Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ”правл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в в торговельному п≥дприЇмств≥ на основ≥ маркетингу


–ис. 2.2.8 √оризонтальний розпод≥л прац≥ за спец≥ал≥зац≥Їю

в ÷ентр≥ "≤нформпреса"

¬плив зовн≥шн≥х фактор≥в на орган≥зац≥йну структуру

управл≥нн¤ ÷ентру СТ≤нформпресаТТ

 ер≥внику будь-¤коњ орган≥зац≥њ, незалежно в≥д ≥њ розм≥ру або ж м≥сц¤ на рег≥ональному р≥вн≥, сл≥д врахувати вплив зовн≥шнього середовища, оск≥льки орган≥зац≥¤ ¤к в≥дкрита система залежить в≥д зовн≥шнього св≥ту у в≥дношенн≥ поставок ресурс≥в, енерг≥њ, кадр≥в, споживач≥в, конкурент≥в. ќск≥льки в≥д кер≥вника залежить виживанн¤ орган≥зац≥њ, в≥н повинен вм≥ти ви¤вити значущ≥ фактори в оточенн≥, що вплинуть на його орган≥зац≥ю. “ому орган≥зац≥њ вимушен≥ прилаштовуватись до середовища, щоб вижити ≥ зберегти ефективн≥сть. ќрган≥зац≥¤ весь час знаходитьс¤ п≥д пр¤мим або непр¤мим впливом зовн≥шн≥х фактор≥в [20, с. 115] ƒо фактор≥в пр¤мого впливу, у приклад≥ з центром, сл≥д в≥днести постачальник≥в, трудов≥ ресурси, закони ≥ провадженн¤ державного регулюванн¤, споживач≥в ≥ конкурент≥в, а до фактор≥в непр¤мого впливу - стан економ≥ки, науково-техн≥чний прогрес, пол≥тичн≥ зм≥ни.

ѕроанал≥зуЇмо вплив цих фактор≥в на орган≥зац≥йну структуру ÷ентру.

« точки зору системного п≥дходу орган≥зац≥¤ - це механ≥зм перетворенн¤ вход≥в у виходи. ќсновн≥ р≥зновиди вход≥в - це матер≥али, обладнанн¤, енерг≥¤, кап≥тал ≥ трудов≥ ресурси. “ак, ÷ентр "≤нформпреса" маЇ справу з дек≥лькома постачальниками товар≥в, з пол≥граф≥чним п≥дприЇмством та р≥зними видавництвами, тому потрапл¤Ї в залежн≥сть в≥д њх д≥й. √арний приклад - забезпеченн¤ енерг≥Їю, водою, опаленн¤м що орган≥зац≥¤ одержуЇ в≥д держави - монопол≥ста та за монопольно-високими ц≥нами. ÷е в свою чергу п≥двищуЇ фактичну соб≥варт≥сть на утриманн¤ 1 в. м прим≥щень поштового зв'¤зку та к≥оск≥в, що знижуЇ прибуток п≥дприЇмства. јналог≥чним чином з матер≥алами, ¤кщо ÷ентр "≤нформпреса" буде позбавлений попул¤рних пер≥одичних видань, друкованоњ продукц≥њ, марок, знак≥в поштовоњ оплати, та товар≥в споживанн¤, що користуютьс¤ значним попитом то покупц≥ п≥дуть до конкурент≥в. ƒл¤ росту ≥ процв≥танн¤ ф≥рми потр≥бн≥ також постачальники кап≥талу. ¬ ”крањн≥ таких потенц≥йних ≥нвестор≥в дек≥лька: банки, акц≥онери, ≥нвестиц≥йн≥ компан≥њ. ƒл¤ ÷ентру найб≥льш зручним ≥нвестуванн¤м Ї кредити банку, ¤к≥ використовуютьс¤ дл¤ розширенн¤ торгових можливостей орган≥зац≥њ. ўо до трудових ресурс≥в, то будь-¤к≥й орган≥зац≥њ потр≥бн≥ прац≥вники певних спец≥альностей ≥ квал≥ф≥кац≥й дл¤ реал≥зац≥њ задач, що пов'¤зан≥ з дос¤гненн¤м поставлених ц≥лей, тобто дл¤ ефективност≥ орган≥зац≥њ ¤к такоњ. Ѕез людей, що здатн≥ ефективно використовувати матер≥али, обладнанн¤, енерг≥ю ≥ кап≥тал, все перераховане стаЇ непотребом. Ќав≥ть розвиток де¤ких галузей в сучасний час стримуЇтьс¤ через деф≥цит спец≥ал≥ст≥в. “ому основною турботою сучасноњ орган≥зац≥њ Ї в≥дб≥р ≥ п≥дтримка талановитих та квал≥ф≥кованих спец≥ал≥ст≥в.

