Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > —утн≥сть реклами та еволюц≥¤ њњ розвитку


Х ус≥ пор≥вн¤нн¤ у рекламному посланн≥ мають в≥дпов≥дати прин≠ципам добросов≥сноњ конкуренц≥њ. ѕор≥вн¤льний анал≥з ¤костей р≥з≠них товар≥в маЇ бути чесним та доказовим;

Х рекламне посланн¤ не може грунтуватис¤ на доказах або св≥д≠ченн¤х, що Ї сумн≥вними або не зв'¤заними з квал≥ф≥кац≥Їю чи дос≠в≥дом св≥дка, ≥ не може посилатис¤ на так≥ докази та св≥дченн¤. Ќе можуть також бути використан≥ застар≥л≥ докази та св≥дченн¤;

Х рекламне посланн¤ не може ставити п≥д сумн≥в д≥¤льн≥сть жод≠ноњ ≥ншоњ ф≥рми, а також ¤к≥сть жодного ≥ншого товару;

Х рекламне посланн¤ маЇ забезпечувати захист прав особистос≠т≥, тобто воно не може зображати чи описувати будь-кого без його згоди, а також посилатис¤ або нав≥ть наводити чињсь висловлю≠ванн¤ так, щоб це справл¤ло враженн¤ п≥дтвердженн¤ будь-ким хоч би чого;

Х рекламне посланн¤ не може м≥стити незаконно використаних найменувань або абрев≥атур ≥нших ф≥рм чи установ. ” ньому також не можуть бути неналежне використан≥ ≥мена та пр≥звища людей, назви ф≥рм, символи ф≥рм ≥ товар≥в, що мають добру репутац≥ю зда≠вна або здобули њњ завд¤ки рекламним кампан≥¤м;

Х рекламне посланн¤ не може ≥м≥тувати загальну композиц≥ю, текст, слоган, зображенн¤, музику, звуков≥ ефекти тощо ≥нших рек≠ламних послань так, щоб це могло б увести в оману або призвести до плутанини;

Х рекламне посланн¤ маЇ ч≥тко ≥дентиф≥куватись ¤к таке.  ористу≠ванн¤ Ђзамаскованоюї або Ђприхованоюї рекламою Ї неприпустимим;

Х рекламне посланн¤ не може крити в соб≥ будь-¤коњ небезпеки. ¬оно не може м≥стити без необх≥дних по¤снень опис≥в ≥ зображень небезпечних або таких, у ¤ких знехтувано техн≥кою безпеки, ситуа≠ц≥й, д≥й, вправ;

Х рекламне посланн¤ не може експлуатувати дов≥рлив≥сть д≥тей чи нестачу життЇвого досв≥ду молод≥, а також њхню в≥ддан≥сть с≥м'њ чи держав≥. ¬оно не повинно м≥стити текст≥в або зображень, ¤к≥ мо≠жуть стати причиною псих≥чних, моральних чи ф≥зичних травм.

¬≥дпов≥дальн≥сть за виконанн¤ названих норм несуть ус≥ учасни≠ки рекламного процесу в т≥й частин≥, що належить до њхньоњ компе≠тенц≥њ. ¬≥дпов≥дальн≥сть не зн≥маЇтьс¤ нав≥ть у тих випадках, коли п≥зн≥ше в рекламу було внесено в≥дпов≥дн≥ зм≥ни.

ƒержавне регулюванн¤ рекламного б≥знесу в економ≥чно розвину≠тих крањнах забезпечуЇтьс¤ не т≥льки законами про рекламу. ƒ≥ють окрем≥ закони про товарн≥ знаки, про заборону на знижки та ≥нш≥ при≠в≥лењ у сфер≥ реклами та стимулюванн¤ збуту, про обов'¤зкове зазна≠ченн¤ на упаковц≥ та маркуванн≥ товар≥в в≥дпов≥дних показник≥в ≥ де¤≠к≥ ≥нш≥ закони, що регламентують ¤к≥сть окремих вид≥в продукц≥њ.

ќднак вимагати виконанн¤ цих закон≥в можна т≥льки за цив≥л≥≠зованого ринку та розвиненоњ законодавчоњ бази. «окрема, необх≥дн≥ так≥ м≥н≥мальн≥ умови:

Ч створенн¤ ≥нституту приватноњ власност≥;

Ч на¤вн≥сть ринку покупц≥в, коли пропонуванн¤ перевищуЇ попит;

Ч на¤вн≥сть конкурент≥в та конкуренц≥њ;

Ч забезпеченн¤ державою свободи вибору, перем≥щенн¤ кап≥та≠лу та робочоњ сили.

Ќав≥ть в≥дсутн≥сть у розвинутих крањнах окремих закон≥в про ре≠кламу не дуже позначаЇтьс¤ на рекламному б≥знес≥, оск≥льки в≥н д≥Ї в загальному правовому пол≥ п≥дприЇмництва, ¤ке передбачаЇ пока≠ранн¤ за порушенн¤ п≥дприЇмництвом ≥ п≥дприЇмц¤ми в≥дпов≥дних правових та моральних норм.

