Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

‘≥зкультура > ‘≥зичне вихованн¤ учн≥в поза школою


‘≥зичне вихованн¤ учн≥в поза школою

—тор≥нка: 1/2

‘≥зичне вихованн¤ учн≥в за межами школи зд≥йснюЇтьс¤ с≥м'Їю, поза≠шк≥льними установами, ƒ—“, ƒё—Ў, дит¤чими екскурс≥йно-туристичними станц≥¤ми та ≥ншими культурно-просв≥тницькими установами та орган≥зац≥≠¤ми. ¬они допомагають загальноосв≥тн≥м школам в орган≥зац≥њ позакласноњ спортивно-масовоњ ≥ туристичноњ роботи з учн¤ми, надають школам спор≠тивн≥ майданчики, стад≥они, басейни, лижн≥ бази, ковзанки, спортивн≥ зали дл¤ проведенн¤ самост≥йних зан¤ть, тренувань, змагань.  р≥м цього, назван≥ орган≥зац≥њ, установи ≥ заклади беруть на себе обов'¤зки щодо орган≥зац≥њ ди≠т¤чих груп, гуртк≥в, спортивних секц≥й, поЇднують зан¤тт¤ з≥ специф≥чним дл¤ себе зм≥стом ≥з зан¤тт¤м ф≥зичними вправами.

‘≥зичне вихованн¤ за м≥сцем проживанн¤

‘≥зичне вихованн¤ за м≥сцем проживанн¤ Ч один ≥з напр¤мк≥в у розв'¤занн≥ завдань впровадженн¤ ф≥зичноњ культури ≥ спорту в повс¤кденне житт¤ д≥тей.

Ќеобх≥дн≥сть розвитку ≥ перспективн≥сть ц≥Їњ форми зан¤ть п≥дтверджу≠ють соц≥олог≥чн≥ досл≥дженн¤, що св≥дчить про бажанн¤ ёних ≥ дорослих займатис¤ спортом поблизу дому.

ўо може бути доступн≥шим в≥д оздоровчих груп ≥ спортивних секц≥й, ¤к≥ працюють не десь далеко, а у твоЇму подв≥р'њ? “ут людину оточують сус≥ди, друз≥, створюЇтьс¤ можлив≥сть розширити коло сп≥лкуванн¤. Ќаближенн¤ м≥сць зан¤ть до помешканн¤ вир≥шуЇ ≥ так≥, на перший погл¤д, другор¤дн≥ проблеми, ¤к забезпеченн¤ г≥г≥Їн≥чних вимог, ¤ких обов'¤зково треба дотри≠муватис¤ п≥д час зан¤ть ф≥зичними вправами.

ѕрактика св≥дчить, що охоче займаютьс¤, беруть участь у змаганн¤х ≥з д≥тьми ≥ доросл≥. ќсь чому питанн¤ орган≥зац≥њ ф≥зичного вихованн¤ за м≥с≠цем проживанн¤ пост≥йно повинно залишатись у пол≥ зору кер≥вництва й усього педколективу школи.

ѕри кожному ∆≈ у створюЇтьс¤ –ада з≥ спортивно-масовоњ та культур≠но-оздоровчоњ роботи, в ¤ку вход¤ть представники ∆≈ у ≥ загальноосв≥тн≥х шк≥л, що функц≥онують на його територ≥њ, прац≥вники ƒ—“, батьки, ветерани спорту. –ади координують д≥¤льн≥сть дит¤чих дворових спортивних майдан≠чик≥в, спортивних споруд дошк≥льних установ ≥ шк≥л. ¬они конкретно визначають зм≥ст роботи, функц≥њ шк≥л ≥ ∆≈ ≥в, розв'¤зують питанн¤ матер≥≠альноњ допомоги, придбанн¤ спортивноњ форми та ≥нвентар¤, п≥дготовки д≥тей дл¤ участ≥ у змаганн¤х дворових команд, контактують з шефськими ≥ громад≠ськими орган≥зац≥¤ми.

