Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–еклама > як розробити ефективну рекламну кампан≥ю


«агальна порада щодо промисловоњ та ф≥нансовоњ реклами: великий текст створюЇ враженн¤, що у вас Ї що сказати читачу, безв≥дносно до того, чи буде в≥н читати, чи н≥. Ќав≥ть невелика група людей, що прочитаЇ-таки рекламне зверненн¤, може стати пост≥йними покупц¤ми.  ол≥ людина не маЇ потреби в товар≥, то й обс¤г рекламного зверненн¤ дл¤ нењ не матиме жодного значенн¤. Ќавпаки, потенц≥йн≥ покупц≥ промислових товар≥в ≥ ф≥нансових послуг спод≥ваютьс¤ на детальну ≥нформац≥ю (Ђћожна продати плитку шоколаду за допомогою коротенького рекламного зверненн¤, але пара сл≥в не допоможе продати л≥такї). –еклама легкого л≥така Ђ—еснаї, розроблена ƒ. ќг≥лв≥, нал≥чувала 1100 сл≥в.

Ќа роботу в рекламну агенц≥ю наймайте розумних, см≥ливих талановитих людей, з ориг≥нальним погл¤дом на реч≥, людей, ¤к вм≥ють одразу Ђсхопитиї багато ≥дей, пор≥вн¤ти й синтезувати њх, людей з безмежною фантаз≥Їю та у¤вою. (Ђ“ворчий процес потребуЇ б≥льше фантаз≥њ, н≥ж розумуї, Ч ƒ.ќг≥лв≥.)

«розум≥ло, що не менш важливою стороною Ї рецип≥Їнт рекламного зверненн¤, ним може бути окрема людина або група людей.

ƒл¤ проведенн¤ ефективноњ рекламноњ кампан≥њ сл≥д враховував два основн≥ чинники, що впливають на сприйманн¤, Ч ментал≥тет ≥ мотивац≥ю.

як уже зазначалос¤, ментал≥тет народу або нац≥њ можна класиф≥кувати за такими чотирма напр¤мами:

1. ”н≥таристський ментал≥тет.

2. ћентал≥тет, що т¤ж≥Ї до пасивноњ безпеки ≥ наданн¤ переваги особистому життю.

3. ћентал≥тет, в≥дкритий прогресу або ризикованим починанн¤м.

4. ћентал≥тет, в≥дкритий зм≥нам.

ƒосл≥дженн¤ ц≥льовоњ аудитор≥њ з погл¤ду ментал≥тету мають вeлику прогностичну силу, тому що ментал≥тет Ї фактором пост≥йним ≥ поширюЇтьс¤ на значн≥ маси населенн¤. “≥льки ментал≥тет може дати в≥дпов≥дь на багато запитань стосовно того, чому в одн≥й крањн≥ реклами кампан≥¤ проходить з великим усп≥хом, а в ≥нш≥й Ч та сама реклама породжуЇ сам≥ т≥льки негативн≥ емоц≥њ. ћентал≥тет може зм≥нюватис¤, але дл¤ цього потр≥бн≥ значн≥ зусилл¤ й тривалий час. «наючи ментал≥тет народу т≥Їњ крањни, де буде проводитис¤ рекламна кампан≥¤, можна передбачити можливу реакц≥ю на те чи те рекламне зверненн¤.

ƒл¤ усп≥ху рекламноњ кампан≥њ необх≥дно також, щоб реклами агенц≥¤ ретельно вивчала мотивац≥ю повед≥нки ц≥льовоњ аудитор≥, мотивац≥ю, ¤ка т≥сно пов'¤зана з ментал≥тетом. «наючи ≥нформац≥ю про мотиви, автори рекламного зверненн¤ можуть посилити ≥нтен≠сивн≥сть позитивноњ мотивац≥њ ≥ знизити д≥ю настановлень, ¤к≥ пе≠решкоджають куп≥вл≥ продукту.

ƒл¤ розробки ефективного рекламного зверненн¤ рекламн≥ агенц≥њ повинн≥ ч≥тко з'¤сувати, передовс≥м дл¤ самих себе, на ¤ких мотивах треба наголошувати, щоб отримати певний ефект в≥д цього. –екоменду≠Їтьс¤ використовувати так≥ мотиви: рац≥ональн≥, емоц≥йн≥ та моральн≥.

ƒо рац≥ональних належать:

Х мотив прибутковост≥ (економ≥чний мотив), ¤кий базуЇтьс¤ на намаганн¤х людей зекономити кошти, купуючи економно й за низь≠кими ц≥нами товари;

Х мотив здоров'¤, ¤кий використовуЇтьс¤ в реклам≥ продукт≥в харчуванн¤, спортивних товар≥в, г≥г≥Їн≥чних засоб≥в тощо;

Х мотив над≥йност≥ й гарант≥й, ¤кий використовують у банк≥всь≠кому ≥ страховому б≥знес≥, коли необх≥дно створити в≥дчутт¤ ¤кнай≠меншого ризику. “е саме стосуЇтьс¤ рекламуванн¤ товар≥в дл¤ по≠бутових роб≥т (≥нструменти, швацьк≥ машини тощо);

Х мотив зручност≥ й додаткових переваг, ¤кий об≥ц¤Ї куп≥вл¤ да≠ного товару.

