Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ”правл≥нн¤ формуванн¤м та використанн¤м прибутку торговельного п≥дприЇмства У  азкаФ


досл≥дженн¤ ефективност≥ використанн¤ торговоњ площ≥ дозволило встановити, що весь прир≥ст товарооб≥гу у 1997 роц≥ отримано за рахунок зм≥ни торговоњ площ≥, у 1998 роц≥ ситуац≥¤ зм≥нилас¤ Ц товарооб≥г знизивс¤ на 16,7 тис.грн., що повТ¤зане з зменшенн¤м обс¤гу товарооб≥гу на 1 м2 торговоњ площ≥.

“аким чином, результати проведеного анал≥зу динам≥ки показник≥в обс¤гу та асортиментноњ структури роздр≥бного товарообороту св≥дчать про те, що п≥дприЇмство з року в р≥к зб≥льшуЇ штат працюючих, виробнич≥ потужност≥, однак ц≥ вс≥ заходи не дозвол¤ють йому добиватис¤ нарощуванн¤ обс¤г≥в роздр≥бного товарообороту. “ому необх≥дно запропонувати р¤д напр¤мк≥в покращенн¤ маркетинговоњ д≥¤льност≥, ¤к≥ дозвол¤ть зб≥льшувати обс¤ги продажу. ѕро це йтиме мова у наступному розд≥л≥ роботи.


3.2. ќсновн≥ напр¤мки п≥двищенн¤ ефективност≥ управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в

—тановленн¤ ринкових в≥дносин в економ≥чн≥й систем≥ ”крањни вимагаЇ використанн¤ сучасних концепц≥й управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в на п≥дприЇмствах торг≥вл≥. якщо в силу в≥домих причин виробники не змогли активно застосувати њх у виробництв≥, то в сфер≥ торг≥вл≥ вони використовуютьс¤ б≥льш ширше. Ќасамперед, це стосуЇтьс¤ впровадженн¤ маркетингових програм в комерц≥йну д≥¤льн≥сть торговельних п≥дприЇмств. «астосуванн¤ конкуренц≥њ на внутр≥шньому ринку вимагаЇ в≥д кер≥вник≥в п≥дприЇмств реального вивченн¤ орган≥зац≥њ господарських звТ¤зк≥в з постачальниками, проведенн¤ ефективноњ асортиментноњ пол≥тики, активного просуванн¤ збуту товар≥в. “ак≥ умови передбачають визначенн¤ суттЇвост≥ д≥лового ринку, ¤кий маЇ бути необх≥дною частиною в орган≥зац≥њ д≥¤льност≥ торговельного п≥дприЇмства.

ƒ≥¤льн≥сть приватноњ виробничо комерц≥йноњ ф≥рми "Ѕћ¬-≤мпекс"
м. √алич в умовах ринку повТ¤зана в основному, з трьома групами ризику: забезпеченн¤м пропорц≥њ р≥вн¤ попиту, тобто необх≥дн≥стю закупки т≥льки тих товар≥в, на ¤к≥ буде попит ≥ ¤к≥ будуть продан≥; оптим≥зац≥Їю товарних запас≥в (забезпеченн¤м задоволенн¤ попиту через м≥н≥мальн≥ товарн≥ запаси); д≥¤льн≥стю конкурент≥в (дос¤гненн¤ переваг, ¤к≥ дозвол¤ють п≥дтримувати ≥ розширювати частку ринку, завоювати нов≥ сегменти ринку).

¬провадженн¤ маркетингових досл≥джень в д≥¤льн≥сть ф≥рми "Ѕћ¬-≤мпекс" повТ¤зано насамперед з використанн¤м маркетинговоњ ≥нформац≥њ, що Ї основою дл¤ ефективного управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в. ”сп≥шно реал≥зувати цю проблему дозвол¤Ї створенн¤ товарних систем на основ≥ автоматизац≥њ операц≥й торгово-технолог≥чного процесу.

јвтоматизована товарна система охоплюЇ розрахунки з покупц¤ми: анал≥з руху товар≥в (включаючи закупку ≥ реал≥зац≥ю); ринков≥ досл≥дженн¤ конТюктури ринку, товар≥в та покупц≥в; оц≥нку роботи персоналу та њх продуктивност≥. ÷¤ система може також включати ≥ виробництво, оск≥льки працюЇ на зворотн≥й звТ¤зок з виробництвом товар≥в.

¬елике значенн¤ дл¤ п≥двищенн¤ ефективност≥ управл≥нн¤ асортименту товар≥в ф≥рми "Ѕћ¬-≤мпекс" маЇ обТЇктивна оц≥нка ринковоњ ситуац≥њ, старанне вивченн¤ нового товару, реакц≥њ на нього потенц≥йних покупц≥в. ÷ього п≥двищенн¤ ефективност≥ можна дос¤гти за рахунок визначенн¤ оптимального ринкового сегмента, розробки ефективного комплексу маркетинга.  омерц≥йний усп≥х ф≥рми буде залежати в≥д того, ¤ку частину асортименту будуть складати товари, що користуютьс¤ пост≥йним високим попитом. ƒл¤ зб≥льшенн¤ дол≥ цих товар≥в необх≥дно: проведенн¤ рекламних кампан≥й, вивченн¤ попиту покупц≥в, узагальненн¤ досв≥ду тих продавц≥в, ¤к≥ безпосередньо займаютьс¤ реал≥зац≥Їю певних товар≥в.

