Музика > Тестові запитання з муз.викладання
1. Арія Фігаро В.Моцарта; 2. Танець Анітри із симф. сюїти "Пер Гюнт" Е.Гріга; 3.”Елегія" М. Лисенка 4. "Лякрімоза" В.Моцарта. 84. Визначте питання з музичного виховання, яке можна поставити на батьківських зборах: Розвиток музикальності дітей; Підготовка музичного керівника до музичного заняття; Вплив музичного виховання на розвиток особистості дитини; Творчість музичного керівника і вихователя в складанні сценарію святкового ранку. 85. В якому рядку вказано наочні методи навчання: Бесіда, опитування, ілюстрування, дослід, робота з книгою; Листування, використання ТЗН, міркування, спостереження; Робота з книгою, демонстрування, пояснення, лабораторна робота; Спостереження, ілюстрація, демонстрація, використання ТЗН. 86. В якій групі правильно вказано види здібностей: Загальні і соціальні; Художні, музичні, акторські; Математичні, загальні, спеціальні; Акторські, педагогічні. 87. Про яке педагогічне поняття говорить вислів : “де знання в дії”: Навички; Уміння; Мотиви; Знання. 88. В якому рядку названо тільки афекти: Бадьорість, сум, задоволення, гнів, радість; Симпатія, обурення, страх, розпач, такт; Гнів, розпач, захват, такт; Жах, лють, розпач. 89. Яка послідовність вивчення ритмічних тривалостей у ЗОШ: 1. 2. 3. 4. 90. Методи музичного виховання – це: Процес оволодіння знаннями про музику; Шляхи впливу музичного керівника на особистості дітей; Взаємодія дорослого і дитини. Взаємодія педагога і дитини, яка спрямована на загальний музично-естетичний розвиток дитини. 91. Які методи відносяться до групи наочних методів: Графічні роботи, демонструваня, спостереження; Демонстрування, спостереження, ілюстрування; Графічні роботи, вправи, лабораторні роботи; Вправи, спостереження, демонстрування. 92. Дітям якого темпераменту слід нагадувати приказку: “Поспішиш- людей насмішиш”: Холеричного; Флегматичного; Меланхолічного; Сангвінічного. 93. Хто із українських співачок перша досягнула вершин світової слави: 1. Б.,Руденко; 2. С.Крушельницька; 3. О. Мірошніченко; 4. Т.Повалій. 94. Методи навчання – це: Процес оволодіння елементарними музичними знаннями; Оволодіння практичними навичками; Дія педагога, спрямована на розвиток музичних здібностей; Взаємини педагога і дітей, які дають змогу дитині засвоїти знання про музику, оволодіти навичками і вміннями, розвивати музичні здібності. 95. Система естетичного виховання – це: Позакласна робота; Уроки музики, образотворчого мистецтва, позашкільна робота, естетична побутова обстановка; Позашкільна робота, факультативні заняття; Естетика побуту, позашкільна робота. 96. Почуття – це: Ставлення людини до навколишньої дійсності; Переживання людиною свого ставлення до об’єктивного світу; Переживання і усвідомлення виразних рухів; Переживання людиною свого ставлення до потреб. 97. Нестандартні форми організації навчання: 1. Урок, екскурсія, кіноурок, робота з підручником; Урок-щастя, бліц-урок, урок рольової гри, урок-змагання; Урок-аукціон, інтегрований урок, дискусія, комбінований урок. 98. Який вид мислення переважає у композитора: Наочно-образне; Емоційно-образне; Словесно-логічне; Абстрактне. 99. Де відбувся перший фестиваль “Червона Рута”: В Чернівцях; В Запоріжжі; В Харкові; В Львові. 100. Від чого залежить вибір методів і прийомів: Джерела інформації; Типів та видів занять; Видів музичної діяльності; Типів та видів занять, віку дітей, джерела інформації, виду музичної діяльності, досвіду музичного керівника.
Назва: Тестові запитання з муз.викладання Дата публікації: 2005-03-07 (1588 прочитано) |