Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћенеджмент > —тратег≥¤ ≥ плануванн¤ в систем≥ м≥жнародного менеджменту


—тратег≥чний котроль.  омпан≥њ, ¤к≥ додержуютьс¤ даного способу мають на мет≥ отриманн¤ конкурентних переваг. ѕлануванн¤ проходить на р≥вн≥ п≥дрозл≥л≥в, але вже розроблен≥ зовн≥шньоеконом≥чн≥ стратег≥њ ретельно розгл¤даютьс¤ на р≥вн≥ головного оф≥са. ‘≥насов≥ показники задаютьс¤ централ≥зовано, що може привести до того, що план ≥ бюджет будуть не сходитис¤.

Ќедол≥ком даного способа Ї те, що стратег≥чн≥ ≥ ф≥нансов≥ зовн≥шньоеконом≥чн≥ ц≥л≥, задач≥ довго- ≥ короткострокового розвитку можуть створити невизначенн≥сть.  ер≥вництву п≥дрозд≥л≥в часто важко визначити, ¤кий ≥з план≥в ¤вл¤Їтьс¤ найб≥льш пр≥орететним: агресивний довгостроковий план чи короткостроковий план по дос¤гненню конкретних результат≥в.

 еруюча роль належить холд≥нгов≥й компан≥њ. ¬ компан≥¤х, ¤к≥ додержуютьс¤ даного способа кер≥вництва, головний оф≥с граЇ незначну роль в кер≥вництв≥ п≥дрозд≥лами. „аще всього коман≥њ, ¤к≥ почали св≥й розвиток з токого п≥дхода пот≥м починають прим≥н¤ти один з трьох ран≥ш зазначених способ≥в.

ќтже, можна сказати, що п≥дприЇмство, ¤ке займаЇтьс¤ зовн≥шньоеконом≥чною д≥¤льн≥стю повинно ч≥тко визначити своњ м≥жнародн≥ стратег≥њ з тим, щоб займати л≥дируюч≥ позиц≥њ на нац≥ональному ≥ св≥товому ринках. “ому необх≥дно, щоб кер≥вництво компан≥њ проводило ефективну зовн≥шньоеконом≥чну пол≥тику, враховувало максимально потреби споживач≥в ≥ створювало конкурентн≥ переваги дл¤ завоюванн¤ нових ринк≥в.


2. ќсновн≥ етапи розробки м≥жнародних стратег≥й.

2.1. ¬иб≥р м≥с≥њ та ц≥лей.

¬ основ≥ м≥ждународноњ д≥¤льност≥ ф≥рми, ¤к ≥ в люб≥й ≥нш≥й, находитьс¤ значна к≥льк≥сть стратег≥чних р≥шень, ¤к≥ приймаютьс¤ в≥дпов≥дними менеджерами. ≈фективне управл≥нн¤ ф≥рмою маЇ на уваз≥, що ц¤ сукупн≥сть рац≥онально сформована, тобто:

«ахватуЇ вс≥ ключов≥ моменти, ¤к≥ звТ¤звн≥ зовн≥шн≥ми взаЇмозвТ¤зками ф≥рми, незалежно в≥д прийн¤тоњ в н≥й орган≥зац≥йноњ структури управл≥нн¤.

«абезпечуЇ можлив≥сть реал≥зац≥њ генеральноњ ц≥л≥ ф≥рми на р≥вн≥ текучих план≥в д≥¤льност≥ ≥ оперативних р≥шень.

¬нутр≥шньо ≥ зовн≥шньо в≥дпов≥даЇ д≥¤льност≥ ф≥рми.

ќр≥Їнтована на оц≥нку розвитку ситуац≥й.

ј зараз перейдемо безпосередньо до стад≥й розробки стратег≥й. ћожуть бути вид≥лен≥ сл≥дуюч≥ основн≥ стад≥њ процесу розробки стратег≥њ (мал.1): виб≥р м≥с≥њ та ц≥лей, вивченн¤ зовн≥шнього ≥ внутр≥шнього середовища, формуванн¤ стратег≥њ, реал≥зац≥¤ стратег≥њ, стратег≥чний котроль.

–озробка м≥с≥њ ¤вл¤Їтьс¤ першим етапом стратег≥чного управл≥нн¤. ћ≥с≥¤ може бути визначена ¤к концепц≥¤ ≥снуванн¤ ≥ розвитку орган≥зац≥њ. «адача м≥с≥њ Ц забезпечити фокус ≥ направленн¤ д≥¤льност≥.

