ћузика > “в≥р ќй у пол≥ жито
ƒ≥апазон: “еситурн≥ умови ¬ ц≥лому сл≥д сказати, що д≥апазон хорових парт≥й в ц≥лому твор≥ виг≥дний. омпозитор використовуЇ в найб≥льш≥й м≥р≥ середню партитуру. —опрано. якщо пор≥вн¤ти робочий д≥апазон парт≥њ сопрано ≥з д≥апазоном, ¤кий використовуЇтьс¤ в дан≥й партитур≥, то сл≥д сказати, що недовантажен≥ верхн¤ ≥ середн¤ партитури на терц≥ю. ¬ основному парт≥¤ базуЇтьс¤ на середн≥й теситур≥. √олосовед≥нн¤ зручне, вокально виг≥дне. јльт. јльтова парт≥¤ характеризуЇтьс¤ аналог≥чно, ¤к ≥ парт≥¤ сопрано. ≤ верхн¤, ≥ нижн¤ теситури недовантажен≥ на терц≥ю, зг≥дно робочого д≥апазону. ” вокальному в≥дношенн≥ парт≥¤ написана зручно. “енор. ¬ пор≥вн¤нн≥ з парт≥Їю сопрано ≥ альта, тенор ще у б≥льш виг≥дному положенн≥ Ц базуЇтьс¤ т≥льки на середн≥й теситур≥. ” верху ≥ внизу зг≥дно робочого д≥апазону недовантажений на ч.4. Ѕас. ¬ теситурному в≥дношенн≥ у найскладн≥ших умовах перебуваЇ парт≥й баса. –обочий д≥апазон майже в≥дпов≥даЇ використаному. “еситурно-динам≥чн≥ сп≥вв≥дношенн¤ “еситурно-динам≥чн≥ сп≥вв≥дношенн¤ у хоровому твор≥ Ц пр¤мопропор≠ц≥йн≥. « наростанн¤м теситури голосових парт≥й зростаЇ ≥ динам≥ка. ћожна спостер≥гати, що кредендуванн¤ сп≥впадаЇ з ≥нтонац≥йною випукл≥стю фраз. проте Ї динам≥чн≥ контрасти, ¤к≥ виконуютьс¤ незалежно в≥д теситурноњ високти голос≥в, наприклад 18-19 такти контрастують з 20-21 тактами.
Ќазва: “в≥р ќй у пол≥ жито ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-07 (1182 прочитано) |