Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

 омп'ютерн≥ науки > ≤нформац≥йн≥ технолог≥њ


≤нформац≥йн≥ технолог≥њ

—тор≥нка: 1/5

1

«м≥ст

¬ступ 3

1. ѕон¤тт¤ ≥нформац≥йноњ технолог≥њ _____________________4

1.1 ўо таке ≥нформац≥йна технолог≥¤. 4

1.2 ≈тапи розвитку ≥нформац≥йних технолог≥й. 4

1.3 —кладов≥ частини ≥нформац≥йноњ технолог≥њ 8

1.4 ≤нструментар≥й ≥нформац≥йноњ технолог≥њ 9

2. ¬иди сучасних ≥нформац≥йних технолог≥й___________________________10

2.1 ≤нформац≥йна технолог≥¤ опрацюванн¤ даних 10

2.2 ≤нформац≥йна технолог≥¤ керуванн¤ 12

2.3 ≤нформац≥йна технолог≥¤ п≥дтримки прийн¤тт¤ р≥шень 14

2.4 ≤нформац≥йна технолог≥¤ експертних систем 15

3. ѕроблеми ≥ перспективи використанн¤ ≥нформац≥йних технолог≥й __18

3.1 —тар≥нн¤ ≥нформац≥йноњ технолог≥њ 18

3.2 ћетодолог≥¤ використанн¤ ≥нформац≥йноњ технолог≥њ 19

3.3 Ќебезпека та труднощ≥ використанн¤ ≥нформац≥йних технолог≥й 21

¬исновки 23

—писок використаноњ л≥тератури 24

¬ступ

≤нформац≥¤ - ¤вище незр≥вн¤нно б≥льш древнЇ, н≥ж сама людина. ”же природа у процес≥ своЇњ еволюц≥њ передавала закодовану ≥нформац≥ю в рослинах ≥ живих орган≥змах. « перших своњх крок≥в люди шукають ≥ знаход¤ть нов≥ засоби передач≥, збереженн¤ та обробки ≥нформац≥њ. ќднак н≥коли ран≥ше людство не накопичувало ≥нформац≥ю й знанн¤ наст≥льки стр≥мкими темпами. “ому законом≥рним Ї те, що жодна галузь людськоњ д≥¤льност≥ не зазнала такого розвитку ¤к ≥нформац≥йн≥ технолог≥њ. —аме вони були покликан≥ зб≥льшити ефективн≥сть та зручн≥сть використанн¤ р≥зноман≥тних вид≥в ≥нформац≥њ. «а останн≥ дес¤тир≥чч¤ ≥нформац≥йн≥ технолог≥њ зазнали такого глобального поширенн¤, що зараз уже важко у¤вити житт¤ сучасноњ людини без них. Ќа сучасному етап≥ можна без особливих труднощ≥в навести приклади використанн¤ ≥нформац≥йних технолог≥й у вс≥ галуз¤х: в≥д осв≥ти ≥ до менеджменту. —ьогодн≥ усп≥х буде мати та ф≥рма, той заклад, ¤кий волод≥Ї найсучасн≥шими компТютерними технолог≥¤ми. «начного прогресу можна дос¤гти ≥ в галуз≥ осв≥ти з впровадженн¤м в≥дпов≥дних ≥нформац≥йних компюТютерних технолог≥й, ¤к≥ зможуть зробити процес здобутт¤ осв≥ти б≥льш гнучким, ≥ндив≥дуал≥зованим ≥ одночасно нададуть змогу студентам використовувати глобальн≥ ресурси дл¤ навчанн¤, сп≥лкуватись та обм≥нюватись досв≥дом ≥з студентами ≥нших м≥ст, крањн тощо.

Ќасправд≥, перспективи розвитку ≥нформац≥йних компюТютерних технолог≥й безмежн≥. —аме тому мною була обрана така ц≥кава та невичерпна тема курсовоњ роботи, в ¤к≥й було зроблено спробу дати в≥дпов≥д≥ на запитанн¤ що ¤вл¤Ї собою ≥нформац≥йна технолог≥¤, ¤ки ≥снують види ≥нформац≥йних технолог≥й. “акож розгл¤даютьс¤ етапи розвитку ≥нформац≥йних технолог≥й, перспективи њх використанн¤. Ќе обминув ¤ своЇю увагою ≥ т≥ проблеми та небезпеку, ¤к≥ повТ¤зан≥ з використанн¤м ≥нформац≥йних технолог≥й.

