Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ќрган≥зац≥¤ ф≥нансовоњ роботи та ф≥нансове забезпеченн¤ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств. ќподаткуванн¤ п≥дприЇмства


ќрган≥зац≥¤ ф≥нансовоњ роботи та ф≥нансове забезпеченн¤ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств. ќподаткуванн¤ п≥дприЇмства

—тор≥нка: 1/8

«ћ≤—“

¬ступ

‘≥рмова торг≥вельна мережа, њњ задач≥ ≥ перспективи розвитку

ѕередумови створенн¤ ф≥рмовоњ торг≥вельноњ мереж≥

«адач≥ ф≥рмовоњ торг≥вельноњ мереж≥ в сучасних умовах

ќрган≥зац≥¤ роботи магазину Уќрх≥де¤Ф та шл¤хи п≥двищенн¤ њњ ефективност≥

ќрган≥зац≥¤ вивченн¤ попиту населенн¤ та формуванн¤ асортименту товар≥в

ќрган≥зац≥¤ рекламноњ роботи в магазин≥

ќрган≥зац≥¤ продажу ≥ обслуговуванн¤ покупц≥в

Ўл¤хи удосконаленн¤ роботи ф≥рмового магазину та обслуговуванн¤ покупц≥в

ќц≥нка ф≥нансово-економ≥чних показник≥в господарськоњ д≥¤льност≥

Ўл¤хи удосконаленн¤ роботи магазину на основ≥ маркетингу

¬исновки та пропозиц≥њ

—писок використаноњ л≥тератури

ƒодатки

¬—“”ѕ

¬ умовах ринкових в≥дносин взаЇмоповТ¤заний розвиток виробництва ≥ торг≥вл≥ виступаЇ ¤к один ≥з важлив≥ших фактор≥в ≥нтенсиф≥кац≥њ виробництва ≥ п≥двищенн¤ р≥вн¤ житт¤ людей.

–≥ст виробництва товар≥в народного споживанн¤, удосконаленн¤ њх структури, скороченн¤ деф≥цитност≥ товар≥в потребують ч≥ткоњ орган≥зац≥њ взаЇмод≥њ ≥ узгодженн¤ економ≥чно-взаЇмовиг≥дних ≥нтерес≥в виробництва ≥ торг≥вл≥, що обумовлюЇ необх≥дн≥сть пошуку нових орган≥зац≥йних форм ≥ принцип≥в економ≥чного регулюванн¤ господарських звТ¤зк≥в, ¤к≥ спри¤ють п≥двищенню ефективност≥ виробництва.

¬ умовах подальшого удосконаленн¤ господарських звТ¤зк≥в торг≥вл≥ з промислов≥стю важливе значенн¤ маЇ вивченн¤ попиту населенн¤ ≥ на основ≥ цього формуванн¤ асортименту товару.

¬насл≥док недол≥к≥в у вивченн≥ ≥ прогнозуванн≥ попиту багато-¤к≥ можливост≥ покращанн¤ торгового обслуговуванн¤ населенн¤ залишаютьс¤ невикористаними.

Ќасиченн¤ ринку товарами потребуЇ певного зм≥щенн¤ прийн¤тт¤ господарських р≥шень в≥д виробничих п≥дприЇмств до тих, ¤к≥ займаютьс¤ реал≥зац≥Їю товар≥в Ц до магазин≥в. ѕромислов≥сть, збуваючи товари, прагне заставити покупц¤ брати те, що вона може йому запропонувати. јле ринкова економ≥ка направлена на те, щоб заставити промислов≥сть (виробника) робити те, що бажаЇ покупець.

≈коном≥чн≥ ≥нтереси виробник≥в ≥ споживач≥в не завжди сп≥впадають. «адач≥ торг≥вл≥ Ц врахувати ц≥ обставини ≥ добиватись поЇднанн¤ ≥нтерес≥в ¤к виробник≥в, так ≥ споживач≥в. ¬ цих умовах ≥нтереси споживач≥в Ї визначальними.

