–еклама > –озробка ефективного рекламного зверненн¤
17. —твор≥ть власний рекламний образ (тип рекламних звернень, шрифт, елементи оформленн¤, типовий ориг≥нал-макет з≥ зм≥нними текстами) та використовуйте його ¤кнайдовше. —твор≥ть св≥й стиль, тод≥ буде пост≥йно зб≥льшуватись коло людей, знайомих з образом ваших товар≥в. 18. –екламне зверненн¤ може спочатку нав≥ть ≥ не потрапити лю≠дин≥ на оч≥. ƒосл≥дженн¤ психолог≥в показують, що перше пов≥дом≠ленн¤ потрапл¤Ї у сферу уваги лише 30-50 в≥дсотк≥в адресат≥в. «ве≠рненн¤ необх≥дно повторити щонайменше три рази, щоб його пом≥тила б≥льш≥сть покупц≥в. 19. ќптимальна к≥льк≥сть повторних публ≥кац≥й (показ≥в) реклам≠ного зверненн¤ залежить в≥д часових ≥нтервал≥в показу. ѕсихологи рад¤ть такий граф≥к публ≥кац≥й рекламного циклу: друга публ≥кац≥¤ Ч через два дн≥ п≥сл¤ першоњ, трет¤ Ч через 5 дн≥в, четверта Ч через 10 дн≥в, п'¤та Ч через 20 дн≥в, кожна наступна публ≥кац≥¤ Ч через 20 дн≥в п≥сл¤ попередньоњ. ÷е по¤снюЇтьс¤ тим, що процес осмис≠ленн¤ та запам'¤товуванн¤ тексту рекламного зверненн¤ в≥дбуваЇть≠с¤ з певними часовими ≥нтервалами. 20. Ќе рекомендуЇтьс¤ к≥лька раз≥в посп≥ль повторювати по ра≠д≥о, на телебаченн≥ та в газетах рекламне зверненн¤, а особливо ви≠користовувати т≥ сам≥ прийоми його пред'¤вленн¤. –екомендуЇтьс¤ передавати пов≥домленн¤ з перервами, заповнюючи њх музикою. 21. «астосовуйте лише т≥ форми та методи, ¤к≥ призначено саме дл¤ вашоњ ц≥льовоњ аудитор≥њ. Ќе гон≥тьс¤ за модними прийомами. ќбов'¤зково з'¤суйте, чи розум≥ють вас ваш≥ покупц≥. «авершуючи розгл¤д питанн¤ щодо створенн¤ ефективного рекламного зверненн¤, необх≥дно спинитис¤ ще на одн≥й реко≠мендац≥њ в≥домих фах≥вц≥в. ÷е стосуЇтьс¤ позиц≥юванн¤ товару, що маЇ велике значенн¤ дл¤ всього маркетингу, а особливо дл¤ маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й ≥ такого ≥нструмента марке≠тингу, ¤к реклама. ѕозиц≥юванн¤ даЇ змогу реклам≥ знайти ту жадану ≥дею, ¤ка може стати п≥двалиною рекламноњ д≥¤льност≥ п≥дприЇмства-виробника. Ѕажано використовувати так≥ п≥дходи до позиц≥юванн¤ товару виробника на ринках збуту: Х використанн¤ характеристик товару або ≥нтерес≥в покупц≥в. ÷ей п≥дх≥д даЇ змогу визначити позиц≥ю товару через асоц≥ац≥њ з об'Їктом. Ќаприклад, хочеш швидко њздити Ч купуй Ѕћ¬, хо≠чеш њздити швидко та з комфортом Ч купуй Ђћерседесї, хочеш не мати клопоту з ремонтом Ч купуй Ђјуд≥ї. “ут позиц≥юванн¤ автомоб≥л≥в спираЇтьс¤ на так≥ њхн≥ характеристики, ¤к швидк≥сть, комфортн≥сть, над≥йн≥сть. “аке позиц≥юванн¤ можливе за ф≥зич≠ними властивост¤ми (температура, швидк≥сть, маса