Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћенеджмент > —тратег≥¤ ≥ плануванн¤ в систем≥ м≥жнародного менеджменту


ћалюнок 2. ћатриц¤ SWOT-анал≥зу.


2.2. ¬ивченн¤ зовн≥шнього ≥ внутр≥шнього середовища.

¬ивченн¤ внутр≥шнього середовища ¤вл¤Ї собою анал≥з таких ресурс≥в п≥дприЇмства:

‘≥насов≥ ресурси.

“рудов≥ ресурси.

¬иробнич≥ ресурси.

јнал≥з ф≥нансових ресурс≥в. ‘≥нансов≥ ресурси характерезуютьс¤: сьогодн≥шн≥ми та майбутн≥ми поступанн¤м кошт≥в; змогою њх перем≥щенн¤; доступн≥стю кап≥тала; ц≥лл¤ми в в≥дношенн≥ прибутку ≥ див≥денд≥в.

ѕо сут≥, п≥д поступанн¤м кошт≥в, маЇтьс¤ на уваз≥ оц≥нка грошових на д≥йсно довгий пер≥од. «розум≥ло, що при цьому дуже важлива не точн≥сть прогнозу, а його над≥йн≥сть: необх≥дно представл¤ти пор¤док кошт≥в, ¤к≥ поступл¤ть на п≥дприЇмство на перспективу ≥ ступ≥нь њх стаб≥льност≥. ÷е може дати змогу ддл¤ оц≥нки, з одноњ сторони, результативност≥ д≥ючоњ стратег≥њ ф≥рми ≥ актуальност≥ њњ зм≥ни, з ≥ншоњ сторони Ц змогу розширити д≥¤льн≥сть, освоЇнн¤ нових вид≥в продукц≥њ ≥ нових ≥ноземних ринк≥в.

≤нших показник Ц змога перем≥щенн¤ кошт≥в Ц в б≥льш≥й м≥р≥ в≥дноситьс¤ до характеристики м≥сцевих умов в кожн≥й ≥з засвоЇнн≥й крањн≥, але повинен бути розгл¤нений уже на цьому кроц≥, оск≥льки в≥н значно впливаЇ на реальн≥ рескрси ф≥рми. ћаютьс¤ на уваз≥ так≥ аспекти, ¤к свобода кап≥тальних ≥ ≥нших ресурс≥в в крањнах, в ¤ких вони розм≥щенн≥; л≥кв≥дн≥сть ресурс≥в та ≥нш≥.

«апозичений кап≥тал Ї другим джерелом ф≥нансових ресурс≥в дл¤ д≥¤льност≥ ≥ розвитку ф≥рми. “ут необх≥дно розгл¤дати окремо можлив≥стть залученн¤ кошт≥в в ц≥лому ≥ в район≥ засвоЇнн¤ крањни.

ќтже, можна сказати, що доступн≥сть кап≥тала диференц≥юЇтьс¤ по його видам. “ак, щоб отримати банк≥вський кредит необх≥дно пред¤вити умови ≥ гарант≥њ його поверненн¤, в тому числ≥ з≥ сторони трет≥х ос≥б, або передачею майна п≥д заставу. «алученн¤ ≥нвестор≥в не потребуЇ н≥ гарант≥њ, н≥ застави Ц необх≥дно лише, ¤к правило, економ≥чне трактуванн¤, ¤ке носить в даному випадку ≥нший характер, ч≥м при видач≥ кредиту: обТЇктом доказу Ї не конкретне м≥роприЇмство, а д≥¤льн≥сть ф≥рми в ц≥лому.

ћожлив≥сть залученн¤ м≥сцевих кошт≥в важлива по т≥й причин≥, що в крањн≥ можут ≥снувати обмеженн¤ по участ≥ ≥ноземц≥в в статутному кап≥тал≥, тод≥ необх≥дно, щоб партнерами по б≥знесу стали або держава, або м≥сцевий б≥знес.

јнал≥з трудових ресурс≥в. ≤з числа показник≥в, ¤к≥ необх≥дно розгл¤нути при цьому анал≥з≥, в≥дм≥тимо: загальна чисельн≥сть персонала, р≥вень використанн¤ персонала, можлив≥сть перем≥щенн¤ роб≥тник≥в з одного п≥дприЇмства на ≥нше, можлив≥сть залученн¤ додаткових ресурс≥в.