“акож сл≥д врахувати вплив такого фактору, ¤к закони ≥ провадженн¤ державного регулюванн¤. јдже взаЇмод≥¤ м≥ж покупц¤ми ≥ продавц¤ ми кожного ресурсу ≥ кожного продукту знаходитьс¤ п≥д впливом багаточисельних правових обмежень.  ожна орган≥зац≥¤ маЇ визначений правовий статус ≥ це визначаЇ, ¤ким чином орган≥зац≥¤ може вести своњ справи ≥ ¤к≥ податки повинна сплачувати.

як зазначалос¤, ÷ентр Ї юридичною особою ≥ в своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤ «аконами ”крањни, ѕостановами ¬–”, ”казами  ћ”, постановами, розпор¤дженн¤ми ≥ наказами ћ≥н≥стерства зв'¤зку ≥ об'Їднанн¤ поштового зв'¤зку "”крпошта", а також статусом ќѕѕ« "ѕрикарпатпошта", його наказами, розпор¤дженн¤ми та ≥ншими актами. “акож орган≥зац≥њ повинн≥ дотримуватис¤ вимог орган≥в державного регулюванн¤. ÷≥ органи забезпечують примусове виконанн¤ закон≥в у в≥дпов≥дних сферах своЇњ компетенц≥њ, а також ввод¤ть власн≥ вимоги, що мають силу закону. √осподарська д≥¤льн≥сть ÷ентру, ¤к ≥ будь-¤коњ орган≥зац≥њ що займаЇтьс¤ торговельною д≥¤льн≥стю пер≥одично контролюЇтьс¤ ≥ перев≥р¤Їтьс¤ такими державними органами ¤к  –”, ѕ≤, а на м≥сцевому р≥вн≥ проводитьс¤ комплексна рев≥з≥¤ ф≥нансово-господарськоњ д≥¤льност≥ ф≥л≥й по затвердженому плану не част≥ше н≥ж 1 раз на р≥к. ѕерев≥рка зд≥йснюЇтьс¤ спец≥альною ком≥с≥Їю в≥д управл≥нн¤ ќѕѕ« "ѕрикарпатпошта".

“акож впливовими факторами Ї споживач≥ ≥ конкуренти. —аме виживанн¤ ≥ виправдане ≥снуванн¤ орган≥зац≥њ залежить в≥д здатност≥ знаходити споживача результат≥в ≥њ д≥¤льност≥ ≥ задовольн¤ти його запити. —поживач≥ вир≥шуючи, ¤к≥ товари та послуги дл¤ них бажан≥ ≥ за ¤кою ц≥ною, визначають дл¤ орган≥зац≥њ майже все, що в≥дноситьс¤ до результат≥в ≥њ д≥¤льност≥. “им самим необх≥дн≥сть задоволенн¤ потреб споживач≥в впливаЇ на взаЇмод≥ю орган≥зац≥њ з постачальниками матер≥ал≥в та трудових ресурс≥в. —поживач≥ зд≥йснюють значний вплив на структуру орган≥зац≥њ. ќрган≥зац≥¤ повинна визначити ≥ прийн¤ти р≥шенн¤ про те, ¤к, коли ≥ де надавати послуги.

