Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–еклама > —творенн¤ ≥м≥джу, розробка торговоњ марки, види франчайзингу з точки зору рекламноњ справи


„ервоному кольору в≥ддають перевагу люди, ¤к≥ часто закохують≠с¤ та сам≥ Ї сексуальними; зеленому Ч зд≥бн≥ та вр≥вноважен≥; синьо≠му Ч розчарован≥; коричневому Ч консерватори, ¤к≥ не бажають н≥≠чого м≥н¤ти; жовтому та помаранчевому Ч життЇрад≥сн≥, що любл¤ть ≥мпров≥зувати; ф≥олетовому Ч люди з нест≥йким характером.

«аруб≥жн≥ спец≥ал≥сти рекомендують так≥ кольоров≥ сполученн¤, ¤к≥ можна використовувати з урахуванн¤м поступового пог≥ршенн¤ сприйн¤тт¤ (чим нижче у перел≥ку, тим г≥рше):

син≥й на б≥лому;

чорний на жовтому;

зелений на б≥лому;

чорний на б≥лому;

зелений на червоному;

червоний на жовтому;

червоний на б≥лому;

помаранчевий на чорному;

чорний на пурпуровому;

помаранчевий на б≥лому;

червоний на зеленому.

—творенн¤ ф≥рмового стилю потребуЇ використанн¤ також ф≥рмо≠вого комплекту шрифт≥в, щоб п≥дкреслити р≥зн≥ особливост≥ образу торговоњ марки. «авданн¤ розробник≥в ф≥рмового стилю Ч знайти св≥й шрифт, ¤кий би вписувавс¤ в образ марки. ¬≥н може бути д≥ло≠вим, чолов≥чим, ж≥ночим, легким, важким, елегантним тощо. “ипи шрифт≥в под≥л¤ютьс¤ на пр¤м≥, курсивн≥, орнаментован≥ тощо. ¬они можуть в≥др≥зн¤тис¤ написанн¤м, довжиною та шириною, насичен≥с≠тю тощо. “реба, щоб њх можна було розр≥знити з першого погл¤ду.

ƒо ≥нших ф≥рмових констант належать особливост≥ дизайну та абс≠трактн≥ граф≥чн≥ символи Ч сигнатури та п≥ктограми. «а допомогою сигнатур зображують розм≥щенн¤ окремих службових прим≥щень, а п≥≠ктограми зам≥нюють назви ц≥лих груп товар≥в та операц≥й з ними.

ƒо основних нос≥њв елемент≥в ф≥рмового стилю належать:

Х сувен≥рна реклама ф≥рми у вигл¤д≥ авторучок, наст≥льного об≠ладнанн¤, сувен≥рних лист≥вок тощо;

Х засоби пабл≥к р≥лейшнз (стенди, виставки тощо);

Х друкована продукц≥¤ (лист≥вки, буклети, календар≥ тощо);

Х елементи д≥ловодства (ф≥рмов≥ бланки, папки, конверти, ф≥р≠мов≥ блоки паперу тощо);

Х документи та посв≥дченн¤ (перепустки та посв≥дченй¤ прац≥в≠ник≥в, значки, в≥зитн≥ картки);

Х елементи службових прим≥щень (наст≥нн≥ календар≥, наклейки великого формату, панно тощо), ¤к≥ оформлюютьс¤ у кольорах ф≥рми;

Х ≥нш≥ нос≥њ (ф≥рмовий рекламний прапор, пакувальний пап≥р у кольорах ф≥рми та з де¤кими елементами торгового знака, ф≥рмовий од¤г прац≥вник≥в, зображенн¤ товарного знака на транспортних за≠собах тощо).

ƒл¤ розробки ф≥рмового стилю найчаст≥ше запрошуютьс¤ висо≠коквал≥ф≥кован≥ спец≥ал≥сти з≥ сторонн≥х орган≥зац≥й.

