Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

“ехн≥чн≥ науки > ћетодичн≥ основи стандартизац≥њ


ISO 9000-4:1993. ѕостачальнику сл≥д звертатис¤ в тих випадках, коли йому потр≥бно переконатис¤ в забезпеченн≥ характеристик над≥йност≥ (безв≥дмовност≥) продукц≥њ. ÷е важливо дл¤ послуг транспорту, енергетики, телекомун≥кац≥й, ≥нформац≥йних послуг, тому що њх над≥йн≥сть Ї вир≥шальним чинником њх ¤кост≥. —тандарт м≥стить вказ≥вки щодо управл≥нн¤ програмою над≥йност≥. ¬≥н охоплюЇ найважлив≥ший характеристики програми над≥йност≥ з плануванн¤, орган≥зац≥њ, розпод≥лу ресурс≥в та управл≥нн¤ ними з метою випуску продукц≥њ, ¤ка б в≥дзначалась над≥йн≥стю ≥ п≥дл¤гала обслуговуванню.

ISO 9001:1994. «вертатис¤ ≥ застосовувати його постачальнику сл≥д у раз≥ потреби довести свою здатн≥сть управл¤ти процесом ¤к проектуванн¤, так ≥ виробництва продукц≥њ, що в≥дпов≥даЇ ус≥м вимогам. ¬они перш за все мають на уваз≥ задоволенн¤ споживача за рахунок запоб≥ганн¤ нев≥дпов≥дност≥ на вс≥х етапах в≥д проектуванн¤ до обслуговуванн¤. ÷им стандартом встановлена в≥дпов≥дна модель забезпеченн¤ ¤кост≥.

ISO 9002:1994. «вертатис¤ ≥ застосовувати його постачальников≥ необх≥дно у раз≥ потреби доведенн¤ своЇњ здатност≥ управл¤ти процесами виробництва продукц≥њ, що в≥дпов≥даЇ вс≥м вимогам. Ќим встановлена в≥дпов≥дна модель забезпеченн¤ ¤кост≥.

ISO 9003:1994. «вертатис¤ ≥ застосовувати його постачальнику потр≥бно в раз≥ потреби доведенн¤ в≥дпов≥дност≥ продукц≥њ встановленим вимогам т≥льки на стад≥њ остаточного контролю та випробувань. Ќим встановлена в≥дпов≥дна модель забезпеченн¤ ¤кост≥.

ISO 9004-1:1994. —л≥д звертатис¤ будь-¤к≥й орган≥зац≥њ, що маЇ нам≥р розробити та запровадити систему ¤кост≥. ƒл¤ того, щоб в≥дпов≥дати своЇму призначенню, орган≥зац≥¤ повинна забезпечити керован≥сть техн≥чними, адм≥н≥стративними ≥ людськими чинниками, що впливають на ¤к≥сть продукц≥њ. —тандарт м≥стить повний перел≥к елемент≥в системи ¤кост≥, що стосуютьс¤ вс≥х етап≥в життЇвого циклу продукц≥њ ≥ в≥дпов≥дних заход≥в, з ¤кого орган≥зац≥¤ може набрати ≥ застосувати елементи зг≥дно з своњми потребами.

ISO 9004-2:1994. —л≥д звертатис¤ орган≥зац≥њ, ¤ка забезпечуЇ послуги або продукц≥¤ ¤коњ м≥стить елементи послуг. ’арактеристики послуг можуть в≥др≥зн¤тис¤ в≥д характеристик ≥ншоњ продукц≥њ ≥ можуть включати так≥ аспекти, ¤к персонал, час оч≥куванн¤, час наданн¤ послуги, г≥г≥Їна, дов≥ра ≥ послуги зв'¤зку, що постачаютьс¤ безпосередньо к≥нцевому споживачев≥. ќстаточною м≥рою ¤кост≥, часто дуже суб'Їктивною, Ї оц≥нка споживача. ¬ стандарт≥ м≥ститьс¤ опис пон¤ть, принцип≥в ≥ елемент≥в системи ¤кост≥, що стосуютьс¤ вс≥х вид≥в пропозиц≥й щодо послуги.

