Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ѕабл≥к рилейшнз, маркетинг, комун≥кац≥њ


ќдним з п≥дрозд≥л≥в служби пабл≥к рилейшнз Ї група преси, ¤ка готуЇ матер≥али новин. ≤нш≥ групи можуть займатис¤ публ≥≠кац≥¤ми, включаючи зв≥ти п≥дприЇмства про результати д≥¤льнос≠т≥, або пропагандою, включаючи к≥но- та в≥деоф≥льми, виставки та в≥трини. «авданн¤м групи загальних проблем Ї створенн¤ об≠разу престижност≥ п≥дприЇмства, п≥дтримуванн¤ зв'¤зк≥в ≥з насе≠ленн¤м, контакти, збиранн¤ ≥нформац≥њ тощо.

—лужба пабл≥к рилейшнз повинна виходити т≥льки ≥з загаль≠новизнаних принцип≥в: перший Ч чесн≥сть ≥ т≥льки чесн≥сть щодо п≥дприЇмства та його д≥¤льност≥; другий Ч гласн≥сть та доступ≠н≥сть ≥нформац≥њ; трет≥й Ч своЇчасн≥сть поданн¤ ≥нформац≥њ.

ѕабл≥к рилейшнз ¤к складова маркетингу маЇ налагоджувати стосунки з ус≥ма силами, ¤к≥ д≥ють за межами та в середин≥ п≥д≠приЇмства. ѕ≥д час розробки план≥в з маркетингу необх≥дно вра≠ховувати маркетингове середовище п≥дприЇмства, тобто сукуп≠н≥сть тих сил, ¤к≥ впливають або можуть вплинути на усп≥х сп≥впрац≥. ƒо так званого м≥кросередовища маркетингу належать сили, котр≥ мають безпосереднЇ в≥дношенн¤ до самого п≥дприЇм≠ства та його можливостей з обслуговуванн¤ кл≥Їнтури: поста≠чальники, маркетингов≥ посередники, сам≥ кл≥Їнти (фактичн≥ або потенц≥йн≥), конкуренти та контактн≥ аудитор≥њ. ѕ≥д пон¤тт¤м контактних аудитор≥й розум≥ють будь-¤к≥ групи, котр≥ справл¤≠ють вплив на здатн≥сть п≥дприЇмства дос¤гти поставлених ц≥лей: ф≥нансов≥ кола, державн≥ установи, громадськ≥ групи спри¤нн¤, м≥сцев≥ контактн≥ аудитор≥њ (з м≥сцевим населенн¤м та м≥сцевою владою), внутр≥шн≥ контактн≥ аудитор≥њ (власн≥ роб≥тники та слу≠жбовц≥). Ќа маркетингову пол≥тику комун≥кац≥й впливають також ≥ сили б≥льш широкого соц≥ального спр¤муванн¤, що вход¤ть до так званого маркетингового макросередовища. ÷е фактори демо≠граф≥чного, економ≥чного, природного, техн≥чного, пол≥тичного та культурного характеру, що в≥д них значною м≥рою залежить ефективн≥сть окремих заход≥в з пабл≥к рилейшнз.

ќдним з напр¤мк≥в роботи ≥з зовн≥шн≥м та внутр≥шн≥м середо≠вищем Ї поширенн¤ позитивноњ ≥нформац≥њ про п≥дприЇмство та його продукц≥ю, тобто робота з≥ створенн¤ позитивного ≥м≥джу п≥дприЇмства та його д≥¤льност≥. ÷ей напр¤мок маЇ назву пабл≥≠сит≥. «а словником ¬ебстера, пабл≥сит≥ Ч це будь-¤ка ≥нформац≥¤ або д≥¤, за допомогою ¤ких людина, под≥¤ або щось ≥нше стають в≥домими широкому загалу.

