–еклама > ќрган≥зац≥¤ та структура рекламного процесу
готувати пропозиц≥њ щодо в≥др¤дженн¤ представник≥в служби реклами на м≥жнародн≥ ¤рмарки та виставки, симпоз≥уми, сем≥нари й конгреси з метою вивченн¤ досв≥ду рекламноњ роботи. —лужба реклами несе в≥дпов≥дальн≥сть ¤к за незадов≥льне виконанн¤ функц≥й та покладених на нењ завдань, так ≥ за безд≥¤льн≥сть та прийн¤тт¤ р≥шень з питань, що вход¤ть до њњ компетенц≥њ. ” тому раз≥, коли рекламодавець самост≥йно розробл¤Ї рекламне зверненн¤ ≥ проводить рекламну кампан≥ю (або м≥н≥кампан≥ю), струк≠тура рекламного процесу складатиметьс¤ з таких етап≥в: Х перший Ч досл≥дженн¤ товар≥в та послуг ф≥рми ≥ конкурент≥в, покупц≥в ≥ продавц≥в, вивченн¤ потреб; Х другий Ч визначенн¤ та розробка ц≥лей рекламноњ комун≥кац≥њ, що мають виходити ≥з загальних ц≥лей ф≥рми, стратег≥њ маркетингу та маркетингових комун≥кац≥й ¤к складовоњ маркетингу; Х трет≥й Ч визначенн¤ методу розрахунку бюджету на рекламу≠ванн¤ та розробка бюджету рекламноњ кампан≥њ; Х четвертий Ч визначенн¤ концепц≥њ рекламноњ кампан≥њ та ок≠ремих тем; Х п'¤тий Ч виб≥р засоб≥в та нос≥њв реклами; Х шостий Ч конкретизац≥¤ завдань рекламних звернень; Х сьомий Ч виб≥р жанр≥в та форм рекламних звернень; Х восьмий Ч розробка б≥знес-плану рекламноњ кампан≥њ; Х дев'¤тий Ч створенн¤ рекламних звернень (визначенн¤ творчих п≥дход≥в, написанн¤ тексту або сценар≥ю, розробка ориг≥нал-макета); Х дес¤тий Ч розм≥щенн¤ рекламних звернень у засобах масовоњ ≥нформац≥њ; Х одинадц¤тий Ч контроль за ходом рекламноњ кампан≥њ (вим≥≠рюванн¤ ефективност≥ показу рекламного зверненн¤ споживачам) та оперативне коригуванн¤ кампан≥њ (за необх≥дност≥). ќсь чому рекламодавець у структурному п≥дрозд≥л≥ реклами повинен мати спец≥ал≥ст≥в з розробки ц≥лей, завдань, бюджету та б≥знес-плану рекламноњ д≥¤льност≥, творчих прац≥вник≥в дл¤ роз≠робки рекламного зверненн¤, а також спец≥ал≥ст≥в з виготовленн¤ ориг≥нал-макета рекламного зверненн¤ та його розм≥щенн¤ в засо≠бах масовоњ ≥нформац≥њ. ¬≥д квал≥ф≥кац≥њ згаданих прац≥вник≥в за≠лежить усп≥х рекламноњ кампан≥њ рекламодавц¤, його престиж на ринках збуту.
Ќазва: ќрган≥зац≥¤ та структура рекламного процесу ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (2035 прочитано) |