Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > —утн≥сть реклами та еволюц≥¤ њњ розвитку


журнальна реклама (журнал загального проф≥лю, дл¤ ж≥нок, дл¤ чолов≥к≥в, дл¤ д≥тей, торговельний, техн≥чний, профес≥йний тощо);

друкована реклама (лист≥вка, вкладка, окремий аркуш, буклет, проспект, каталог, плакат тощо);

телев≥з≥йна реклама (спец≥альн≥ рекламн≥ блоки, проф≥льн≥ пе≠редач≥, вставки у попул¤рн≥ телесер≥али тощо);

зовн≥шн¤ реклама (написи на автомоб≥л¤х, рекламн≥ щити, транспаранти, аф≥ш≥ тощо).

4.2. як вплине використанн¤ рекламних засоб≥в на зм≥ст реклам≠ного зверненн¤:

¤кщо реклама друкуЇтьс¤ в пер≥одичному виданн≥, то на ¤кий вид рекламного зверненн¤ найкраще реагують покупц≥;

¤кий характер мають ≥нш≥ рекламн≥ зверненн¤, вм≥щен≥ в дан≥й газет≥ чи журнал≥;

чи користуютьс¤ ц¤ газета або журнал позитивною репутац≥Їю у читач≥в та ¤кою саме;

чи Ї ¤к≥сь специф≥чн≥ умови, що зобов'¤зують ф≥рму викорис≠товувати т≥льки т≥ чи ≥нш≥ засоби реклами;

¤кщо Ї, то ¤к≥ саме;

¤к≥ корективи потр≥бно внести у зм≥ст рекламного зверненн¤ при використанн≥ телебаченн¤;

¤к≥ корективи потр≥бно внести у зм≥ст рекламного зверненн¤ при використанн≥ зовн≥шньоњ реклами;

чи Ї потреба у комплексному використанн≥ рекламних засоб≥в.

5. –екламн≥ зверненн¤

5.1. —уть рекламного зверненн¤:

до ¤ких почутт≥в чи бажань покупц≥в звернено рекламу товару чи послуги (здоров'¤, комфорт, безпека, апетит, зручност≥, горд≥сть, честолюбство, ефективн≥сть, краса, особистий смак, економн≥сть, ц≥кав≥сть тощо);

¤кщо цього не потр≥бно у зверненн≥, то ¤ка ≥де¤ товару (послуги) може поставити його (њњ) пор¤д з речами, котрих покупець потребуЇ або ви¤вл¤Ї ≥нтерес до них;

¤к≥ треба використати стильов≥ засоби рекламного звернен≠н¤ (зарисовки з натури, акцентуванн¤ способу житт¤, створенн¤ фантаз≥йноњ обстановки, настрою чи образу, засоби мюзиклу, ви≠користанн¤ символ≥чного персонажу, наголос на техн≥чному чи профес≥йному досв≥д≥, використанн¤ наукових даних, викорис≠танн¤ св≥дчень Ђлюдей з вулиц≥ї на користь товару чи послуги).

5.2. як можна граф≥чно подати рекламне зверненн¤

чи достатньо самого т≥льки заголовку (слогану);

чи потр≥бна ≥люстрац≥¤;

¤к≥ ¤кост≥ товару або послуги визначатимуть техн≥ку ≥люстра≠ц≥њ (фото, малюнок, кольори, справжнЇ чи умовне зображенн¤);

ск≥льки потр≥бно фотограф≥й, ¤ка з них маЇ дом≥нувати;

чи треба спец≥ально показати упаковку або торгову марку;

¤кщо потр≥бно показати упаковку, чи маЇ вона бути головним (допом≥жним) елементом ≥люстрац≥њ;

¤к бажано показати упаковку Ч великим чи загальним планом, в≥дкритою чи закритою.

6. —хема рекламного зверненн¤

6.1. яким маЇ бути макет рекламного зверненн¤:

чи мусить в≥н складатис¤ т≥льки з тексту;

чи мусить в≥н мати текст у вигл¤д≥ ≥нформац≥њ, слогану або рек≠ламного блоку;

чи мусить в≥н мати вигл¤д Ђ≥люстрац≥њ + текстї.

6.2. якими мають бути розм≥ри рекламного зверненн¤:

¤кий формат рекламного зверненн¤;

ск≥льки в ньому мусить бути тексту;

ск≥льки ≥ ¤ких ≥нших елемент≥в (≥люстрац≥њ, заголовки, загальне розм≥щенн¤ матер≥алу, спец≥альне м≥сце дл¤ вказ≥вок Ђновинкаї, Ђзнижкаї, Ђнов≥ ц≥ниї тощо; форма упаковки, назва ф≥рми та њњ тор≠гова марка, в≥др≥зний купон тощо);

¤кий елемент визнано найб≥льш важливим з погл¤ду впливу на покупц¤ Ч текст чи ≥люстрац≥њ;

чи необх≥дно планувати посл≥довне розм≥щенн¤ елемент≥в рек≠ламного зверненн¤, маючи на уваз≥, що читач≥ дивл¤тьс¤ в основно≠му на верхню частину стор≥нки;

чи Ї необх≥дн≥сть фокусувати увагу або вид≥л¤ти основний елемент у схем≥;

¤коњ схеми потребуЇ рекламне зверненн¤ Ч статичноњ чи ди≠нам≥чноњ.

