–еклама > ќпрацювакнн¤ плану використанн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ в рекламних ц≥л¤х
якщо ф≥рма маЇ св≥й транспорт, його також можна використати ¤к додаткового нос≥¤. Ќаписи розм≥щують на бортах вантажного або на дверц¤тах легкового автотранспорту. ѕри використанн≥ р≥зних вид≥в зовн≥шньоњ реклами бажано мати один еск≥з рекламного звер≠ненн¤. оли таких буде к≥лька, то ≥ сприйн¤тт¤ њх буде р≥зним, а ви≠р≥б сприйматиметьс¤ щоразу ¤к новий. –еклама на пол≥етиленових пакетах Ї рекламою, ¤ка потрапл¤Ї бук≠вально скр≥зь. Ќин≥ значна к≥льк≥сть ф≥рм замовл¤Ї соб≥ ф≥рмов≥ пакети з товарними знаками, слоганом, адресою й телефоном. “ака реклама робитьс¤ ¤скравою, ≥нтенсивною за кольоровими сполученн¤ми. ”с≥ ц≥ та ≥нш≥ способи рекламуванн¤ сл≥д детально проанал≥зу≠вати щодо в≥дпов≥дност≥ ц≥л¤м, завданн¤м ≥ бюджету рекламноњ ка≠мпан≥њ. ќптимальне використанн¤ к≥лькох засоб≥в ≥ нос≥њв даЇ змогу залучити додаткову к≥льк≥сть споживач≥в ≥ виправдати витрачен≥ на рекламу кошти. „ерез це нин≥ мало хто з рекламодавц≥в витрачаЇ кошти на один спос≥б реклами. ¬икористанн¤ сучасноњ комп'ютерноњ техн≥ки допомагаЇ рекла≠модавцю (або на його дорученн¤ Ч рекламн≥й агенц≥њ) вир≥шити пи≠танн¤ щодо вибору рекламних засоб≥в. “ой, хто в≥дпов≥даЇ за розм≥щенн¤ рекламного зверненн¤ у засобах масовоњ ≥нформац≥њ, може легко комб≥нувати в≥домост≥ про контингент читач≥в р≥зних газет ≥ журнал≥в, про аудитор≥њ рад≥останц≥й ≥ окремих телепрограм. ¬≥н може мати бази даних про варт≥сть послуг окремих засоб≥в реклами й оц≥нити доц≥льн≥сть њх використанн¤ вперше чи повторно. ƒан≥ опитувань св≥дчать, що найб≥льш пристрасними телегл¤да≠чами Ї люди у в≥ц≥ в≥д 35 до 45 рок≥в. « роками ≥нтерес до телебаченн¤ поступово спадаЇ, хоч ≥ залишаЇтьс¤ на досить високому р≥вн≥, бо не менше н≥ж 80 в≥дсотк≥в представник≥в кожноњ в≥ковоњ групи щоденно дивл¤тьс¤ телев≥зор. Ќайб≥льша частка телегл¤дач≥в припадаЇ на лю≠дей ≥з середньою та середньою спец≥альною осв≥тою. ўодо пер≥одич≠ноњ преси, то вона користуЇтьс¤ переважним попитом у чолов≥к≥в. «вичка до читанн¤ газет виробл¤Їтьс¤ поступово й дос¤гаЇ максимуму в 35 рок≥в. „им вище осв≥та, тим б≥льший ≥нтерес до преси. —еред ра≠д≥ослухач≥в переважають ж≥нки, особливо похилого в≥ку. « по¤вою молод≥жних ц≥лодобових програм рад≥ослухачами стали р≥зн≥ в≥ков≥ групи, в≥д 13Ч15 до 50 рок≥в. ”вага до реклами серед громад¤н колишнього –ад¤нського —оюзу