Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–озм≥щенн¤ продуктивних сил > “уризм в ”крањн≥, проблеми ≥ перспективи конкурентноздатност≥


“уризм в ”крањн≥, проблеми ≥ перспективи конкурентноздатност≥

—тор≥нка: 1/5

ѕЋјЌ

ћета роботи

ѕостановка проблеми

јнал≥з проблеми

ѕропозиц≥њ до розвТ¤занн¤ проблеми

ќбірунтуванн¤ пропозиц≥њ та виб≥р альтернативи

«д≥йсненн¤ пропозиц≥й ур¤довими та неур¤довими орган≥зац≥¤ми

Ќеобх≥дн≥ ресурси та умови

8. ¬исновки

1. ћета роботи. ÷¤ робота присв¤чена анал≥зу глобальноњ та рег≥ональноњ конкурентноздатност≥ ”крањни в галуз≥ туризму. Ќа перший погл¤д тема видаЇтьс¤ досить легкою. Ќа сьогодн≥шньому ринку туристичних послуг ”крањни ≥снуЇ безл≥ч ≥нформац≥њ з приводу того, куди можна поњхати, до ¤ких туристичних оператор≥в звернутис¤ по допомогу, ¤ка варт≥сть т≥Їњ чи ≥ншоњ послуги. јле така ≥нформац≥¤ Ї досить хаотичною, з нењ повною м≥рою не можна робити жодних висновк≥в про стан самоњ галуз≥ та проблем, ¤к≥ в н≥й ≥снують. якщо ж намагатис¤ роз≥братис¤ б≥льш детально, все ж певн≥ дов≥дков≥ дан≥ можна в≥днайти. “ак, наприклад, досить легко можна знайти, ≥нформац≥ю, що у 1999 роц≥ в ”крањну вТњхало 4,2 млн. чол., вињхало Ц 8,2 млн. чол.., а внутр≥шн≥й туризм становив 6,4 млн. чол. тощо. але так≥ дан≥ сам≥ по соб≥ н≥чого не говор¤ть, адже ми знаЇмо, що все п≥знаЇтьс¤ у пор≥вн¤нн≥. Ќа м≥й погл¤д, перес≥чному громад¤нинов≥ досить важко роз≥братис¤ з такою безл≥ччю статистичних даних. “ак, з ними можна ознайомитис¤, але, закривши газету чи журнал, одразу ≥ забути. Ќайважлив≥ше, на мою думку, в≥дсутнЇ або подане досить коротко та не широко розповсюджене. ÷е маЇ бути повний огл¤д вс≥Їњ галуз≥ туризму ”крањни з поглибленою ≥нформац≥Їю, статистичними в≥домост¤ми, анал≥тичними висновками та критичними зауваженн¤ми.

—аме цього ¤ прагнула дос¤гти у своњй робот≥. «вичайно, це лише моЇ власне баченн¤ т≥Їњ ситуац≥њ, що ≥снуЇ зараз, базоване на оф≥ц≥йних в≥домост¤х, що подаютьс¤ в газетних статт¤х, на ≥нтернет-сайтах та задекларован≥ в прийн¤тих законах. ѕроанал≥зувавши њх, ¤ спробувала зробити певн≥ висновки у вигл¤д≥ тих пропозиц≥й, виконанн¤ ¤ких, на мою думку, покращить стан вс≥Їњ галуз≥, наблизить њњ до св≥тового р≥вн¤, ≥ дасть можлив≥сть туризму стати одн≥Їю з основних статей наповненн¤ бюджету. “им б≥льше, що нав≥ть при певному скептицизм≥ мого п≥дходу до розвТ¤занн¤ проблем туризму, не можна не погодитис¤, що наша крањна обТЇктивно маЇ в≥дпов≥дний потенц≥ал дл¤ дос¤гненн¤ усп≥ху у ц≥й сфер≥. —л≥д зазначити, що Їмк≥сть ринку туристичних послуг на сьогодн≥ Ї досить значною та в≥дносно сталою, тому, на м≥й погл¤д, найважлив≥шим зараз Ї не зб≥льшенн¤ ц≥Їњ Їмкост≥, а спр¤муванн¤ зусиль на розвТ¤занн¤ нагальних проблем галуз≥ туризму в ”крањн≥, про ¤к≥ йтиметьс¤ нижче.