1. ѕон¤тт¤ ≥нформац≥йноњ технолог≥њ

1.1 ўо таке ≥нформац≥йна технолог≥¤

“ехнолог≥¤ - це комплекс наукових та ≥нженерних знань, реал≥зованих у прийомах прац≥, наборах матер≥альних, техн≥чних, енергетичних, трудових фактор≥в виробництва, засобах њх об'Їднанн¤ дл¤ створенн¤ продукту або послуги, що в≥дпов≥дають певним вимогам. “ому технолог≥¤ нерозривно пов'¤зана з машин≥зац≥Їю виробничого або невиробничого, насамперед управл≥нського процесу. ”правл≥нськ≥ технолог≥њ грунтуютьс¤ на застосуванн≥ комп'ютер≥в ≥ телекомун≥кац≥йноњ техн≥ки.

¬≥дпов≥дно до визначенн¤, прийн¤того ёЌ≈— ќ, ≥нформац≥йна технолог≥¤ - це комплекс взаЇмозалежних, наукових, технолог≥чних, ≥нженерних дисципл≥н, що вивчають методи ефективноњ орган≥зац≥њ прац≥ людей, зайн¤тих опрацюванн¤м ≥ збереженн¤м ≥нформац≥њ; обчислювальну техн≥ку ≥ методи орган≥зац≥њ ≥ взаЇмод≥њ з людьми ≥ виробничим устаткуванн¤м, практичн≥ додатки, а також пов'¤зан≥ з ус≥м цим соц≥альн≥, економ≥чн≥ ≥ культурн≥ проблеми. —ам≥ ≥нформац≥йн≥ технолог≥њ вимагають складноњ п≥дготовки, великих початкових витрат ≥ науком≥сткоњ техн≥ки. ѓхнЇ введенн¤ повинно починатис¤ з≥ створенн¤ математичного забезпеченн¤, формуванн¤ ≥нформац≥йних поток≥в у системах п≥дготовки спец≥ал≥ст≥в.

1.2 ≈тапи розвитку ≥нформац≥йних технолог≥й

≤снуЇ дек≥лька точок зору щодо розвитку ≥нформац≥йних технолог≥й ≥з використанн¤м комп'ютер≥в, що визначаютьс¤ р≥зноман≥тними ознаками под≥лу.

«агальним дл¤ ус≥х викладених нижче п≥дход≥в Ї те, що з по¤вою персонального комп'ютера почавс¤ новий етап розвитку ≥нформац≥йноњ технолог≥њ. ќсновною ц≥ллю стаЇ задоволенн¤ персональних ≥нформац≥йних потреб людини ¤к дл¤ фаховоњ сфери, так ≥ дл¤ побутовоњ.

ќзнака под≥лу - вид задач ≥ процес≥в опрацюванн¤ ≥нформац≥њ:

1-й етап (60 - 70-≥ рр.) - опрацюванн¤ даних в обчислювальних центрах у режим≥ колективного користуванн¤. ќсновним напр¤мком розвитку ≥нформац≥йноњ технолог≥њ була автоматизац≥¤ операц≥йних рутинних д≥й людини.

2-й етап (з початку 80-х рр.) - створенн¤ ≥нформац≥йних технолог≥й, спр¤мованих на розв'¤занн¤ стратег≥чних задач.

ќзнака под≥лу - проблеми, ¤к≥ сто¤ть на шл¤ху ≥нформатизац≥њ:

1- й етап (до к≥нц¤ 60-х рр.) характеризуЇтьс¤ проблемою опрацюванн¤ великих обс¤г≥в даних в умовах обмежених можливостей апаратних засоб≥в.

2-й етап (до к≥нц¤ 70-х рр.) повТ¤заний з поширенн¤м ≈ќћ сер≥њ I¬ћ/360. ѕроблема цього етапу - в≥дставанн¤ програмного забезпеченн¤ в≥д р≥вн¤ розвитку апаратних засоб≥в.