«адач≥ торг≥вл≥ ≥ промисловост≥ в ц≥й галуз≥ звод¤тьс¤, по-перше, до того щоб ви¤вити потенц≥йн≥ можливост≥ ринку ≥ в короткий строк налагодити виробництво нових товар≥в, ¤к≥ б в≥дпов≥дали вимогам населенн¤, ≥ по-друге, до того, щоб за допомогою реклами ≥ других засоб≥в п≥дготувати ринок до нових товар≥в, а часом ≥ створювати його, розвивати потреби, виховувати смаки населенн¤ ≥ тим самим перетворювати потенц≥йн≥ можливост≥ реал≥зац≥њ в д≥йсний попит ≥ задовольн¤ти його.

¬ сучасних умовах не можна обмежуватись т≥льки вивченн¤м попиту ≥ нав≥ть його прогнозуванн¤м. Ќеобх≥дно навчитис¤ орган≥зовувати, регулювати попит, управл¤ти ним. ÷е потребуЇ проведенн¤ досл≥джень з тим, щоб на науков≥й основ≥ вир≥шувати що виробл¤ти ≥ продавати, кому, де ≥ ¤к продавати.

ћ≥ж торг≥влею ≥ промислов≥стю повинно бути певне розд≥ленн¤ прац≥ в галуз≥ вивченн¤ попиту.

“орг≥вл¤ повинна вивчати попит дл¤ обгрунтуванн¤ замовленн¤ на потребу в товарах на наступний р≥к ≥ забезпеченн¤ поточного товаропостачанн¤ роздр≥бноњ мереж≥.

«адач≥ промисловост≥ Ц прогнозувати попит на перспективу, без чого вона не може планувати розвиток галуз≥ ≥ в≥рно використовувати кап≥тальн≥ вкладенн¤ в њњ розвиток.

¬ звТ¤зку з цим промислов≥сть маЇ потребу у специф≥чних джерелах ≥нформац≥њ ≥ не може обмежуватись т≥льки т≥Їю ≥нформац≥Їю, ¤ку даЇ њй торг≥вл¤. ќдним ≥з джерел ≥нформац≥њ промисловост≥ ≥ повинн≥ бути ф≥рмов≥ магазини.

јле в робот≥ ф≥рмових магазин≥в Ї ще багато недол≥к≥в, багато магазин≥в, ще не в≥др≥зн¤ютьс¤ в≥д звичайних торг≥вельних п≥дприЇмств ≥ не Ї зразковими, ¤к це передбачено ѕоложенн¤м про ф≥рмов≥ магазини.

¬се це, з урахуванн¤м великого значенн¤ ф≥рмових магазин≥в визначаЇ актуальн≥сть вибраноњ теми дипломноњ роботи ≥ Ї мотивом њњ вибору.

ћетою досл≥дженн¤ Ї вивченн¤ сучасних л≥тературних джерел, методичноњ л≥тератури, а також досл≥дженн¤ фактичного стану роботи магазину Уќрх≥де¤Ф ≥ на ц≥й основ≥ розробити шл¤хи удосконаленн¤ його роботи на основ≥ маркетингу.

ќбТЇктом досл≥дженн¤ Ї ф≥рмовий магазин Уќрх≥де¤Ф в≥дкритого акц≥онерного товариства  оломийський сирзаводу.

ѕредметом досл≥дженн¤ Ї анал≥з орган≥зац≥њ роботи магазину по вивченню попиту населенн¤, формуванню асортименту товар≥в, орган≥зац≥њ рекламноњ роботи, орган≥зац≥њ продажу ≥ обслуговуванн¤ покупц≥в.