”с¤ спортивна ≥ ф≥зкультурно-оздоровча робота серед д≥тей, п≥дл≥тк≥в ≥ дорослих проводитьс¤ на спец≥ально обладнаних дит¤чих майданчиках, спортивних базах шк≥л та ≥нших заклад≥в ≥ орган≥зац≥й, що мають у своЇму розпор¤дженн≥ спортивн≥ споруди.

—ьогодн≥ у багатьох м≥стах створюютьс¤ багатопроф≥льн≥ клуби. „асом вони займають ц≥л≥ поверхи житлових будинк≥в. “ут обладнуютьс¤ прим≥≠щенн¤ дл¤ юних техн≥к≥в, натурал≥ст≥в, художник≥в, зали наст≥льного тен≥су ≥ боротьби, плавальн≥ басейни, тренажерн≥ та ≥гров≥ зали, прим≥щенн¤ дл¤ зан¤ть груп здоров'¤. ўоденно так≥ клуби, створен≥ за принципом культур≠но-спортивних комплекс≥в м≥крорайону, збирають сотн≥ мешканц≥в.  луби в≥дв≥дують не т≥льки д≥ти, а й доросл≥. ƒ≥ти тут засвоюють ази акробатики, г≥мнастики, тен≥су, боксу, плаванн¤, а доросл≥ займаютьс¤ у групах здоров'¤. ” робот≥ за м≥сцем проживанн¤ доц≥льно широко використовувати парков≥ зони, природн≥ умови, "стежки здоров'¤".

 онкретне педагог≥чне кер≥вництво виховною, ф≥зкультурно-оздоровчою ≥ спортивно-масовою роботою за м≥сцем проживанн¤ зд≥йснюЇ педагог-орган≥затор (соц≥альний педагог) ≥ вчител≥ ф≥зичноњ культури шк≥л м≥крорайону.

Ќаведемо зм≥ст д≥¤льност≥ –ади з≥ спортивно-масовоњ ≥ ф≥зкультурно-оздо≠ровчоњ роботи в житловому м≥крорайон≥.

≤. ќрган≥зац≥йна робота передбачаЇ: розробку календарного плану спор≠тивних ≥ ф≥зкультурно-оздоровчих заход≥в; п≥дготовку ф≥зкультурного активу; вибори орган≥в самоуправл≥нн¤ команд ≥ секц≥й, њх навчанн¤; складанн¤ кош≠торису видатк≥в на ф≥зкультурно-оздоровчу ≥ спортивно-масову роботу; л≥карсько-медичне забезпеченн¤; зас≥данн¤ ради; доб≥р ≥ затвердженн¤ гро≠мадських ≥нструктор≥в клуб≥в любител≥в б≥гу, туристичного, секц≥й з вид≥в спорту; орган≥зац≥ю ≥нструктивно-консультативноњ групи дл¤ тих, хто займа≠Їтьс¤ самост≥йно.

II. —портивно-масова робота передбачаЇ: наб≥р ≥ комплектуванн¤ спор≠тивних секц≥й ≥ зб≥рних команд; налагодженн¤ навчально-тренувальноњ роботи; участь у змаганн¤х.

III. ‘≥зкультурно-оздоровча робота передбачаЇ: орган≥зац≥ю на майдан≠чиках ранковоњ г≥мнастики; проведенн¤ лижних прогул¤нок; катанн¤ на

ковзанах ≥ санках; участь у тижн¤х ф≥зичноњ культури; проведенн¤ масових Ђ¬еселих старт≥вї, рухливих ≥гор; орган≥зац≥ю туристичних поход≥в; прове≠денн¤ ф≥зкультурно-художн≥х св¤т, с≥мейних змагань.

IV. ѕросв≥тницька робота передбачаЇ: оформленн¤ прим≥щень ≥ майда≠нчик≥в, налагодженн¤ роботи лектор≥ю; показ спортивних ф≥льм≥в; проведенн¤ тематичних спортивно-художн≥х вечор≥в, ц≥кавих зустр≥чей; аф≥шуванн¤ за≠ход≥в, що влаштовуютьс¤ у м≥крорайон≥.

