≈коном≥ка п≥дприЇмства > ќрган≥зац≥¤ ф≥нансовоњ роботи та ф≥нансове забезпеченн¤ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств. ќподаткуванн¤ п≥дприЇмства
ќрган≥зац≥¤ ф≥нансовоњ роботи та ф≥нансове забезпеченн¤ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств. ќподаткуванн¤ п≥дприЇмства—тор≥нка: 1/8
«ћ≤—“ ¬ступ ‘≥рмова торг≥вельна мережа, њњ задач≥ ≥ перспективи розвитку ѕередумови створенн¤ ф≥рмовоњ торг≥вельноњ мереж≥ «адач≥ ф≥рмовоњ торг≥вельноњ мереж≥ в сучасних умовах ќрган≥зац≥¤ роботи магазину Уќрх≥де¤Ф та шл¤хи п≥двищенн¤ њњ ефективност≥ ќрган≥зац≥¤ вивченн¤ попиту населенн¤ та формуванн¤ асортименту товар≥в ќрган≥зац≥¤ рекламноњ роботи в магазин≥ ќрган≥зац≥¤ продажу ≥ обслуговуванн¤ покупц≥в Ўл¤хи удосконаленн¤ роботи ф≥рмового магазину та обслуговуванн¤ покупц≥в ќц≥нка ф≥нансово-економ≥чних показник≥в господарськоњ д≥¤льност≥ Ўл¤хи удосконаленн¤ роботи магазину на основ≥ маркетингу ¬исновки та пропозиц≥њ —писок використаноњ л≥тератури ƒодатки ¬—“”ѕ ¬ умовах ринкових в≥дносин взаЇмоповТ¤заний розвиток виробництва ≥ торг≥вл≥ виступаЇ ¤к один ≥з важлив≥ших фактор≥в ≥нтенсиф≥кац≥њ виробництва ≥ п≥двищенн¤ р≥вн¤ житт¤ людей. –≥ст виробництва товар≥в народного споживанн¤, удосконаленн¤ њх структури, скороченн¤ деф≥цитност≥ товар≥в потребують ч≥ткоњ орган≥зац≥њ взаЇмод≥њ ≥ узгодженн¤ економ≥чно-взаЇмовиг≥дних ≥нтерес≥в виробництва ≥ торг≥вл≥, що обумовлюЇ необх≥дн≥сть пошуку нових орган≥зац≥йних форм ≥ принцип≥в економ≥чного регулюванн¤ господарських звТ¤зк≥в, ¤к≥ спри¤ють п≥двищенню ефективност≥ виробництва. ¬ умовах подальшого удосконаленн¤ господарських звТ¤зк≥в торг≥вл≥ з промислов≥стю важливе значенн¤ маЇ вивченн¤ попиту населенн¤ ≥ на основ≥ цього формуванн¤ асортименту товару. ¬насл≥док недол≥к≥в у вивченн≥ ≥ прогнозуванн≥ попиту багато-¤к≥ можливост≥ покращанн¤ торгового обслуговуванн¤ населенн¤ залишаютьс¤ невикористаними. Ќасиченн¤ ринку товарами потребуЇ певного зм≥щенн¤ прийн¤тт¤ господарських р≥шень в≥д виробничих п≥дприЇмств до тих, ¤к≥ займаютьс¤ реал≥зац≥Їю товар≥в Ц до магазин≥в. ѕромислов≥сть, збуваючи товари, прагне заставити покупц¤ брати те, що вона може йому запропонувати. јле ринкова економ≥ка направлена на те, щоб заставити промислов≥сть (виробника) робити те, що бажаЇ покупець. ≈коном≥чн≥ ≥нтереси виробник≥в ≥ споживач≥в не завжди сп≥впадають. «адач≥ торг≥вл≥ Ц врахувати ц≥ обставини ≥ добиватись поЇднанн¤ ≥нтерес≥в ¤к виробник≥в, так ≥ споживач≥в. ¬ цих умовах ≥нтереси споживач≥в Ї визначальними. «адач≥ торг≥вл≥ ≥ промисловост≥ в ц≥й галуз≥ звод¤тьс¤, по-перше, до того щоб ви¤вити потенц≥йн≥ можливост≥ ринку ≥ в короткий строк налагодити виробництво нових товар≥в, ¤к≥ б в≥дпов≥дали вимогам населенн¤, ≥ по-друге, до того, щоб за допомогою реклами ≥ других засоб≥в п≥дготувати ринок до нових товар≥в, а часом ≥ створювати його, розвивати потреби, виховувати смаки населенн¤ ≥ тим самим перетворювати потенц≥йн≥ можливост≥ реал≥зац≥њ в д≥йсний попит ≥ задовольн¤ти його. ¬ сучасних умовах не можна обмежуватись т≥льки вивченн¤м попиту ≥ нав≥ть його прогнозуванн¤м. Ќеобх≥дно навчитис¤ орган≥зовувати, регулювати попит, управл¤ти ним. ÷е потребуЇ проведенн¤ досл≥джень з тим, щоб на науков≥й основ≥ вир≥шувати що виробл¤ти ≥ продавати, кому, де ≥ ¤к