Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ќрган≥зац≥¤ системи комун≥кац≥њ на ф≥рм≥


ƒосв≥д ћ≥жрег≥ональноњ јкадем≥њ ”правл≥нн¤ персоналом (ћј”ѕ) у цьому напр¤м≥, на наш погл¤д, дуже показовий. ” њх побудов≥ структури ≥ комун≥кац≥й позитивним Ї те, що тут переважаЇ розвиток горизонтальних комун≥кац≥й м≥ж прац≥вниками над вертикальними. ÷е спричин¤Ї до послабленн¤ ≥Їрарх≥чного тиску ≥ дозвол¤Ї прац≥вникам ≥з р≥зних п≥дрозд≥л≥в в≥льно консультуватись один з одним та об'Їднувати зусилл¤ дл¤ розв'¤занн¤ питань, минаючи бюрократичну структуру. Ќалагодженню горизонтальних комун≥кац≥й спри¤Ї не т≥льки принцип Їдиного статусу, а й неспец≥ал≥зована кар'Їра та система навчанн¤, завд¤ки ¤ким прац≥вник встановлюЇ взаЇмов≥дносини з колегами з р≥зних п≥дрозд≥л≥в компан≥њ. ” ћј”ѕ прац≥вник≥в спец≥ально навчають мистецтву сп≥лкуванн¤ та проведенню збор≥в-нарад, ¤к≥ часто скликаютьс¤ ≥ слугують узаконеним каналом зд≥йсненн¤ горизонтальних комун≥кац≥й.

” де¤ких компан≥¤х, ¤к, наприклад, ф≥рма ≤¬ћ Ї прац≥вники, ¤ких називають "ф≥ксерами", тобто њх робота головним чином пол¤гаЇ у спри¤нн≥ встановленню зв'¤зк≥в м≥ж прац≥вниками р≥зних п≥дрозд≥л≥в. як правило, це прац≥вники з великим досв≥дом роботи в компан≥њ, њм в≥дом≥ ус≥ "входи" та "виходи", мають велику к≥льк≥сть особистих контакт≥в. ¬они допомагають визначитись у складн≥й формальн≥й структур≥ компан≥њ ≥, що дуже важливо, при потреб≥ д≥¤ти в обх≥д нењ. –еал≥зац≥¤ ≥дењ горизонтальних комун≥кац≥й була б неможливою, ¤кби не була б п≥дкр≥плена ≥нформац≥йними технолог≥¤ми.  ожен прац≥вник IBM по комун≥кац≥йним каналам може звТ¤затис¤ з ≥ншими, що знаход¤тьс¤ у будь-¤к≥й крањн≥ св≥ту.

ѕомилковим Ї твердженн¤ про те, що комплекс маркетингових комун≥кац≥й застосовуЇтьс¤ т≥льки дл¤ орган≥зац≥њ роботи п≥дприЇмства з зовн≥шн≥м середовищем. —истема маркетингових комун≥кац≥й повинна працювати ≥ у внутр≥шньому середовищ≥ п≥дприЇмства.

¬ такому випадку в ¤кост≥ товару можна вид≥лити ≥нформац≥ю, ¤ка передаЇтьс¤ в≥д кер≥вника до п≥длеглого ≥, навпаки, а також ефективн≥сть њњ сприйн¤тт¤.

–озгл¤немо кожну ≥з складових частин комплексу маркетингових комун≥кац≥й у внутр≥шньому середовищ≥ п≥дприЇмства. Ќайб≥льш важливими Ї Упабл≥к р≥лейшнзФ, пропаганда та стимулюванн¤ збуту.