ќднак нав≥ть найважлив≥ш≥ под≥њ дл¤ п≥дприЇмства залишати≠мутьс¤ т≥льки внутр≥шньою ≥нформац≥Їю, поки про них не буде широко пов≥домлено. —пец≥альна под≥¤ дл¤ п≥дприЇмства стане пабл≥сит≥ т≥льки тод≥, коли пов≥домленн¤ про це з'¤витьс¤ в засо≠бах масовоњ ≥нформац≥њ. ѕабл≥сит≥ Ч це, власне, Ї не що ≥нше, ¤к новина, котра з'¤вл¤Їтьс¤ на шпальтах газет, в еф≥р≥, ≤нтернет≥ тощо.

‘ах≥вц≥ з пабл≥к рилейшнз рекомендують використовувати пабл≥сит≥ в такий спос≥б:

Х основною метою маЇ бути п≥днесенн¤ та пол≥пшенн¤ репу≠тац≥њ п≥дприЇмства. Ѕуде помилкою, коли пов≥домленн¤ про, на≠приклад, ¤кусь спонсорську акц≥ю зробити за допомогою рекла≠ми. ѕ≥дприЇмство б≥льше виграЇ, ¤кщо опубл≥куЇ в≥дпов≥дну статтю в щоденн≥й газет≥ або дасть пов≥домленн¤ в рубриц≥ новин на рад≥о чи телебаченн≥;

Х у процес≥ просуванн¤ на ринок нового товару або послуги формуванн¤ позитивного ставленн¤ до них за допомогою пабл≥к рилейшнз маЇ передувати реклам≥. ѕроте продукц≥¤ п≥дприЇмства може бути предметом дл¤ прес-рел≥зу т≥льки доти, доки вона Ї справжньою новинкою: п≥сл¤ випуску масовоњ реклами надавати прес-рел≥зи засобам ≥нформац≥њ вже недоц≥льно;

Х ¤кщо товари певний час були присутн≥ на ринку ≥ покупц≥ про них знають, то привернути до цих товар≥в ¤кусь спец≥альну увагу завжди дуже складно. “од≥ засобом формуванн¤ пабл≥сит≥ маЇ стати ¤кась вин¤ткова под≥¤, наприклад певна спонсорська акц≥¤, що може в≥дновити ≥нтерес покупц≥в до цих товар≥в;

Х по¤сненн¤ д≥њ складного товару або послуги може потребу≠вати часу та м≥сц¤, ¤к≥ перевищуватимуть звичайн≥ рекламн≥ мо≠жливост≥. “ому публ≥кац≥¤ статт≥ буде в цьому раз≥ доц≥льн≥шою, оск≥льки з'¤витьс¤ б≥льший прост≥р дл¤ викладу ≥нформац≥њ;

Х обмежен≥сть бюджету може стати на завад≥ створенню доро≠гого рекламного зверненн¤, але не зашкодить публ≥кац≥њ ≥нфор≠мац≥йноњ статт≥ в газет≥ або в журнал≥;

Х ¤кщо необх≥дна швидка та ефективна реакц≥¤ на кризову си≠туац≥ю, то найл≥пшим буде використанн¤ засоб≥в пабл≥к ри≠лейшнз щодо п≥дтримуванн¤ позитивного ≥м≥джу п≥дприЇмства. Ћише п≥сл¤ виходу з критичноњ ситуац≥њ стаЇ можливим викорис≠танн¤ реклами.

ѕроте, попри всю важлив≥сть засоб≥в пабл≥к рилейшнз, завжди треба пам'¤тати, що позитивний образ п≥дприЇмства створюЇтьс¤ насамперед його виробничою д≥¤льн≥стю та ¤к≥стю його товару. « н≥чого зробити щось просто неможливо нав≥ть за груб≥ грош≥.

