Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ƒержавне регулюванн¤ > ¬идатки бюджету на культурно-просв≥тницьк≥ установи


—ередн¤ сума витрат по ”крањн≥ в притулках на одну дити≠ну становила в 2002 роц≥ 4,4 тис. гривень на р≥к.

ѕрогнозна потреба в коштах на харчуванн¤, медикаменти та ≥нш≥ витрати розраховувалас¤ виход¤чи з норматив≥в забезпечен≠н¤ п≥доп≥чних будинк≥в-≥нтернат≥в, оск≥льки так≥ нормативи дл¤ вихованц≥в притулк≥в дл¤ неповнол≥тн≥х не розроблен≥.

ќбс¤г витрат, ¤кий спр¤мовуЇтьс¤ на утриманн¤ притулк≥в дл¤ неповнол≥тн≥х по кожному рег≥ону, розраховуЇтьс¤ ¤к до≠буток обс¤гу витрат, що спр¤мовуЇтьс¤ на утриманн¤ цих ус≠танов у ц≥лому по ”крањн≥, ≥ питомоњ ваги оч≥куваноњ к≥лькост≥ д≥тей у притулках за плановий пер≥од по рег≥ону Ч у загальн≥й оч≥куван≥й к≥лькост≥ д≥тей у притулках у ц≥лому по ”крањн≥.

ќбчисленн¤ витрат на утриманн¤ притулк≥в дл¤ неповно≠л≥тн≥х зд≥йснюютьс¤ виход¤чи з витрат на типовий притулок на 50 м≥сць з типовими штатами та нормативами.

ќск≥льки притулки дл¤ неповнол≥тн≥х Ї закладами обласно≠го значенн¤, тобто вони розрахован≥ не лише на тих д≥тей, що проживають у певному рег≥он≥, Ѕюджетним кодексом передба≠чено зд≥йснювати њх ф≥нансуванн¤ з обласних бюджет≥в.

¬≥дпов≥дно до статт≥ 6 «акону ”крањни "ѕро спри¤нн¤ соц≥≠альному становленню ≥ розвитку молод≥", ѕостанови  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 21 с≥чн¤ 1998 року зд≥йснюютьс¤ видат≠ки на утриманн¤ ƒержавного центру соц≥альних служб дл¤ мо≠лод≥, у склад≥ ¤ких передбачен≥ кошти на виплату зароб≥тноњ плати прац≥вникам центру, оплату послуг з утриманн¤ прим≥≠щень ≥ обслуговуванн¤ установ, в≥др¤дженн¤, придбанн¤ ≥нвен≠тарю. ѕитома вага зазначених видатк≥в становить близько 5 в≥д≠сотк≥в загального обс¤гу асигнувань державного бюджету на молод≥жн≥ заходи. Ќа реал≥зац≥ю молод≥жних заход≥в, ¤к≥ зд≥йс≠нюЇ зазначений центр, спр¤мовуЇтьс¤ близько 3 в≥дсотк≥в за≠гального обс¤гу витрат ≥з державного бюджету на галузь.

” видатках м≥сцевих бюджет≥в на забезпеченн¤ молод≥жних програм ≥ заход≥в, утриманн¤ установ галуз≥ б≥льше третини кошт≥в спр¤мовуЇтьс¤ на розвиток мереж≥ центр≥в соц≥альних служб дл¤ молод≥, п≥дл≥ткових клуб≥в. ќбс¤г видатк≥в м≥сцевих бюджет≥в на молод≥жн≥ програми ≥ заходи становить понад 32 в≥дсотки витрат на галузь, а 35 в≥дсотк≥в кошт≥в передбачаЇтьс¤ на забезпеченн¤ функц≥онуванн¤ чинноњ мереж≥ установ м≥сце≠вого п≥дпор¤дкуванн¤.

3 ¬идатки на утриманн¤ будинк≥в-≥нтернат≥в дл¤ престар≥лих та ≥нвал≥д≥в

‘≥нансуванн¤ витрат на утриманн¤ будинк≥в-≥нтернат≥в дл¤ престар≥лих та ≥нвал≥д≥в зд≥йснюЇтьс¤ за рахунок кошт≥в м≥сце≠вих бюджет≥в. ќсобливост≥ ф≥нансуванн¤ цих заклад≥в зумовле≠н≥ специф≥кою њхньоњ ф≥нансово-господарськоњ д≥¤льност≥. ¬ цих установах престар≥л≥ та ≥нвал≥ди перебувають на повному державному забезпеченн≥: отримують харчуванн¤, од¤г, взутт¤ та ≥нш≥ предмети першочерговоњ необх≥дност≥, користуютьс¤ медичними та культурно-осв≥тн≥ми послугами.

