Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

 омп'ютерн≥ науки > ≤нформац≥йн≥ технолог≥њ


Х виконанн¤ стандартних процедур опрацюванн¤. ≤снуюч≥ стандарти визначають типов≥ процедури опрацюванн¤ даних ≥ регламентують њхнЇ дотриманн¤ орган≥зац≥¤ми ус≥х вид≥в;

Х виконанн¤ основного обс¤гу роб≥т в автоматичному режим≥ з м≥н≥мальною участю людини;

Х використанн¤ детал≥зованих даних. «аписи про д≥¤льн≥сть ф≥рми мають докладний характер, що допускаЇ проведенн¤ рев≥з≥й. ” процес≥ рев≥з≥њ д≥¤льн≥сть ф≥рми перев≥р¤Їтьс¤ хронолог≥чно в≥д початку пер≥оду до його к≥нц¤ ≥ в≥д к≥нц¤ до початку;

Х акцент на хронолог≥ю под≥й;

Х вимога м≥н≥мальноњ допомоги у вир≥шенн≥ проблем з боку спец≥ал≥ст≥в ≥нших р≥вн≥в.

Ѕагато даних на р≥вн≥ операц≥йноњ д≥¤льност≥ необх≥дно збер≥гати дл¤ наступного використанн¤ або на цьому ж р≥вн≥, або на ≥ншому. ƒл¤ њхнього збереженн¤ створюютьс¤ бази даних.

—тосовно створенн¤ зв≥т≥в (документ≥в) сл≥д зазначити, що у ≥нформац≥йн≥й технолог≥њ опрацюванн¤ даних необх≥дно створювати документи дл¤ кер≥вництва ≥ прац≥вник≥в ф≥рми, а також дл¤ зовн≥шн≥х партнер≥в. ѕри цьому документи можуть створюватис¤ ¤к за вимогою у зв'¤зку з проведеною ф≥рмою операц≥Їю, так ≥ пер≥одично наприк≥нц≥ кожного м≥с¤ц¤, кварталу або року.

2.2 ≤нформац≥йна технолог≥¤ керуванн¤

ћетою ≥нформац≥йноњ технолог≥њ керуванн¤ Ї задоволенн¤ ≥нформац≥йних потреб ус≥х без вин¤тку сп≥вроб≥тник≥в ф≥рми, що мають справу з прийн¤тт¤м р≥шень. ¬она може бути корисна на будь-¤кому р≥вн≥ керуванн¤.

÷¤ технолог≥¤ ор≥Їнтована на роботу в середовищ≥ ≥нформац≥йноњ системи керуванн¤ ≥ використовуЇтьс¤ при б≥льш поган≥й структурованост≥ розв'¤зуваних задач, ¤кщо њх пор≥внювати з задачами, ¤к≥ розв'¤зуютьс¤ за допомогою ≥нформац≥йноњ технолог≥њ опрацюванн¤ даних.

≤нформац≥йна технолог≥¤ керуванн¤ ≥деально п≥дход¤ть дл¤ задоволенн¤ под≥бних ≥нформац≥йних потреб прац≥вник≥в р≥зноман≥тних функц≥ональних п≥дсистем (п≥дрозд≥л≥в) або р≥вн≥в керуванн¤ ф≥рмою. ≤нформац≥¤, що поставл¤Їтьс¤ нею, м≥стить в≥домост≥ про минуле, д≥йсне ≥ ймов≥рне майбутнЇ ф≥рми. ÷¤ ≥нформац≥¤ маЇ вигл¤д регул¤рних або спец≥альних управл≥нських зв≥т≥в.

ƒл¤ прийн¤тт¤ р≥шень на р≥вн≥ управл≥нського контролю ≥нформац≥¤ повинна бути подана в агрегованому вигл¤д≥, так, щоб прогл¤далис¤ тенденц≥њ зм≥ни даних, причини в≥дхилень, що виникли, ≥ можлив≥ вар≥анти вир≥шенн¤ проблеми. Ќа цьому етап≥ розвТ¤зуютьс¤ так≥ задач≥ опрацюванн¤ даних:

Х оц≥нка планованого стану об'Їкта керуванн¤;

Х оц≥нка в≥дхилень в≥д планованого стану;

Х ви¤вленн¤ причин в≥дхилень;

Х анал≥з можливих р≥шень ≥ д≥й.

