Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > —утн≥сть реклами та еволюц≥¤ њњ розвитку


15. –еклама не повинна м≥стити опис≥в або зображень неповно≠л≥тн≥х у небезпечних ситуац≥¤х чи за обставин, що в раз≥ њхньоњ ≥м≥≠тац≥њ можуть завдати шкоди неповнол≥тньому або ≥ншим особам, а також ≥нформац≥њ, ¤ка спри¤Ї легковажному ставленню неповнол≥т≠н≥х до небезпечних дл¤ здоров'¤ та житт¤ ситуац≥й. «аборон¤Їтьс¤ реклама з використанн¤м зображень неповнол≥тн≥х, ¤к≥ споживають або використовують продукц≥ю, призначену т≥льки дл¤ дорослих чи заборонену дл¤ придбанн¤ (споживанн¤) неповнол≥тн≥ми, а також реклама, ор≥Їнтована на легков≥р'¤ чи брак досв≥ду в неповнол≥тн≥х, реклама з використанн¤м зображень справжньоњ або ≥грашковоњ зброњ, звуковою ≥м≥тац≥Їю стр≥л¤нини тощо.

«акон ”крањни Ђѕро рекламуї в третьому розд≥л≥ розгл¤даЇ осо≠бливост≥ рекламуванн¤ де¤ких вид≥в продукц≥њ, таких ¤к л≥карськ≥ засоби, тютюнов≥ вироби, алкогольн≥ напоњ, збро¤, а також рекламу≠ванн¤ послуг, зв'¤заних ≥з залученн¤м кошт≥в населенн¤, ц≥нних па≠пер≥в, а також пор¤док рекламуванн¤ зниженн¤ ц≥н на продукц≥ю (розпродаж), рекламуванн¤ тих вид≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, ¤к≥ потребують спец≥ального дозволу.

“ак, реклама л≥карських засоб≥в дл¤ д≥тей ≥ неповнол≥тн≥х зд≥йс≠нюЇтьс¤ т≥льки з дозволу ћ≥н≥стерства охорони здоров'¤ ”крањни;

заборон¤Їтьс¤ реклама л≥кувальних сеанс≥в, ≥нших аналог≥чних за≠ход≥в ≥з використанн¤м г≥пнозу та ≥нших метод≥в псих≥чного та б≥о≠енергетичного впливу без дозволу того самого м≥н≥стерства; заборо≠н¤Їтьс¤ вм≥щувати в реклам≥ в≥домост≥, ¤к≥ можуть справл¤ти враженн¤, що при використанн≥ рекламованих л≥к≥в медична кон≠сультац≥¤ з фах≥вц¤ми не Ї обов'¤зковою, а л≥кувальний ефект абсо≠лютно гарантовано; заборон¤Їтьс¤ також рекламуванн¤ л≥к≥в п≥д ви≠гл¤дом продукт≥в харчуванн¤, косметичних або ≥нших широко використовуваних продукт≥в.

–еклама тютюнових вироб≥в маЇ давати ≥нформац≥ю про вм≥ст шк≥дливих дл¤ здоров'¤ речовин та њхню к≥льк≥сть, ≥ в будь-¤ких ви≠падках реклама тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв маЇ обов'¤зково супроводжуватись попередженн¤м про шкоду тютюно≠кур≥нн¤ та вживанн¤ алкоголю.  р≥м того, зг≥дно з чинним законо≠давством реклама тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв:

1) заборон¤Їтьс¤ на телебаченн≥ та на рад≥о;

2) заборон¤Їтьс¤ на упаковках будь-¤коњ продукц≥њ та в друко≠ваних виданн¤х, що призначен≥ дл¤ ос≥б, ¤ким не виповнилос¤ 18 рок≥в, а також у розрахованих на названих ос≥б частинах ≥нших дру≠кованих видань;

3) заборон¤Їтьс¤ на перших та останн≥х стор≥нках газет, на об≠кладинках журнал≥в та ≥нших пер≥одичних видань;

4) не може зображувати ос≥б, попул¤рних серед молод≥ до 18 рок≥в;

5) заборон¤Їтьс¤ залученн¤ до такоњ реклами фотомоделей, ¤ким не виповнилос¤ 25 рок≥в;

6) не може м≥стити зображенн¤ процесу кур≥нн¤ або ≥ншого споживанн¤ тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв;

7) не може м≥стити пр¤мих або опосередкованих тверджень, що кур≥нн¤ чи вживанн¤ алкоголю Ї важливим фактором дос¤гненн¤ життЇвого усп≥ху;

8) не може заохочувати до надм≥рного вживанн¤ алкогольних напоњв чи кур≥нн¤ або негативно розц≥нювати факт в≥дмови в≥д вжи≠ванн¤ тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв;

9) не може зображувати медичних прац≥вник≥в або людей, ¤к≥ мають вигл¤д таких;

10) заборон¤Їтьс¤ будь-¤ке безкоштовне розповсюдженн¤ зраз≠к≥в тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв; спонсоруванн¤ будь-¤ких заход≥в, призначених дл¤ ос≥б до 18 рок≥в, ¤кщо при цьому ви≠користовуЇтьс¤ назва або зображенн¤ тютюнових вироб≥в чи алко≠гольних напоњв; розповсюдженн¤ чи продаж товар≥в (футболок, го≠ловних убор≥в, продукт≥в харчуванн¤ тощо) з використанн¤м назви та товарного знака тютюнових вироб≥в ≥ алкогольних напоњв особам, ¤к≥ не дос¤гли 18-р≥чного в≥ку.

