Музика > Тестові запитання з муз.викладання
42. Залежність сприймання від попереднього досвіду людини і особливостей – це: Вибірковість сприймання; Аперцепція; Цілісність сприймання; Константність. 43. Вивчення пісенно-народної творчості доцільне у: 1. І-ІУ класах; 2. У-У І класах; 3. УІІ-УІІІ класах; 4. На протязі всього курсу навчання. 44. Вкажіть з нижче вказаних типів дихання найпридатніший для дітей 5-6 років під час співу: Ключичне; Грудне; Нижньо-реберне (або діафрагмальне); Змішане (грудне-діафрагмальне). 45. Виховання – це: Процес оволодіння знаннями, якостями; Цілеспрямований педагогічний процес, направлений на формування рис, якостей, форм поведінки; Процес формування соціальних, моральних, естетичних відношень; Процес оволодіння способами поведінки. 46. Поняття – це форма мислення, що являє собою: Найповніше відображення предметів і явищ з їх якостями; Відображення істотних властивостей одного об’єкта чи цілого класу об’єктів; Відображення об’єктивної дійсності в мовній формі; Відображення несуттєвих властивостей предмета. 47. Учнів, які навчаються гри на інструменті в музичних студіях, музичних школах доцільно: 1. Звільняти від уранів музики в ЗОШ; 2. Зобов"язати працювати на рівні з усіма учнями класу за загальною програмою; 3. Використовувати їх знання у процесі роботи із цілим класом, даючи окремі завдання. 4. Вимагати присутності на уроці, дозволивши займатись виконанням домашніх завдань а інших предметів. 48. Заняття яким з нижче перерахованих видів музично-ритмічних рухів спонукає дітей до активізації ритмічної творчості: Музично-ритмічні вправи; Музичні ігри; Музично-дидактичні ігри; Танці. 49. Виховання як загальна та вічна категорія суспільного життя виникло в епоху: Первіснообщинного ладу; Рабовласницького ладу; Феодального ладу; Капіталістичного ладу. 50. У якому рядку названі тільки почуття: Гнів, страх, радість, почуття власної гідності; Любов, незадоволення, спрага, туга; Совість, ненависть, біль, презирство; Колективізм, патріотизм, дружба, любов. 51. Який шкільний документ складається на основі навчального плану: Річний план роботи школи; Розклад уроків; План виховної роботи класного керівника; Навчальна програма. 52. У якому з наведених рядків названі тільки інтелектуальні почуття: Любов до знань, сум, огида; Допитливість, радість пізнання, сумнів, впевненість; Здивування, почуття гумору, совість; Інтерес, почуття гумору, тривога. 53. Нетривка увага характерна для: 1. Всіх учнів; 2. Учнів молодших класів; 3. Для середнього шкільного віку; 4. Для старших учнів. 54. З якої вікової групи рекомендується навчання гри на музичних інструментах: Молодша група; Середня група; Старша група; Підготовча група. 55. Що таке дидактика: Теорія освіти і самоосвіти; Наука про виховання та навчання; Теорія і практика освіти і навчання; Закономірності навчання, його сутність. 56. Вкажіть провідну діяльність молодшого школяра: Дидактична гра; Навчальна діяльність; Соціально-корисна діяльність; Спілкування з ровесниками. 57. В якому творі Л. Бетховена провідною темою є тема єднання народів: 1. Місячна соната; 2. Увертюра "Егмент"; 3. Симфонія № 5; 4. Симфонія № 9. 58. Який дитячий музичний інструмент найдоцільніше використовувати для розвитку звуковисотного слуху: Бубен; Трикутник; Металофон; Маракас. 59. Виберіть, в якому рядку вказано методи формування суспільної свідомості: Приклад, вимога, самозвіт, самоаналіз, покарання; Гра, доручення, вимога, роз’яснення, бесіда; Вправляння, привчання, гра, позитивний приклад; Бесіда, роз’яснення, позитивний приклад, диспут, методи переконання. 60. Яку мислительну операцію виконують учні, коли на основі спостереження повних фактів виводять правила: Синтез; Порівняння; Узагальнення; Аналіз. 61. Який вид освіти є обов’язковим в Україні: Початкова (школа І ступеня); Неповна освіта (школа ІІ ступеня); Середня загальна освіта (школа І-ІІІ ступенів); Вища освіта. 62. Вид мовлення, при якому говорить лише одна особа, а інші її сприймають, називається: Монологічним мовленням; Внутрішнім мовленням; Діалогічним мовленням; Зовнішнім мовленням. 63. В чиїй програмі найбільш об’ємно розроблений інструментарій для дітей: 1. К.