Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћенеджмент > —тиль та методи управл≥нн¤, њх застосуванн¤ в умовах ”крањни


 ер≥вник, зосереджений на робот≥ (завданн¤х, виробничих дос¤гненн¤х), перш за все, п≥клуЇтьс¤ про проектуванн¤ завдань ≥ створенн¤ мотивац≥йноњ системи винагород дл¤ стимулюванн¤ продуктивност≥ прац≥ ≥ трудових звершень.

Ќа противагу йому, кер≥вник, зосереджений на людин≥, кон≠центруЇ увагу на вдосконаленн≥ людських стосунк≥в, створенн≥ спри¤т≠ливого м≥крокл≥мату, заохочуЇ взаЇмодопомогу, надаЇ п≥длеглим мак≠симальну свободу ≥ активно залучаЇ њх до участ≥ у прийн¤тт≥ управ≠л≥нських р≥шень, ор≥Їнтуючи на високий р≥вень продуктивност≥ прац≥.

Ћайкерт д≥йшов висновку, що будь-¤к≥й кер≥вник обов'¤зково т¤ж≥Ї до одн≥Їњ з крайнощ≥в. ќбидв≥ ¤кост≥ в значн≥й м≥р≥ одночасно не продемонстрував жоден ≥з кер≥вник≥в, ¤к≥ досл≥джувалис¤.


Ћайкерт запропонував чотири базових системи стилю кер≥вництва (рис. 2).

 ер≥вник≥в, ¤к≥ належать до першоњ системи, описано ¤к типових автократ≥в з диктаторськими нахилами. ∆орстка експлуатац≥¤ п≥д≠леглих, вимоглив≥сть в≥др≥зн¤ють њх в≥д так званих "прихильних авто≠крат≥в", ¤к≥ поЇднують тотал≥тарн≥ риси з ≥н≥ц≥ативою п≥длеглих. ћотивац≥¤ дос¤гаЇтьс¤ не т≥льки примусово, але й через винагороди.

 ер≥вники системи 3 - консультанти, демонструють значну, хоча й не повну дов≥ру до п≥длеглих. —постер≥гаЇтьс¤ двостороннЇ сп≥лкуванн¤ ≥ певна м≥ра дов≥ри обох стор≥н. ¬ажлив≥ р≥шенн¤ ухвалюютьс¤ кер≥вником, а конкретизуютьс¤ п≥длеглими.

—истема 4 передбачаЇ групов≥ р≥шенн¤, проекти ¤ких висувають≠с¤ ≥н≥ц≥ативними п≥длеглими ≥ п≥сл¤ конструктивного обговоренн¤ в≥зуютьс¤ кер≥вником. Ќа думку Ћайкерта, саме ц¤ система ви¤вл¤≠Їтьс¤ найд≥Їв≥шою. —п≥лкуванн¤ нетрадиц≥йне, стосунки дружн≥, пануЇ атмосфера дов≥ри, превалюЇ ор≥Їнтац≥¤ на людину.

јмериканський досл≥дник –оберт Ѕлейк ≥ його пом≥чниц¤-асистент ƒжейн ћутон, спостер≥гаючи за д≥≠¤льн≥стю менеджер≥в р≥зних ранг≥в, переконались, що њх д≥¤льн≥сть в≥дбуваЇтьс¤ у "силовому пол≥" м≥ж вектором "вироб≠ництво" (нац≥лен≥сть на виробництво товар≥в) та вектором "людський фактор" (нац≥лен≥сть на гуманне в≥дношенн¤ до персоналу). ћ≥ж ци≠ми векторами ≥снуЇ певне протир≥чч¤:

а) ¤кщо прагнути максимально зб≥льшити продуктивн≥сть прац≥, не зважаючи на людськ≥ потреби ≥ бажанн¤, результат ви¤витьс¤ неза≠дов≥льним;

б) ¤кщо всю увагу зосередити на людин≥, це не п≥де на користь ви≠робництву.

Ќазва: —тиль та методи управл≥нн¤, њх застосуванн¤ в умовах ”крањни
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (3369 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
flight southwest - нов≥ шрифти - cheap eats - elementary degree - xenical pills - buy used - lloyds insurance
Page generation 1.396 seconds
Хостинг от uCoz