Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Менеджмент > Менеджмент, сутність, структура, функції


Процес контролю складається з установки стандартів, зміни фактичне досягнутих результатів і проведення коректувань в тому випадку, якщо досягнуті результати істотно відрізняються від встановлених стандартів.

Контроль - це критично важлива і доладна функція управління. Одна з найважливіших особливостей контролю, яку потрібно враховувати насамперед, полягає в тому, що контроль повинен бути всеосяжним. Кожний керівник, незалежно від свого рангу, повинен здійснювати контроль як невід'ємну частину своїх посадових обов'язків, навіть якщо ніхто йому спеціально цього не доручав.

Контроль є найбільш фундаментальний елемент процесу управління. Ні планування, ні створення організаційних структур, ні мотивацію не можна розглядати повністю у відриві від контролю. Дійсно, фактично всі сморіду є невід'ємними частинами загальної системи контролю в даній організації. Ця обставина стані більш зрозумілою після того, як мі познайомимося з трьома основними видами контролю: попереднім, поточним і заключним. За формою здійснення всі ці види контролю схожі, оскільки мають одну і ту ж мету: сприяти тому, щоб результати, що фактично отримуються були як можна ближче до необхідних.

Попередній контроль звичайно реалізовується в формі певної політики, процедур і правил. Передусім він застосовується по відношенню до трудових, матеріальних і фінансових ресурсів. Поточний контроль здійснюється, коли робота вже йде і звичайно виготовляється у вигляді контролю роботи підлеглого його безпосереднім начальником. Заключний контроль здійснюється після того, як робота закінчена або закінчилося відведений для неї година.

Поточний і заключний контроль засновується на зворотних зв'язках. Керуючі системи в організаціях мають розімкнений зворотний зв'язок, оскільки керівний працівник, що є по відношенню до системи зовнішнім елементом, може втручатися в її роботу, змінюючи і цілі системи, і характер її роботи.

Використана література

1. Балабанов И.Т. «Основи фінансового менеджменту», М., - 1995, (с.284).

2. Веснін В.Р. «Основи менеджменту», М., - 1997, (с.412).

3. Галькевич Р.С. Набоков В.И. «Основи менеджменту», М., - 1998, (с.467).

4. Герчикова И.Н. «Менеджмент: підручник для вузів», - М., ЮНІТІ "Банки і біржі", 1994, (с.375).

5. Кабанов А.Я. «Управління персоналом організації», - М., 1997, (с.435).

6. Кохно П.А., Мікрюков В.А., Коморов С.Е. «Менеджмент», -

М., Фінанси і статистика, 1993, (с.411).

7. Ленд П.Е. «Менеджмент - мистецтво управляти», М., - 1995, (с.284).

Назва: Менеджмент, сутність, структура, функції
Дата публікації: 2005-03-03 (9218 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
schematics - cheap scrubs - distance university - with history - insurance scooter - budget hotels - tenerife uk
Page generation 0.339 seconds
Хостинг от uCoz