«г≥дно ≥з законом Ђѕро рекламуї пор¤док рекламуванн¤ бойовоњ зброњ, озброЇнь ≥ в≥йськовоњ техн≥ки, а також зброњ, ¤ка в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни може перебувати у власност≥ ф≥зичних ос≥б, встановлюЇтьс¤  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни, а реклама зброњ зд≥й≠снюЇтьс¤ т≥льки в спец≥ал≥зованих виданн¤х, а також безпосередньо в прим≥щенн¤х торговельних заклад≥в (п≥дприЇмств), ¤к≥ реал≥зують зброю, або на в≥дпов≥дних виставках (заходах).

” реклам≥ послуг, пов'¤заних ≥з залученн¤м кошт≥в населенн¤, продажем ц≥нних папер≥в, заборон¤Їтьс¤ пов≥домл¤ти розм≥ри оч≥≠куваних див≥денд≥в, а також ≥нформац≥ю про майбутн≥ прибутки, кр≥м фактично виплачених не менше, н≥ж за один р≥к.

–еклама про зниженн¤ ц≥н на продукц≥ю (розпродаж) повинна м≥стити в≥домост≥ про м≥сце, дати початку та зак≥нченн¤ розпро≠дажу, а також в≥дсоткове сп≥вв≥дношенн¤ знижки до попередньоњ ц≥ни товару.

 р≥м того, законом обумовлен≥ так≥ норми та правила рекламу≠ванн¤ в ”крањн≥:

Х рекламодавець зобов'¤заний на вимогу виробника або розпов≠сюджувача реклами дати документальн≥ п≥дтвердженн¤ достов≥рно≠ст≥ ≥нформац≥њ;

Х рекламуванн¤ послуг, пов'¤заних ≥з залученн¤м кошт≥в насе≠ленн¤ (банк≥вських, страхових тощо) та продажем ц≥нних папер≥в або рекламуванн¤м ос≥б, ¤к≥ зд≥йснюють таку д≥¤льн≥сть, можливе лише за на¤вност≥ в таких ос≥б в≥дпов≥дноњ л≥ценз≥њ чи ≥ншого дозво≠лу; така реклама обов'¤зково маЇ подавати найменуванн¤ органу, ¤кий видав л≥ценз≥ю або спец≥альний дозв≥л, та њњ (його) номер (кр≥м випадк≥в, коли рекламуютьс¤ т≥льки логотип ф≥рми чи назва юридич≠ноњ особи);

Х особи, ¤к≥ зд≥йснюють на безоплатн≥й основ≥ д≥¤льн≥сть з виро≠бництва ≥ розповсюдженн¤ соц≥альноњ рекламноњ ≥нформац≥њ, у тому числ≥ й за рахунок власних кошт≥в, користуютьс¤ п≥льгами, перед≠баченими законодавством дл¤ благод≥йноњ д≥¤льност≥; розповсюд≠жувач≥ реклами, д≥¤льн≥сть ¤ких повн≥стю або частково ф≥нансуЇть≠с¤ з державного бюджету, зобов'¤зан≥ розм≥щувати соц≥альну рек≠ламну ≥нформац≥ю державних орган≥в безкоштовно в обс¤з≥ не менше 5 % еф≥рного часу (друкованоњ площ≥), наданого дл¤ реклами;

Х час рекламного мовленн¤ не може перевищувати 9 хвилин на кожну годину мовленн¤ дл¤ телерад≥оорган≥зац≥й будь-¤коњ форми власност≥ (не поширюЇтьс¤ на спец≥ал≥зован≥ рекламн≥ канали мовленн¤);