ќтже, пабл≥сит≥ Ч це пов≥домленн¤ новин про д≥¤льн≥сть п≥д≠приЇмства за допомогою засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ. ≤ це майже завжди доступно дл¤ маркетолога, ¤кий працюЇ в галуз≥ пабл≥к рилейшнз.  ожне активне п≥дприЇмство, ¤ке хоче за¤вити про се≠бе широкому загалу, пост≥йно зм≥нюЇтьс¤. ÷≥ зм≥ни ≥ Ї новинами, ¤к≥ мають привернути увагу до п≥дприЇмства та його товар≥в, а тим самим спри¤ти зб≥льшенню продажу цих товар≥в. Ќав≥ть у звичайних, щоденних функц≥¤х менеджменту майже завжди Ї щось нове. –≥ч т≥льки в т≥м, наск≥льки важливою Ї та чи та новина, кому вона може бути ц≥кавою. ÷е залежить в≥д роду д≥¤льност≥ та значущост≥ п≥дприЇмства, в≥д важливост≥ самоњ новини та в≥д по≠пул¤рност≥ тих людей, що про них згадуЇтьс¤ у ц≥й новин≥. Ќав≥ть незначн≥ зм≥ни можуть бути дл¤ когось важливими, коли ж новина здатна вплинути на чиЇсь житт¤ або д≥¤льн≥сть, вона може стати новиною є 1 дл¤ вс≥х ос≥б та орган≥зац≥й, ¤ких вона стосуЇтьс¤.

“ому передовс≥м необх≥дно з'¤сувати, чи Ї запропонована ≥н≠формац≥¤ справд≥ новою та чи можна розраховувати на њњ опри≠людненн¤ в прес≥. –≥ч у т≥м, що кожний редактор, отримуючи щоденно сотн≥ пов≥домлень, шукаЇ чогось справд≥ надзвичайного та сенсац≥йного. –едактори читають прес-рел≥зи, ¤к≥ надсилають п≥дприЇмства, очима своњх читач≥в (слухач≥в, гл¤дач≥в), њм немаЇ д≥ла до пабл≥сит≥ п≥дприЇмства. ¬они мають вир≥шити: чи Ї ц¤ ≥нформац≥¤ своЇчасною та ц≥кавою дл¤ њхньоњ аудитор≥њ, тобто дл¤ њхнього власного пабл≥сит≥.

‘ах≥вц≥ з пабл≥сит≥ вважають, що новинами можуть бути: ≤ Х новий товар або його нове застосуванн¤;

Х нова послуга п≥дприЇмства (б≥льш швидка доставка, на¤в≠н≥сть безплатноњ сто¤нки дл¤ автомоб≥л¤, гарантоване обслугову≠ванн¤ на тривал≥ший терм≥н, н≥ж у конкурент≥в; спец≥альний но≠мер телефону, коли кл≥Їнти не сплачують вартост≥ розмови, оск≥льки вс≥ витрати бере на себе п≥дприЇмство та ≥н.);

Х нов≥ кампан≥њ (реклама, пабл≥сит≥, з просуванн¤ товару, орга≠н≥зац≥њ торг≥вл≥);

Х зм≥на ≥м≥джу п≥дприЇмства та його товар≥в (новий дизайн, нова торгова марка, нова упаковка, новий логотип, зм≥на назви п≥дприЇмства тощо);

Х розширенн¤ сфери д≥¤льност≥ п≥дприЇмства (новий виставо≠чний зал, нова ф≥л≥¤, новий оф≥с, новий дилер, новий дистриб'ю≠тор, ¤кий надаЇ покупц¤м п≥льгов≥ умови, тощо);

Х нов≥ ринки (пошук нових сегмент≥в ринку, початок роботи на нових ринках);

Х ≥нновац≥йна д≥¤льн≥сть (плани нових досл≥джень, технолог≥≠чн≥, техн≥чн≥ або орган≥зац≥йн≥ дос¤гненн¤, њхн¤ ефективн≥сть, економ≥чн≥ вигоди в≥д них дл¤ перес≥чного громад¤нина);

Х початок або завершенн¤ великого проекту (п≥дписанн¤ в≥д≠пов≥дного контракту);

