–озм≥щенн¤ продуктивних сил > ’арактеристика транспортно-технолог≥чних схем
“аким чином, при побудов≥ м≥жнародних лог≥стичних систем зважуютьс¤ наступн≥ питанн¤: створенн¤ в≥льного ринку перевезень без утруднень у в≥дношенн≥ його м≥сткост≥ ≥ загрузки; застосуванн¤ тариф≥в, що плавають, рекомендованими органами загального ринку; розробка правил, здатних захищати загальний транспортний ринок; л≥берал≥зац≥¤ транспортних процедур при переход≥ вантаж≥в через границ≥ держав-учасник≥в «агального ринку; узгодженн¤ пров≥зноњ спроможност≥ маг≥стрального транспорту ≥ продуктивност≥ зал≥зничних ≥ складських пристроњв; розвиток лог≥стичних послуг у сфер≥ перевезень вантаж≥в, у тому числ≥ при ком≥суванн≥, упакуванню, марк≥руванню, збереженн≥, оформленн≥ замовлень ≥ т.п.; зд≥йсненн¤ в наднац≥ональному масштаб≥ правил, форм ≥ стандарт≥в, обов'¤зкових дл¤ член≥в сп≥втовариства. ¬ област≥ м≥жнародноњ лог≥стики першор¤дного значенн¤ набувають проблеми рег≥онального под≥лу ≥нвестиц≥й. ” залежност≥ в≥д призначенн¤ ≥ способу експлуатац≥њ м≥жнародн≥ ≥нфраструктури можна класиф≥кувати в такий спос≥б: ≥нфраструктури, що Ї м≥жнародними за своњм характером. ¬ основному, це спорудженн¤, що служать ¤к сполучн≥ ланки м≥ж нац≥ональними системами автомоб≥льних чи зал≥зниць (тунел≥, мости ≥ т.д.). ÷≥ спорудженн¤ завжди звод¤тьс¤ на основ≥ двосторонньоњ угоди м≥ж державами, ≥ звичайно ф≥нансуютьс¤ цими крањнами; об'Їкти ≥нфраструктури, що перетинають територ≥њ двох чи б≥льш крањн. ÷≥лком природно, що будь-¤ка транспортна ≥нфраструктура використовуЇтьс¤ дл¤ м≥сцевих перевезень, перевезень на невелик≥ в≥дстан≥ ≥ м≥жнародн≥ перевезенн¤. ‘≥нансуванн¤ спорудженн¤ таких ≥нфраструктур звичайно зд≥йснюЇтьс¤ на основ≥ спец≥ально розроблених систем дл¤ кожного випадку окремо; об'Їкти м≥жнародноњ ≥нфраструктури Ї спорудженн¤ми, що знаход¤тьс¤ на територ≥њ того самого держави, забезпечують значний обс¤г м≥жнародних перевезень. “ак, аеропорт, у ¤кому змушен≥ зд≥йснювати пром≥жних посадку л≥таки при далеких перельотах, Ї об'Їктом ≥нфраструктури, що представл¤Ї ≥нтерес на м≥жнародному р≥вн≥. Ѕуд≥вництво таких об'Їкт≥в найчаст≥ше зд≥йснюЇтьс¤ на основ≥ м≥жнародних проект≥в; де¤к≥ транспортн≥ ≥нфраструктури можуть вважатис¤ м≥жнародними за своњм характером чи в зв'¤зку з пол≥тичним значенн¤м, що додаЇтьс¤ ним, нав≥ть ¤кщо вони служать дл¤ забезпеченн¤ лише незначноњ частини м≥жнародних перевезень. ƒо ц≥Їњ категор≥њ можна в≥днести внутр≥континентальн≥ автомаг≥страл≥ (ѕанамериканська, “ранс'Ївропейська, “ранссахарська ≥ т.д.). ‘≥нансуванн¤ буд≥вництва таких об'Їкт≥в зд≥йснюЇтьс¤ зац≥кавленими крањнами ≥ м≥жнародними орган≥зац≥¤ми.
Ќазва: ’арактеристика транспортно-технолог≥чних схем ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-23 (1009 прочитано) |