V. √осподарська робота передбачаЇ ремонт прим≥щень клуб≥в, майдан≠чик≥в та ≥нших споруд; придбанн¤ ≥ ремонт ≥нвентар¤; виготовленн¤ атрибутики, навчальноњ документац≥њ, аф≥ш, плакат≥в, пам'¤тних медалей; закуп≥влю грамот, подарунк≥в, приз≥в.

ƒе¤к≥ практичн≥ поради:

- вин¤ткову увагу в робот≥ за м≥сцем проживанн¤ надавайте тим, хто в≥дстаЇ у навчанн≥, любить небезпечн≥ пустощ≥;

- про вс≥ заходи, що плануютьс¤ в м≥крорайон≥, своЇчасно ≥нформуй≠те його мешканц≥в (цьому спри¤ють приваблив≥ аф≥ш≥);

- до зан¤ть ф≥зичними вправами за м≥сцем проживанн¤ залучайте до≠шк≥льн¤т, школ¤р≥в ≥ учн≥в —ѕ“”, студент≥в техн≥кум≥в ≥ вищих навчальних заклад≥в, доросле населенн¤;

- масов≥ заходи плануйте на передвих≥дн≥ та вих≥дн≥ дн≥, а њхн≥ п≥дсум≠ки п≥дбивайте в урочист≥й обстановц≥, наприклад, в актов≥й зал≥ одн≥Їњ з≥ шк≥л ≥з концертом художньоњ самод≥¤льност≥, ≥грами ≥ розвагами;

- перед плануванн¤м вивч≥ть ≥нтереси ≥ побажанн¤ мешканц≥в м≥кро≠району;

- створюючи клуб за м≥сцем проживанн¤, розроб≥ть його статут ≥ про≠граму, визначте мету ≥ завданн¤, правила прийому, права й обов'¤зки член≥в, залуч≥ть до ц≥Їњ роботи мешканц≥в м≥крорайону;

- обладнуючи клуб, вид≥л≥ть к≥мнату, де будете збер≥гати спортивн≥ газети ≥ журнали, книги з питань ф≥зичного вихованн¤ та розумного способу житт¤; у ц≥й к≥мнат≥ можете також проводити зустр≥ч≥ з ц≥≠кавими людьми, вечори запитань ≥ в≥дпов≥дей.

‘≥зичне вихованн¤ за м≥сцем проживанн¤ доц≥льно орган≥зовувати й у с≥ль≠ськ≥й м≥сцевост≥.

ќрган≥зац≥¤ ф≥зичного вихованн¤ в л≥тн≥х таборах в≥дпочинку д≥тей

Ќайспри¤тлив≥ш≥ умови дл¤ ф≥зичного вихованн¤ школ¤р≥в, використан≠н¤ в цьому процес≥ вс≥х в≥домих засоб≥в створюютьс¤ в л≥тн≥х таборах в≥дпочинку. Ќа¤вн≥сть достатньоњ к≥лькост≥ ≥нвентар¤ та обладнанн¤, нац≥ле≠н≥сть усього колективу табору на масово-оздоровчу ≥ спортивну роботу, пост≥йний контроль за њњ ходом спри¤ють розв'¤занню цих питань на належ≠ному орган≥зац≥йному ≥ методичному р≥вн≥.

јле усп≥шне виконанн¤ програми ф≥зичного вихованн¤ школ¤р≥в у табор≥ значною м≥рою зумовлене попередньою роботою ф≥зкультурного кер≥вника та начальника табору, що пол¤гаЇ у створенн≥ матер≥альноњ бази, своЇчас≠ному плануванн≥ та ≥нструктуванн≥ педагог≥чного персоналу.