«м≥ст м≥с≥њ орган≥зац≥њ визначаЇтьс¤ виход¤чи ≥з трьох ключових пункт≥в: вона повинна бути виражена в пор≥вн¤но простих визначенн¤ ≥ в удобн≥й форм≥; в основ≥ м≥с≥њ повинн≥ лежати задачи задоволенн¤ потреб ≥ ≥нтерес≥в споживач≥в; питанн¤, про те чому споживач≥ будуть купувати ц≥ товари ≥ послуги дпноњ, а не ≥ншоњ орган≥зац≥њ, повинно мати ч≥тку в≥дпов≥дь.

ћ≥с≥¤, в≥дпов≥дно, може визначатис¤:

колом потреб, ¤к≥ необх≥дн≥ споживачу;

сукупн≥стю споживач≥в;

виробленою продукц≥Їю;

конкурентними перевагами.

ћ≥с≥¤ ф≥рми повинна формуватись на основ≥ визначенн¤ њњ м≥сц¤ на ринку; ≥накше кажучи, њњ генеральна ц≥ль Ц виробництво окремих вид≥в продукц≥њ ≥ наданн¤ послуг, ¤к≥ ор≥Їнтуютьс¤ на окремих споживач≥в. ¬иход¤чи з цього, можна сказати, що виход на зовн≥шн≥ ринки маЇ на уваз≥ де¤к≥ зм≥ни в м≥с≥њ, ¤к≥ звТ¤зан≥ перш за все з розширенн¤м чи зм≥ною кола споживач≥в продукц≥њ, що виробл¤тьс¤.

”правл≥нська ц≥нн≥сть ч≥тко зформульованоњ м≥с≥њ складаЇтьс¤ ≥з в ви¤влен≥ довгострокового ор≥Їнтира д≥¤льност≥ компан≥њ ≥ забезпеченн¤ звТ¤зку п≥дприЇмницьких р≥шень.

ѕерел≥к ц≥лей, ¤кими займаЇтьс¤ ф≥рма, зд≥йснюючи м≥жнародн≥ операц≥њ, по своњй структур≥ практично не в≥др≥зн¤Їтьс¤ в≥д загального списку ц≥лей Ц ≥нша справа, що в залежност≥ в≥д конкретних обставин¤к≥сь ≥з них можуть бути в даний момент неактуальн≥ ≥ тому не приймаюттьс¤ в розрахунок.

ѕерш за все необх≥дно розгл¤дати маркетинг. «аймаюча ф≥рмою дол¤ того чи ≥ншого ≥ноземного ринка, обТЇм продаж на ньому, темп роста и прироста цих показник≥в, ¤вл¤ютьс¤ важливими ц≥льовими показниками д≥¤льност≥ розвитку ф≥рми.

¬иход¤чи за меж≥ внутр≥шнього ринка, на ф≥рм≥ також формуютьс¤ спецеф≥чн≥ ц≥л≥ по в≥дношенню виробл¤Їмоњ продукц≥њ, ¤к≥ можуть вит≥кати ≥з обставин, ¤к≥ повТ¤зан≥ з писиленн¤м њњ конкуретоспроможност≥, так ≥ особливих вимог м≥сцевого характера (рег≥ональн≥ стандарти, нац≥ональн≥ традиц≥њ, кл≥мат).

якщо м≥ждународна д≥¤льн≥сть ф≥рми звТ¤зана з зд≥йсненн¤м ≥нвестиц≥й, то в нењ зТ¤вл¤ютьс¤ц≥л≥ в розвитку ≥ноземноњ виробничоњ бази. „астина ≥з



ћалюнок 1. ќсновн≥ стад≥њ процесу розробки стратег≥њ.

них характерезуЇ ефект в≥д нам≥чених д≥й, частина Ц безпосередньо виробничу базу.

јналог≥чним чином показники в област≥ ф≥нвнс≥в д≥л¤тьс¤ в в≥дпов≥дност≥ з тим, що вони описують: результати ≥ноземних операц≥й чи направленн¤ ф≥насовоњ д≥¤льност≥. ƒо числа перших в≥днос¤тьс¤: обТЇм продаж, прибуток ≥ його динам≥ка, рац≥ональн≥сть розм≥щенн¤ п≥дприЇмств з позиц≥њ податковоњ пол≥тики, ефективн≥сть валютних операц≥й. ÷≥л≥ п≥дпор¤дкованого характера стосуютьс¤ стосовно таких показник≥в, ¤к обТЇм власного кап≥тала, структура актив≥в, р≥вень деб≥торськоњ ≥ кредиторськоњ заборгованост≥.