÷ентр "≤нформпреса", ¤к зазначалос¤ вище, охоплюЇ своЇю д≥¤льн≥стю значну частину споживач≥в, частково забезпечуючи пер≥одичними виданн¤ми, марками та знаками поштовоњ оплати, друкованою продукц≥Їю та товарами народного споживанн¤ населенн¤ „еркаськоњ област≥ в ц≥лому, а основн≥ роздр≥бн≥ мереж≥ орган≥зац≥њ забезпечують вказаною продукц≥Їю населенн¤ м. ѕрикарпат, —м≥ли, «олотоноши та навколишн≥х с≥л.

 р≥м того кер≥вництво кожноњ орган≥зац≥њ розум≥Ї, ¤кщо не задовольн¤ти потреби споживач≥в на тому ж р≥вн≥, ¤к це робл¤ть конкуренти то орган≥зац≥¤ довго не протримаЇтьс¤ в своњй д≥¤льност≥. ¬ багатьох випадках не споживач≥, а конкуренти визначають ¤к≥ послуги можна продати ≥ за ¤кою ц≥ною. ¬ажливо розум≥ти, що споживач≥ - не Їдиний об'Їкт конкуренц≥њ орган≥зац≥й. ¬они можуть конкурувати за трудов≥ ресурси, матер≥али, кап≥тал ≥ право використовувати певн≥ техн≥чн≥ нововведенн¤. ¬≥д реакц≥њ на конкуренц≥ю залежать так≥ внутр≥шн≥ фактори, ¤к умови прац≥, оплата прац≥ ≥ характер в≥дносин кер≥вник≥в з п≥длеглими.

¬ приклад≥ з ÷ентром сл≥д зазначити, що дана орган≥зац≥¤ не маЇ конкурент≥в в сфер≥ торг≥вл≥ марками , знаками поштовоњ оплати, оск≥льки поштовий зв'¤зок ≥ все, що з ним пов'¤зано Ї справою держави. јле ≥снуЇ велика к≥льк≥сть др≥бних продавц≥в де¤ких пер≥одичних видань - газет та журнал≥в певноњ тематичноњ спр¤мованост≥ - њх точки розкидано по всьому м≥сту ≥ нав≥ть, ¤кщо ц≥на на ц≥ виданн¤ однакова вони мають своњх пост≥йних кл≥Їнт≥в, бо привертають увагу до себе вузькою спец≥ал≥зац≥Їю та доступн≥стю, адже споживачу зручн≥ше купувати там, де в≥н част≥ше буваЇ.

ўо ж до товар≥в народного споживанн¤, то њх купують в к≥осках ÷ентру споживач≥, ¤ким не виг≥дно ≥хати на ринок або базар (через др≥б'¤зков≥сть покупки або деф≥цит часу), або вони просто полюбл¤ють купувати реч≥ в магазин≥. ’оча, сл≥д зазначити, що ц≥ни на ринку нижч≥ н≥ж у роздр≥бн≥й мереж≥ ÷ентру, тому вказан≥ товари пропонуютьс¤ ÷ентром дл¤ асортименту ≥ "випадкового" покупц¤. ¬ той же час ÷ентр Ї майже монопол≥стом у продажу де¤коњ ун≥кальноњ друкованоњ продукц≥њ, що маЇ свого пост≥йного споживача..

–озгл¤немо фактори середовища непр¤мого впливу. —ередовище непр¤мого впливу складн≥ше, н≥ж середовище пр¤мого впливу.  ер≥вництво вимушене приймати своњ р≥шенн¤ на прогнозах про ≥снуванн¤ ≥ вплив середовища, анал≥зуючи неповну ≥нформац≥ю, у спробах визначити можлив≥ насл≥дки дл¤ орган≥зац≥њ.