“еоретичну ≥ методолог≥чну основу написанн¤ дипломноњ роботи склали д≥алектичн≥ методи анал≥зу, системний п≥дх≥д до досл≥дженн¤ економ≥чних процес≥в, програмн≥ документац≥њ ур¤ду по питанн¤х ринковоњ економ≥ки, удосконаленн¤ механ≥зму розвитку внутр≥шньоњ торг≥вл≥ ”крањни.

¬ ход≥ виконанн¤ дипломноњ роботи використовувалась спец≥альна л≥тература по ц≥й проблем≥, досв≥д роботи ф≥рмового магазину Уќрх≥де¤Ф, дан≥ статистичноњ ≥ в≥домчоњ зв≥тност≥.

¬ процес≥ досл≥дженн¤ використовувались методи пор≥вн¤нн¤, системного анал≥зу ≥ синтезу статистичних групувань, розрахунк≥в, на основ≥ прим≥ненн¤ комп'ютерноњ техн≥ки.

‘≥рмовий магазин Уќрх≥де¤Ф утворений в 1993 роц≥ ≥ Ї структурною одиницею в≥дкритого акц≥онерного товариства У оломийський сирзаводФ.

«г≥дно ѕоложенн¤ магазин виконуЇ наступн≥ функц≥њ:

реал≥зац≥¤ продовольчих ≥ промислових товар≥в;

досл≥дженн¤ попиту населенн¤ щодо нових вид≥в продукц≥њ;

орган≥зац≥¤ загот≥вл≥ та переробки с≥льськогосподарськоњ сировини;

комерц≥йна, посередницька, торговельна ≥ зовн≥шньо-економ≥чна д≥¤льн≥сть;

ком≥с≥йна торг≥вл¤;

наданн¤ транспортних послуг.

«агальна площа магазину складаЇ 78 м2, в тому числ≥ торговельна Ц

56 м2.

ћагазин обладнаний сучасним торговельно-техн≥чним обладнанн¤м дл¤ розм≥щенн¤, показу товар≥в.

“орговельний зал технолог≥чно повТ¤заний з прим≥щенн¤м дл¤ збер≥ганн¤ ≥ п≥дготовки товар≥в до продажу, що забезпечуЇ зручн≥сть у поповненн≥ товарних запас≥в у торговому зал≥.

Ўтат магазину на 01.01.1999 року Ц 13 чолов≥к, в тому числ≥ прац≥вник≥в торг≥вл≥ Ц 6 чолов≥к.

”правл≥нн¤ магазином зд≥йснюЇтьс¤ по одноланков≥й систем≥, при ¤к≥й вс≥ прац≥вники магазину безпосередньо п≥дпор¤дкован≥ директору магазину.

‘≥рмова торг≥вельна мережа, њњ задач≥ ≥ перспективи розвитку

ѕередумови створенн¤ ф≥рмовоњ торг≥вельноњ мереж≥

¬ сучасних умовах в ”крањн≥ ф≥рмов≥ магазини набули широкого розповсюдженн¤.

Ќезважаючи на значне розповсюдженн¤ ф≥рмових магазин≥в, до цього часу ще немаЇ ч≥ткого пон¤тт¤ цього типу магазину.

¬ економ≥чн≥й л≥тератур≥ ≥ на практиц≥ зустр≥чаютьс¤ р≥зн≥ тлумаченн¤ пон¤тт¤ Уф≥рмовий магазинФ. ќкрем≥ автори називають ф≥рмовими магазинами так≥ магазини, ¤к≥ належать промисловим м≥н≥стерствам або п≥дприЇмствам, друг≥ називають ф≥рмовими спец≥ал≥зован≥ магазини, ¤к≥ мають пр¤м≥ звТ¤зки з певними фабриками або заводами та ≥нше.

Ќайб≥льш точно визначаЇ таке тлумаченн¤: У‘≥рмовий магазин Ц це спец≥ал≥зоване торг≥вельне п≥дприЇмство, що належить промисловому м≥н≥стерству, виробничому обТЇднанню або п≥дприЇмству промисловост≥, що торгуЇ продукц≥Їю, ¤ка випускаЇтьс¤ ними, Ї джерелом ≥нформац≥њ про попит населенн¤ на цю продукц≥ю ≥ забезпечуЇ високий р≥вень обслуговуванн¤ покупц≥в.