ѕерший показник даЇ можлив≥сть оц≥нити чисельн≥сть ≥ квал≥ф≥кац≥ю структури на¤вного персонала потенц≥йному розвитку ф≥рми. “ут необх≥дно сп≥ввставити анал≥з трудових показник≥в по дан≥й ф≥рм≥ ≥ њњ конкурентах. –≥вень використанн¤ персонала в цьому ж розр≥з≥ характерезуЇ внутр≥шн≥ резерви ф≥рми Ц ¤к дл¤ розширенн¤, так ≥ дл¤ економ≥њ. ≤нше джерело резерв≥в дл¤ розширенн¤ д≥¤льност≥ Ц перезпод≥л роб≥тник≥в по п≥дприЇсмтву. “аку д≥ю необх≥дно проводити в любому випадку, ¤кщо ви¤влена значна нер≥вномврн≥сть ≥ використанн≥ персонала; але осбливо важливо мату таку можлив≥сть дл¤ щвидкоњ екснанс≥њ на новому ринку. ќстанн≥й показник - можлив≥сть залученн¤ нових роб≥тник≥в характерезуЇ в основному крањну, в ¤к≥й працюЇ ф≥рма, ¤ле при цьому ¤вл¤Їтьс¤ одним ≥з важлив≥ших фактор≥в розвитку ф≥рми, тобто джерелом розширенн¤ њњ д≥¤льност≥ в дан≥й крањн≥.

јнал≥з виробничих ресурс≥в. јнал≥з використанн¤ виробничих ресурс≥в необх≥дно робити з точки зору вир≥вненн¤ загрузки, ≥ що важливо в даному випадку дл¤ оц≥нки доц≥льност≥ розширенн¤ виробництва. якщо п≥дприЇмство загружено на достатньому р≥вн≥, чи перезагрузен≥, це даЇ можлив≥сть ставити питанн¤ про створенн¤ нових виробничих ресурс≥в Ц при умов≥ в≥дпов≥дних заключень маркетингових досл≥джень. якщо ж п≥дприЇмство загружено не в достатн≥й м≥р≥, то можлив≥ р≥зн≥ вар≥анти д≥й ф≥рми: стимулювати збут, зм≥на асортимента, розширенн¤ географ≥њ збуту, перенесенн¤ виробництва в ≥нш≥ рег≥они з ц≥ллю зниженн¤ затрат.

јнал≥з ринка.. ќкремо неодх≥дно розгл¤дати маркетингов≥ характеристики сп≥льного використанн¤ вс≥х ресурс≥в ф≥рми.

¬≥дпов≥дн≥сть р≥вн¤ ≥ динам≥ки дол≥ ринка, ¤к≥ належать ф≥рм≥, з в≥дпов≥дними ц≥льовими поаказниками дозвол¤ють оц≥нити ефективн≥сть д≥й ф≥рми на вивчаЇмих ринках ≥ може служити сигналом про необх≥дн≥сть приведенн¤ в в≥дпов≥дн≥сть ц≥х д≥й ≥ довгострокових ц≥лей. ѕри цьому, що п≥дл¤гаЇ кориктуванню визначаЇтьс¤ в результат≥ виконанн¤ анал≥зу ≥нших розд≥л≥в, але дв≥ важлив≥ обставини розгл¤даютьс¤ тут же, оск≥льки вони впливають на формуванн¤ ц≥лей ф≥рми: адаптац≥¤ продукц≥њ дл¤ ≥ноземних споживач≥в ≥ в≥дпов≥дн≥сть м≥ж початковим ≥ стимулюючим попитом.

јнал≥з зовн≥шнього середовища.

ќстанн≥й розд≥л анал≥зу потенц≥ала ф≥рми стосуЇтьс¤ впливу зовн≥шньоњ середи. Ќеобх≥дно розгл¤дати так≥ моменти:

зм≥ни в систем≥ постачанн¤ ≥ зм≥ни ц≥н;

конкурентн≥ переваги по в≥дношенню з ≥ншими ф≥рмами;

зм≥на попиту;

в≥дношенн¤ громад¤н.

