ћаркетинг > ÷≥нова пол≥тика в комлекс≥ банк≥вському маркетингу
ѕотужн≥сть кл≥Їнт≥в ѕотужн≥сть кл≥Їнт≥в пов"¤зуЇ оц≥нку можливост≥ к≥лькост≥ одиниць продукц≥њ або послуг, ¤к≥ будуть куплен≥ за р≥зн≥ висок≥ або низьк≥ ц≥ни. ÷е важливий анал≥з, ¤кий потр≥бен дл¤ того, щоб зробити оц≥нку вартост≥ операц≥йним механ≥змом. ќсновн≥ сп≥вв≥дношенн¤ процентних ставок пов"¤зуЇ прогноз обс¤гу рахунк≥в, кл≥Їнт≥в або операц≥й, що будуть продовжувати купувати у банк≥в за р≥зн≥ висок≥ або низьк≥ ц≥ни, про ¤к≥ йде мова.
Ќазва: ÷≥нова пол≥тика в комлекс≥ банк≥вському маркетингу ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (3245 прочитано) |