≤стотними резервами росту ефективност≥ управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в досл≥джуваноњ ф≥рми Ї також застосуванн¤ нових орган≥зац≥йних форм господарюванн¤, що дають змогу самост≥йно визначати прац≥вниками напр¤мки використанн¤ прибутку, в≥льно маневрувати товарними запасами, вибирати шл¤хи комерц≥йноњ д≥¤льност≥, встановлювати фонд зароб≥тноњ плати та матер≥ального заохоченн¤.

ќдним з напр¤мк≥в п≥двищенн¤ ефективност≥ управл≥нн¤ Ї рац≥ональне використанн¤ торгових площ ф≥рми, по повТ¤зано з впровадженн¤м сучасних схем торгово-технолог≥чних процес≥в, використанн¤м найнов≥шого торгового обладнанн¤ ≥ устаткуванн¤, оформленн¤м ≥нтерТЇру зг≥дно вимог часу.

ќсновним критер≥Їм комерц≥йного усп≥ху ф≥рми "Ѕћ¬-≤мпекс" Ї те, що товари, ¤к≥ вона пропонуЇ, задов≥льн¤ють р≥зноман≥тн≥ потреби споживач≥в.  омерц≥йна угода Ї доц≥льною, ¤кщо вона забезпечуЇ чистий прибуток не менше 25-30% в≥д витрат (грошовоњ виручки). “ака жорстка вимога зумовлена високим р≥внем ризику, характерною дл¤ торговельного п≥дприЇмства. ”сп≥шна реал≥зац≥¤ передбачаЇ гнучкий розвиток асортименту товар≥в, ¤к≥ в≥дпов≥дають товарному ринку на ¤кому працюЇ ф≥рма.

‘≥рма зможе забезпечити соб≥ оптимальний р≥вень доходу, ¤кщо асортиментн≥ л≥н≥њ реал≥зуютьс¤ у визначеному поЇднанн≥, ¤ке спри¤Ї одержанню максимального прибутку. ÷е завданн¤ повинно стати фундаментом товарноњ стратег≥њ ѕ¬ ‘ "Ѕћ¬-≤мпекс" м. √алич.

ѕ≥двищенн¤ ефективност≥ формуванн¤м асортименту товар≥в ф≥рми ≥ заохоченн¤ њњ колективу у вищих к≥нцевих результатах може бути вир≥шене також через наданн¤ ф≥рм≥ повноњ комерц≥йноњ свободи, права в≥льноњ закуп≥вл≥ необх≥дних њй товар≥в на ринку, що п≥двищить вплив на постачальник≥в товар≥в з метою розширенн¤ товарного асортименту ≥ покращенн¤ ¤кост≥ товар≥в. ѕор¤д з цим сл≥д надати ф≥рм≥ б≥льше свободи у зд≥йсненн≥ своЇњ господарськоњ д≥¤льност≥, надати њй право встановлювати соб≥ бажаний р≥вень самост≥йност≥.

«а умов ринку, що народжуютьс¤ в ”крањн≥, дос¤ги сталого усп≥ху зовс≥м не просто. ѕокупцев≥ пропонуЇтьс¤ лише те, що в≥дносно легко може придбати ф≥рма. “оварний асортимент при цьому досить вузький. ѕри створенн≥ повного асортименту товар≥в необх≥дно прид≥лити увагу його обс¤гу.  омплексне вир≥шенн¤ цих проблем допоможе ф≥рм≥ п≥двищити свою ефективн≥сть. “ому пошук шл¤х≥в п≥двищенн¤ ефективност≥ управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в у ф≥рм≥ ѕ¬ ‘ "Ѕћ¬-≤мпекс" м. √алич повинен проводитис¤ по вс≥х њњ елементах. Ќасамперед:

вивченн¤ ринку, торговельноњ конТюнктури, прогнозуванн¤ попиту на товари;

вивченн¤ ≥ пошук можливих джерел закупки товар≥в;

використанн¤ власних можливостей або створенн¤ додаткових джерел дл¤ поновленн¤ товарних ресурс≥в;

зд≥йсненн¤ товарообм≥нних операц≥й;

закупка товар≥в на б≥ржах;

орган≥зац≥¤ закуп≥вельноњ роботи з п≥дприЇмствами малого б≥знесу та ≥ндив≥дуальними;

проведенн¤ пол≥тики тактичного ц≥ноутворенн¤, ¤ке залежить в≥д попиту та пропозиц≥њ товар≥в;

проведенн¤ рекламних заход≥в;

застосуванн¤ прогресивних форм продажу товар≥в;

серв≥сне обслуговуванн¤ покупц≥в;

використанн¤ кредитних ресурс≥в дл¤ розширенн¤ комерц≥йноњ д≥¤льност≥ тощо.

