–еклама > ласиф≥кац≥¤ рекламних засоб≥в, њх оц≥нка та виб≥р
Х товари необх≥дно розм≥щувати на всьому простор≥ в≥трини, а не т≥льки в њњ нижн≥й частин≥; Х найб≥льш важлив≥ з погл¤ду рекламуванн¤ товари необх≥дно розм≥щувати в найзручн≥ших дл¤ огл¤ду частинах в≥тринного простору; Х композиц≥¤ в≥трини маЇ бути простою, елегантною, приваб≠ливою ≥ водночас не в≥двертати уваги в≥д самих товар≥в (це дуже суперечлива вимога ≥ дотримати њњ можуть т≥льки справжн≥ майс≠три реклами з бездоганним художн≥м смаком ≥ величезною мис≠тецькою фантаз≥Їю); Х в≥трини треба добре осв≥тлювати. —лабке осв≥тленн¤ заважаЇ сприйн¤ттю товару ≥ оц≥нц≥ його товарного вигл¤ду покупцем. Ќайчаст≥ша помилка: затемненн¤ одн≥Їњ частини в≥трини ≥ занад≠то ¤скраве осв≥тленн¤ ≥ншоњ. ѕот≥к св≥тла у в≥трин≥ маЇ розпод≥≠л¤тис¤ р≥вном≥рно, кр≥м тих випадк≥в, коли ¤скраве спр¤моване осв≥тленн¤ використовуЇтьс¤ ¤к художн≥й прийом; Х в≥трини мають завжди бути чист≥. ÷е стосуЇтьс¤ ¤к товар≥в, так ≥ вс≥х елемент≥в оформленн¤, а також в≥тринного скла. Ѕрудне скло, збл¤кл≥ та забруднен≥ товари можуть в≥дразити нав≥ть найприхильн≥шого до закладу покупц¤; Х основний елемент, на ¤кий необх≥дно звернути увагу покуп≠ц¤, л≥пше розм≥стити трохи осторонь в≥д ≥нших товар≥в, створив≠ши навколо нього б≥льше в≥льного м≥сц¤; Х дл¤ оформленн¤ в≥трин не треба використовувати надто кон≠трастн≥ кольори Ч це втомлюЇ гл¤дача; Х товар треба розм≥стити так, щоб покупець м≥г роздивитись його ¤кнайл≥пше; дл¤ вс≥х товар≥в обов'¤зков≥ ц≥нники, а дл¤ но≠винок Ч ще й зображенн¤ з≥рки, слово Ђновинкаї тощо; дл¤ техн≥чно складноњ продукц≥њ обов'¤зковим Ї опис ≥з необх≥дними характеристиками; Ч найб≥льш активно покупц≥ сприймають товари, що розм≥щенн¤ демонстрац≥йних в≥тринах на р≥вн≥ рук та очей. ћожна зб≥льшити продаж товару т≥льки за рахунок його перестановки (≥з р≥вн¤ рук на р≥вень очей Ч на 63%, ≥з р≥вн¤ п≥длоги до р≥вн¤ рук Ч на 34%, ≥з р≥вн¤ п≥длоги до р≥вн¤ очей Ч на 78%); Х найчаст≥ше демонстрац≥йн≥ в≥трини використовують дл¤ по-азу перспективного товару, ¤кого ще не маЇ в продажу. ” такому раз≥ у в≥трин≥ розм≥щують табличку ≥з зазначенн¤м реального строку поставки та ц≥ни товару; Ч розм≥щенн¤ елемент≥в композиц≥њ може бути симетричним або асиметричним. –ан≥ше вважали, що в≥сь симетр≥њ маЇ обов'¤з≠ково проходити через середину в≥трини, нин≥ великий усп≥х ма≠ють д≥агональне симетричн≥ експозиц≥њ. Ќеобх≥дно пам'¤тати, що в≥трини призначено не дл¤ зручност≥ продавц≥в, а дл¤ ознайомленн¤ покупц≥в з≥ зразками нових това≠р≥в, њхн≥х модиф≥кац≥й, кольоровоњ гами товару, дл¤ забезпеченн¤ можливост≥ покупц¤м роздивитис¤ товар з невеликоњ в≥дстан≥ з ус≥х бок≥в. ” зв'¤зку з цим необх≥дно використовувати так званий семпл≥нг та ≥нш≥ сучасн≥ методи торговоњ д≥¤льност≥. ¬ажливу роль у реклам≥ на м≥сц≥ продажу в≥д≥граЇ упаковка. ÷е питанн¤ ми розгл¤немо в окремому розд≥л≥.
Ќазва: ласиф≥кац≥¤ рекламних засоб≥в, њх оц≥нка та виб≥р ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (3850 прочитано) |