продавати. ћ≥ж торг≥влею ≥ промислов≥стю повинно бути певне розд≥ленн¤ прац≥ в галуз≥ вивченн¤ попиту. “орг≥вл¤ повинна вивчати попит дл¤ обгрунтуванн¤ замовленн¤ на потребу в товарах на наступний р≥к ≥ забезпеченн¤ поточного товаропостачанн¤ роздр≥бноњ мереж≥. «адач≥ промисловост≥ Ц прогнозувати попит на перспективу, без чого вона не може планувати розвиток галуз≥ ≥ в≥рно використовувати кап≥тальн≥ вкладенн¤ в њњ розвиток. ¬ звТ¤зку з цим промислов≥сть маЇ потребу у специф≥чних джерелах ≥нформац≥њ ≥ не може обмежуватись т≥льки т≥Їю ≥нформац≥Їю, ¤ку даЇ њй торг≥вл¤. ќдним ≥з джерел ≥нформац≥њ промисловост≥ ≥ повинн≥ бути ф≥рмов≥ магазини. јле в робот≥ ф≥рмових магазин≥в Ї ще багато недол≥к≥в, багато магазин≥в, ще не в≥др≥зн¤ютьс¤ в≥д звичайних торг≥вельних п≥дприЇмств ≥ не Ї зразковими, ¤к це передбачено ѕоложенн¤м про ф≥рмов≥ магазини. ¬се це, з урахуванн¤м великого значенн¤ ф≥рмових магазин≥в визначаЇ актуальн≥сть вибраноњ теми дипломноњ роботи ≥ Ї мотивом њњ вибору. ћетою досл≥дженн¤ Ї вивченн¤ сучасних л≥тературних джерел, методичноњ л≥тератури, а також досл≥дженн¤ фактичного стану роботи магазину Уќрх≥де¤Ф ≥ на ц≥й основ≥ розробити шл¤хи удосконаленн¤ його роботи на основ≥ маркетингу. ќбТЇктом досл≥дженн¤ Ї ф≥рмовий магазин Уќрх≥де¤Ф в≥дкритого акц≥онерного товариства оломийський сирзаводу. ѕредметом досл≥дженн¤ Ї анал≥з орган≥зац≥њ роботи магазину по вивченню попиту населенн¤, формуванню асортименту товар≥в, орган≥зац≥њ рекламноњ роботи, орган≥зац≥њ продажу ≥ обслуговуванн¤ покупц≥в. “еоретичну ≥ методолог≥чну основу написанн¤ дипломноњ роботи склали д≥алектичн≥ методи анал≥зу, системний п≥дх≥д до досл≥дженн¤ економ≥чних процес≥в, програмн≥ документац≥њ ур¤ду по питанн¤х ринковоњ економ≥ки, удосконаленн¤ механ≥зму розвитку внутр≥шньоњ торг≥вл≥ ”крањни. ¬ ход≥ виконанн¤ дипломноњ роботи використовувалась спец≥альна л≥тература по ц≥й проблем≥, досв≥д роботи ф≥рмового магазину Уќрх≥де¤Ф, дан≥ статистичноњ ≥ в≥домчоњ зв≥тност≥. ¬ процес≥ досл≥дженн¤ використовувались методи пор≥вн¤нн¤, системного анал≥зу ≥ синтезу статистичних групувань, розрахунк≥в, на основ≥ прим≥ненн¤ комп'ютерноњ техн≥ки. ‘≥рмовий магазин Уќрх≥де¤Ф утворений в 1993 роц≥ ≥ Ї структурною одиницею в≥дкритого акц≥онерного товариства У оломийський сирзаводФ. «г≥дно ѕоложенн¤ магазин виконуЇ наступн≥ функц≥њ: реал≥зац≥¤ продовольчих ≥ промислових товар≥в; досл≥дженн¤ попиту населенн¤ щодо нових вид≥в продукц≥њ; орган≥зац≥¤ загот≥вл≥ та переробки с≥льськогосподарськоњ сировини; комерц≥йна, посередницька, торговельна ≥ зовн≥шньо-економ≥чна д≥¤льн≥сть; ком≥с≥йна торг≥вл¤; наданн¤ транспортних послуг. «агальна площа магазину складаЇ 78 м2, в тому числ≥ торговельна Ц 56 м2. ћагазин обладнаний сучасним торговельно-техн≥чним обладнанн¤м дл¤ розм≥щенн¤, показу товар≥в. “орговельний зал технолог≥чно повТ¤заний з прим≥щенн¤м дл¤ збер≥ганн¤ ≥ п≥дготовки товар≥в до продажу, що забезпечуЇ зручн≥сть у поповненн≥ товарних запас≥в у торговому зал≥. Ўтат магазину на 01.01.1999 року Ц 13 чолов≥к, в тому числ≥ прац≥вник≥в торг≥вл≥ Ц 6 чолов≥к. ”правл≥нн¤ магазином зд≥йснюЇтьс¤ по одноланков≥й систем≥, при ¤к≥й вс≥ прац≥вники магазину безпосередньо п≥дпор¤дкован≥ директору магазину. ‘≥рмова торг≥вельна мережа, њњ задач≥ ≥ перспективи розвитку ѕередумови