Х пов≥домленн¤ щодо ф≥нансовоњ д≥¤льност≥ (пор¤док ≥ строки виплати див≥денд≥в, зм≥на ц≥н), ориг≥нальн≥ методи продажу това-–1¬ та њхн≥ ф≥нансов≥ результати, ф≥нансов≥ зв≥ти про становище п≥дприЇмства, про обс¤ги продажу товар≥в та отриман≥ прибутки, про кап≥тальн≥ ≥нвестиц≥њ;

Х особлив≥ заходи (зустр≥ч≥ з громадськ≥стю, юв≥лењ, спец≥альн≥ перегл¤ди, дн≥ в≥дкритих дверей, спец≥альн≥ виставки, в≥дв≥данн¤ п≥дприЇмства видатними особами, нагородженн¤ п≥дприЇмства на м≥жнародних конкурсах ≥ т. п.);

Х зв≥ти про рекорди (видатн≥ дос¤гненн¤ в продажу товар≥в, у виробництв≥ продукц≥њ за день, тиждень, м≥с¤ць, р≥к, ун≥кальн≥ ≥н≠новац≥њ тощо);

Х особиста д≥¤льн≥сть прац≥вник≥в п≥дприЇмства (зроблен≥ ни≠ми винаходи та в≥дкритт¤, д≥¤льн≥сть громадських орган≥зац≥й, ¤к≥ створен≥ прац≥вниками, њхнЇ товариське житт¤ Ч зустр≥ч≥, ве≠ч≥рки, нав≥ть ¤кесь ориг≥нальне хоб≥ когось ≥з прац≥вник≥в).

«розум≥ло, що цей перел≥к нав≥ть на одну тис¤чну не вичерпуЇ всього того, що могло б стати новиною. јле дл¤ того, щоб знайти новину та використати њњ дл¤ маркетингових ц≥лей, прац≥вник служби пабл≥к рилейшнз повинен мати дуже високу квал≥ф≥ка≠ц≥ю. ∆артують, що коли новин немаЇ, такий фах≥вець мусить њх вигадати.

 ожна з новин маЇ знайти свого споживача: одн≥ з них спр¤≠мовано на покупц¤, ≥нш≥ Ч на посередника, ще ≥нш≥ Ч на конку≠рента. ќсобливу увагу необх≥дно прид≥лити ≥нформац≥йним рел≥-зам щодо продажу товар≥в, ¤к≥ створюютьс¤ за такими типами:

ЂЌаш продукт Ч найл≥пшийї.

ЂЌаш серв≥с Ч бездоганнийї.

ЂЌаше п≥дприЇмство Ч це найл≥пший виробник (чогось)ї. :.

Ђ” нас працюють найквал≥ф≥кован≥ш≥ спец≥ал≥сти...ї.

ЂЌаша ц≥ни Ч найдоступн≥ш≥ї.

ЂЌаша система п≥дтримки та просуванн¤ товар≥в Ч найун≥-версальн≥шаї.

‘ах≥вц≥ з пабл≥сит≥ рекомендують так≥ прост≥ правила роботи:

Х вир≥ш≥ть, ¤кий ≥м≥дж ви хочете мати;

Х намагайтесь стати тим, ким ви хочете бути;

Х не забувайте, що ваше п≥дприЇмство та його продукц≥ю лю≠ди оц≥нюють щодн¤;

Х найл≥пшим образом вашого п≥дприЇмства Ї сприйн¤тт¤ його ≥м≥джу ≥ншими;

Х пабл≥сит≥ Ч це велосипед, що утримуЇтьс¤ на колесах, доки рухаЇтьс¤;

Х забезпечуйте людей тим, чого вони потребують;

Ќазва: ѕабл≥к рилейшнз, маркетинг, комун≥кац≥њ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (2562 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
woman trader - units education - air lowest - baclofen medication - loan payment - - cheap cheap
Page generation 2.610 seconds
Хостинг от uCoz