Х заборон¤Їтьс¤ переривати з метою розм≥щенн¤ реклами транс≠л¤ц≥њ сес≥й ¬ерховноњ –ади ”крањни, ¬ерховноњ –ади јвтономноњ –е≠спубл≥ки  рим, трансл¤ц≥ю оф≥ц≥йних державних заход≥в ≥ церемо≠н≥й, виступи ѕрезидента ”крањни, √олови ¬ерховноњ –ади ”крањни, ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни, √олови  онституц≥йного —уду ”крањни, народних депутат≥в, член≥в ур¤ду ”крањни. “рансл¤ц≥¤ концертно-видовищних ≥ спортивних програм тривал≥стю понад 45 хвилин мо≠же бути призупинена дл¤ реклами лише один раз за кожний повний 45-хвилинний пром≥жок часу. Ќе можуть бути перериван≥ також к≥но- та телеф≥льми. –еклама розм≥щуЇтьс¤ або перед њхн≥м початком, або п≥сл¤ зак≥нченн¤. “елепередач≥ тривал≥стю понад 10 хвилин не можуть сум≥щатис¤ з рекламною ≥нформац≥Їю без погодженн¤ ≥з власником авторського права на конкретну передачу. «аборон¤Їтьс¤ реклама в передачах, розрахованих на дит¤чу (до 14 рок≥в) аудитор≥ю;

Х реклама за допомогою телексного та факсим≥льного зв'¤зку за в≥дсутност≥ спец≥ального запиту одержувача заборон¤Їтьс¤, кр≥м одноразового розсиланн¤ реклами обс¤гом не б≥льше одн≥Їњ друко≠ваноњ стор≥нки на одну адресу в часовому ≥нтервал≥ з 21 години до 7 години за м≥сцевим часом;

Х реклама послуги, що надаЇтьс¤ з використанн¤м м≥сцевого, м≥жм≥ського або м≥жнародного телефонного зв'¤зку, при розповсю≠дженн≥ њњ в рекламних засобах маЇ м≥стити точну ≥нформац≥ю про платний чи безплатний характер послуги, њњ зм≥ст, в≥ков≥ та ≥нш≥ об≠меженн¤, встановлен≥ чинним законодавством ≥ виробником послуги стосовно кола њњ споживач≥в, варт≥сть одн≥Їњ хвилини користуванн¤ послугою у в≥дпов≥дному рег≥он≥. ÷¤ ≥нформац≥¤ маЇ бути надруко≠вана шрифтом, розм≥р (кегль) ¤кого не менший за половину кегл¤ шрифту, що ним набрано номер телефону, котрий використовуЇтьс¤ дл¤ наданн¤ рекламноњ послуги;

Х реклама тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв не може розм≥щуватис¤ ближче н≥ж за 200 метр≥в в≥д територ≥њ дит¤чих дош≠к≥льних заклад≥в, середн≥х загальноосв≥тн≥х шк≥л та ≥нших заклад≥в осв≥ти, в ¤ких навчаютьс¤ д≥ти в≥ком до 18 рок≥в;

Х рекламодавц≥ тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв зо≠бов'¤зан≥ направити на виробництво соц≥альноњ рекламноњ ≥нформа≠ц≥њ щодо шкоди кур≥нн¤ та вживанн¤ алкоголю не менше п'¤ти в≥д≠сотк≥в кошт≥в, витрачених на розповсюдженн¤ ними в межах ”крањни реклами тютюнових вироб≥в та (або) алкогольних напоњв;

Х реклама тих вид≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, ¤к≥ в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни потребують спец≥ального дозволу, по≠винна м≥стити посиланн¤ на номер л≥ценз≥њ ≥ найменуванн¤ органу, що њњ видав.

¬≥дпов≥дальн≥сть за порушенн¤ «акону ”крањни Ђѕро рекламуї настаЇ, коли:

Х розповсюджуЇтьс¤ реклама, заборонена чинним законодавством;

Х порушений пор¤док виготовленн¤ та розповсюдженн¤ реклами;

Х недотриман≥ вимоги законодавства щодо зм≥сту й достов≥рнос≠т≥ реклами.

«акон ”крањни Ђѕро рекламуї передбачаЇ штрафуванн¤ суб'Їк≠т≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥:

Х за розповсюдженн¤ реклами на продукц≥ю, виробництво чи ре≠ал≥зац≥¤ ¤коњ заборонен≥ законодавством ”крањни, Ч у розм≥р≥ п'¤ти≠кратноњ вартост≥ розповсюдженн¤ такоњ реклами;

Х розповсюдженн¤ реклами, забороненоњ чинним законодавст≠вом, Ч у розм≥р≥ чотирикратноњ вартост≥ розповсюдженн¤ такоњ реклами;

Х порушенн¤ пор¤дку виготовленн¤ та розповсюдженн¤ реклами Ч у розм≥р≥ чотирикратноњ вартост≥ розповсюдженн¤ такоњ реклами;

Х недотриманн¤ вимог законодавства щодо зм≥сту та достов≥рно≠ст≥ реклами Ч у розм≥р≥ п'¤тикратноњ вартост≥ розповсюдженн¤ та≠коњ реклами;

Ќазва: —утн≥сть реклами та еволюц≥¤ њњ розвитку
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (5188 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
gas cell - laptop dell - free instant credit report - cheap flight - insurance helth - medical insurance - скачати реферат
Page generation 0.166 seconds
Хостинг от uCoz