Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Реклама > Розробка плану та бюджету рекламної діяльності фірми-виробника


Таблиця 2

Визначення методу розрахунку витрат на товаропросування АТ «Електра» на ___ рік

Група товарів

Етап життєвого

циклу

Стратегія товаропросування

Структура витрат на товаропросування

Стратегія змін на товаро-просування

Метод розрахунку витрат

Ваги елект-ронні

Етап

зрілості

Просування товару, привертання уваги споживачів до атрибутів

Реклама і пропаганда – 30%, стимулювання збуту – 60%, особистий продаж – 10%

Зниження

загальних витрат

За конкурентним паритетом

Дозатори вагові

Етап

зрілості

Просування товару, привертан­ня уваги споживачів до атрибутів

Реклама і пропаганда – 30%, стимулювання збуту – 60%, особистий продаж – 10%

Зниження

загальних витрат

За конкурентним паритетом

Прилади пожежної сигналі-зації

Етап зростання

Підвищення інтересу споживачів до товару поліпшенням якості товару, упаковки, послуг

Реклама і пропаганда – 60%, стимулювання збуту – 30%, особистий продаж – 10%

Зростання

загальних витрат

У відсотках до обсягу продажу

Тензо-резистори

Етап зрілості

Просування товару, привертання уваги споживачів до атрибутів

Реклама і пропаганда – 30%, стимулювання збуту – 60%, особистий продаж – 10%

Зниження

загальних витрат

За конкурентним паритетом

Товари широкого вжитку

Етап зростання

Підвищення інтересу споживачів до товару поліпшенням якості товару, упаковки, послуг

Реклама і пропаганда – 60%, стимулювання збуту – 30%, особистий продаж – 10%

Зростання

загальних витрат

У відсотках до обсягу продажу


Таблиця 3

Загальний план товаропросування АТ «Електра» на __ рік

Група товарів

Метод розрахунку витрат на то­варопросу­вання

Обсяг витрат на товаропро­сування, грн.

Витрати на рекламу і РR, грн.

Витрати на стимулювання збуту, грн.

Витрати на особистий продаж, грн.

Ваги електронні

За конкурентним патитетом

14530

7265

5812

1453

Дозатори вагові

За конкурентним паритетом

2720

1360

1088

272

Прилади пожежної сигналізації

У відсотках до обсягів продажу

3030

1818

909

303

Тензо-резистори

За конкурентним паритетом

4540

2270

1816

454

Товари широкого вжитку

У відсотках до обсягу продажу

24466.2

18275.7

2781.4

3409.1

Всього

По всіх групах за рік

49286.2

30988.7

12406.4

5891.1

Назва: Розробка плану та бюджету рекламної діяльності фірми-виробника
Дата публікації: 2005-03-22 (3550 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('Жж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\я" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
cheap health care insurance - cheap insurance - business sale - valium buy - travel agents - - buy xenical online
Page generation 0.057 seconds
Хостинг от uCoz