4. «аконодавча база рекламноњ д≥¤льност≥ в ”крањн≥

«акон Ђѕро рекламуї регулюЇ правов≥ в≥дносини, ¤к≥ виникають у процес≥ створенн¤ та розповсюдженн¤ реклами. ƒ≥¤ цього закону не поширюЇтьс¤ на правов≥дносини, зв'¤зан≥ з ≥нформац≥Їю про со≠ц≥альн≥ под≥њ, д≥¤льн≥сть пол≥тичних парт≥й, рел≥г≥йних ≥ громадсь≠ких орган≥зац≥й, призначеноњ дл¤ њхньоњ п≥дтримки.

якщо м≥жнародними зобов'¤занн¤ми ”крањни встановлено ≥нш≥ правила, н≥ж т≥, що передбачен≥ законодавством ”крањни про рекла≠му, застосовуютьс¤ правила за м≥жнародними зобов'¤занн¤ми.

«акон визначаЇ так≥ пон¤тт¤ в галуз≥ рекламноњ д≥¤льност≥:

Х реклама Ч спец≥альна ≥нформац≥¤ про ос≥б чи продукц≥ю, ¤ка розповсюджуЇтьс¤ в будь-¤к≥й форм≥ ≥ в будь-¤кий спос≥б з метою пр¤мого або опосередкованого одержанн¤ зиску;

Х особа Ч будь-¤ка ф≥зична чи юридична особа;

Х продукц≥¤ Ч товари, робота, послуги, ц≥нн≥ папери;

Х рекламодавець Ч особа, ¤ка Ї замовником реклами дл¤ њњ ви≠робництва та (або) розповсюдженн¤;

Х виробник реклами Ч особа, ¤ка повн≥стю або частково зд≥йс≠нюЇ виробництво реклами;

Х розповсюджувач реклами Ч особа, ¤ка зд≥йснюЇ розповсюд≠женн¤ реклами будь-¤кими засобами;

Х споживач реклами Ч будь-¤ка особа або група ос≥б, на ¤ких спр¤мована реклама;

Х рекламн≥ засоби Ч засоби, що використовуютьс¤ дл¤ доведен≠н¤ реклами до споживача в будь-¤к≥й форм≥ та в будь-¤кий спос≥б;

Х спонсор Ч особа, ¤ка з метою попул¤ризац≥њ свого ≥мен≥ (назви), торговоњ марки матер≥ально п≥дтримуЇ будь-¤ку д≥¤льн≥сть без одержанн¤ зиску.

ќсновними принципами д≥¤льност≥ в галуз≥ реклами Ї дотри≠манн¤ вс≥ма суб'Їктами рекламноњ д≥¤льност≥ законност≥, точност≥, достов≥рност≥ реклами, використанн¤ державноњ та ≥нших мов в≥д≠пов≥дно до законодавства ”крањни, використанн¤ форм ≥ засоб≥в, ¤к≥ не завдають споживачев≥ моральноњ, ф≥зичноњ чи псих≥чноњ шкоди. –еклама маЇ бути ч≥тко в≥докремлена в≥д ≥ншоњ ≥нформац≥њ так, щоб њњ (незалежно в≥д форм чи засоб≥в розповсюдженн¤) можна було ≥ден≠тиф≥кувати ¤к рекламу. –еклама на телебаченн≥ ≥ рад≥о маЇ бути ч≥т≠ко в≥докремлена в≥д ≥нших програм за допомогою ауд≥о-, в≥деозасоб≥в або коментар≥в ведучих. Ѕудь-¤кий ≥нформац≥йний, автор≠ський чи редакц≥йний матер≥ал, ¤кий ц≥леспр¤мовано звертаЇ увагу споживач≥в на конкретну марку (модель, артикул) продукц≥њ чи на њњ виробника дл¤ формуванн¤ ≥нтересу до продукц≥њ та спри¤нн¤ њњ реал≥зац≥њ, а також м≥стить вих≥дн≥ дан≥ (рекв≥зити) особи, що ви≠робл¤Ї та розповсюджуЇ зазначену продукц≥ю, вважаЇтьс¤ рекла≠мою й п≥дл¤гаЇ вс≥м рекламним правилам.

«аконом заборонено недобросов≥сну рекламу, тобто рекламу, що м≥стить неточн≥ або недостов≥рн≥ дан≥, двозначност≥, переб≥льшенн¤, замовчуванн¤, порушенн¤ вимог, передбачених законодавством ”крањни, ¤ка заводить або може завести в оману споживач≥в, завдати шкоди окремим особам чи держав≥. Ќе вважаЇтьс¤ недобросов≥сною реклама, що використовуЇ психолог≥чн≥ засоби та спец≥альн≥ ефекти з метою привернути увагу, викликати доброзичливий см≥х чи ≥нш≥ позитивн≥ емоц≥њ.

«акон заборон¤Ї:

1. ѕоширювати в≥домост≥ про продукц≥ю, виробництво або реа≠л≥зац≥¤ ¤коњ заборонен≥ законодавством ”крањни.