2. ѕостановка проблеми. ѕроблеми, ¤к≥ ≥снують на сьогодн≥ в галуз≥ туризму ”крањни, Ї нар≥жним каменем вс≥Їњ роботи, тому до њх зТ¤суванн¤ сл≥д п≥дходити дуже уважно. —аме в≥д того, на ск≥льки правильною, адекватною та вчасною Ї затронута проблема, залежить доц≥льн≥сть моЇњ роботи. јдже њњ основне завданн¤, на м≥й погл¤д, пол¤гаЇ не лише в простому перерахуванн≥ вс≥х негаразд≥в галуз≥, а, насамперед, в обТЇктивн≥й оц≥нц≥ та пошуку найефективн≥шого шл¤ху виходу з кризи, розвТ¤занн¤ поставлених задач. “ому дл¤ ви¤вленн¤ проблем украњнського туризму буде доц≥льно розгл¤нути стан ц≥Їњ галуз≥ на св≥товому ринку ≥ пор≥вн¤ти його з ситуац≥Їю в ”крањн≥. —аме таким шл¤хом, але враховуючи особливост≥ та специф≥чн≥ риси нашоњ крањни, можна розкрити всю глибинн≥сть пров≥дних проблем галуз≥.

’арактерною рисою к≥нц¤ ’’ стол≥тт¤ став бурхливий розвиток туризму - найб≥льш демократичноњ та ≥нтернац≥ональноњ сфери сусп≥льноњ д≥¤льност≥. ѕотужний ≥мпульс до цього було дано на ѕерш≥й всесв≥тн≥й конференц≥њ У“уризм ¤к впливова силу збереженн¤ мируФ (1988 р. ¬анкувер), де вперше пролунав заклик до поширенн¤ та пропаганди туризму ¤к гаранта миру та безпеки , ¤кий впливаЇ на громад¤н р≥зних крањн, њх економ≥ку, культурну спадщину, традиц≥њ, рел≥г≥ю та ремесла.

¬одночас туризм Ї одн≥Їю з найприбутков≥ших галузей св≥товоњ економ≥ки ≥ по своњй економ≥чн≥й в≥ддач≥ вийшов на њњ пров≥дн≥ позиц≥њ: на нього припадаЇ близько 10% виробленого у св≥т≥ валового продукту та близько 30% св≥товоњ торг≥вл≥ послугами. “акож ним закумульовано близько 7% св≥тових кап≥таловкладень.  ≥льк≥сть м≥жнародних туристичних мандр≥вок пост≥йно зростаЇ (з 25 млн. у 1950 р. до 675 млн. у 1998 р.), в≥дпов≥дно доходи в≥д готельно-туристичних послуг також п≥двищуватимутьс¤ прискореними темпами ≥ можуть зростати в≥д 445 млрд. дол. у 1998 р. до приблизно 2 трлн. дол. у 2020 р. (за припущенн¤ми). «а даними ¬сесв≥тньоњ туристичноњ орган≥зац≥њ, щор≥чно подорожуЇ б≥льше 800 млн. чолов≥к. ѕрим≥тним Ї те, що б≥льш н≥ж в 40 крањнах св≥ту туризм Ї основним джерелом надходжень нац≥онального бюджету, а в 70 Ц одн≥Їю з трьох статей. Ќаприклад, в ≤спан≥њ частка прибутк≥в в≥д ≥ноземного туризму в загальн≥й сум≥ надходжень в≥д експорту товар≥в та послуг складаЇ 35 %, на  ≥пр≥ та в ѕанам≥ Ц понад 50 %, на √ањт≥ Ц б≥льш ¤к 70 %≥.

