–еклама > –еклама через засоби масовоњ ≥нформац≥њ, ефективн≥сть ≥ м≥нуси
ѕроте вим≥рювати сьогодн≥ можна лише рейтинг. “очн≥сть, ¤к ≥ варт≥сть роботи, суттЇво залежить в≥д к≥лькост≥ опитаних респондент≥в. ћонопол≥зм ≥ безконтрольн≥сть породжуЇ умови дл¤ жонглюванн¤ Ђциф≥ррюї Ч Ђу межах розумногої. ќтже, рекламодавц¤м залишаЇтьс¤ т≥льки покладатис¤ на профес≥онал≥зм рекламних агенц≥й та власних маркетингових ≥ збутових п≥дрозд≥л≥в ≥ не т≥шити себе ≥люз≥Їю, що розм≥щенн¤ реклами у високорейтинговому виданн≥ (передач≥) вир≥шить ус≥ проблеми. ≤нша р≥ч Ч ≥нтернет, де можна в≥дкрити таку соб≥ власну агенц≥ю директ-мейлу. —правд≥, ¤кщо звернутис¤ до служби www.subscribe.ru, то ви¤витьс¤, що в рунет≥ ≥снуЇ понад 1000 електронних видань, ¤к≥ охоплюють понад 1 млн читач≥в. ожен з них заповнюЇ реЇстрац≥йну форму-анкету що м≥стить демограф≥чн≥ в≥домост≥, ≥ може передплачувати к≥лька р≥зних видань. ”с≥ ц≥ дан≥ в≥дкрит≥ Ч будь-хто може отримати Ђпроф≥ль читач≥вї будь-¤кого ≥нет-виданн¤. јнал≥зуюч≥ проф≥л≥ й уподобанн¤ читач≥в, можна зробити досить ц≥кав≥ висновки про власну ц≥льову аудитор≥ю, розробити рекламну ≥ маркетингову кампан≥ю. ћожна й самому започаткувати електронне виданн¤ ≥ Ђловити кл≥Їнт≥вї на власний продукт або власну неперес≥чну особист≥сть. “ак ≥ робить багато хто з тих, хто працюЇ у сфер≥ послуг: б≥знес-тренери, дизайнери, консультанти, кадров≥ агенц≥њ, юристи, гравц≥ на фондовому ринку ≥ багато ≥нших Ч досить звернутис¤ до цього серв≥су ≥ подивитис¤, що маЇ найб≥льший попит у читач≥в ≥ автор≥в видань. ƒумки експерт≥в ќльга «≈Ќ≤Ќј, мед≥а-директор –ј Ђ—тиль-—ї: Ч Ќаша агенц≥¤ за завданн¤м ≥ за рахунок замовника розм≥щуЇ в еф≥р≥ телеканалу Ђ≤нтерї рекламн≥ матер≥али. ѕо зак≥нченн≥ рекламноњ кампан≥њ ми представл¤Їмо замовников≥ зв≥т про виконане завданн¤ у вигл¤д≥ еф≥рноњ дов≥дки. ” кожному контракт≥ Ї посиланн¤ на пункт рейтингу, ¤кий надаЇтьс¤ AGB Ukraine. ¬≥дпов≥дно дов≥дка, надана AGB Ukraine про рейтинг передач, у ¤ких було розм≥щено рекламу, по¤снюЇ кл≥Їнтов≥, чому в≥ддача в≥д реклами була невисокою, ≥ примушуЇ його замислитис¤ про доц≥льн≥сть сп≥впрац≥ з –ј ЂNї. Ќаш≥ тарифи у рег≥онах залежать не т≥льки в≥д рейтинг≥в передач, а й в≥д Ђспоживацькоњ силиї рег≥он≥в, тому один 30-секундний блок у иЇв≥ коштуЇ 1350 у.о. у прайм-тайм ≥ лише 10 у.