” м≥ру переходу до в≥льного ринку, ор≥Їнтац≥њ на споживача, людськ≥ ≥нтереси, р≥зноман≥тн≥ форми виробництва товар≥в ≥ торг≥вл≥ будуть ускладнюватис¤, поповнюватис¤ новим зм≥стом ≥ в цьому законом≥рна д≥алектика розвитку управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в ѕ¬ ‘ "Ѕћ¬-≤мпекс" м. √алич в умовах становленн¤ ринкових в≥дносин.


¬»—Ќќ¬ » “ј ѕ–ќѕќ«»÷≤ѓ

ѕерех≥д економ≥ки до ринкових в≥дносин веде до створенн¤ новоњ системи управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в п≥дприЇмств торг≥вл≥, д≥¤льн≥сть ¤коњ буде зд≥йснюватись в умовах економ≥чного коливанн¤ та зм≥цненн¤ смак≥в кл≥Їнт≥в, д≥њ конкурент≥в, зм≥н≥ ц≥н, попиту, зм≥ненн¤ д≥ловоњ активност≥ на ринку. ÷е створюЇ атмосферу потреби у розвитку товарного асортименту, росту ≥н≥ц≥ативи п≥дприЇмства, передбачаЇ пошук неординарних творчих р≥шень виникаючих проблем. ¬елик≥ резерви п≥двищенн¤ ефективност≥ управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в повТ¤зан≥ з комплексним використанн¤м маркетингу, впровадженн¤м нових форм торг≥вл≥, застосуванн¤м сучасних метод≥в господарюванн¤. —аме таким ц≥л¤м ≥ в≥дпов≥даЇ д≥¤льн≥сть приватноњ виробничо-комерц≥йноњ ф≥рми "Ѕћ¬-≤мпекс" м. √алич.

‘≥рма створена учасниками шл¤хом обТЇднанн¤ власних кошт≥в громад¤н Ѕродович ¬.‘. та Ѕродович ћ.‘. в≥дпов≥дно до «акон≥в ”крањни "ѕро власн≥сть", "ѕро п≥дприЇмництво". ‘≥рма керуЇтьс¤ у своњй д≥¤льност≥ —татутом, маЇ право юридичноњ особи, д≥Ї на засадах повного госпрозрахунку та самоф≥нансуванн¤.

ћатер≥ально-техн≥чна база ф≥рми забезпечуЇ безпереб≥йну њњ д≥¤льн≥сть, однак окрем≥ ланки торгово-технолог≥чного процесу потребують перебудови у в≥дпов≥дност≥ з вимогами часу.

ѕроведений анал≥з процесу управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в у ф≥рм≥ "Ѕћ¬-≤мпекс", даЇ можлив≥сть зробити висновки ≥ внести сл≥дуюч≥ пропозиц≥њ.

ѕроцес управл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в ф≥рма зд≥йснюЇ самост≥йно, виход¤чи з реального попиту споживач≥в ≥ в межах повноважень, передбачених статутом.

ќрган≥зац≥¤ господарських звТ¤зк≥в з постачальниками в≥дпов≥дно до ринкових вимог потребуЇ у ф≥рм≥ досв≥ду та використанн¤ нових п≥дход≥в в маркетингов≥й д≥¤льност≥. –етельний виб≥р постачальник≥в повТ¤заний з вивченн¤м споживчих характеристик товар≥в, ц≥н, ритм≥чност≥ поставок, над≥йност≥ ф≥рми.

ќрган≥зац≥¤ проведенн¤ асортиментноњ пол≥тики у ф≥рм≥ спри¤Ї кращому обслуговуванню покупц≥в, створенню ст≥йкого асортименту, п≥двищенню в≥дпов≥дальност≥ ф≥рми за пост≥йну на¤вн≥сть в продаж≥ необх≥них споживачам товар≥в.

ƒл¤ рац≥онального проведенн¤ асортиментноњ пол≥тики ф≥рм≥ необх≥дно вивчати ≥ прогнозувати попит. ѕрогнозуванн¤ умов розвитку ф≥рми дасть змогу вчасно спрогнозувати ≥нфл¤ц≥ю, безроб≥тт¤, тенденц≥ю до зб≥льшенн¤ чи зменшенн¤ доход≥в, перспективи розвитку ≥нвестиц≥й у р≥зн≥ сфери. ќр≥Їнтуючись на певн≥ спрогнозован≥ умови, ф≥рма зможе б≥льш ефективно зд≥йснювати прогноз своЇњ д≥¤льност≥. Ќа жаль, робота по орган≥зац≥њ вивченн¤ попиту в ф≥рм≥ "Ѕћ¬-≤мпекс" носить не ч≥ткий ≥ не систематичний характер.

Ќазва: ”правл≥нн¤ формуванн¤м та використанн¤м прибутку торговельного п≥дприЇмства У  азкаФ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (8640 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.411 seconds
Хостинг от uCoz