” ф≥лософ≥њ Упабл≥к р≥лейшнзФ велике значенн¤ додаЇтьс¤ необх≥дност≥ двосторонн≥х в≥дношень. Ќестача сп≥лкуванн¤ породжуЇ багато випадк≥в непорозум≥нн¤, ≥ тому пол≥пшенн¤ канал≥в сп≥лкуванн¤, розробка нових способ≥в створенн¤ двостороннього потоку ≥нформац≥њ ≥ розум≥нн¤ Ї головною задачею будь-¤коњ програми Упабл≥к р≥лейшнзФ на п≥дприЇмств≥. ÷е дуже важко дос¤гти внасл≥док крайньоњ складност≥ механ≥зму сп≥лкуванн¤ нав≥ть при на¤вност≥ сильного прагненн¤ налагодити його.

Ќестачею сп≥лкуванн¤ по¤снюютьс¤ багато складнощ≥в на п≥дприЇмствах, кер≥вники котрих пост≥йно чують заклики ≥ вимоги оперативн≥ше ≥ б≥льш регул¤рно ≥нформувати сп≥вроб≥тник≥в та громадськ≥сть про дос¤гнут≥ усп≥хи. ” ц≥й област≥ можна багато чого домогтис¤ за допомогою метод≥в Упабл≥к р≥лейшнзФ.

” середн≥й або велик≥й компан≥њ Ї ц≥лком визначена система поширенн¤ ≥нформац≥њ в≥д вищого кер≥вництва вниз до сп≥вроб≥тник≥в ≥ навпаки. ¬≥д того, наск≥льки швидко, точно й ефективно д≥Ї ц¤ система залежить усп≥х п≥дприЇмства.

ƒосл≥дженн¤ американських вчених, однак, ви¤вили р¤д серйозних нестач у ц≥й найважлив≥ш≥й ланц≥ орган≥зац≥њ управл≥нн¤.

«'¤сувалос¤, зокрема, що з боку свого заступника кер≥вник може розраховувати на розум≥нн¤ не б≥льш, ¤к на 60% ≥нформац≥њ, що в≥н намагаЇтьс¤ передати тому по ¤кому-небудь важливому, але складному питанню. ” свою чергу, п≥дпор¤дкований заступника також зрозум≥Ї не б≥льш 60% того, що намагавс¤ по¤снити йому його начальник, ≥ так дал≥ до останньоњ ланки в кер≥вному ланцюжку. “аким чином, ¤кщо кер≥вництво перебуваЇ з п'¤тьох р≥вн≥в, самий молодший ≥з кер≥вник≥в зрозум≥Ї т≥льки 13% зм≥сту початкового розпор¤дженн¤. ÷е в≥дноситьс¤ до усного сп≥лкуванн¤. ѕри використанн≥ письмових документ≥в результат може бути ще г≥рше. –озум≥нн¤ письмового розпор¤дженн¤ може складати усього 15% на кожному р≥вн≥.

” ход≥ досл≥джень ви¤вилас¤ й одна п≥дбадьорююча деталь. ѕри використанн≥ дек≥лькох канал≥в сп≥лкуванн¤ результат був краще, чим при простому додаванн≥ ступен¤ розум≥нн¤ по окремих каналах. ÷е п≥дтверджуЇ в≥дому досв≥дченим фах≥вц¤м ≥з Упабл≥к р≥лейшнзФ ≥стину, що найкращ≥ результати дос¤гаютьс¤, коли ≥нформац≥¤ з обраного питанн¤ поширюЇтьс¤ одночасно по дек≥лькох каналах.

—таЇ очевидною важлив≥сть, сполученн¤ лекц≥й ≥ ≥нших форм усного сп≥лкуванн¤ з демонстрац≥Їю видео- ≥ к≥ноф≥льм≥в, слайд≥в.

¬икористана л≥тература:

ќснови маркетингу. ѕ≥дручник. Ц  ., 2001.

ѕавлюк ћ.—. —истеми комун≥кац≥й на п≥дприЇмств≥. Ц ’арк≥в, 2000.

—ловник-дов≥дник маркетолога. Ц  ., 1999.

Ќазва: ќрган≥зац≥¤ системи комун≥кац≥њ на ф≥рм≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (4360 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
map quest - online buying - cheap contact lens - friend quote - objectives free - лирика - easyjet flights
Page generation 1.598 seconds
Хостинг от uCoz