Музика > Тестові запитання з муз.викладання
Тестові запитання з муз.викладанняСторінка: 1/3
Основні категорії поведінки: Освіта, навчання, виховання. 2. Освіта, виховання, самоосвіта, 3. Освіта, самоосвіта, навчання, виховання, самовиховання. 4. Урок, дидактика, навчання, освіта. 2. Виберіть тип нервової системи, який відповідає сангвінічному темпераменту: Сильний, врівноважений, рухливий; 2. Сильний, врівноважений, інертний; 3. Сильний, неврівноважений, рухливий; 3. Ви прийшли в 5-й клас, де учні не мають належних знань з нотної грамоти. З чого ви почнете перші уроки: 1. Опитування; 2. Із вияснення причин такого стану; 3. Проведете контрольні заміри для виявлення рівня знань; 4. Зацікавите учнів даним видом роботи. 4. Яке з нижче перерахованих завдань музичного виховання в д/с є пріорітетний: Виховувати любов до музики; Розвивати в дітей музичні здібності; Прищеплювати навички з різних видів музичної діяльності; 5. Основні поняття дидактики: Освіта, виховання, навчання, самоосвіта, принципи навчання; Освіта, навчання, самоосвіта; Навчання, освіта, принципи і методи навчання, зміст освіти; Організаційні форми навчання. 6. Визначити про які якості розуму йде мова нижче: Вміння швидко оцінювати ситуацію, вільно приймати необхідні рішення, легко переключатися з одного способу вирішення проблеми на інший, з одного способу дій на інший. Широта розуму; Глибина; Критичність; Гнучкість. 7. Деякі учні старших класів не бажають відвідувати репетиції хору. Ваші дії: 1. Домагаєтесь від адміністрації школи забезпечення явки; 2. Намагаєтесь через органи учнівського самоврядування вплинути на них; 3. Зацікавлюєте лідерів даним видам роботи; Будете вивчати хоровий репертуар на уроках. 8. Що в першу чергу повинен враховувати музичний керівник., відзначаючи зміст музичного виховання в д/с: Дитячий репертуар; Завдання музичного виховання; Вікові особливості музичного розвитку дітей; Музичні здібності дітей. 9. Основні поняття дидактики: Освіта, виховання, навчання, самоосвіта, принципи навчання; Освіта, навчання, самоосвіта; Навчання, освіта, принципи і методи навчання, зміст освіти; Організаційні форми навчання. 10. Назвіть тип темпераменту, якому властива така сукупність ознак: Людина з маловиразною мімікою, спокійна в своїх рухах і в реакції на різноманітні події в навколишньому світі, з стійкою увагою і повільною, плавною зміною настрою: Меланхолік; Сангвінік; Холерик; Флегматик. 11. Елементи структури уроку: Склад, зв’язок, макроструктура; Макроструктура, мікроструктура; Склад, зв’язок, послідовність; Склад, зв’язок, цілісність, завершеність. 12. Визначення якого емоційного стану наведено нижче: довге, стійке і глибоке почуття, яке стало характеристикою особистості: Настрій; Стрес; Афект; Пристрасть. 13. Український композитор М.Березовський вихованець: 1. Києво-Могилянської Академії; 2. Глухівської співацької школи; 3. Петербурзької придверної капели; 4. Київського вищого музичного інституту. 14. Який вид мистецтва має часовий характер: Живопис; Скульптура; Музика; Архітектура. 15. Види підготовки вчителя до уроку: Підготовча, безпосередня; Попередня, безпосередня; Попередня, безпосередня, заключна; Безпосередня. 16. Яку мислительну операцію виконують учні, коли встановлюють схожість та відмінність між предметами та явищами: Аналіз; Порівняння; Узагальнення; Конкретизація. 17. Ломка голосу /мутація/ переважно у хлопчиків починається у: 1. 6-7 років; 2. 8-1О років; 3. 11-12 років; 4. 14-15 років. 18. Що в структурі музикальності дітей є вродженим: Музичні здібності; Сенсорні здібності; Сприйняття музики; Задатки. 19. Функції перевірки та оцінки знань, умінь і навичок школярів: Освітня, виховна, розвиваюча; Діагностична, контролююча, навчальна; Контролююча, навчальна, виховна, стимулююча, діагностична; Навчальна, виховна, контролююча, освітня. 20. В якій з наведених нижче груп перераховані основні компоненти психологічної готовності дитини до навчання в школі: Мотиваційна, особистісна, психологічна; Мотиваційна, емоційно-вольова, особистісна; Мотиваційна, емоційно-вольова, інтелектуальна, особистісна; Психологічна, особистісна. 