Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–еклама > –еклама та маркетинг


ƒобротна, детально продумана реклама, ¤к правило, даЇ змогу зб≥льшити первинний попит, тобто залучити того, хто ще не корис≠тувавс¤ товаром. ¬она спри¤Ї по¤в≥ нових користувач≥в, а також ек≠стенсивному розвитку маркетингу. ÷е особливо важливо дл¤ ”крањ≠ни, де цив≥л≥зований ринок т≥льки народжуЇтьс¤ ≥ покупц¤ необ≠х≥дно забезпечити ≥нформац≥Їю про на¤вн≥сть товар≥в ≥ послуг у в≥т≠чизн¤них виробник≥в та заруб≥жних постачальник≥в.

–еклама Ч це ≥нструмент зб≥льшенн¤ ≥ вторинного попиту, що приводить до ≥нтенсивного розвитку маркетингу. “акий розвиток маркетингу буде можливим в ”крањн≥ тод≥, коли понад 50 % покуп≠ц≥в перейдуть з категор≥њ потенц≥йних в категор≥ю фактичних покуп≠ц≥в продукц≥њ широкого вжитку, зокрема й найдорожчоњ (автомоб≥л≥, телев≥зори, телефони та ≥н.).

–еклама допомагаЇ ф≥рм≥ створити коло над≥йних кл≥Їнт≥в, ¤к≥ пост≥йно купують њњ товари та завд¤ки прихильност≥ до нењ залуча≠ють нових покупц≥в.

–еклама допомагаЇ зб≥льшити конкурентоспроможн≥сть товар≥в ф≥рми, щоб розширити њњ частку ринку за рахунок конкуруючих товар≥в, коли вторинний попит стаб≥л≥зувавс¤ чи ви¤вивс¤ вже на≠сиченим, а первинний попит ще не зовс≥м розвинувс¤. якщо об'Їктивн≥ характеристики багатьох товар≥в ви¤вл¤ютьс¤ схожи≠ми, виокремленн¤ товару (його позиц≥юванн¤) маЇ базуватис¤ на символ≥чн≥й або суто психолог≥чн≥й ц≥нност≥ товару. ” такому раз≥ реклама наголошуЇ на соц≥альн≥й значущост≥ товару чи його у¤в≠н≥й престижност≥.  р≥м того, використовуЇтьс¤ реклама масового впливу, що даЇ можлив≥сть ф≥рм≥ захопити частку ринку (чи утри≠мати њњ), вит≥снити конкурент≥в або принаймн≥ не поступатис¤ њм. ѕроте цього можна дос¤гти лише значним коштом та наст≥льки гуч≠ним Ђкрикомї, щоб за ним не чутно було Ђкрикуї ≥нших, а це не завжди можливо.

«б≥льшити конкурентоспроможн≥сть допомагаЇ стимулююча ре≠клама в засобах масовоњ ≥нформац≥њ про розпродаж за зниженими ц≥нами та про ≥нш≥ стимулююч≥ заходи. ѕри цьому також вир≥шу≠Їтьс¤ основне завданн¤ маркетингу: зм≥нити повед≥нку потенц≥йних покупц≥в, породити в них бажанн¤ придбати товар, забезпечити ефективний за конкретноњ ситуац≥њ ≥ за чинного законодавства мар≠кетинг товару чи послуги.

як важливий ≥нструмент маркетинговоњ пол≥тики ф≥рми реклама маЇ ≥нформувати споживач≥в про на¤вн≥сть товару, його ц≥ну, техн≥ко-експлуатац≥йн≥ характеристики, переваги стосовно аналог≥чноњ продукц≥њ конкурент≥в, м≥сце, де товар можна придбати, ≥ т.п. ќднак передовс≥м сучасна реклама маЇ спонукати до покупки, тому що в цьому ≥ пол¤гаЇ њњ сутн≥сть та основна функц≥¤.

“ому в рекламн≥й д≥¤льност≥ необх≥дно керуватис¤ такими основ≠ними принципами:

Х реклама мусить створити, п≥дтримати, поглибити ≥м≥дж ф≥рми та њњ товару (послуги);

Х реклама мусить пол≥пшити ≥м≥дж давно створеного товару;

Х реклама маЇ змусити покупц¤ купувати товар у пер≥од спадан≠н¤ попиту;

Х реклама маЇ зац≥кавити покупц¤, ¤кий належить до ще неохопленого сегмента ринку;

Х реклама маЇ спростувати те, що може стати причиною упередже≠ного чи неприхильного ставленн¤ до товару чи послуги, спри¤ти тому, щоб у майбутнього споживача з'¤вилос¤ бажанн¤ придбати цей товар.'

ѕравильно проведена рекламна кампан≥¤ допоможе служб≥ мар≠кетингу забезпечити пост≥йний високий р≥вень продажу товар≥в та послуг, швидке реагуванн¤ на зм≥ни ринковоњ ситуац≥њ, вжитт¤ в≥д≠пов≥дних заход≥в дл¤ нейтрал≥зац≥њ д≥¤льност≥ конкурент≥в, коригу≠ванн¤ д≥¤льност≥ зг≥дно з≥ зм≥нами вимог покупц≥в.

12

Ќазва: –еклама та маркетинг
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (1596 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
allstate canadian - to rooms - credit cards available - military auto insurance - cheap cruise - clonidine medication - hold casino
Page generation 0.075 seconds
Хостинг от uCoz