створенн¤ ф≥рмовоњ торг≥вельноњ мереж≥ ¬ сучасних умовах в ”крањн≥ ф≥рмов≥ магазини набули широкого розповсюдженн¤. Ќезважаючи на значне розповсюдженн¤ ф≥рмових магазин≥в, до цього часу ще немаЇ ч≥ткого пон¤тт¤ цього типу магазину. ¬ економ≥чн≥й л≥тератур≥ ≥ на практиц≥ зустр≥чаютьс¤ р≥зн≥ тлумаченн¤ пон¤тт¤ Уф≥рмовий магазинФ. ќкрем≥ автори називають ф≥рмовими магазинами так≥ магазини, ¤к≥ належать промисловим м≥н≥стерствам або п≥дприЇмствам, друг≥ називають ф≥рмовими спец≥ал≥зован≥ магазини, ¤к≥ мають пр¤м≥ звТ¤зки з певними фабриками або заводами та ≥нше. Ќайб≥льш точно визначаЇ таке тлумаченн¤: У‘≥рмовий магазин Ц це спец≥ал≥зоване торг≥вельне п≥дприЇмство, що належить промисловому м≥н≥стерству, виробничому обТЇднанню або п≥дприЇмству промисловост≥, що торгуЇ продукц≥Їю, ¤ка випускаЇтьс¤ ними, Ї джерелом ≥нформац≥њ про попит населенн¤ на цю продукц≥ю ≥ забезпечуЇ високий р≥вень обслуговуванн¤ покупц≥в. “обто в цьому тлумаченн≥ в≥дображаЇтьс¤ не т≥льки його належн≥сть до тоњ чи ≥ншоњ ф≥рми, обТЇднанн¤, але й тих функц≥й, ¤к≥ вони виконують. ¬иникненн¤ ≥ розвиток ф≥рмових магазин≥в обумовлюЇтьс¤ низкою причин. –озширенн¤ асортименту, п≥двищенн¤ вимог населенн¤ до ¤кост≥ товар≥в становл¤ть перед торг≥влею ≥ промислов≥стю задачу систематичного ≥ всеб≥чного вивченн¤ попиту населенн¤. ѕопит на товари маЇ к≥льк≥сну ≥ ¤к≥сну сторони. оли забезпечен≥сть товарами низька ≥ попит населенн¤ випереджаЇ споживанн¤, головним завданн¤м торг≥вл≥ Ї забезпеченн¤ потреб населенн¤ в необх≥дною к≥льк≥стю товар≥в. ¬ цих умовах питанн¤ збуту дл¤ промисловост≥ вир≥шуЇтьс¤ автоматично ≥ дл¤ визначенн¤ попиту достатньо матер≥ал≥в, ¤к≥ накопичуютьс¤ в систем≥ торг≥вл≥. « ростом виробництва, коли товар≥в стаЇ достатньо, питанн¤ збуту набувають особливого значенн¤. ¬ цьому випадку головним чином Ї не к≥льк≥сть, а асортимент ≥ ¤к≥сть товар≥в. ÷е суттЇво п≥двищуЇ роль вивченн¤ попиту населенн¤ на товари. јле, задача пол¤гаЇ не т≥льки у вивченн≥ попиту населенн¤ на товари, а ≥ його формуванн≥ ≥ управл≥нн≥ ним. ћожлив≥сть формуванн¤ попиту, його регулюванн¤ ≥ управл≥нн¤ ним безпосередньо виходить ≥з характеру потреб людини, що лежать в основ≥ попиту. ÷≥ потреби можна под≥лити на елементарн≥, або первинн≥ ≥ другор¤дн≥. якщо елементарн≥ потреби обумовлюютьс¤ ф≥з≥олог≥чною стороною, то другор¤дн≥ в б≥льш≥й або менш≥й степен≥ повТ¤зан≥ з≥ св≥дом≥стю. “ому на ц≥ потреби можна впливати за допомогою тих засоб≥в ≥ метод≥в, ¤кими можна впливати на св≥дом≥сть людини. «адача промисловост≥ ≥ торг≥вл≥ в ц≥й област≥ пол¤гаЇ, по-перше, в тому, щоб ви¤вити потенц≥йн≥ можливост≥ ринку,, в найкоротший строк налагодити виробництво нових товар≥в, ¤к≥ в≥дпов≥дають вимогам населенн¤ ≥ розвивати њх, ≥, по-друге, в тому щоб використовуючи можливост≥ реклами та ≥нших засоб≥в п≥дготувати ринок до надходженн¤ нових товар≥в, розвивати потреби ≥ виховувати смаки населенн¤, перетворюючи тим самим потенц≥йн≥ можливост≥ в д≥йсний попит. ÷≥ два процеси повинн≥ забезпечувати пост≥йний р≥ст виробництва товар≥в, його потреб в товарах.
Ќазва: ќрган≥зац≥¤ ф≥нансовоњ роботи та ф≥нансове забезпеченн¤ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств. ќподаткуванн¤ п≥дприЇмства ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (7047 прочитано) |