ISO 9004-3:1993. —л≥д звертатис¤ орган≥зац≥њ, продукц≥¤ ¤коњ (к≥нцева чи пром≥жна) створюЇтьс¤ шл¤хом перетворень ≥ маЇ вигл¤д твердоњ речовини, р≥дини чи њх комб≥нац≥й (включаючи конкретн≥ матер≥али, бруски, др≥т або листи). “ака продукц≥¤, ¤к правило, постачаЇтьс¤ в гуртових системах, таких ¤к трубопров≥д, барабан, м≥шок, бак, цистерна або рулон. ўо стосуЇтьс¤ перев≥рки продукц≥њ у важливих точках виробничого процесу, то перероблюван≥ матер≥али завдають особливих труднощ≥в, що обумовлено њх природою. ѕри цьому зростаЇ важлив≥сть застосуванн¤ метод≥в статистичного в≥дбору та оц≥нюванн¤, а також њх запровадженн¤ дл¤ зд≥йсненн¤ управл≥нн¤ процесами та встановленн¤ техн≥чних характеристик к≥нцевоњ продукц≥њ. ¬≥н доповнюЇ вказ≥вки ISO 9004-1 стосовно продукц≥њ з категор≥њ перероблюваних матер≥ал≥в.

ISO 9004-4:1993. —л≥д звертатис¤ будь-¤к≥й орган≥зац≥њ, що бажаЇ п≥двищити свою ефективн≥сть (незалежно в≥д того, чи запровадила вона оф≥ц≥йну систему ¤кост≥). ѕост≥йна мета управл≥нн¤ вс≥ма функц≥¤ми на вс≥х р≥вн¤х орган≥зац≥њ повинна пол¤гати у прагненн≥ задов≥льн¤ти споживача ≥ пост≥йно пол≥пшувати ¤к≥сть. —тандарт м≥стить опис фундаментальних пон¤ть та принцип≥в, кер≥вних вказ≥вок та методолог≥њ (засоб≥в ≥ шл¤х≥в) пол≥пшенн¤ ¤кост≥.

∆одне сусп≥льство не може ≥снувати без техн≥чного законодавства та нормативних документ≥в, ¤к≥ регламентують правила, процеси, методи виготовленн¤ та контролю продукц≥њ, а також гарантують безпеку житт¤, здоровТ¤ ≥ майна людей та навколишнього середовища. —тандартизац≥¤ ¤краз ≥ Ї т≥Їю д≥¤льн≥стю, ¤ка виконуЇ ц≥ функц≥њ.

ƒ≥¤льн≥сть в галуз≥ стандартизац≥њ просл≥дковуЇтьс¤ ще з древн≥х час≥в. —початку ц≥ роботи проводились на основ≥ приватноњ ≥н≥ц≥ативи. –озвиток економ≥чних зв'¤зк≥в м≥ж крањнами ≥ розширенн¤ роб≥т ≥з стандартизац≥њ в промислово розвинутих крањнах вимагали њх координац≥њ. ¬ зв'¤зку з цим були створен≥ перш≥ нац≥ональн≥ орган≥зац≥њ ≥з стандартизац≥њ у ¬еликобритан≥њ (1911 р.), Ќ≥меччин≥ (1917 р.), ‘ранц≥њ, —Ўј (1918 р.).

¬ жовтн≥ 1946 р. 25 крањн п≥д ег≥дою ќќЌ, створили ћ≥жнародну орган≥зац≥ю ≥з стандартизац≥њ ISO, ¤ка усп≥шно д≥Ї ≥ тепер. ћета створенн¤ њњ була сформульована таким чином: УЕспри¤ти усп≥шному розвитку стандартизац≥њ у всьому св≥т≥Ф.