Ќа фон≥ бурхливого розвитку св≥тового туризму законом≥рно постаЇ питанн¤ про роль ”крањни на св≥товому ринку туристичних послуг. —л≥д зазначити, що обТЇктивно вона маЇ вс≥ передумови дл¤ ≥нтенсивного розвитку внутр≥шнього та ≥ноземного туризму: особливост≥ географ≥чного положенн¤ та рельЇфу, спри¤тливий кл≥мат, багатство природного, ≥сторико-культурного та туристично-рекреац≥йного потенц≥ал≥в. Ѕ≥льш детально про њњ можливост≥ йтиметьс¤ нижче. јле, нажаль, не все Ї таким безхмарним. Ќа фон≥ св≥тового туризму, ¤кий набираЇ потужностей фантастично швидкими темпами, ”крањна вигл¤даЇ досить скромно. Ќа сьогодн≥ украњнськ≥ громад¤ни Ї своЇр≥дними ≥нвесторами заруб≥жних крањн, що Ї одним з найболюч≥ших питань вс≥Їњ туристичноњ галуз≥. јдже туризм, за розрахунками фах≥вц≥в, лише у вигл¤д≥ податк≥в м≥г би щороку приносити в державну скарбницю до 4 млрд. дол.

Ѕезумовно, що причини такого становища треба шукати в складн≥й соц≥ально-економ≥чн≥й ситуац≥њ в держав≥, в нев≥дрегульованост≥ механ≥зм≥в стимулюванн¤ туристичноњ ≥ндустр≥њ, в≥дсутност≥ ефективноњ стратег≥њ розвитку ц≥Їњ галуз≥ ¤к на нац≥ональному, так ≥ рег≥ональному р≥вн¤х. јле проблема, на мою думку, Ї значно ширшою. ѕитанн¤ стосуЇтьс¤, мабуть, не лише туристичноњ галуз≥ ”крањни, а взагал≥ шл¤х≥в залученн¤ крањн з перех≥дною економ≥кою (до ¤ких належить ≥ ”крањна) до могутн≥х ≥нтеграц≥йних процес≥в та конкурентноздатност≥ таких економ≥к на св≥товому ринку.

“радиц≥йно конкурентоспроможн≥сть трактуЇтьс¤ ¤к зумовлене економ≥чними, соц≥альними ≥ пол≥тичними факторами ст≥йке становище крањни або товаровиробника на внутр≥шньому ≥ зовн≥шньому ринках. ƒл¤ ”крањни важливим Ї розум≥нн¤ того, що ключов≥ параметри конкурентноздатност≥ товар≥в, п≥дприЇмств ≥ галузей формувалис¤ у структур≥ внутр≥шн≥х ≥ зовн≥шн≥х звТ¤зк≥в —–—– Ц крањни, ¤ка на пер≥од розпаду перестала в≥дпов≥дати сучасним критер≥¤м конкурентноздатност≥. ѕотенц≥ал ”—–—, хоча ≥ був досить значним, проте ефективн≥сть його реал≥зац≥њ була вкрай незадов≥льною. Ќац≥ональна економ≥ка ”крањни, ¤ка успадкувала традиц≥йно матер≥ально- та енергом≥стк≥ виробництва, була обТЇктивно неспроможною витримати конкуренц≥ю на св≥тових ринках. ¬край неспри¤тлив≥ внутр≥шн≥ умови розвитку при пор≥вн¤но слабких м≥жнародних позиц≥¤х економ≥ки ”крањни примушують активно шукати нестандартн≥ шл¤хи виходу з кризи, засоби формуванн¤ по-справжньому м≥жнародно конкурентноспроможноњ нац≥ональноњ економ≥ки.

ќтже, п≥дсумовуючи все вищенаведене, приходимо до досить простого, але водночас вир≥шального висновку. “ак, можна з впевнен≥стю стверджувати, що в галуз≥ туризму проблемним сьогодн≥ Ї неефективне та нерац≥ональне використанн¤ в≥дпов≥дних ресурс≥в, сьогодн≥шн≥й р≥вень розвитку туристичноњ ≥ндустр≥њ не в≥дпов≥даЇ на¤вному потенц≥алу. ÷е Ї визначальним питанн¤м, ¤ке маЇ диференц≥йовану структуру, складаючись, в свою чергу, з р¤ду ≥нших, б≥льш конкретних питань. “ак, до останн≥х можна в≥днести насамперед в≥дсутн≥сть розвиненоњ ≥нфраструктури, низьку ¤к≥сть обслуговуванн¤, в≥дсутн≥сть ¤к≥сноњ реклами та глибинноњ ≥нформац≥њ про готел≥, санатор≥њ, тури по крањн≥ та послуги, ¤к≥ надаютьс¤, на св≥товому р≥вн≥, значний податковий т¤гар тощо.

