ћаркетинг > —тимулюванн¤ продажу товар≥в ≥ послуг
ƒл¤ кожного об'Їкта стимулюванн¤ потр≥бн≥ й в≥дпов≥дн≥ засо≠би стимулюванн¤. ƒл¤ власного торгового персоналу Ч ц≥льов≥ прем≥њ, конкурси, ≥гри, пр¤ме матер≥альне стимулюванн¤; дл¤ по≠середника Ч талони на продаж з≥ знижкою, продаж за зниженими ц≥нами, зразки товар≥в, конкурси, ≥гри; дл¤ споживача Ч талони на продаж з≥ знижкою, продаж за зниженими ц≥нами, зразки товар≥в, певна додаткова безоплатна к≥льк≥сть товару, можлив≥сть випро≠бувати товар прот¤гом певного часу ≥ повернути його, коли щось не сподобаЇтьс¤, дегустац≥¤, прем≥њ, конкурси, ≥гри, лотерењ. —тимулюванн¤м, однак, не варто зловживати. оли п≥дприЇм≠ство стимулюЇ продаж товар≥в надто довго або надто часто, спо≠живач≥ починають сприймати так≥ товари ¤к н≥кчемн≥, котр≥ про≠дати нормальним способом неможливо. ќсобливо це стосуЇтьс¤ ц≥нового стимулюванн¤. ” такому раз≥ л≥пше використати ≥нш≥ стимулююч≥ засоби (лотерењ, конкурси, ≥гри). —тимулюванн¤ продажу товар≥в поширене в багатьох крањнах. 1993 року в≥дбулас¤ ун≥ф≥кац≥¤ економ≥чного законодавства крањн Ч член≥в ™—, що створило б≥льш спри¤тлив≥ умови дл¤ використанн¤ стимулюванн¤ продажу товар≥в у рамках —п≥втовариства. —тимулю≠ванн¤ продажу застосовуЇтьс¤ в багатьох галуз¤х, включаючи вироб≠ництво продовольчих товар≥в, промислов≥сть, ф≥нанси, ≥нформатику тощо. омп'ютеризован≥ системи дають змогу контролювати шл¤х то≠вару з≥ складу до магазину ≥ в≥д магазину до споживача, орган≥зовувати разов≥ заходи з≥ стимулюванн¤ продажу на рег≥ональному р≥вн≥, не ка≠жучи вже про м≥сцевий. ÷им закр≥плюЇтьс¤ пров≥дна роль за розпо≠д≥льчою системою, де боротьба з конкурентами примушуЇ застосову≠вати ≥ндив≥дуальн≥ та ориг≥нальн≥ методи стимулюванн¤ продажу. ” багатьох крањнах розроблено законодавч≥ акти з питань сти≠мулюванн¤ продажу. “ак, у ‘ранц≥њ, наприклад, дозволено законом так≥ прийоми стимулюванн¤: Х зниженн¤ ц≥н (Ђперекреслен≥ї ц≥ни, спец≥альн≥ пропозиц≥њ варуї в≥дшкодуванн¤ витрат), тобто дозволено вс≥ види ц≥нових знижок незалежно в≥д умов застосуванн¤ ≥ терм≥ну використанн¤. оли знижки мають тимчасовий характер, необх≥дно вказати по≠передню ц≥ну (так зван≥ Ђперекреслен≥ї ц≥ни). «а пост≥йного зни≠женн¤ Ч заборон¤Їтьс¤ продаж з≥ збитком. ѕопередн¤ ц≥на вста≠новлюЇтьс¤ адм≥н≥страц≥Їю, виробником або експортером, з роз≠рахунку ц≥ни продажу прот¤гом останн≥х 30 д≥б; Х розпродаж Ч не потребуЇ попереднього дозволу, ¤кщо мова йде про застар≥л≥ або сезонн≥ товари; Х знижка, ¤ка сплачуЇтьс¤ гот≥вкою, талони з правом на зниж≠ку (на талонах зазначаютьс¤ розм≥ри в≥дшкодуванн¤, ≥м'¤ та ад≠реса виробника або комерсанта, ¤кий розповсюджуЇ талони); Х додаткова к≥льк≥сть товару за незм≥нноњ ц≥ни Ч аналог≥чно продажу з прем≥Їю; Х купони Ч це своЇр≥дн≥ запрошенн¤ до куп≥вл≥, ¤к≥ супрово≠д¤ть ¤к≥сь товари ≥ Ї д≥йсними т≥льки дл¤ цих товар≥в. упон Ї свого роду проспектом, на ньому необх≥дно вказати назву ф≥рми, розм≥ри њњ статутного кап≥талу та реЇстрац≥йний номер у торгово≠му реЇстр≥ комерц≥йних товариств; Х продаж ≥з прем≥Їю Ч максимальна варт≥сть прем≥й не може перевищувати 7% ц≥ни (включаючи вс≥ податки та збори) товару, ¤кщо ц≥на не б≥льше 500 фр. (тобто 35 франк≥в) або 30 фр. + 1% в≥д ц≥ни, ¤кщо ц¤ ц≥на перевищуЇ 500 фр. ” будь-¤кому раз≥ роз≠м≥ри прем≥й не можуть перевищувати 350 фр. ќбов'¤зковим Ї ч≥≠тке маркуванн¤ фарбою, що не змиваЇтьс¤, товар≥в, ¤к≥ пропону≠ютьс¤ ¤к подарунки та безоплатн≥ зразки. «в≥дси можна зробити висновок, ск≥льки ще потр≥бно зробити украњнським законодавц¤м, щоб ”крањна ≥ в цьому питанн≥ при≠Їдналас¤ до цив≥л≥зованих крањн.
Ќазва: —тимулюванн¤ продажу товар≥в ≥ послуг ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (1753 прочитано) |