” 1904 р. була створена м≥жнародна електротехн≥чна ком≥с≥¤ - ≤≈—, ¤ка з 1946 р. разом з ISO ≥ њњ ком≥тетами проводить активну роботу ≥з стандартизац≥њ. Ќа першому етап≥ розробл¤лис¤ настанови ISO/IEC ≥з стандартизац≥њ, а в подальшому робота була спр¤мована на розробку стандарт≥в з управл≥нн¤ ¤к≥стю ≥ сертиф≥кац≥њ. –езультатом ц≥Їњ роботи стало створенн¤ в1987 р. техн≥чним ком≥тетом ISO/TK 176 У”правл≥нн¤ ¤к≥стю ≥ забезпеченн¤ ¤кост≥Ф стандарт≥в сер≥њ ISO 9000.

—тандарти ISO сер≥њ 9000 були розроблен≥ техн≥чним ком≥тетом ISO/TK 176 в результат≥ узагальненн¤ накопиченого нац≥онального досв≥ду р≥зних крањн щодо розробленн¤, впровадженн¤ та функц≥онуванн¤ систем ¤кост≥. ¬они не стосуютьс¤ конкретного сектору промисловост≥ чи економ≥ки ≥ ¤вл¤ють собою настанови з управл≥нн¤ ¤к≥стю та загальн≥ вимоги щодо забезпеченн¤ ¤кост≥, вибору ≥ побудови елемент≥в систем ¤кост≥. ¬они м≥ст¤ть опис елемент≥в, що њх мають включати системи ¤кост≥, а не пор¤док запровадженн¤ цих елемент≥в т≥Їю чи ≥ншою орган≥зац≥Їю. ¬они не мають на мет≥ спонукати до створенн¤ однакових систем ¤кост≥, оск≥льки р≥зн≥ орган≥зац≥њ мають р≥зн≥ потреби. ѕобудова та шл¤хи впровадженн¤ систем ¤кост≥ повинн≥ обов'¤зково враховувати конкретн≥ ц≥л≥ орган≥зац≥њ, продукц≥ю, ¤ка нею виготовл¤Їтьс¤, процеси, що при цьому застосовуютьс¤, а також конкретн≥ методи прац≥.

«а роки що пройшли в≥д часу олубл≥куванн¤, вони отримали широке визнанн¤ та розповсюдженн¤, а б≥льш ¤к 50 крањн прийн¤ли њх ¤к нац≥ональн≥. ѕ≥сл¤ розповсюдженн¤ почавс¤ процес њх широкого застосуванн¤ при сертиф≥кац≥њ систем ¤кост≥. ÷е викликало потребу визначенн¤ правил самоњ процедури сертиф≥кац≥њ, а також вимог експерт≥в, ¤к≥ зд≥йснюють перев≥рку системи.

—писок л≥тератури

Ўаповал ћ.≤. ќснови стандартизац≥њ, управл≥нн¤ ¤к≥сю ≥ сертиф≥кац≥њ: ѕ≥дручник. -  ., 1997. - 152 с.

 алита ѕ.я. —истемы качества и международные стандарты »—ќ серии 9000. -  .: ”краинска¤ ассоциаци¤ качества, 1996. - 181 с.

ќкрепилов ¬.¬. ¬сеобщее управление качеством: ”чебник. - —ѕб., 1996. - „.1.

 ириченко Ћ.—., „ернух≥на Ќ.ћ. —ертиф≥кац≥¤ та ¤к≥сть продукц≥њ в сучасних умовах господарюванн¤: Ќавчальний пос≥бник. - Ћьв≥в;  ., 1995.

12

Ќазва: ћетодичн≥ основи стандартизац≥њ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-24 (1562 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
new hotel - airline tickets - of america - place the - jackpot motorcycle vegas victory - instructions motel -
Page generation 0.084 seconds
Хостинг от uCoz