тощо), псевдоф≥зичними, тобто вторинними ф≥зичними властивост¤ми (њх не так легко вим≥р¤ти, Ч запах, смаков≥ в≥дт≥нки, жирн≥сть тощо) ≥ вигодами, тобто перевагами, ¤к≥ задовольн¤ють ¤кусь потребу споживача (задовольн¤ють бажанн¤, створюють зручност≥, забез≠печують позитивний економ≥чний ефект тощо); Х п≥дх≥д Ђц≥наЧ¤к≥стьї, ¤кий Ї дуже важливим дл¤ багатьох категор≥й споживач≥в. јдже певн≥ споживач≥ купують т≥льки до≠рог≥ товари, спод≥ваючись що дорожчий товар (особливо престижний) Ї ≥ ¤к≥сн≥шим. —праведлив≥сть-ц≥Їњ думки обов'¤зково тре≠ба п≥дкреслити в рекламному зверненн≥; Х використанн¤ або застосуванн¤ товару. ÷ей п≥дх≥д передба≠чаЇ асоц≥юванн¤ товару з використанн¤м або з≥ способом засто≠суванн¤ (наприклад, ¤к≥сь харчов≥ продукти, котр≥ використову≠ютьс¤ переважно дл¤ сн≥данку, об≥ду чи вечер≥, асоц≥юютьс¤ саме з цим часом ≥ саме тод≥ њх треба рекламувати; дит¤чий шампунь асоц≥юЇтьс¤ з м'¤ким ≥ н≥жним дит¤чим волосс¤м, а в≥дтак можна спод≥ватис¤, що його купуватимуть люди, котр≥ хочуть мати таке саме волосс¤); Х п≥дх≥д ЂтоварЧспоживачї, коли товар асоц≥юЇтьс¤ з корис≠тувачем (фотомодел¤ми, в≥домими особами), ≥м≥дж ¤ких перено≠ситьс¤ на ≥м≥дж товару; Х п≥дх≥д ЂтоварЧасортиментї, коли в рекламному зверненн≥ передбачаютьс¤ асоц≥ац≥њ конкретного товару з ≥ншими товарами т≥Їњ самоњ групи (молоко тривалого збер≥ганн¤ у пор≥вн¤нн≥ з мо≠локом у стандартн≥й упаковц≥ тощо); Х використанн¤ символ≥в культури. ÷ей п≥дх≥д передбачаЇ по≠шуки чогось такого, що Ї важливим дл¤ людей певноњ нац≥њ (чого ще не використали конкуренти) та асоц≥юванн¤ торговоњ марки з цим символом (г≥лка калини, козак ≥з шаблею Ч дл¤ украњнц≥в, ковбой Ч дл¤ американц≥в тощо); Х використанн¤ конкурентного товару ¤к еталона (в основному за допомогою пор≥вн¤льноњ реклами). ќтже, дл¤ п≥дготовки ефективного рекламного зверненн¤ не≠обх≥дно мати таку ≥нформац≥ю: назва товару (групи), етап його життЇвого циклу, ц≥л≥ реклами, позиц≥юванн¤ товару (групи), мо≠тивац≥¤ куп≥вл≥ товар≥в ц≥Їњ групи, макет рекламного зверненн¤, стильове виконанн¤ рекламного зверненн¤, жанр виконанн¤, структура текстовоњ частини, форма рекламного зверненн¤, т≥ Ђмаг≥чн≥ словаї, ¤к≥ спонукають покупц¤ до д≥њ. ≤ ƒо цих Ђмаг≥чних сл≥вї належать: на першому етап≥ життЇвого Дциклу товару Ч Ђвпершеї, Ђновийї, Ђновинкаї, Ђnewї; на дру≠гому етап≥ Ч Ђми найл≥пш≥ї; на третьому Ч Ђми Її та Ђзнижки пост≥йним кл≥Їнтамї ≥ на четвертому Ч Ђрозпродаж за знижени≠ми ц≥намиї.
Ќазва: –озробка ефективного рекламного зверненн¤ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (1762 прочитано) |