≤нформац≥йна технолог≥¤ керуванн¤ спр¤мована на створенн¤ р≥зноман≥тних вид≥в зв≥т≥в. –егул¤рн≥ зв≥ти створюютьс¤ в≥дпов≥дно до встановленого граф≥ка, що визначаЇ час њхнього створенн¤, наприклад м≥с¤чний анал≥з продаж≥в компан≥њ.

—пец≥альн≥ зв≥ти створюютьс¤ за вимогою кер≥вник≥в, або коли в компан≥њ в≥дбулос¤ щось незаплановане. ≤ т≥, ≥ ≥нш≥ види зв≥т≥в можуть мати форму п≥дсумкових, пор≥вн¤льних ≥ надзвичайних зв≥т≥в.

” п≥дсумкових зв≥тах дан≥ об'Їднан≥ в окрем≥ групи, в≥дсортован≥ ≥ подан≥ у вигл¤д≥ пром≥жних ≥ остаточних результат≥в по окремих пол¤х.

ѕор≥вн¤льн≥ зв≥ти м≥ст¤ть дан≥, отриман≥ з р≥зноман≥тних джерел або класиф≥кован≥ по р≥зноман≥тних ознаках ≥ використовуютьс¤ дл¤ пор≥вн¤нн¤.

Ќадзвичайн≥ зв≥ти м≥ст¤ть дан≥ вин¤ткового (надзвичайного) характеру.

¬икористанн¤ зв≥т≥в дл¤ п≥дтримки керуванн¤ Ї особливо ефективним при реал≥зац≥њ так званого керуванн¤ по в≥дхиленн¤х.  еруванн¤ по в≥дхиленн¤х припускаЇ, що головним зм≥стом одержуваних спец≥ал≥стом даних повинн≥ бути в≥дхиленн¤ стану господарськоњ д≥¤льност≥ ф≥рми в≥д де¤ких встановлених стандарт≥в (наприклад, в≥д њњ запланованого стану). ѕри використанн≥ на ф≥рм≥ принцип≥в керуванн¤ по в≥дхиленн¤х до зв≥т≥в, ¤к≥ створюютьс¤, висуваютьс¤ так≥ вимоги:

Х зв≥т необх≥дно створювати т≥льки тод≥, коли в≥дхиленн¤ в≥дбулос¤;

Х в≥домост≥ у зв≥т≥ повинн≥ бути в≥дсортован≥ за значенн¤м критичного дл¤ даного в≥дхиленн¤ показника;

Х ус≥ в≥дхиленн¤ бажано показати разом, щоб спец≥ал≥ст м≥г уловити ≥снуючий м≥ж ними зв'¤зок;

Х у зв≥т≥ необх≥дно показати, к≥льк≥сне в≥дхиленн¤ в≥д норми.

¬х≥дна ≥нформац≥¤ надходить ≥з систем операц≥йного р≥вн¤. ¬их≥дна ≥нформац≥¤ формуЇтьс¤ у вигл¤д≥ управл≥нських зв≥т≥в у зручному дл¤ ухваленн¤ р≥шенн¤ вигл¤д≥. «м≥ст бази даних за допомогою в≥дпов≥дного програмного забезпеченн¤ перетворюЇтьс¤ в пер≥одичн≥ ≥ спец≥альн≥ зв≥ти, що надход¤ть до спец≥ал≥ст≥в, ¤к≥ беруть участь у прийн¤тт≥ р≥шень в орган≥зац≥њ. Ѕаза даних, що використовуЇтьс¤ дл¤ одержанн¤ зазначеноњ ≥нформац≥њ, повинна складатис¤ з двох компонент≥в:

1) даних, що накопичуютьс¤ на основ≥ оц≥нки операц≥й, проведених ф≥рмою;

2) план≥в, стандарт≥в, бюджет≥в та ≥нших нормативних документ≥в, що визначають планований стан об'Їкта керуванн¤ (п≥дрозд≥ли ф≥рми).