ѕерш за все при експорт≥ продукц≥њ необх≥дно прийн¤ти до уваги ≥снуюч≥ в ≥нших крањнах стандарти ≥ традиц≥њ споживанн¤, ¤к≥ можуть вимагати внесенн¤ суттЇвих коректив в прийн¤тт≥ ф≥рмою концепц≥њ. Ќам≥р випускати продукц≥ю за кордоном добавл¤Ї до ц≥х вимог також занн¤ стандарт≥в ≥ традиц≥й, ¤к≥ повТ¤зан≥ з виробництвом: в≥д норм по охорон≥ навколишнього середовища до особливостей менеджмента.

“акож, суттЇво впливаЇ на м≥ждународну д≥¤льн≥сть ф≥рми державне регулюванн¤ б≥знеса. “ут важливу роль граЇ ≥нвестиц≥йне законодавство в в≥дношенн≥ до ≥ноземних ≥нвестиц≥й, велике значенн¤ мають д≥юч≥ в дан≥й крањн≥ правила податкуванн¤ ≥ антимонопольного регулюванн¤. ¬с≥ ц≥ ≥ ≥нш≥ регул¤тори повинн≥ оц≥нюватис¤ з оьл≥ком в≥дношенн¤ самоњ держави до власного закодавства, тобто сп≥вв≥дношенн¤ сили закону ≥ влади корупц≥њ ≥ загальнопол≥тичноњ корупц≥њ.

“акож при анал≥з≥ зовн≥шнього середовища необх≥дно враховувати соц≥ально-культурн≥, географ≥чн≥ та ≥нш≥ фактори.


2.3. ‘ормуванн¤ стратег≥њ.

ћ≥ждународна стратег≥¤ ф≥рми ¤вл¤Їтьс¤ зб≥льшенним описом скординованих д≥й по пеал≥зац≥њ всього комплексу њњм≥ждународний ц≥лей. Ѕагато ц≥лей дозвол¤ють реал≥зуватись багатьма способами, ≥ сукупн≥сть комб≥нац≥й цих способ≥в створюЇ наб≥р альтернативних стратег≥й. “ак, ¤к правило, необх≥дною умовою дос¤гненн¤ усп≥ху на ринку ¤вл¤Їтьс¤ на¤вн≥сть конкурентноњ переваги, ¤ка може заключатис¤ або в меньших витратах при виробництв≥ продукц≥њ, або в њњ диференц≥ац≥њ ≥ концентрац≥њ; виб≥р т≥Їњ чи ≥ншоњ сфери конкуренц≥њ, ¤ка приймаЇтьс¤ до конкурентноњ переваги означаЇ прийн¤тт¤ одн≥Їњ ≥з типових маркетингових стратег≥й.

« позиц≥њ м≥ждународного менеджмента критично важливий також виб≥р базисноњ стратег≥њ, ¤ка визначаЇ характер продукц≥њ, ¤ку проштовхують на ринок мал.3.

—тратег≥ю ј часто звТ¤зють з направленн≥стю на економ≥ю витрат, ≥ вона може використовуватис¤ ¤к один ≥з шл¤х≥в дос¤гненн¤ конкурентних

ѕродукц≥¤

–инки

≤снуюч≥

Ќов≥

≤снуюча

ј

B

Ќова

D

ћалюнок 3. ¬иб≥р базисноњ стратег≥њ.

переваг ф≥рми; виб≥р стратег≥њ ¬ зосереджуЇ увагу на маркетиногових питанн¤х, в той час коли виб≥р стратегвњ — Ц на науково-досл≥дницьк≥й

сфер≥; ≥ нак≥нець стратег≥¤ D в≥др≥зн¤Їтьс¤ високою ризикован≥стю, що обмежуЇ масштаби њњ використанн¤. ¬ в≥дм≥нност≥ в≥д стратег≥й отриманн¤ конкурентних переваг, ¤к≥ ¤к≥ не рекомендуЇттьс¤ комб≥нувати (до одного ≥ того ж види товару), тут допускаЇтьс¤ сп≥льне застосуванн¤ р≥зних вар≥ант≥в стратег≥й.

“акож необх≥дно в≥дм≥тити важлив≥сть реал≥зац≥њ в рамках загальноњ стратег≥њ ф≥рми вс≥х без виключенн¤ ц≥лей. У«ависанн¤ У ¤коњ-небудь ц≥л≥ може бути по р¤ду причин, в томк числ≥ ≥з-за немлжливост≥ реал≥зувати њњ в рамках даноњ стратег≥њ. “ому в випадку ви¤вленн¤ неповноњ в≥днов≥дност≥ стратег≥њ поставленним ц≥лл¤м необх≥дно попробувати вир≥шити ц≥ проблеми Ц п противному випадку мова може йти про перегл¤д ¤к розробленоњ стратег≥њ, так ≥ поставлених ран≥ше ц≥лей.