6.3. „и потр≥бно посиленн¤ впливу реклами:

чи мус¤ть в≥домост≥ про ц≥ну займати головне м≥сце у схем≥ ре≠кламного зверненн¤;

чи потр≥бно особливу увагу покупц¤ звернути на стимулююч≥ щодо куп≥вл≥ заходи;

чи треба дл¤ посиленн¤ зорового впливу використати ¤кий-небудь елемент на б≥лому (чорному) тл≥;

¤ким маЇ бути розм≥р ≥люстрац≥й (великий, малий);

чи треба розд≥лити текст на параграфи чи п≥дрозд≥ли дл¤ лег≠шого сприйн¤тт¤.

7. “ехн≥чне редагуванн¤

7.1. «агальн≥ фактори, що визначають виб≥р шрифт≥в:

в≥к читач≥в;

¤кий шрифт уже добре знайомий читачев≥;

чи буде текст читатис¤ швидко;

чи треба брати до уваги можлив≥сть читанн¤ тексту не т≥льки при доброму, а й при поганому осв≥тленн≥;

¤кого загального стилю шрифт≥в потребуЇ характер рекламно≠го зверненн¤.

7.2. “ехн≥чн≥ фактори, що визначають виб≥р шрифт≥в:

¤к≥ розм≥ри шрифт≥в (кегл≥), довжина р¤дк≥в та заголовку при≠вертатимуть увагу до рекламного зверненн¤;

¤к≥ види (гарн≥тури) шрифт≥в створюватимуть в≥дпов≥дну ат≠мосферу (класичну, старовинно-ностальг≥чну, сучасну);

¤к≥ розм≥ри шрифт≥в (кегл≥) необх≥дн≥ дл¤ допом≥жного матер≥≠алу рекламного зверненн¤ (прим≥ток, посилань);

чи бажано мати в рекламному зверненн≥ центральн≥ або боков≥ заголовки дл¤ полегшенн¤ розум≥нн¤ тексту;

чи гармон≥юватиме вибраний шрифт ≥з характером ≥ техн≥кою ≥люстрац≥й;

чи не суперечать одне одному декоративн≥ та оздоблювальн≥ елементи й гарн≥тура шрифту;

чи треба текст надрукувати кольоровою фарбою на б≥лому тл≥, чи чорною на кольоровому тл≥.

8. ¬иб≥р рекламного засобу

8.1. ‘актори, що визначають виб≥р рекламного засобу:

головна мета реклами;

форма аргументуванн¤;

ск≥льки матер≥алу маЇ вм≥стити рекламне зверненн¤;

чи мають текст та ≥люстрац≥њ однакове значенн¤ дл¤ рекламно≠го зверненн¤;

варт≥сть рекламного засобу;

можлив≥сть розм≥щенн¤ в р≥зних засобах ≥нформац≥њ;

частотн≥сть контакту з потенц≥йним покупцем.

8.2. ‘актори, що визначають форму рекламного виданн¤:

чи Ї рекламний текст суто ≥нформац≥йним, чи н≥;

¤к≥ ≥люстрац≥њ найкраще розкриватимуть мету рекламного зве≠рненн¤;

¤ку техн≥ку образотворчого мистецтва краще використати дл¤ таких ≥люстрац≥й;

¤ка форма виданн¤ ¤кнайкраще в≥дпов≥даЇ потр≥бним вимогам (лист≥вка, вкладка, пакет, календар, пам'¤тка, буклет, книжка, ката≠лог, плакат тощо).

8.3. як≥ фактори треба враховувати при пол≥граф≥чному способ≥ виробництва рекламного виданн¤:

види кл≥ше та друку;

кольоровий або чорно-б≥лий друк;

вид ≥ вага паперу, ¤кщо рекламу розповсюджуватимуть поштою;

чи Ї макет реклами достатньо економ≥чним дл¤ вибраного фор≠мату паперу;

чи в≥дпов≥датиме стандартний формат виданн¤ вимогам до ре≠кламного зверненн¤;

чи можна буде згинати паперовий аркуш к≥лькаразово, не роз≠риваючи його;

чи вкладатиметьс¤ друковане виданн¤ у звичайний конверт;

¤кщо рекламне зверненн¤ друкуватиметьс¤ на поштов≥й картц≥, чи вистачить там м≥сц¤ дл¤ адреси ф≥рми.