” кожному табор≥ повинн≥ бути впор¤дкован≥ футбольне поле, баскетболь≠ний, волейбольний майданчики, переносн≥ баскетбольн≥ щити, майданчики ручного м'¤ча, бадм≥нтону ≥ загальноњ ф≥зичноњ п≥дготовки, нав≥си дл¤ наст≥ль≠ного тен≥су, басейн. ¬арто також п≥дготувати достатню к≥льк≥сть прапорц≥в, нагрудних номер≥в, м≥шеней дл¤ киданн¤ в ц≥ль, обмежувальних ст≥йок, ес≠тафетних паличок, м'¤чик≥в ≥ м'¤ч≥в, гантелей, штанг. ƒо в≥дкритт¤ радимо заготувати бланки дов≥док про виконанн¤ р≥зноман≥тних норматив≥в, грамот, протокол≥в змагань, емблему табору, вимпели, трафарети, рулетки; забезпе≠чити умови дл¤ усп≥шноњ роботи групи художник≥в та фотокореспондент≥в. ”с≥ м≥сц¤ зан¤ть бажано рад≥оф≥кувати. ¬елику увагу прид≥л¤йте обладнан≠ню м≥сць дл¤ купанн¤ ≥ дл¤ навчанн¤ плаванню. ÷≥ м≥сц¤ огл¤дають, огороджують, очищають дно. ћ≥сц¤ зан¤ть бажано оформити художньо.

–обота в табор≥ повинна бути своЇчасно ≥ ч≥тко спланована з урахуванн¤м к≥лькост≥ тих, хто в≥дпочиваЇ, на¤вноњ бази, р≥вн¤ п≥дготовленост≥ педагог≥ч≠ного колективу та традиц≥й табору.

ѕлан розробл¤Ї ф≥зкультурний кер≥вник за участю ≥нструктора з плаван≠н¤, начальника табору, л≥кар¤. ≤з приходом у таб≥р д≥тей зм≥ст плану може м≥н¤тись ≥ доповнюватись зг≥дно з њхн≥ми побажанн¤ми.

ѕлан складаЇтьс¤ на л≥то.  р≥м цього, на кожну зм≥ну розробл¤ютьс¤ календар≥ спортивно-масових ≥ оздоровчих заход≥в табору ≥ загон≥в, усп≥х реал≥зац≥њ ¤ких залежить в≥д орган≥заторськоњ роботи кер≥вника ф≥зичного вихованн¤.

” кожну зм≥ну провод¤тьс¤: спартак≥ада табору в два етапи (на першому в загонах змагаютьс¤ вс≥, на другому Ч 50% складу загону), першост≥ з окре≠мих вид≥в легкоњ атлетики, футболу, волейболу, баскетболу, наст≥льного тен≥су, бадм≥нтону, ручного м'¤ча, плаванн¤, Ђ¬еселих старт≥вї. –екомендуЇмо проводити туристичн≥ походи загон≥в, масов≥ кроси (щотижн¤), ф≥зкультурно-художнЇ св¤то, туристичний зл≥т, св¤то Ќептуна, спортивно-художн≥й веч≥р, огл¤д-конкурс загон≥в на краще виконанн¤ стройовоњ п≥сн≥ ≥ стройових д≥й.

«б≥рн≥ команди табору беруть участь у м≥жтаборних спортивних захо≠дах. ѕ≥дготовка до них зд≥йснюЇтьс¤ у загонах ≥ в складах зб≥рних команд. «адл¤ цього в режим кожного загону включають щоденну годину ф≥зичноњ культури, кр≥м зар¤дки та участ≥ у змаганн¤х.

“ри-чотири рази за зм≥ну влаштовуЇтьс¤ конкурс на краще проведенн¤ ранковоњ г≥мнастики.

12

Ќазва: ‘≥зичне вихованн¤ учн≥в поза школою
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-25 (1212 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
cialis cheap - map quest - cheap cyprus flights - sale in - adipex purchase - - military airways
Page generation 0.191 seconds
Хостинг от uCoz