невелика. Ћише 20 в≥дсотк≥в опитаних за¤вили, що такого роду ≥нфор≠мац≥¤ њх ц≥кавить, 24 в≥дсотки ви¤вл¤ють до нењ виб≥рковий ≥нтерес v тих випадках, коли шукають ≥нформац≥ю про потр≥бн≥ товари або пос≠луги. Ѕ≥льш≥сть (56 в≥дсотк≥в) опитаних з≥зналис¤, що н≥коли не зверта≠ють уваги на рекламу. Ѕ≥льший ≥нтерес викликаЇ рекламна ≥нформац≥¤ про продовольч≥ товари (26 в≥дсотк≥в), товари дл¤ дому (24 в≥дсотки), продукц≥ю легкоњ промисловост≥ (23 в≥дсотки), побутова рубрична рек≠лама типу Ђкуплю-продамї (21 в≥дсоток). “≥льки незначна частина по≠купц≥в ≥ справд≥ використовуЇ рекламну ≥нформац≥ю, щоб зробити по≠купку. ”кладанн¤ контракт≥в на куп≥влю та продаж товар≥в унасл≥док њх рекламуванн¤ практикують переважно молод≥ (до 35 рок≥в) п≥дприЇмц≥. ¬ ”крањн≥ д≥Ї досить широка мережа друкованих видань, де¤к≥ з них займаютьс¤ т≥льки рекламним б≥знесом. ¬идаЇтьс¤ каталог Ђƒом мечтыї (хто Ї хто на ринку товар≥в дл¤ до≠му). ƒо нього включено в≥домост≥ про украњнськ≥ ф≥рми, ¤к≥ спец≥ал≥зу≠ютьс¤ на виробництв≥ та поставках ауд≥о-, в≥деотехники, побутовоњ електрон≥ки, мебл≥в ≥ аксесуар≥в, буд≥вельних ≥ сантехн≥чних матер≥ал≥в ≥ вироб≥в, а також надають р≥зноман≥тн≥ ремонтн≥ послуги. ќкремий ро≠зд≥л вм≥щуЇ ≥нформац≥ю про супермаркети та ф≥рмов≥ салони-магазини. омпан≥¤ Ђ™вро≥ндекс Ћтдї також друкуЇ сер≥ю галузевих ката≠лог≥в Ђ’то Ї хтої. –екламна агенц≥¤ ≤“¬ сп≥льно ≥з ф≥нським пол≥граф≥чним концерном Nordic Age надрукувала новий телефонний дов≥дник Ђ”весь ињв - 96ї. ” дов≥днику вм≥щено ≥нформац≥ю ¤к за сферою д≥¤льност≥ (жовт≥ стор≥нки), так ≥ в алфав≥тному пор¤дку (б≥л≥ стор≥нки) про майже 50 тис. п≥дприЇмств, ¤к≥ були зареЇстрован≥ на момент виходу в св≥т дов≥дника в м. иЇв≥. ¬≥н в≥дпов≥даЇ вимогам ус≥х м≥жнародних стандарт≥в ≥ буде друкуватис¤ щор≥чно. ¬ ”крањн≥ провод¤тьс¤ дес¤тки м≥жнародних виставок сучасних засоб≥в комун≥кац≥й, високих технолог≥й, рекламних агенц≥й, устаткуванн¤ та ≥нтер'Їру банк≥в, оф≥с≥в тощо. ¬идаютьс¤ журнали дл¤ програм≥ст≥в ЂIndex Proї. ƒл¤ тих, хто приймаЇ р≥шенн¤ про використанн¤ ≥нформац≥йноњ технолог≥њ, оф≥сний менеджмент тощо, вида≠Їтьс¤ ≥люстрований журнал Ђќф≥сї. Ўирокого поширенн¤ в ”крањн≥ починаЇ набувати кабельне те≠лебаченн¤. …ого продукц≥Їю Ї комп'ютерний текст, в≥деоролик, в≥деовставка, логотип, в≥деоф≥льм. „ас показу Ч 5, 10, 20, 40 та 60 сек, ≥нод≥ до 3 Ч 10 хвилин (реклама ф≥рми Ђ–евлонї), ƒ≥Ї система знижок, залежна в≥д к≥лькост≥ показ≥в (7, 14, 21 тощо). ” м. иЇв≥ аудитор≥¤ кабельного телебаченн¤ становить понад 1 млн гл¤дач≥в. –екламн≥ агенц≥њ виконують так≥ види послуг: Х створенн¤ рекламних ролик≥в, телев≥з≥йних заставок за допо≠могою комп'ютерноњ граф≥ки [розробка сценар≥ю рекламного роли≠ка, моделюванн¤, розрахунок кадр≥в, покадрове скиненн¤ на в≥део (SVHS, Betacam) та озвучуванн¤]; Х створенн¤ в≥деоекран≥в (2 х 3 м) ЂKnow Howї у центральних зал≥зничних касах; Х виготовленн¤ папок дл¤ д≥лових документ≥в з ф≥рмовою символ≥≠кою, рекламних проспект≥в, буклет≥в, рекламних плакат≥в, календар≥в, рекламних напис≥в ≥ рисунк≥в на упаковц≥, кольорових рекламних слай≠д≥в, етикеток, ¤рлик≥в, вкладок, аф≥ш, запрошень, в≥зиток тощо. Ѕагато агенц≥й виконуЇ роботу з урахуванн¤м вимог м≥жнарод≠них стандарт≥в, з використанн¤м заруб≥жного обладнанн¤, матер≥а≠л≥в ≥ технолог≥й. ƒл¤ виставочних комплекс≥в, банк≥в, конференцзал≥в, великих оф≥с≥в, вокзал≥в ф≥рма ЂVirtu Ltdї пропонуЇ модульну систему в≥зу≠альних комун≥кац≥й, розроблену на баз≥ ≥тал≥йських алюм≥н≥Ївих проф≥л≥в з високо¤к≥сним багатокольоровим покритт¤м. –екламна агенц≥¤ ≤“¬ пропонуЇ так≥ послуги, ¤к встановленн¤ щит≥в на даху, фасадних ≥ консольних щит≥в, рекламних щит≥в на торц¤х буд≥вель, п≥дв≥сних експозиц≥й (блик-фанг≥в). –екламна агенц≥¤ ЂInterpress Ч ”крањнаї та ≥тал≥йська ф≥рма ЂRipamontiї пропонують нов≥ дл¤ ”крањни техн≥чн≥ засоби масовоњ ≥нформац≥њ, а саме: Х рекламн≥ динам≥чн≥ трипозиц≥йн≥ щити (ротори, призматрони) невеликих розм≥р≥в, ¤к≥ можуть бути використан≥ дл¤ реклами това≠р≥в масового попиту в м≥сц¤х њх продажу; Х мон≥тори (св≥тлов≥ щити), ¤к≥ можуть бути одноб≥чними (при≠лаштовуютьс¤ до ст≥ни), двоб≥чними або триб≥чними, що оберта≠ютьс¤, з кр≥пленн¤м до стел≥ або на опор≥. ¬они використовуютьс¤ ¤к у прим≥щенн¤х, так ≥ зовн≥. ”с≥ щити обладнано ударост≥йким склом; зображенн¤ за склом легко зм≥нити; Х слайдотрони. ÷е короби, що в них з певною пер≥одичн≥стю (в≥д 3 по 60 сек) м≥н¤Їтьс¤ зображенн¤ (в≥д двох до 12). “е, що ”крањна поступово призвичаюЇтьс¤ до техн≥чних засоб≥в високого класу (Ївропейського стандарту та стандарт≥в, ¤к≥ д≥ють на територ≥њ —Ўј та анади), породжуЇ впевнен≥сть у великому май≠бутньому украњнських засоб≥в масовоњ реклами.
Ќазва: ќпрацювакнн¤ плану використанн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ в рекламних ц≥л¤х ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (1624 прочитано) |