‘≥зкультура > ‘≥зичне вихованн¤ учн≥в поза школою
’≥д ≥ п≥дсумки ф≥зкультурно-оздоровчих ≥ спортивних заход≥в висв≥тлю≠ютьс¤ у блискавках, дружн≥х шаржах, фотомонтажах. ÷¤ робота виконуЇтьс¤ групою художник≥в ≥ фотокореспондент≥в. ”с≥ заходи з ф≥зичного вихованн¤ в≥дбуваютьс¤ п≥д пильним контролем медичних прац≥вник≥в. ўоденно ф≥зкультурна рада призначаЇ з≥ свого складу чергового, ¤кий допомагаЇ ф≥зкультурному кер≥вников≥ реал≥зувати запланован≥ на цей день у табор≥ та загонах заходи з ф≥зичного вихованн¤ молод≥. якщо потр≥бно, ввечер≥ можуть збиратис¤ в≥дпов≥дальн≥ особи дл¤ п≥дсумуванн¤ дн¤ та уто≠чненн¤ пор¤дку взаЇмод≥њ на наступний день. Ќаведемо ор≥Їнтовну схему плану роботи з ф≥зичного вихованн¤ у л≥т≠ньому табор≥ в≥дпочинку. ≤. ќрган≥зац≥йна робота передбачаЇ складанн¤ календар¤ спортивно-масо≠вих ≥ ф≥зкультурно-оздоровчих заход≥в; розробку положенн¤ про спартак≥аду, граф≥к≥в експлуатац≥њ м≥сць зан¤ть; проведенн¤ сем≥нару з педагог≥чним ко≠лективом щодо орган≥зац≥њ загонових ≥ загальнотаб≥рних ф≥зкультурних заход≥в; ви¤вленн¤ д≥тей, що займались у ƒё—Ў ≥ шк≥льних секц≥¤х, дл¤ залученн¤ њх до виконанн¤ функц≥й громадських ≥нструктор≥в, судд≥в, кап≥та≠н≥в команд; вибори ради ф≥зкультурного колективу табору, ф≥зорг≥в та њхн≥х заступник≥в у загонах, проведенн¤ ≥нструктаж≥в з ними; ви¤вленн¤ тих, хто не вм≥Ї плавати, ≥ плануванн¤ роботи з ними. II. ‘≥зкультурно-оздоровча ≥ спортивно-масова робота передбачаЇ орган≥зац≥ю медичного огл¤ду, бес≥ди л≥кар¤ про оздоровче значенн¤ зан¤ть ф≥зичними вправами; проведенн¤ ранковоњ зар¤дки; налагодженн¤ зан¤ть ≥з д≥тьми, в≥днесеними за станом здоров'¤ до спец≥альноњ медичноњ групи; купанн¤ ≥ навчанн¤ плаванню; проведенн¤ ф≥зкультурних зан¤ть ≥ спортив≠них заход≥в у загонах, турпоход≥в ≥ естафет, р≥зноман≥тних огл¤д≥в ≥ конкурс≥в, ф≥зкультурно-художн≥х св¤т, ≥гор, в≥кторин, спортивно-художн≥х вечор≥в; актив≥зац≥ю спортивних секц≥й ≥ тренуванн¤ зб≥рних команд; участь у м≥жта≠борних заходах. III. ѕросв≥тницька робота передбачаЇ випуск блискавок, фотомонтаж≥в; проведенн¤ зв≥т≥в-конкурс≥в загон≥в; випуск ≥нформац≥йних рад≥огазет; ор≠ган≥зац≥ю зустр≥чей ≥з ц≥кавими людьми; показ спортивних ф≥льм≥в ≥ журнал≥в. IV. ћетодична робота передбачаЇ п≥дготовку 2-3 сем≥нар≥в у кожну зм≥≠ну з ф≥зоргами, кап≥танами команд, громадськими ≥нструкторами ≥ судд¤ми; обговоренн¤ програми ≥ сценар≥њв передбачуваних заход≥в; щоденн≥ ≥нструк≠таж≥ з р≥зними категор≥¤ми активу та консультац≥њ; сем≥нари ф≥зорг≥в, кер≥вник≥в загон≥в та ≥н. V. √осподарська робота передбачаЇ обладнанн¤ м≥сць зан¤ть, нових май≠данчик≥в; придбанн¤ спортивного ≥ туристичного ≥нвентар¤, спор¤дженн¤, спортивноњ форми, в≥дпов≥дних бланк≥в, значк≥в, медалей, приз≥в; закр≥плен≠н¤ м≥сць зан¤ть за загонами. Ѕ≥льш≥сть цих заход≥в повинна бути реал≥зована до початку першоњ таб≥р≠ноњ зм≥ни.
Ќазва: ‘≥зичне вихованн¤ учн≥в поза школою ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-25 (1212 прочитано) |