3. јнал≥з проблеми. ƒл¤ глибинного розум≥нн¤ тих процес≥в, ¤к≥ призвод¤ть до виникненн¤ та ≥снуванн¤ згаданих вище проблем в галуз≥ туризму, сл≥д б≥льш детально проанал≥зувати ситуац≥ю, що склалас¤ на цьому ринку послуг.

Ќезважаючи на широку Угеограф≥юФ турист≥в, ¤к≥ прињжджають до нашоњ крањни, њх переважну частину (78%) складають туристи з колишнього —–—–, ≥ в першу чергу Ц з –ос≥њ, ЅЇларус≥ та ћолдови. ўодо ≥нших крањн, то найб≥льше ”крањну в≥дв≥дують туристи з ”горщини, —ловаччини та ѕольщ≥ (табл.1). ѕри цьому частина ≥ноземних турист≥в, ¤к≥ подорожували в туристичних групах, Ї досить незначною Ц лише 1.2%. Ѕ≥льш≥сть громад¤н, ¤к≥, за ≥снуючою класиф≥кац≥Їю, розгл¤даютьс¤ ¤к ≥ноземн≥ туристи, фактично такими не Ї, а в≥дв≥дують ”крањну з≥ службовими або приватними ц≥л¤ми (≥ в тому числ≥ Ц дл¤ веденн¤ приватного б≥знесу). ÷е водночас Ї ¤скравим св≥дченн¤м недостатност≥ розвитку в ”крањн≥ орган≥зованого туризму.

–озпод≥л ≥ноземних турист≥в за крањнами, з ¤ких вони прибули в 1998 р.[1]

“абл. 1

 рањни

ѕрибуло до

”крањни

« них подорожувало

всього (тис. чол.)

1998 р. у % до 1997 р.

у туристичних групах (тис. чол..) **

” ц≥лому...............................................

у тому числ≥...............................

держави колишнього —–—–.......

з них:

ЅЇларусь................................................

ћолдова................................................

–ос≥¤......................................................

≥нш≥.............................................

з них:

Ѕолгар≥¤................................................

¬еликобритан≥¤....................................

√рец≥¤....................................................

≤зрањль...................................................

≤спан≥¤...................................................

≤тал≥¤.....................................................

 анада...................................................

 ≥пр.......................................................

 итай.....................................................

Ќ≥меччина.............................................

ѕольща..................................................

–умун≥¤.................................................

—ловаччина...........................................

—Ўј......................................................

“уреччина.............................................

”горщина..............................................

‘ранц≥¤.................................................

„ех≥¤......................................................

6207,6

4838,7

1238,9

1292,8

2116,8

1368,9

29,8

24,1

9,0

28,6

5,9

17,2

11,1

1,3

8,4

62,5

256,1

38,9

149,0

46,0

22,7

440,9

20,9

75,6

84

90

90

109

81

74

43

113

86

137

84

77

84

37

78

94

40

55

62

83

68

87

92

96

75,5

36,1

2,0

0,7

32,9

39,4

0,1

2,2

0,3

4,2

0,1

1,1

1,1

0,1

0,2

7,9

2,3

0,1

0,7

6,0

2,1

0,2

0,7

1,2

Ќазва: “уризм в ”крањн≥, проблеми ≥ перспективи конкурентноздатност≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-23 (7743 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
secured debt - debt000.4t.com/credit-card-debt-consolidation/ - for in - canada mapquest - flights spain - cash loans - of texas
Page generation 0.146 seconds
Хостинг от uCoz