¬ ”крањн≥ в≥дносини, що виникають у зв'¤зку з придбанн¤м та зд≥йснюванн¤м права власност≥ на товарний знак, регулюютьс¤ зг≥≠дно ≥з законом ”крањни Ђѕро охорону прав на знаки дл¤ товар≥в та послугї, прийн¤тим 15 грудн¤ 1993 року.

«аконом визначено правов≥ вимоги до товарного знака. ƒо них належить також вимога рекламоспроможност≥, тобто товарний знак маЇ привертати увагу споживача до в≥дпов≥дних ф≥рм, њхн≥х товар≥в ≥ послуг.

–екламоспроможн≥сть, зг≥дно ≥з законом, характеризуЇтьс¤ сукупн≥стю таких ознак: новизна ≥дењ, естетичн≥сть, лакон≥чн≥сть, здатн≥сть до адаптац≥њ, зручн≥сть вимовл¤нн¤, технолог≥чн≥сть, асоц≥ативн≥сть.

ѕраво власност≥ на товарний знак забезпечуЇтьс¤ св≥доцтвом, ¤ке видаЇтьс¤ ƒержпатентом ”крањни строком на 10 рок≥в.

«акон обумовлюЇ так≥ правила користуванн¤ торговим знаком:

Х назва знака не в≥дм≥нюЇтьс¤;

Х знак пост≥йно вид≥л¤Їтьс¤ в текст≥ тим самим способом;

Х зареЇстрований знак супроводжуЇтьс¤ позначками Ѓ, “ћ (“rаdе ћаrk) тощо.

‘≥рма-рекламодавець може скласти угоди щодо експлуатац≥њ ≥м≥джу найпопул¤рн≥ших марок марки ≥ншими ф≥рмами, або вико≠ристати так званий франчайзинг.

‘ранчайзинг Ч в≥д слова Ђфраншизаї, тобто угода м≥ж особою (ф≥рмою), ¤ка надаЇ франшизу (прив≥лей), та комерсантом (ф≥рмою), що маЇ нам≥р придбати право на використанн¤ ≥мен≥, товарного зна≠ка, технолог≥њ, ≥м≥джу та репутац≥њ даноњ особи (ф≥рми).

‘ранчайзинг Ч це система збуту, за ¤коњ ф≥рма надаЇ право продажу своЇњ продукц≥њ у вигл¤д≥ вертикальноњ кооперац≥њ точно визначеному колу торговельних п≥дприЇмств (ф≥рм). ¬ир≥шальна умова сп≥впрац≥ Ч закр≥пленн¤ контрактом (угодою) впливу виро≠бника на збутову пол≥тику торговц¤, що д≥Ї ¤к самост≥йний суб'Їкт п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥. “обто отримувач франшизи або л≥цен≠з≥њ Ї юридичне самост≥йним ≥ несе в≥дпов≥дальн≥сть за своњ д≥њ. ѕродаж в≥дбуваЇтьс¤ п≥д найменуванн¤м ф≥рми (особи), що прода≠ла франшизу та емблему. “орговець сплачуЇ одноразову або пос≠т≥йну платню, що залежить в≥д обороту. ѕ≥дприЇмець - власник торгового знака може контролювати д≥њ посередника. ƒогов≥р франчайзингу регулюЇ користуванн¤ найменуванн¤м, товарним знаком, символами та ≥ншими правами. ¬≥н зобов'¤зуЇ п≥дприЇмц¤ Ч виробника товару п≥дтримувати посередника. «а допомогою та≠кого регулюванн¤, що передбачаЇ ф≥нансову допомогу виробника товару, а також проведенн¤ сп≥льноњ реклами в нац≥ональному масштаб≥, створюЇтьс¤ м≥цне партнерство, в результат≥ ¤кого ф≥р≠ма Ч виробник товару та водночас власник товарного знака ќтри≠мують додатков≥ див≥денди

Ќазва: —творенн¤ ≥м≥джу, розробка торговоњ марки, види франчайзингу з точки зору рекламноњ справи
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (2448 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
cheap old - english than - used car values - реферат - go - furniture futons - bargain airfares
Page generation 0.092 seconds
Хостинг от uCoz