8.4. ‘актори, ¤к≥ треба враховувати при телев≥з≥йному вироб≠ництв≥ рекламного зверненн¤:

чи потр≥бно використовувати актор≥в, музичний супров≥д ≥ т.п.;

чи потр≥бно залучати Ђзнаменитостейї;

чи потр≥бно використати перес≥чних громад¤н ¤к нос≥њв рекла≠мноњ ≥нформац≥њ;

чи потр≥бно залучати д≥тей;

чи потр≥бно показати товар Ђлицемї Ч у кольор≥, в д≥њ, прим≥≠р¤ти його на той чи ≥нший тип манекенниць, з котрими може себе ототожнити будь-¤ка покупниц¤;

чи маЇ рекламне зверненн¤ бути у вигл¤д≥ ф≥льму, ролика чи бл≥ц-ролика;

¤кою маЇ бути тривал≥сть телев≥з≥йного зверненн¤;

чи треба використовувати Ђголос за кадромї;

чи треба користуватись методом Ђстиснутого часуї;

чи треба користуватись ≥гровим к≥но, комп'ютерною граф≥кою, мультипл≥кац≥Їю;

чи потр≥бне використанн¤ засоб≥в ≥м≥джреклами;

що маЇ бути в≥дображено в рекламному зверненн≥ Ч товарний знак (логотип), назва ф≥рми, слоган Ч дл¤ обгрунтуванн¤ назви то≠вару, функц≥њ ф≥рми або призначенн¤ товару (послуги);

¤кою маЇ бути основна ≥де¤ сценар≥ю й самого телев≥з≥йного показу рекламноњ продукц≥њ.

Ќа практиц≥ систему рекламного б≥знесу можна умовно розд≥ли≠ти на чотири складов≥:

Х ф≥рма (орган≥зац≥¤, п≥дприЇмство), що рекламуЇ свою д≥¤ль≠н≥сть, своњ товари, послуги чи ≥дењ;

Х споживач≥ або покупц≥;

Х орган≥зац≥њ, що спри¤ють рекламн≥й д≥¤льност≥ ф≥рми;

Х орган≥зац≥њ, що контролюють рекламну д≥¤льн≥сть ф≥рми або весь рекламний б≥знес.

ќсновою системи Ї ф≥рми, що рекламують своњ товари, послуги або ≥дењ. ѓх називають рекламодавц¤ми. ¬они забезпечують власни≠ми коштами проведенн¤ рекламноњ кампан≥њ.

–екламодавц¤ми можуть бути приватн≥ чи державн≥ орган≥зац≥њ, п≥дприЇмства, ф≥рми, що використовують засоби масовоњ ≥нформац≥њ дл¤ зб≥льшенн¤ ефективност≥ маркетингу товар≥в ≥ послуг, закупив≠ши час або м≥сце в таких засобах масовоњ ≥нформац≥њ, ¤к телебачен≠н¤, рад≥о, газети, журнали та ≥н.

–екламодавець Ч це головна (окр≥м покупц≥в) д≥йова особа.

–озробл¤ючи рекламну кампан≥ю та керуючи нею, рекламода≠вець маЇ справу з численними партнерами: рекламними агенц≥¤ми, засобами масовоњ ≥нформац≥њ, орган≥зац≥¤ми, що займаютьс¤ науко≠вими досл≥дженн¤ми. ¬они звичайно спри¤ють рекламодавцю в проведенн≥ рекламноњ кампан≥њ, ≥снуючи незалежно в≥д власного б≥≠знесу рекламодавц¤. ¬ економ≥чно розвинутих крањнах вони допома≠гають рекламодавцю анал≥зувати можливост≥ ринк≥в збуту товар≥в та послуг: створюють та випробовують нов≥ ≥дењ з реклами, купують час ≥ м≥сце в засобах масовоњ ≥нформац≥њ, а також забезпечують тех≠н≥чн≥ засоби проведенн¤ рекламноњ кампан≥њ.

 онтрольн≥ структури взаЇмод≥ють з≥ своњми партнерами з рек≠ламного б≥знесу пр¤мо чи опосередковано та впливають на прий≠н¤тт¤ р≥шень рекламодавцем та њх ефективн≥сть. ¬ економ≥чно роз≠винутих крањнах до них належить ур¤д та конкуренти. –екламо≠давець завжди залежить в≥д багатьох регламентац≥й стосовно това≠р≥в, послуг та самого рекламного б≥знесу.

Ќазва: —утн≥сть реклами та еволюц≥¤ њњ розвитку
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (5188 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
banking washington - cheap loan - mitsubishi 3000gt - - gown bridal - airlines airline - used cheap
Page generation 0.163 seconds
Хостинг от uCoz