о. у ¬≥нниц≥ в ранковий час. √оловне дл¤ нас Ч не точн≥сть у вим≥рюванн≥ рейтингу конкретноњ передач≥ на Ђ≤нтер≥ї, а м≥сце щодо ≥нших передач Ђ≤нтеруї та ≥нших канал≥в. ‘актично рейтинг AGB Ukraine Ї скелетом, на ¤кому базуЇтьс¤ тарифна й програмна пол≥тика канал≥в, рекламних агенц≥й та ц≥нова конкуренц≥¤ м≥ж ними у сфер≥ “Ѕ. я не думаю, що AGB Ukraine може сфальсиф≥кувати в≥домост≥, нав≥ть ¤кби хот≥ла. 80% рекламного ринку на “Ѕ контролюЇтьс¤ 3 каналами Ч Ђ≤нтерї, Ђ1+1ї, ЂЌовий каналї, ≥ 3 мережними агенц≥¤ми Ч Initial Media, BBDO, DТArcy, ¤к≥ досить приск≥пливо в≥дстежують роботу AGB Ukraine. –оман јƒ≈Ќ÷≈¬, маркетинг-менеджер журналу Ђ≈динственна¤ї: Ч ѕреса не наст≥льки залежить в≥д рейтинг≥в, адже вона ф≥нансуЇтьс¤ ≥ за рахунок продажу, а частка реклами в сукупному доход≥ не вища за 10Ч40%. јле рейтинги ћћ≤ все ж мають певну вагу в очах рекламодавц≥в. ћи вважаЇмо њх необ`Їктивними, ¤к ≥ декларован≥ наклади багатьох видань, ≥ щоб переконати рекламодавц¤ пропонуЇмо йому дещо ≥нше. —тосовно наклад≥в це дов≥дка Deloitte&Touche чи Price Waterhouse про к≥льк≥сть журнал≥в, ¤к≥ перетнули митний кордон ”крањни, Ч сьогодн≥ це 165 тис. шт. —тосовно ефективност≥ реклами це рекомендац≥йн≥ листи кл≥Їнт≥в, ¤к≥ вже розм≥щували рекламу в нашому журнал≥. ћаючи це ми можемо не зважати на те, що за рейтингами нас випереджають ЂЌатал≥ї, ЂЋизаї, Ђќтдохниї, Ђ∆енский журналї, поза¤к у нас Ї матер≥альн≥ докази нашоњ ефективност≥ проти в≥ртуального рейтингу чи накладу. ≤ розумний рекламодавець прийде саме до нас. ÷≥кав≥ факти «а даними бюлетн¤ Ђ“елебаченн¤, рад≥о, пресаї, прот¤гом 8 м≥с¤ц≥в поточного року на телерекламу витрачено суму, екв≥валентну $195 454 065, що в 4,97 разу б≥льше, н≥ж у зовн≥шн≥й реклам≥, ≥ майже в 5,5 Ч н≥ж у прес≥. —еред канал≥в л≥дером з бюджету Ї Ђ≤нтерї, на рекламу в ¤кому прот¤гом 8 м≥с¤ц≥в витрачено понад $93,72 млн. Ќа другому м≥сц≥ Ч Ђ1+1ї з $78,04 млн. “ретЇ м≥сце з величезним в≥дривом пос≥даЇ Ђ—“Ѕї з чесно заробленими $12,92 млн. «а 8 м≥с¤ц≥в цього року пор≥вн¤но з аналог≥чним пер≥одом минулого року надходженн¤ в≥д реклами зросли на телебаченн≥ Ч в 1,6 разу, зовн≥шн≥й реклам≥ та друкованих «ћ≤ Ч 1,33. —ередн≥й показник за цими трьома нос≥¤ми становить 1,52. «а умови економ≥чноњ стаб≥льност≥ м≥стк≥сть рекламного ринку 2001 року прогнозуЇтьс¤ на р≥вн≥ $450Ч500 млн.
Ќазва: –еклама через засоби масовоњ ≥нформац≥њ, ефективн≥сть ≥ м≥нуси ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (1275 прочитано) |