‘≥нансуванн¤ будинк≥в-≥нтернат≥в зд≥йснюЇтьс¤ у межах сум, затверджених за кошторисами доход≥в ≥ видатк≥в. ќбс¤г видат≠к≥в цих установ залежить в≥д виробничих показник≥в (к≥льк≥сть л≥жок, к≥льк≥сть дн≥в функц≥онуванн¤ 1 л≥жка, зовн≥шн¤ куба≠тура буд≥вель ≥ споруд, внутр≥шн¤ площа прим≥щень тощо) та норм видатк≥в. ¬итрати на зароб≥тну плату обслуговуючого пер≠соналу визначаютьс¤ за штатним розписом, типовими штатами ≥ ставками зароб≥тноњ плати, ¤к≥ встановлюютьс¤ у тариф≥кац≥й≠ному списку. ¬итрати за ≥ншими категор≥¤ми видатк≥в (на ме≠дикаменти та перев'¤зувальн≥ засоби, продукти харчуванн¤, придбанн¤ обладнанн¤ та ≥нвентарю, придбанн¤ м'¤кого ≥нвен≠тарю та обмундируванн¤, ≥нших матер≥ал≥в ≥ предмети?, оплату послуг з утриманн¤ будинк≥в-≥нтернат≥в, оплату комунальних послуг та енергонос≥њв тощо) визначаютьс¤ в такому ж пор¤д≠ку, ¤к ≥ за установами охорони здоров'¤.

” будинках-≥нтернатах дл¤ престар≥лих та ≥нвал≥ди? можуть створюватис¤ ≥ функц≥онувати п≥дсобн≥ господарства та майстер≠н≥, доходи ¤ких використовуватимутьс¤ на пол≥пшенн¤ культурно-побутових умов пенс≥онер≥в. Ќа ф≥нансуванн¤ будинк≥в-≥н≠тернат≥в можуть спр¤мовуватис¤ ≥нш≥ позабюджетн≥ кошти, доб≠ров≥льн≥ пожертвуванн¤ п≥дприЇмств, орган≥зац≥й ≥ установ р≥з≠них форм власност≥, громад¤н, кошти благод≥йних фонд≥в тощо.

ќбс¤г видатк≥в на профес≥йно-техн≥чн≥ школи-≥нтернати визначаЇтьс¤ ≥з середньор≥чноњ к≥лькост≥ л≥жок ≥ включаЇ витра≠ти на навчанн¤, медичне обслуговуванн¤, харчуванн¤ та ≥нш≥.

¬итрати на кап≥тальн≥ вкладенн¤ дл¤ буд≥вництва ≥ реконс≠трукц≥њ будинк≥в-≥нтернат≥в плануютьс¤ ≥ ф≥нансуютьс¤ на ос≠нов≥ в≥дпов≥дноњ проектно-кошторисноњ документац≥њ у пор¤д≠ку, встановленому дл¤ плануванн¤ ≥ ф≥нансуванн¤ державних кап≥тальних вкладень.

4. ¬идатки, пов'¤зан≥ з л≥кв≥дац≥Їю насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи

‘≥нансуванн¤ заход≥в, пов'¤заних з л≥кв≥дац≥Їю насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи та соц≥альним захистом населенн¤, зд≥йснюЇтьс¤ в межах асигнувань, визначених у державному бюджет≥ на цю мету за в≥дпов≥дними напр¤мами зг≥дно ≥з фун≠кц≥ональною класиф≥кац≥Їю видатк≥в бюджету.

« метою оптим≥зац≥њ обс¤г≥в видатк≥в на проведенн¤ заход≥в, пов'¤заних ≥з л≥кв≥дац≥Їю насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи, а також враховуючи обмежен≥сть кошт≥в на ф≥нансуванн¤ зазна≠чених заход≥в ≥ з метою уникненн¤ зб≥льшенн¤ заборгованост≥ ≥з соц≥альних виплат громад¤нам, ¤к≥ постраждали внасл≥док „ор≠нобильськоњ катастрофи, необх≥дно зд≥йснити так≥ заходи:

Ч прискорити прийн¤тт¤  онцепц≥њ захисту населенн¤ ”к≠рањни у зв'¤зку з „орнобильською катастрофою ≥ уточненн¤, виход¤чи з вимог ц≥Їњ концепц≥њ, статусу територ≥њ!, що можуть бути в≥днесен≥ до зон рад≥оактивного забрудненн¤ внасл≥док „орнобильськоњ катастрофи, ≥ водночас перел≥ку населених пункт≥в, в≥днесених до цих зон;

Ч удосконалити чинне на даний час законодавство з питань л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи. «окрема, внести зм≥ни ≥ доповненн¤ до «акону ”крањни "ѕро статус ≥ соц≥альний захист громад¤н, ¤к≥ постраждали внасл≥док „орнобильськоњ ка≠тастрофи" з метою впор¤дкуванн¤ виплат компенсац≥й ≥ надан≠н¤ п≥льг громад¤нам, ¤к≥ найб≥льш постраждали внасл≥док „ор≠нобильськоњ катастрофи (≥нвал≥дам ≥ потерп≥лим д≥т¤м).

12

Ќазва: ¬идатки бюджету на культурно-просв≥тницьк≥ установи
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-28 (1622 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+
debt consolidation - extended factory - gain mass - cheap prom - break cheap - cialis cheap - ball jackpot lottery power
-->-->
Page generation 0.142 seconds
Хостинг от uCoz