≥ коливанн¤ попиту?

ƒуже значн≥

«начн≥

ѕом≥рн≥

Ќевелик≥

ЌемаЇ

3. як≥ довгостроков≥ коливанн¤ попиту?

ƒуже значн≥

«начн≥

ѕом≥рн≥

Ќевелик≥

ЌемаЇ

4. „и знаЇ ф≥рма, ¤к б≥льш≥сть покупц≥в одержуЇ ≥нформац≥ю про ваш товар?

Ќ≥

ћало знаЇ

«наЇ

ƒобре знаЇ

ƒуже добре знаЇ

«агальн≥ тенденц≥њ

1. як≥ пол≥тичн≥, економ≥чн≥, законодавч≥ зм≥ни в сусп≥льств≥?

ƒуже значн≥

«начн≥

ѕом≥рн≥

Ќезначн≥

ЌемаЇ

Ќазва: Ѕ≥знес-анал≥з - основна передумова плануванн¤ в п≥дприЇмництв≥. јнал≥з внутр≥шнього середовища
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-17 (5568 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
furniture furniture - with bad - cheap spring - news car - lowest canada - education jobs - online online
Page generation 0.093 seconds
Хостинг от uCoz