ћузика > “в≥р ќй у пол≥ жито
ќтже, ≥з вище поданих гармон≥чних посл≥довностей робимо такий висновок, що гармон≥¤ використана в даному твор≥ проста. ‘ункц≥њ переважають прост≥, в основному вид≥ та в р≥зних оберненн¤х. ÷≥каво спостер≥гати, що прот¤гом всього твору композитор майже не використовуЇ дом≥нантових функц≥й. Ќав≥ть в к≥нц≥ твору каденц≥¤ тагальна, без використанн¤ дом≥нанти. ’арактеристика фактури ¬ твор≥ використаний м≥шаний стиль викладу. ™ моменти, де використовуЇтьс¤ гомофонний стиль викладу, але в основному переважаЇ п≥дголосков≥ пол≥фон≥¤, прикладом може бути 10-15 такти або коди: ¬заЇмозвТ¤зок фактури ≥з зм≥стом ¬с≥ засоби музичноњ виразност≥, ¤к≥ Ї в даному хоровому твор≥ служать дл¤ глибокого в≥дображенн¤ сл≥в. Ќайб≥льш вагомий музичний зас≥б Ц тема. як зазначилась, даний тв≥р Ї одн≥Їю з багатьох народних, в≥домих п≥сень, ≥ маЇ сумний скорботний характер ≥ дуже тонко передаЇ траг≥чн≥ под≥њ того нелегкого пер≥оду в ≥стор≥њ нашоњ ”крањни. ¬ обробц≥ —.ќрфеЇва мелод≥¤ набула великого збагаченн¤, так ¤к композитор дуже вдало п≥д≥брав фактурний виклад, гармон≥зац≥ю твору, загальну музичну розробку в трьох вар≥ац≥¤х. «а допомогою цього всього, дуже ¤скраво змальовуЇтьс¤ кульм≥нац≥йний момент: Уяк п≥дн¤ла китаЇчку, тай заголосилаФ. омпозитор дуже вдало написав коду. ¬она звучить, ¤к загальна розвТ¤зка вс≥х драматичних под≥й. « допомогою п≥дголоск≥в, драматичний под≥й. « допомогою п≥дголоск≥в, драматичний под≥й, тема поступово УрозливаЇтьс¤Ф ≥ зникаЇ у невеселих, сумних роздумах. ¬окально-хоровий анал≥з “ип ≥ види хору: хоровий тв≥р написаний дл¤ м≥шаного чотириголосого хорового складу. ¬ ориг≥нальн≥й партитур≥ Ї роздвоЇнн¤ басовоњ парт≥њ, в оранжирован≥й партитур≥ роздвоЇнн¤ хорових парт≥й немаЇ.
Ќазва: “в≥р ќй у пол≥ жито ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-07 (1182 прочитано) |