Орфа; 2. Д. Кабалевського; 3. В.Огородкова; З. Кодая, Б. Бартока 64. Хто є засновником першого в світі дитячого садка: І. Песталоцці; Ф. Фребель; М. Монтессорі; В. Сухомлинський. 65. Етапи засвоєння знань: Осмислення – запам’ятовування – сприймання – застосування на практиці; Сприймання – осмислення – застосування на практиці; Осмислення – сприймання – застосування на практиці – запам’ятовування; Запам’ятовування, осмислення, сприймання. 66. У яких рядках перелічено лише позитивні вольові якості: Наполегливість, самостійність, впертість, негативізм; Цілеспрямованість, сміливість, вередливість, витримка; Організованість, ініціативність, егоїзм, нестриманість; Сміливість, цілеспрямованість, наполегливість, дисциплінованість. 67. Типи уроків за В. Онищуком: Урок – екскурсія, кіноурок, урок узагальнення і систематизації знань; Вступний, комбінований, урок – повторення; Урок засвоєння нових знань, урок формування умінь і навичок, урок узагальнення і систематизації, урок застосування умінь і навичок; урок контролю і корекції, різні види комбінованого уроку; Урок повторення, урок застосування знань, підсумковий урок. 68. В якому з рядків перелічені види діяльності, що включають творчу уяву дітей: Переказ казки дітьми; Складання казки; Продовження оповідання за поданим зачином; Складання оповідання за малюнками; 69. Який документ в основним документом обліку знань учня: 1. Щоденник; 2. Класний журнал; 3. Календарний план; 4. Поурочний план. 70. Хто являється основоположником методики музичного виховання в д/с: М. Рушер; В. Кукловська; С. Шоломович; Н. Ветчуліна. 71. В чому суть проблемного навчання: Формування практичних умінь і навичок; Розвиток пізнавальних інтересів, творчих здібностей, продуктивного мислення; Використання теоретичних знань в практичній діяльності. 72. Мрія – це: Створення в уяві історичної особи; Створення в уяві бажаного майбутнього; Образи дійсності; Фантастичні образи. 73. Який робочий діапазон учнів 5-6 класів: 1. До1 – до2 2. Соль –мі2 3. Сі бемоль – мі2 4. Соль – соль2 74. З чого починається робота над святковим ранком: З вибору святкового репертуару; З вибору віршів; З вибору танців; Із складання сценарію. 75. В якому документі визначені мета та завдання освіти в Україні на сучасному етапі розвитку держави: Конституція України; Закон України “Про освіту”; Статут середньої загальноосвітньої школи; Положення про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад. 76. Назвіть вид уяви, що має цілеспрямований характер, але не включає вольових зусиль: Мимовільна; Довільна; Післядовільна; Зовнішня увага. 77. Учасниками навчально-виховного процесу в школі є: Вихованці, учні, студенти, курсанти, слухачі, викладачі, аспіранти. Вихователі, вчителі, практичні психологи, учні, методисти. Батьки, діти, вихователі, директор школи; Представники підприємств, батьківська громадськість, учні, бібліотекар, батьки. 78. За допомогою якого методу вивчаються взаємостосунки в колективі: Експеримент; Самоспостереження; Тест; Соціометрія. 79. Який жанр вокальної музики носить імпровізаційний характер: 1. Кантата; 2. Романс; 3. Сучасна популярна пісня; Коломийка. 80. Визначте найбільш ефективний вид діяльності дітей на музичному занятті: Музично-ритмічні рухи; Слухання музики; Співи; Гра на дитячих музичних інструментах. 81. Які з названих закладів, згідно з Законом України “Про освіту” належать до категорїї вищих: 1. Гімназії, училища, консерваторії; Коледжі, інститути, професійні училища; Ліцеї, університети, академії; Коледжі, інститути, консерваторії, академії, університети. 82. У якому з наведених варіантів дано правильну характеристику творчої уяви: Творча уява полягає в створенні образів нових, оригінальних об’єктів на основі попереднього досвіду; Творча уява – це створення образів об’єктів, які до цього не сприймалися; Творча уява – це створення образів об’єктів на основі їх словесного опису; Творча уява – створення образів бажаного майбутнього. 83. Які з названих творів написані у формі рондо:
Назва: Тестові запитання з муз.викладання Дата публікації: 2005-03-07 (1588 прочитано) |