«м≥ни в технолог≥чному зовн≥шньому середовищ≥ можуть поставити орган≥зац≥ю в безнад≥йно програшне конкурентне становище. “ехнолог≥чн≥ нововведенн¤ впливають на ефективн≥сть, з ¤кою можна виготовл¤ти продукц≥ю ≥ продавати, на те ¤к можна збирати, збер≥гати ≥ розпод≥л¤ти ≥нформац≥ю, ¤к≥ послуги ≥ нов≥ товари оч≥кують споживач≥ в≥д орган≥зац≥њ. јнал≥з технолог≥чного зовн≥шнього середовища може враховувати застосуванн¤ ≈ќћ в проектуванн≥ ≥ наданн≥ товар≥в та послуг або дос¤гненн¤ в технолог≥њ засоб≥в зв'¤зку. јле не вс≥ орган≥зац≥њ знаход¤тьс¤ п≥д впливом швидкого науково-технчного прогресу. ÷ентр належить саме до таких орган≥зац≥й, до мети д≥¤льност≥ даноњ орган≥зац≥њ входить впровадженн¤ новоњ техн≥ки ≥ передового досв≥ду, щодо розповсюдженн¤ преси, складних роб≥т, операц≥й по розрахунках з видавництвами, постачальниками ≥ п≥дприЇмствами. «начна к≥льк≥сть технолог≥й грунтуЇтьс¤ на використанн≥ комп'ютер≥в. “ак, ≥снують системи автоматичного складуванн¤ ≥ видач≥ товар≥в (—ј—) або "автоматичн≥ склади" передбачають використанн¤ п≥дйомно-транспортних пристроњв, ¤кими керуЇ комп'ютер, ¤к≥ закладають товар у склад: вилучають його зв≥дти по наказу.  омп'ютер також стежить за тим, де саме знаходитьс¤ кожний товар. ÷≥ системи не т≥льки виключають людську працю, а й дозвол¤ють економити складськ≥ площ≥, прискорювати складськ≥ операц≥њ ≥ покращувати контроль за матер≥ально-техн≥чними запасами. јле дл¤ ÷ентру дана система поки що недос¤жна через свою високу варт≥сть ≥ мабудь дешевше утримувати 4-х сортувальниць, ¤к це ≥ Ї на сьогодн≥шн≥й день. “ому вс≥ технолог≥чн≥ новинки ¤кими обмежуЇтьс¤ ÷ентр - це пакети програм дл¤ веденн¤ бухобл≥ку.

 ер≥вництво також повинно вм≥ти оц≥нювати ¤к вплинуть на структуру орган≥зац≥њ та ≥њ д≥¤льн≥сть загальн≥ зм≥ни стану економ≥ки. —тан економ≥ки впливаЇ на варт≥сть вс≥х вх≥дних ресурс≥в ≥ здатн≥сть споживач≥в купувати певн≥ товари та послуги. «араз ”крањна переживаЇ економ≥чний спад, а отже зниженн¤ куп≥вельноњ спроможност≥ споживач≥в.

«овн≥шн≥ фактори здатн≥ впливати ≥ на стиль кер≥вництва. “ак ¤к ÷ентр Ї малою орган≥зац≥Їю створеною 2 роки тому, то не можна говорити про зм≥ну стилю кер≥вництва ≥ метод≥в управл≥нн¤ за такий пром≥жок часу, тим б≥льш що орган≥зац≥Їю управл¤Ї таж сама людина. јле з огл¤ду на те, що орган≥зац≥¤ управл≥нн¤ залежить в значн≥й м≥р≥ в≥д ситуац≥њ, що складаЇтьс¤ на ринку товар≥в та послуг, ≥нтерес≥в споживач≥в, це вимагаЇ неаби¤коњ швидкост≥ в реагуванн≥ на обставини ≥ гнучкост≥, щоб вигравати у даних обставинах.

Ќазва: ”правл≥нн¤ формуванн¤м асортименту товар≥в в торговельному п≥дприЇмств≥ на основ≥ маркетингу
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (5864 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.118 seconds
Хостинг от uCoz