¬≥йськова справа, ƒѕё > ѕсихолог≥чна характеристика в≥йськовоњ служби та в≥йськового колективу
”с≥ компоненти психолог≥чноњ готовност≥ до служби у «бройних —илах ”крањни взаЇмообумовлен≥. якщо у старшокласника Ї ≥нтерес до служби в арм≥њ, високий р≥≠вень усв≥домленн¤ необх≥дност≥ такоњ служби (соц≥ально-психолог≥чна готовн≥сть), то в≥н докладатиме вс≥х зу≠силь, щоб здобути кращ≥ знанн¤ з допризовноњ п≥дготов≠ки, загартуватис¤ ф≥зично (в≥йськово-профес≥йна готов≠н≥сть), сформувати у себе необх≥дн≥ воњну вольов≥ ¤кост≥, а висока емоц≥йно-вольова готовн≥сть спри¤тиме швид≠шому ≥ ¤к≥сному засвоЇнню знань, ум≥нь, навичок, пот≠р≥бних майбутньому воњну. ѕсихолог≥чна, тобто внутр≥шн¤, готовн≥сть до д≥¤≠льност≥ обумовлюЇ њњ зовн≥шню ефективн≥сть. „им ви≠щою буде психолог≥чна готовн≥сть юнака до в≥йськовоњ служби, тим усп≥шн≥ше вона проходитиме. «јѕ»“јЌЌя ≤ «ј¬ƒјЌЌя 1. ќхарактеризуйте психолог≥чн≥ особливост≥ юнацького в≥ку. 2. який взаЇмозв'¤зок м≥ж п≥дготовкою ≥ готовн≥стю особистост≥ до в≥й≠ськовоњ служби? 3. Ќазв≥ть основн≥ складов≥ (компоненти) психолог≥чноњ готовност≥ до служби в арм≥њ.
Ќазва: ѕсихолог≥чна характеристика в≥йськовоњ служби та в≥йськового колективу ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-13 (1850 прочитано) |