“обто в цьому тлумаченн≥ в≥дображаЇтьс¤ не т≥льки його належн≥сть до тоњ чи ≥ншоњ ф≥рми, обТЇднанн¤, але й тих функц≥й, ¤к≥ вони виконують.

¬иникненн¤ ≥ розвиток ф≥рмових магазин≥в обумовлюЇтьс¤ низкою причин.

–озширенн¤ асортименту, п≥двищенн¤ вимог населенн¤ до ¤кост≥ товар≥в становл¤ть перед торг≥влею ≥ промислов≥стю задачу систематичного ≥ всеб≥чного вивченн¤ попиту населенн¤.

ѕопит на товари маЇ к≥льк≥сну ≥ ¤к≥сну сторони.  оли забезпечен≥сть товарами низька ≥ попит населенн¤ випереджаЇ споживанн¤, головним завданн¤м торг≥вл≥ Ї забезпеченн¤ потреб населенн¤ в необх≥дною к≥льк≥стю товар≥в. ¬ цих умовах питанн¤ збуту дл¤ промисловост≥ вир≥шуЇтьс¤ автоматично ≥ дл¤ визначенн¤ попиту достатньо матер≥ал≥в, ¤к≥ накопичуютьс¤ в систем≥ торг≥вл≥. « ростом виробництва, коли товар≥в стаЇ достатньо, питанн¤ збуту набувають особливого значенн¤. ¬ цьому випадку головним чином Ї не к≥льк≥сть, а асортимент ≥ ¤к≥сть товар≥в. ÷е суттЇво п≥двищуЇ роль вивченн¤ попиту населенн¤ на товари.

јле, задача пол¤гаЇ не т≥льки у вивченн≥ попиту населенн¤ на товари, а ≥ його формуванн≥ ≥ управл≥нн≥ ним.

ћожлив≥сть формуванн¤ попиту, його регулюванн¤ ≥ управл≥нн¤ ним безпосередньо виходить ≥з характеру потреб людини, що лежать в основ≥ попиту. ÷≥ потреби можна под≥лити на елементарн≥, або первинн≥ ≥ другор¤дн≥.

якщо елементарн≥ потреби обумовлюютьс¤ ф≥з≥олог≥чною стороною, то другор¤дн≥ в б≥льш≥й або менш≥й степен≥ повТ¤зан≥ з≥ св≥дом≥стю. “ому на ц≥ потреби можна впливати за допомогою тих засоб≥в ≥ метод≥в, ¤кими можна впливати на св≥дом≥сть людини.

«адача промисловост≥ ≥ торг≥вл≥ в ц≥й област≥ пол¤гаЇ, по-перше, в тому, щоб ви¤вити потенц≥йн≥ можливост≥ ринку,, в найкоротший строк налагодити виробництво нових товар≥в, ¤к≥ в≥дпов≥дають вимогам населенн¤ ≥ розвивати њх, ≥, по-друге, в тому щоб використовуючи можливост≥ реклами та ≥нших засоб≥в п≥дготувати ринок до надходженн¤ нових товар≥в, розвивати потреби ≥ виховувати смаки населенн¤, перетворюючи тим самим потенц≥йн≥ можливост≥ в д≥йсний попит. ÷≥ два процеси повинн≥ забезпечувати пост≥йний р≥ст виробництва товар≥в, його потреб в товарах.

Ќазва: ќрган≥зац≥¤ ф≥нансовоњ роботи та ф≥нансове забезпеченн¤ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств. ќподаткуванн¤ п≥дприЇмства
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (7047 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->-->
Page generation 0.136 seconds
Хостинг от uCoz