Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–еклама >  ласиф≥кац≥¤ споживач≥в у реклакмн≥й справ≥


“аблиц¤ 2.2. ’арактеристика категор≥й споживач≥в за њхн≥м ставленн¤м до нових товар≥в

—тавленн¤ покупц≥в до нових товар≥в

’арактеристика покупц≥в

ƒоходи

—уперноватори

—хильн≥ до ризику та експери≠менту

¬исок≥ доходи, високий соц≥альний статус

Ќоватори

ћенш схильн≥ до ризику, б≥льш обережн≥ в своњх вчинках

¬исок≥ доходи, високий соц≥альний статус

«вичайн≥ (перес≥чн≥) покупц≥

—татичн≥, намагаютьс¤ не ризи≠кувати

Ѕ≥льш≥сть с≥льських меш-канц≥в

 онсерватори

—уперечлив≥, не схвалюють но≠вовведень, з великою охотою насл≥дують перес≥чних громад¤н

Ћюди похилого в≥ку, люди з низькими прибутками, мало-престижною роботою

—уперконсерватори

ѕринципово проти будь-¤ких зм≥н, прихильн≥ до звичок своЇњ молодост≥

“рапл¤ютьс¤ в будь-¤к≥й категор≥њ людей, з будь-¤кими доходами

Ќа повед≥нку покупц≥в товар≥в промислового призначенн¤ впли≠вають так≥ фактори:

1. ЌавколишнЇ середовище (р≥вень первинного попиту, економ≥≠чн≥ перспективи, варт≥сть отриманн¤ позичок, умови матер≥ально-техн≥чного забезпеченн¤, темпи науково-техн≥чного прогресу, пол≥≠тичн≥ под≥њ та тенденц≥њ в галуз≥ регулюванн¤ п≥дприЇмницькоњ д≥≠¤льност≥, д≥¤льн≥сть конкурент≥в).

2. ќсобливост≥ орган≥зац≥њ (ц≥л≥ орган≥зац≥њ, пол≥тичн≥ настанов≠ленн¤, загальновживан≥ методи роботи, орган≥зац≥йн≥ структури, внутр≥шньоорган≥зац≥йн≥ системи).

3. ћ≥жособист≥сн≥ в≥дносини (повноваженн¤, статус, ум≥нн¤ пос≠тавити себе на м≥сце ≥ншого, ум≥нн¤ переконувати).

4. ≤ндив≥дуальн≥ особливост≥ конкретного спец≥ал≥ста (в≥к, р≥≠вень доход≥в, осв≥та, службове становище, тип особистост≥, схиль≠н≥сть до ризику).

якщо покупц≥ вважають головними економ≥чн≥ фактори, тод≥ вони ор≥Їнтуютьс¤ на м≥н≥мальн≥ ц≥ни або на л≥пший товар за такою самою ц≥ною, або на комплексне обслуговуванн¤.

якщо споживач≥ вважають головними фактори, котр≥ зменшують р≥≠вень ризику, вони ор≥Їнтуютьс¤ на ≥м≥дж ф≥рми, образ людини, ¤ка про≠понуЇ цей товар чи послугу, на тих постачальник≥в, що ви¤вл¤ють до нього повагу, ц≥кавл¤тьс¤ його особистими погл¤дами ≥ взагал≥ робл¤ть щось (чи принаймн≥ вдають, що робл¤ть) т≥льки дл¤ цього покупц¤.

ѕсихолог≥чн≥ основи повед≥нки покупц≥в ≥ класиф≥кац≥¤ покупц≥в за ц≥Їю ознакою детальн≥ше розгл¤даютьс¤ у в≥дпов≥дному розд≥л≥.

12

Ќазва:  ласиф≥кац≥¤ споживач≥в у реклакмн≥й справ≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (1505 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
English texts - companies consolidation - drug impotence - rent havasu - computer training uk - airfare - jackpot junction mn
Page generation 0.058 seconds
Хостинг от uCoz