3-й етап (з початку 80-х рр.) - комп'ютер стаЇ ≥нструментом непрофес≥йного користувача, а ≥нформац≥йн≥ системи - засобом п≥дтримки прийн¤тт¤ його р≥шень. ѕроблемами цього етапу Ї максимальне задоволенн¤ потреб користувача ≥ створенн¤ в≥дпов≥дного ≥нтерфейсу дл¤ роботи в комп'ютерному середовищ≥.

4-й етап (з початку 90-х рр.) - створенн¤ сучасноњ технолог≥њ м≥жустановних зв'¤зк≥в ≥ ≥нформац≥йних систем. ѕроблеми цього етапу дуже багаточислен≥. Ќайб≥льше суттЇвими з них Ї:

Х укладанн¤ угод ≥ встановленн¤ стандарт≥в, протокол≥в дл¤ комп'ютерного зв'¤зку;

Х орган≥зац≥¤ доступу до стратег≥чноњ ≥нформац≥њ;

Х орган≥зац≥¤ захисту ≥ безпеки ≥нформац≥њ.

ќзнака под≥лу - перевага, ¤ку надаЇ комп'ютерна технолог≥¤:

1-й етап (з початку 60-х рр.) характеризуЇтьс¤ досить ефективним опрацюванн¤м ≥нформац≥њ при виконанн≥ рутинних операц≥й з ор≥Їнтац≥Їю на централ≥зоване коллективне використанн¤ ресурс≥в обчислювальних центр≥в. ќсновним критер≥Їм оц≥нки ефективност≥ ≥нформац≥йних систем, ¤к≥ створювались, була р≥зниц¤ м≥ж витраченими на розробку ≥ зекономленими в результат≥ впровадженн¤ коштами. ќсновною проблемою на цьому етап≥ була психолог≥чна - погана взаЇмод≥¤ користувач≥в, дл¤ ¤ких створювалис¤ ≥нформац≥йн≥ системи, ≥ розроблювач≥в через розходженн¤ њхн≥х погл¤д≥в ≥ розум≥нн¤ розв'¤зуваних проблем. як насл≥док ц≥Їњ проблеми, створювалис¤ системи, ¤к≥ користувач≥ погано сприймали ≥, незважаючи на њх достатньо велик≥ можливост≥, не використовували повною м≥рою њх потенц≥ал.

2-й етап (з середини 70-х рр.) пов'¤заний з по¤вою персональних комп'ютер≥в. «м≥нивс¤ п≥дх≥д до створенн¤ ≥нформац≥йних систем -ор≥Їнтац≥¤ зм≥щаЇтьс¤ уб≥к ≥ндив≥дуального користувача дл¤ п≥дтримки прийн¤тих ним р≥шень.  ористувач зац≥кавлений у проведен≥й розробц≥, налагоджуЇтьс¤ контакт ≥з розроблювачем, виникаЇ порозум≥нн¤ м≥ж обома групами спец≥ал≥ст≥в. Ќа цьому етап≥ використовуЇтьс¤ ¤к централ≥зоване опрацюванн¤ даних, характерне дл¤ першого етапу, так ≥ децентрал≥зоване, що базуЇтьс¤ на розв'¤занн≥ локальних задач ≥ робот≥ з локальними базами даних на робочому м≥сц≥ користувача.

3-й етап (з початку 90-х рр.) пов'¤заний з пон¤тт¤м анал≥зу стратег≥чних переваг у б≥знес≥ ≥ заснований на дос¤гненн¤х телекомун≥кац≥йноњ технолог≥њ розпод≥леного опрацюванн¤ ≥нформац≥њ. ≤нформац≥йн≥ системи мають своЇю метою не просто зб≥льшенн¤ ефективност≥ опрацюванн¤ даних ≥ допомога кер≥внику. ¬≥дпов≥дн≥ ≥нформац≥йн≥ технолог≥њ повинн≥ допомогти орган≥зац≥њ висто¤ти в конкурентн≥й боротьб≥ й одержати перевагу.

Ќазва: ≤нформац≥йн≥ технолог≥њ
ƒата публ≥кац≥њ: 2006-03-13 (4006 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
slot machine - cheap to - the education - курсова¤ - online online - bi-weekly mortgage payment programs? - ф≥лософ≥¤
Page generation 3.540 seconds
Хостинг от uCoz