2. ”даватис¤ до дискрим≥нац≥йних тверджень за ознаками по≠ходженн¤, соц≥ального й майнового стану, расовоњ та нац≥ональноњ належност≥, стат≥, осв≥ти, мови, в≥роспов≥данн¤, характеру зан¤ть, м≥сц¤ проживанн¤ та ≥нших обставин. «аборон¤Їтьс¤ також дискре≠дитувати продукц≥ю ≥нших ф≥рм (ос≥б).

3. ѕодавати в≥домост≥ або закликати до д≥й, ¤к≥ суперечать чин≠ному законодавству, завдають чи можуть завдати шкоди довк≥ллю, здоров'ю або життю людей, а також спонукають до нехтуванн¤ за≠собами безпеки.

4. ¬икористовувати засоби й технолог≥њ, ¤к≥ безпосередньо впливають на п≥дсв≥дом≥сть споживача.

5. ”даватис¤ до тверджень, образливих дл¤ ос≥б, ¤к≥ не корис≠туютьс¤ продукц≥Їю, що рекламуЇтьс¤.

6. ¬икористовувати або ≥м≥тувати зображенн¤ ƒержавного гер≠ба, ƒержавного прапора та звучанн¤ ƒержавного г≥мну ”крањни, зо≠браженн¤ державних символ≥в ≥нших держав та м≥жнародних орга≠н≥зац≥й, а також оф≥ц≥йн≥ назви державних орган≥в ”крањни, кр≥м випадк≥в, передбачених законодавством.

7. –екламувати продукц≥ю, що п≥дл¤гаЇ обов'¤зков≥й сертиф≥≠кац≥њ, або продукц≥ю, виробництво чи реал≥зац≥¤ котроњ потребують спец≥ального дозволу (л≥ценз≥њ), за в≥дсутност≥ таких.

8. ”м≥щувати зображенн¤ будь-¤коњ ф≥зичноњ особи або викори≠стовувати њњ ≥м'¤ без њњ згоди.

9. ≤м≥тувати (коп≥ювати чи насл≥дувати) художнЇ вир≥шенн¤, текст, зображенн¤, музичн≥ чи звуков≥ ефекти, що використовуютьс¤ в реклам≥ ≥ншоњ продукц≥њ, ¤кщо ≥нше не передбачено законодавст≠вом ”крањни про авторське право та сум≥жн≥ права.

10. ¬икористовувати безплатн≥ номери телефон≥в м≥л≥ц≥њ, швид≠коњ медичноњ допомоги, пожежноњ охорони та ≥нших аналог≥чних служб дл¤ реклами.

11. ¬едуч≥, диктори та ≥нш≥ учасники телерад≥опередач≥ за ме≠жами рекламного часу не мають права спец≥ально демонструвати товари чи продукц≥ю або характеризувати њхн≥ споживч≥ ¤кост≥ ¤к пр¤мо, так ≥ опосередковано (за допомогою од¤гу, оформленн¤ те≠лестуд≥њ, зображенн¤ тощо). “елерад≥опрац≥вникам заборон¤Їтьс¤ маскувати рекламу п≥д ≥нформац≥ю, зокрема називати рекв≥зити ви≠робника продукц≥њ чи послуг (адресу, контактний телефон, рахунок), пов≥домл¤ти комерц≥йн≥ ознаки товару чи послуг.

12. –озм≥щувати зовн≥шню рекламу методом фарбуванн¤, нак≠леюванн¤ на поверхн¤х елемент≥в вуличного обладнанн¤, буд≥вель та споруд, ¤кщо ≥нше не передбачене угодою з њхн≥ми власниками; на п≥шох≥дних дор≥жках, але¤х з≥ знищенн¤м зелених насаджень; розм≥щувати зовн≥шню рекламу в прим≥щенн¤х орган≥в влади, дош≠к≥льних заклад≥в осв≥ти, середн≥х загальноосв≥тн≥х шк≥л та спец≥аль≠них загальноосв≥тн≥х заклад≥в (це правило не поширюЇтьс¤ на соц≥≠альну рекламну ≥нформац≥ю); у (на) буд≥вл¤х та спорудах, що мають ≥сторико-культурну ц≥нн≥сть.

13. –озповсюджувати рекламу через рад≥отрансл¤ц≥йн≥ або ≥нш≥ звуков≥ мереж≥ опов≥щенн¤ пасажир≥в у транспортних засобах гро≠мадського користуванн¤, на станц≥¤х метропол≥тену, вокзалах, пор≠тах, аеропортах (за вин¤тком соц≥альноњ рекламноњ ≥нформац≥њ).

14. ѕризупин¤ти дл¤ показу реклами демонстрац≥ю художн≥х та документальних ф≥льм≥в у к≥нотеатрах, в≥деосалонах та ≥нших зак≠ладах, де зд≥йснюЇтьс¤ публ≥чний показ к≥но-, в≥део-, слайд-ф≥льм≥в.

Ќазва: —утн≥сть реклами та еволюц≥¤ њњ розвитку
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (5188 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
how calculated - in flight - discount furniture - airline tickets - cheap cigarette - company insurance - cheap concert ticket
Page generation 0.141 seconds
Хостинг от uCoz