2.4. –еал≥зац≥¤ стратег≥њ.

–еал≥зац≥¤ стратег≥њ включаЇ в себе дек≥лька ¤к≥сно в≥дрвзн¤ючих вид≥в д≥¤льност≥: розробку програм ≥ план≥в, њх виконанн¤, контроль, обл≥к, анал≥з ≥ оц≥нку ефективност≥ д≥¤льност≥.  ожний з них заслуговуЇ окремого досл≥дженн¤, але в даному контекст≥ важлив≥ не внутр≥шн≥ механ≥зми њх зд≥сненн¤, а функц≥њ, ¤к≥ виконуютьс¤ њми в вивчаЇм≥й систем≥.

ѕрограми ≥проекти, розролен≥ дл¤ розвитку прийн¤тоњ стратег≥њ, створюють основу дл¤ формуванн¤ текучих д≥¤льност≥ структурних п≥дрозд≥л≥в ф≥рми, ¤к≥ детал≥зуютьс¤ дал≥ в оперативних планах. Ћюбий ≥з перечислених документ≥в може м≥стити р≥шенн¤ по д≥¤м ¤к в крањн≥, де розм≥щена ф≥рма, так ≥ в за кордоном, причому можлив≥сть такого зм≥щенн¤ в значн≥й м≥р≥ залежить в≥д типу орган≥зац≥йноњ структури ф≥рми. ¬ загальному випадку м≥ждународний характер д≥¤льност≥ ф≥рми б≥льше про¤вл¤Їтьс¤ в програмах ≥ проектах, а в менш≥й м≥р≥ Ц в планах д≥¤льност≥ компан≥њ.

¬иконанн¤ оперативних план≥в в значн≥й м≥р≥ завершаЇ цикл, ¤кий почавс¤ вибором м≥с≥њ. ƒ≥йсно, б≥льше н≥¤ких нових вид≥в план≥в розроблювати непотр≥бно Ц достатньоь коректуванн¤ ≥ оновленн¤ зм≥сту документ≥в. ќднак останн≥й вид роб≥т, ¤кий включаЇтьс¤ в пон¤тт¤ стратег≥чного плануванн¤, абсолютно неможливий без оберненого звТ¤зку, реал≥зуючийс¤ через обл≥к виконанн¤ план≥в, контроль ≥ анал≥з отриманих резельтат≥в. «д≥йсненн¤ цих управл≥нських функц≥й ¤вл¤Їтьс¤ джерелом ≥нформац≥њ, ¤ка слугжить важливою основою дл¤ оц≥нки ≥ актул≥зац≥њ прийн¤тих ран≥ше р≥шень на вс≥х р≥вн¤х Ц в≥д оперативних план≥в д≥¤льност≥ до ц≥лей ф≥рми. “ому, хоч ≥ вони не ¤вл¤ютьс¤ видом плановоњ дф¤льност≥, њх необх≥дно розгл¤дати ¤к нев≥дТЇмний елемент системи стратег≥чного плануванн¤, без ¤кого вона просто не може функц≥онувати.

÷¤ стад≥¤ розробки м≥жнародних стратег≥й представл¤Ї собою процес трасформац≥њ стартег≥й в конкретн≥ д≥њ шл¤хом розробки програм, бюджет≥в ≥ процедур. ÷ей процес може представл¤ти зм≥ни в культур≥, структур≥ ≥ нав≥ть системи управл≥нн¤ вс≥Їю орган≥зац≥Їю.

ќсновн≥ вар≥нти роста ф≥рми виход¤чи ≥з представленоњ ≤.јнсфором матриц≥ Фпродукт-ринокФ можна перегл¤нути на мал.4. ÷≥ вар≥анти сунроводжуютьс¤ р≥зними р≥вн¤ми ризику (цифри в квадратах матриц≥ визначають в≥дносн≥ розм≥ри цього ризику).


Ќазва: —тратег≥¤ ≥ плануванн¤ в систем≥ м≥жнародного менеджменту
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (5988 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
cheap computer - travel textbook - air canada - post office travel insurance - furniture direct - - diet cheap
Page generation 0.483 seconds
Хостинг от uCoz