Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–еклама > ќпрацювакнн¤ плану використанн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ в рекламних ц≥л¤х


ќпрацювакнн¤ плану використанн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ в рекламних ц≥л¤х

—тор≥нка: 1/3

–екламодавц≥ або на њх дорученн¤ рекламн≥ агенц≥њ використо≠вують бюджет маркетингових комун≥кац≥й у частин≥ витрат на засо≠би масовоњ ≥нформац≥њ, ураховуючи ефективн≥сть цих засоб≥в. ÷≥л≥ рекламуванн¤ й бюджетн≥ кошти визначають основн≥ напр¤ми роз≠робки плану застосуванн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ.

Ќа цьому етап≥ проведенн¤ рекламноњ кампан≥њ вир≥шуютьс¤ так≥ завданн¤:

визначенн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ, найб≥льш придатних дл¤ комун≥кац≥њ з даною ц≥льовою групою;

встановленн¤ дл¤ кожного з цих засоб≥в критер≥њв роботи з ме≠тою забезпеченн¤ згаданоњ комун≥кац≥њ (просторове, к≥льк≥сне та ¤к≥≠сне охопленн¤, часова посл≥довн≥сть, ≥мов≥рн≥сть контакту, частота та розпод≥л контакту, ¤к≥сть контакту й ц≥на використанн¤).

ќсновн≥ види засоб≥в розповсюдженн¤ реклами наведено в табл. 7.1. ѓх переваги та недол≥ки визначено заруб≥жними спец≥ал≥с≠тами рекламного б≥знесу.

ѕон¤тт¤ Ђпресаї включаЇ газети (щоденн≥ та щотижнев≥), жур≠нали, каталоги тощо. ÷е найб≥льш поширений ≥ поки що найб≥льш доступний ≥з засоб≥в реклами в ”крањн≥, переваги ¤кого визначають≠с¤ к≥лькома факторами:

газети ≥ журнали читаЇ значна к≥льк≥сть людей;

газета даЇ змогу швидко донести рекламу до потенц≥йного покупц¤;

не т≥льки сама реклама, а й зм≥ни тексту рекламних звернень (коли з'¤вл¤Їтьс¤ новий товар або вир≥шено зам≥нити текст на б≥льш виразний) коштують пор≥вн¤но дешево;

коли друковане виданн¤ маЇ певний авторитет, в≥н поширю≠Їтьс¤ й на рекламу, розм≥щену в цьому виданн≥.

Ќедол≥ками Ї недовгов≥чн≥сть рекламних звернень у газетах ≥ погана ¤к≥сть друку, що негативно позначаЇтьс¤ на загальному вигл¤д≥ реклами.

¬иб≥р виданн¤ дл¤ рекламного зверненн¤ залежить в≥д тиражу, рег≥ону розповсюдженн¤, характеру виданн¤, його вартост≥ та вар≠тост≥ рекламного зверненн¤.

“аблиц¤ 7.1.

ѕор≥вн¤льна характеристика засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ

«ас≥б

ѕереваги

Ќедол≥ки

1

2

3

√азети

√нучк≥сть, своЇчасн≥сть, широке охопленн¤ м≥сцевого ринку, ви≠сока ймов≥рн≥сть контракту

 ороткочасн≥сть ≥снуванн¤, низь≠ка ¤к≥сть зображенн¤, незначна аудитор≥¤ вторинних читач≥в, ве≠лика конкуренц≥¤ (р≥зн≥ рекламн≥ зверненн¤ в одн≥й газет≥), в≥дсут≠н≥сть спец≥ал≥зац≥њ

“елебаченн¤

ѕоЇднанн¤ зображенн¤, звуку й д≥њ, високий р≥вень привертанн¤ уваги, широта охопленн¤

¬исока абсолютна варт≥сть, пере≠вантажен≥сть рекламою, миттЇ≠в≥сть рекламного контакту, невелика виб≥рков≥сть

ѕошта

¬иб≥рков≥сть аудитор≥њ, гнучк≥сть, в≥дсутн≥сть конкурент≥в, особист≥сний характер

¬≥дносно висока варт≥сть, необх≥≠дн≥сть залученн¤ спец≥ал≥ст≥в

–ад≥о

ћасов≥сть використанн¤, висока демограф≥чна виб≥рков≥сть, неве≠лика варт≥сть

ќбмежен≥сть художн≥х засоб≥в (т≥ль≠ки звук), миттЇв≥сть контакту, можлив≥сть перетворенн¤ на сво≠Їр≥дне тло дл¤ ≥нших пов≥домлень

∆урнали

¬исока географ≥чна ≥ демогра≠ф≥чна виб≥рков≥сть, достов≥рн≥сть, ѕрестижн≥сть, висока ¤к≥сть в≥д≠творенн¤, тривале ≥снуванн¤, знач≠на к≥льк≥сть вторинних читач≥в

“ривалий розрив у час≥ м≥ж куп≥≠влею м≥сц¤ та по¤вою реклами, нееконом≥чн≥сть (доводитьс¤ пла≠тити за непотр≥бний тираж), в≥д≠сутн≥сть гарант≥й розм≥щенн¤ ре≠клами в престижному м≥сц≥, низь≠ка пер≥одичн≥сть, конкуренц≥¤, ви≠сока варт≥сть

«овн≥шн¤ реклама

√нучк≥сть, висока частота пов≠торних контакт≥в, невелика вар≠т≥сть, слабка конкуренц≥¤

¬≥дсутн≥сть виб≥рковост≥ аудитор≥њ, обмеженн¤ творчого характеру

ћагн≥тофон

¬исока ефективн≥сть

«анадто малий час звучанн¤, нео≠бх≥дн≥сть участ≥ спец≥ал≥ст≥в

¬≥део-магн≥тофон

—творенн¤ достатньо повного у¤в≠ленн¤ про товар, послугу, ф≥рму, простота сприйн¤тт¤, необмеже≠н≥сть часом, наочн≥сть, на¤вн≥сть творчого елементу

Ќеобх≥дн≥сть залученн¤ профес≥≠онал≥в, використанн¤ досить до≠рогоњ апаратури, висока варт≥сть в≥деозйомок


Ќазва: ќпрацювакнн¤ плану використанн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ в рекламних ц≥л¤х
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (1624 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
work? consolidation - - online mortgage - loans uk - university, education - wholesale furniture - street sale
Page generation 0.111 seconds
Хостинг от uCoz