2.3 ≤нформац≥йна технолог≥¤ п≥дтримки прийн¤тт¤ р≥шень

≈фективн≥сть ≥ гнучк≥сть ≥нформац≥йноњ технолог≥њ багато в чому залежать в≥д характеристик ≥нтерфейсу системи п≥дтримки прийн¤тт¤ р≥шень. ≤нтерфейс визначають: мова користувача; мова пов≥домлень комп'ютера, що орган≥зуЇ д≥алог на екран≥ диспле¤; знанн¤ користувача.

ћова користувача - це т≥ д≥њ, ¤к≥ користувач робить по в≥дношенню до системи шл¤хом використанн¤ можливостей клав≥атури; електронних ол≥вц≥в, що пишуть на екран≥; джойстика; "миш≥"; голосових команд, тощо. Ќайб≥льш простою формою мови користувача Ї створенн¤ форм вх≥дних ≥ вих≥дних документ≥в. ќтримавши вх≥дну форму (документ), користувач заповнюЇ його необх≥дними даними ≥ вводить у комп'ютер. —истема п≥дтримки прийн¤тт¤ р≥шень робить необх≥дний анал≥з ≥ видаЇ результати у вигл¤д≥ вих≥дного документа заданоњ форми.

ћова пов≥домлень - це те, що користувач бачить на екран≥ диспле¤ (символи, граф≥ка, кол≥р), дан≥, надрукован≥ принтером, звуков≥ вих≥дн≥ сигнали ≥ т.п. ¬ажливим показником ефективност≥ ≥нтерфейсу, ¤кий використовуЇтьс¤, Ї обрана форма д≥алогу м≥ж користувачем ≥ системою. ¬ даний час найб≥льш поширеним Ї так≥ форми д≥алогу: режим Узапитанн¤-в≥дпов≥дьФ, командний режим, режим меню, режим заповненн¤ пропуск≥в у виразах, запропонованих комп'ютером.  ожна форма в залежност≥ в≥д типу задач≥, ≥ндив≥дульност≥ користувача ≥ р≥шенн¤, ¤ке приймаЇтьс¤, може мати своњ переваги ≥ недол≥ки. ƒовгий час Їдиною реал≥зац≥Їю мови пов≥домлень був надрукований або виведений на екран диспле¤ зв≥т або пов≥домленн¤. “епер з'¤вилас¤ нова можлив≥сть представленн¤ вих≥дних даних - машинна граф≥ка. ¬она даЇ можлив≥сть створювати на екран≥ ≥ папер≥ кольоров≥ граф≥чн≥ зображенн¤ в тривим≥рному вигл¤д≥. ¬икористанн¤ машинноњ граф≥ки, ¤ка значно п≥двищуЇ наочн≥сть ≥ интерпретован≥сть вих≥дних даних, стаЇ усе б≥льш попул¤рним в ≥нформац≥йн≥й технолог≥њ п≥дтримки прийн¤тт¤ р≥шень.

«нанн¤ користувача - це те, що користувач повинен знати, працюючи з системою. ƒо них в≥днос¤тьс¤ не т≥льки план д≥й, що знаходитьс¤ в голов≥ у користувача, але ≥ п≥дручники, ≥нструкц≥њ, дов≥дков≥ дан≥, ¤к≥ видаЇ комп'ютер.

”досконаленн¤ ≥нтерфейсу системи п≥дтримки прийн¤тт¤ р≥шень визначаЇтьс¤ усп≥хами у розвитку кожного з трьох зазначених вище компонент≥в.

≤нтерфейс повинен мати так≥ можливост≥:

Х ман≥пулювати р≥зноман≥тними формами д≥алогу, зм≥нюючи њх у процес≥ ухваленн¤ р≥шенн¤ за вибором користувача;

Х передавати дан≥ до системи р≥зноман≥тними засобами;

Х одержувати дан≥ в≥д р≥зноман≥тних пристроњв системи в р≥зних форматах;

Х гнучко п≥дтримувати (надавати допомогу за вимогою, п≥дказувати) знанн¤ користувача.

2.4 ≤нформац≥йна технолог≥¤ експертних систем

Ќазва: ≤нформац≥йн≥ технолог≥њ
ƒата публ≥кац≥њ: 2006-03-13 (4006 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
calculating loan - cheap prom dress - airline fares - debt deudas - cheap travel - eye doctors - training adobe 7.0 photoshop
Page generation 0.103 seconds
Хостинг от uCoz