21. Види перевірки та оцінки знань, умінь і навичок: Усна, письмова, графічна; Попередня, поточна, тематична, підсумкова; Індивідуальна, тематична, фронтальна; Поточна, підсумкова, індивідуальна; 22. Визначення якої форми поведінки тварин наведено нижче: складні природжені дії тварин, за допомогою яких вони задовільняють свої потреби: Навички: Інстинкти; Найпростіші форми інтелектуальної поведінки; Уміння. 23. Хто основоположник української класичної музики: 1. Л. Ревуцький; 2. В. Барвінський; 3. М. Лисенко; 4. М. Леонтович. 24. Який з перерахованих методів та прийомів із слухання музики найбільш активізує увагу: Прийом повторного програвання; Метод “музичних колекцій”; Наочні методи; Прийом постановки завдання. 25. Визначіть методи навчання за джерелом знань: Проблемний, частково-пошуковий; Дослідницький, бінарний; Розповідь, інструктування, бесіда, лабораторні роботи; Словесні, наочні, практичні. 26. Психіка дитини розвивається: В процесі гри; В різних видах діяльності; Незалежно від діяльності; В процесі спілкування. 27. Система музичного виховання Д. Кабалевського основний акцент робить на: 1. Слухання музики; 2. Хоровий спів; 3. Гру на дитячих музичних інструментах; 4. Розвиток вокальних даних. 28. Яку з форм роботи із слухання музики можна рахувати провідною: Тематичні концерти; Слухання казок, ілюстрованих музикою; Відвідування дитячих опер; Слухання музики на музичному занятті. 29. Кого вважають засновником класно-урочної системи навчання і виховання: Й. Г. Песталоцці; Д. Дідро; Я. А. Коменський; А. Дістервег. 30. Психіка – це: Особлива форма певної матерії, яка виражається в здатності цієї матерії відображати навколишній світ; Властивість всякої матерії, яка полягає в залежності цієї матерії відображати навколишній світ; Особлива властивість певним чином організованої матерії, яка полягає в здатності цієї матерії відображати навколишній світ; Дзеркальне відображення навколишньої дійсності. 31. Що таке навчальний підручник: Основна настільна книга; Книга, в якій матеріал розширює межі навчальної програми; Книга, що включає основи наукових знань з певної навчальної дисципліни у відповідності з цілями навчання, встановленими програмою і вимогами дидактики; Книга, що містить додаткові відомості. 32. Яка з форм поведінки тварин містить у собі діяльність мислення: Інстинкти; Навички; Інтелектуальна поведінка; Інстинкти, навички. 33. Основне завдання уроків музики: 1. Вивчення нотної грамоти і сольфеджіо; 2. Розуміння класичної музики; 3. Розвиток слуху і голосу; 4. Виховання засобами музики культурного, освіченого, національно-свідомого громадянина. 34. Із завдань, які реалізуються під час навчання співу, вибрати основою: Вчити дітей співати на заняттях і поза ними; Розвивати дитячі голоси, розширюючи діапазон; Навчити дітей співати чисто і виразно нескладні мелодії природнім голосом; Вчити дітей розрізняти правильний і неправильний спів. 35. Форми виховної роботи: Бесіда, лекція, розповідь; Виховне заняття, КВК, брейн-ринг, класні збори; Виставка творчих робіт, пояснення; Урок, гурток, вправа. 36. Знайдіть правильне визначення уваги: Увага - це зосередженість і спрямованість свідомості на певних об’єктах; Увага – це вибіркове сприймання об’єктів; Увага – це форма організації і необхідна умова психічної діяльності людини. 37. Балада, музичний момент, пісня без слів, серенада - жанри, характерні для: 1. Романтизму; 2. Одноголосся; 3. Поліфонії; 4. Віденського класицизму. 38. Який з методів вироблення чіткої дикції найбільш активізує артикуляційний апарат: Вправи з “Музичного букваря” Н. Ветлучіної; Промовляння лічилок; Спів поспівок; Промовлення слів пісні пошепки. 39. Види батьківських зборів: Тематичні, індивідуальні; Загальношкільні, класні, тематичні; Класні, тематичні; Класні. 40. Свідоме перенесення уваги з об’єкта на об’єкт називають: Коливанням; Відволіканням; Переключенням; Розподіл. 41. Освіта – це: Система навчально - виховних закладів; Спільна діяльність вчителя і учнів; Процес оволодіння знаннями, нагромадженими людством. Сукупність знань, умінь, навичок, вироблених людством і формування на цій основі світогляду, поведінки.
Назва: Тестові запитання з муз.викладання Дата публікації: 2005-03-07 (1588 прочитано) |