÷≥л≥ ф≥рми щодо в≥дношенн¤ персонала також мають своњ особливост≥. «агальнокультурн≥ в≥дм≥нност≥ м≥ж крањнами, в≥дмвнност≥ традиц≥й ≥ шк≥л менеджмента, мовн≥ ≥ ≥нш≥ проблеми виникають в д≥¤льност≥ ф≥рми зв кордоном.

Ќа малюнку 2 представлена матриц¤ SWOT-анал≥зу проведеного на п≥дприЇмств≥ на, ¤кому ¤ проходжу практику. “ут представлен≥ сильн≥ та слабк≥ сторони зовн≥шного ≥ внутр≥шнього середовища п≥дриЇмства, а також заходи, ¤к≥ допоможуть п≥дприЇмству в скрутних ситуац≥¤х.

«овн≥ншнЇ

—ередовище

ћожливост≥:

1.–озвиток економ≥ки крањни.

2.¬ходженн¤ у нов≥ ринки.

3.–озширенн¤ вир-ва дл¤ задо-

воленн¤ потреб споживач≥в.

4.—оц≥ально-пол≥тична стаб≥ль-

н≥сть.

5.—таб≥льн≥сть держави.

«агрози:

1.≤нфл¤ц≥¤.

2.Ф¬орож≥ д≥њФ з боку держави

3.Ќегативн≥ демограф≥чн≥ д≥њ.

—короченн¤ доход≥в спо-

живач≥в через невиплату

по з/п.

5.Ќегативна еколог≥чна ситу-

ац≥¤.

середовище

—ильн≥ сторони:

1. онкурентн≥ пере-ваги (ун≥кальн≥сть).

2.¬ища за середню об≥знан≥сть про стан ринку.

3.ƒобре вивчений ринок, потреби по-купц≥в.

Ќеобх≥дно використовувати ун≥кальн≥сть продукц≥њ дл¤ вхо-

дженн¤ на нов≥ ринки; за рахунок хорошого знанн¤ ринку споживач≥в розширюва-

ти вир-во продукц≥њ; за рахунок соц≥ально-пол≥тичноњ стаб≥ль-

ност≥ ≥ об≥знаност≥ ринку зд≥йс-

нювати удосконаленн¤ ¤кост≥ продукц≥њ ≥ зд≥йснити зростанн¤ випуску продукц≥њ

«а рахунок ≥нфл¤ц≥њ, щоб заз-

нати менше збитк≥в п≥дприЇ-

мство веде пол≥тику гри на курсах валют. «меншенн¤ випуску продукц≥њ з метою того, щоб продукц≥¤ не лежала на складах; випуск продукц≥њ,¤ка необх≥дна спо-

живачу на даний момент. ¬и-

киданн¤ менше в≥дход≥в, купипивши очисне обладнан¤

¬нутр≥шнЇ

—лабк≥ сторони:

1.Ѕрак де¤ких клю-

чових навичок.

2.—лабк≥сть у сферах

що мають великий потенц≥ал, недостат-

н¤ увага досл≥джен-

н¤м ≥ розробкам.

3.¬ир-во з високими

витратами, стар≥нн¤ потужностей.

4.¬≥дсутн≥сть особ-

ливих навичок у га-

луз≥ менеджменту.

«а рахунок стаб≥льност≥ держа-

ви ≥ проведенн¤ нею вдалоњ пол≥тики знайти потенц≥йних ≥нвестор≥в дл¤ переоснащенн¤ обладнанн¤ або отримати кре-

дит в≥д держави на ц≥ ц≥л≥. «а рахунок зб≥льшенн¤ вир-ва, а отже отриманн¤ б≥льших при-

бутк≥в вид≥л¤ти б≥льше кошт≥в на досл≥дженн¤ ≥ розробки. ѕ≥д-

приЇмство буде краще працю-

вати, ¤кщо воно в≥зьме на робо-

ту хороших менеджер≥в, ¤к≥ по-

кращать д≥¤льн≥сть ф≥рми.

—кротити випуск продукц≥њ, ≥ виробл¤ти продукц≥ю т≥льки тим споживачам, ¤к≥ будуть платити зразу за продукц≥ю, щоб не отримати додаткових збитк≥в в≥д ≥нфл¤ц≥њ. јктивно вести пол≥тику гри на курсах валют з п≥дтримкою спец≥ал≥-

ст≥в в ц≥й галуз≥. «меншити брак продукц≥њ за допомогою застосуванн¤ штрафних санк-

ц≥й до робочих.

Ќазва: —тратег≥¤ ≥ плануванн¤ в систем≥ м≥жнародного менеджменту
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (5988 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
education online - computer technical - airplane tickets - safe auto insurance - new - airfare - lowest airfares
Page generation 0.101 seconds
Хостинг от uCoz