–ац≥ональн≥ мотиви спр¤мован≥ на рац≥онального покупц¤, кот≠рий або зовс≥м в≥дкидаЇ рекламу, або миттЇво на нењ реагуЇ за умови, що вона його ≥нформуЇ й наводить об'Їктивн≥ аргументи на користь того чи того товару.

≈моц≥йн≥ мотиви Ђграютьї на емоц≥¤х покупц≥в. “аке рекламне зверненн¤ корисне тим, хто т≥льки й чекаЇ, щоб ѓм допомогли зробити правильний виб≥р (¤кщо вони ще не купили товар), або переконали в т≥м, що вони не схибили у вибор≥ (¤кщо вони товар уже придбали).

ƒо емоц≥йних мотив≥в спец≥ал≥сти-психологи в≥днос¤ть:

Х мотив любов≥, ¤кий використовуЇтьс¤ найчаст≥ше в реклам≥ подарунк≥в;

Х мотив свободи, тобто прагненн¤ людини до незалежност≥, за≠хисту своЇњ самост≥йност≥ в р≥зних сферах житт¤;

Х мотив гордощ≥в ≥ патр≥отизму, ¤кий використовуЇтьс¤ дл¤ зб≥льшенн¤ збуту в≥тчизн¤них товар≥в;

Х мотиви радощ≥в ≥ жарт≥влив≥ мотиви, ¤к≥ в≥дпов≥дають намаган≠н¤м людини отримати ≥нформац≥ю в життЇрад≥сних, ¤скравих тонах;

Х мотив в≥дкритт¤, ¤кий кореспондуЇтьс¤ з такими ¤кост¤ми лю≠дини, ¤к ц≥кав≥сть ≥ прагненн¤ нового;

Х мотив власноњ значущост≥ та самореал≥зац≥њ, ¤кий базуЇтьс¤ на природному бажанн≥ людини знайти визнанн¤ в своЇму оточенн≥, домогтис¤ певного становища в сусп≥льств≥;

Х мотив страху, ¤ким користуютьс¤ в р≥зного роду антиреклам≥ засоб≥в особистоњ г≥г≥Їни тощо.

≈моц≥йна реклама працюЇ на символ≥чному р≥вн≥. ¬она не потребуЇ доказ≥в. —пец≥ал≥сти з реклами вважають, що д≥¤ емоц≥йноњ реклами ви¤вл¤Їтьс¤ у вигл¤д≥ сер≥њ напружень та збуджень, а куп≥вл≥ товару пе≠редуЇ сприйн¤тт¤, тобто людина, ¤к ≥ в решт≥ випадк≥в, по-своЇму дос≠л≥джуЇ й моделюЇ предмет, а вже пот≥м цей предмет стаЇ њњ власною по≠требою чи бажанн¤м. «робити покупку дл¤ таких людей Ч це значить ≥дентиф≥кувати њњ з власною особою, розпов≥сти про себе ≥ншим.

ћоральн≥ мотиви апелюють до почутт≥в справедливост≥ й по≠р¤дност≥.

”чен≥-психологи в≥днос¤ть до таких мотив≥в:

Х мотив справедливост≥, ¤кий використовують у реклам≥ благод≥йних фонд≥в, громадських орган≥зац≥й, у пол≥тичних кампан≥¤х;

Х мотив захисту довк≥лл¤;

Х мотив пор¤дност≥, ¤кий грунтуЇтьс¤ на сумл≥нн≥, доброт≥, моральних чеснотах тощо;

Х соц≥альний мотив, зв'¤заний ≥з загостренн¤м м≥жнац≥ональним конфл≥кт≥в, катастроф, зростанн¤м злочинност≥, напруженн¤ в сусп≥льств≥ тощо.

–екламн≥ агенц≥њ, ¤к правило, користуютьс¤ в рекламних кампан≥¤х одразу к≥лькома мотивами.

–озроблена ≥з використанн¤м вищеназваних засоб≥в дл¤ р≥зних структур, ¤к≥ беруть участь у рекламн≥й кампан≥њ, реклама спри¤ти ме залученню нових покупц≥в, зробить њх прихильниками товар≥в послуг, що рекламуютьс¤. ÷е ≥ Ї метою будь-¤коњ рекламноњ кампан≥њ. ѕроте рекламна кампан≥¤ не ≥снуЇ ≥зольовано в≥д ≥нших вид≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥. ¬она т≥сно зв'¤зана з маркетингом, тобто визначенн¤м попиту, ц≥ноутворенн¤м на продукти, що рекламуютьс¤, њх розробкою (так званою техн≥чною пол≥тикою) та ≥ншим≥ елементами ринковоњ економ≥ки.

12

Ќазва: як розробити ефективну рекламну кампан≥ю
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (928 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
принципиальные схемы - gain mass - 50% sale - motel 6 - airfare airfare - cheap dirt - cheap computer
Page generation 0.078 seconds
Хостинг от uCoz