√рош≥ ≥ кредит > редитна система япон≥њ
андидатури на ≥нш≥ кер≥вн≥ посади затверджуЇ м≥н≥стр ф≥нанс≥в п≥сл¤ в≥дпов≥дного поданн¤ правл≥нн¤ банку: виконавчих директор≥в - строком на чотири роки, радник≥в - на два роки. –ев≥зори призначаютьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в строком на чотири роки. Ќа зас≥данн¤х правл≥нн¤ у раз≥ необх≥дност≥ можуть бути присутн≥ представники ур¤ду. ¬они мають право вносити на розгл¤д правл≥нн¤ своњ пропозиц≥њ та давати оц≥нку грошово-кредитноњ пол≥тики Ѕанку япон≥њ, але остаточне р≥шенн¤ приймаЇ правл≥нн¤. ” 1973 р. Ѕанк япон≥њ, штаб-квартира ¤кого розташована в “ок≥о мав 45 ф≥л≥й та в≥дд≥лень у япон≥њ та представництва у Ќью-…орку, Ћондон≥, ѕариж≥, ‘ранкфурт≥-на-ћайн≥ ≥ в √онконгу. Ѕанк маЇ необмежену монопол≥ю на випуск банкнот. «г≥дно ≥з законом в≥д 1979 р. обс¤г банкнотноњ ем≥с≥њ встановлювавс¤ м≥н≥стерством ф≥нанс≥в за згодою ур¤ду. Ѕанк япон≥њ мав право, ¤кщо вважав за необх≥дне, випускати банкнот б≥льше, н≥ж передбачено л≥м≥том, за що сплачував в≥дсоток у розм≥р≥ 3% р≥чних в≥д отриманого прибутку. ≈м≥с≥¤ банкнот змушувала банк тримати резерви, ¤к≥ складалис¤ з основноњ частини (комерц≥йн≥ вексел≥ й державн≥ ц≥нн≥ папери вс≥х вид≥в) та необов'¤зковоњ частини (≥ноземна валюта, золотий ≥ ср≥бний запас). √оловне забезпеченн¤ ем≥с≥њ банкнот становив портфель державних зобов'¤зань. —касуванн¤ у 1965 р. заборони на використанн¤ державних позик дл¤ покритт¤ деф≥циту бюджету призвело до ем≥с≥њ обл≥гац≥й державноњ позики. ¬ активах Ѕанку япон≥њ державн≥ папери становл¤ть понад 80%. —труктура балансу Ѕанку япон≥њ. —татт¤ балансу | ѕитома вага, % | ј “»¬ | | - «олото | 0,2 | - ÷≥нн≥ папери | | а) державн≥ обл≥гац≥њ | 64,3 | б) вексел≥ | 14,3 | - ѕозики | 12,5 | - «алишки на рахунках в ≥ноземних банках | 6,1 | - ≤нш≥ активи | 2,6 | ”сього | 100 | ѕј—»¬ | | - Ѕанкноти | 81,1 | - «алишки на рахунках | 9,9 | - ƒержавн≥ депозити | 1 | - –ахунки кап≥талу | 2,6 | - ≤нш≥ пасиви | 5,4 | ”сього | 100 | як зазначено у нов≥й редакц≥њ закону, головним завданн¤м Ѕанку япон≥њ Ї спри¤нн¤ збалансованому розвитку нац≥ональноњ економ≥ки шл¤хом п≥дтриманн¤ ц≥новоњ стаб≥льност≥. ÷е вт≥люЇтьс¤ в житт¤ завд¤ки розробленню та проведенню в≥дпов≥дноњ грошово-кредитноњ пол≥тики, випуску гот≥вки. Ќове законодавство скасовуЇ максимальну квоту випуску банкнот та вимоги щодо њх резерву. ƒо найважлив≥ших завдань Ѕанку япон≥њ належить також забезпеченн¤ ефективного й безпереб≥йного функц≥онуванн¤ системи розрахунк≥в м≥ж кредитними орган≥зац≥¤ми. ћ≥н≥стр ф≥нанс≥в затверджуЇ бюджет банку. „ерез кожн≥ ш≥сть м≥с¤ц≥в банк за посередництвом м≥н≥стра ф≥нанс≥в зв≥туЇ перед парламентом про грошово-кредитну пол≥тику, але розробл¤Ї ≥ проводить њњ ¤к незалежна ≥нституц≥¤, що передбачено законодавством. ” нов≥й редакц≥њ закону визначено так≥ основн≥ напр¤ми д≥¤льност≥ Ѕанку япон≥њ: обл≥к комерц≥йних та ≥нших вексел≥в ≥ боргових зобов'¤зань; наданн¤ позик п≥д забезпеченн¤ вексел≥в, боргових зобов'¤зань, державних обл≥гац≥й та ц≥нних папер≥в; куп≥вл¤-продаж комерц≥йних та ≥нших вексел≥в ≥ боргових зобов'¤зань, державних обл≥гац≥й та ц≥нних папер≥в, а також ≥нших обл≥гац≥й; виписка вексел≥в на отриманн¤; прийманн¤ вклад≥в ≥ проведенн¤ операц≥й у нац≥ональн≥й валют≥;
Ќазва: редитна система япон≥њ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-28 (2499 прочитано) |