Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ќрган≥зац≥¤ ф≥нансовоњ роботи та ф≥нансове забезпеченн¤ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств. ќподаткуванн¤ п≥дприЇмства


¬ попит≥ населенн¤ в≥дбуваютьс¤ значн≥ зм≥ни. ¬они в≥дбиваютьс¤ в зм≥н≥ структури товарообороту, ≥ насамперед у сп≥вв≥дношенн≥ продовольчих ≥ непродовольчих товар≥в у загальному обТЇм≥ товарообороту.

«агальний обс¤г продажу товар≥в населенню за 1998 р≥к проти 1997 у пор≥вн¤льних ц≥нах зменшивс¤ на 4,5% ≥ становив 29,2 млрд. грн.

ќбс¤г роздр≥бного товаообороту (включаючи громадське харчуванн¤) оф≥ц≥йно зареЇстрованих п≥дприЇмств ус≥х форм власност≥ становив 19,1 млрд. грн. ≥ проти 1997 року зменшивс¤ на 5,4%.

” структур≥ використанн¤ грошових заход≥в с≥мей (за матер≥алами виб≥ркового обстеженн¤ с≥мейних бюджет≥в) частка витрат на харчуванн¤ в 1998 роц≥ зросла на 40,1% проти 38,6 в 1997, на придбанн¤ непродовольчих товар≥в знизилась в≥дпов≥дно з 25,8% до 24% [52, c.8].

Ѕ≥льш≥сть непродовольчих товар≥в задов≥льн¤ють другор¤дн≥ потреби людини. якщо споживанн¤ харчових продукт≥в маЇ своњ меж≥, що визначаютьс¤ ф≥з≥олог≥Їю людини, то споживанн¤ непродовольчих товар≥в маЇ б≥льш широк≥ меж≥, обумовлен≥ критер≥¤ми нац≥ональност≥.

Ѕез подальшого покращанн¤ роботи по вивченню попиту населенн¤, анал≥зу ринку кожного товару не т≥льки на поточний, але й на перспективу, неможливе удосконаленн¤ звТ¤зк≥в торг≥вл≥ з виробництвом, б≥льш повне задоволенн¤ попиту населенн¤ на товари народного споживанн¤.

јле необх≥дно в≥дм≥тити, що стан вивченн¤ ≥ прогнозуванн¤ попиту не в≥дпов≥даЇ вимогам ≥ задачам.

¬ивченн¤ попиту ≥ в промисловост≥, ≥ в торг≥вл≥ мають одну мету Ц забезпечити на ринку широкий виб≥р товар≥в високоњ ¤кост≥, задовольнити потреби в них населенн¤.

¬иробнич≥ п≥дприЇмства повинн≥ вивчати вимоги покупц≥в до ¤кост≥, упаковки, розфасовки товар≥в, вивчати попит на нов≥ товари. ¬они повинн≥ вивчати ≥ к≥льк≥сну сторону попиту на товари свого проф≥лю.

ѕри впровадженн≥ у виробництво нових товар≥в, важливо знати ¤ким попитом вони будуть користуватись у населенн¤. “ому спочатку доц≥льно виробл¤ти невелик≥ парт≥њ. ћетою досл≥дноњ реал≥зац≥њ нових товар≥в Ї оц≥нка в≥дношенн¤ до них покупц≥в, вивченн¤ фактор≥в, ¤к≥ можуть спри¤ти усп≥шному впровадженню вироб≥в, а також можливого обТЇму њх виробництва. “акий, пробний продаж дозвол¤Ї визначити й найб≥льш ефективн≥ способи його реал≥зац≥њ ≥ рекламуванн¤. ѕроводити Увипробовуванн¤Ф нових товар≥в необх≥дно в магазинах ≥ насамперед в таких, де дл¤ цього можуть бути створен≥ в≥дпов≥дн≥ умови: широкий показ, рекламу, культурну торг≥влю.

ѕост≥йний звТ¤зок певного магазину ≥з фабрикою чи заводом, даЇ можлив≥сть оперативно вносити зм≥ни в той чи ≥нший товар, знайти думку покупц≥в про новий товар. ¬ цих умовах покупц≥ стають активними учасниками створенн¤ новоњ продукц≥њ.

¬досконаленню ви¤вленн¤ попиту населенн¤ на товари буде спри¤ти на¤вн≥сть ≥ встановленн¤ нею безпосередн≥х контакт≥в ≥з споживачами. “ак≥ контакти вона встановити за допомогою орган≥зац≥њ власних ф≥рмових магазин≥в.

ѕокупц≥ продовольчих товар≥в керуютьс¤ в першу чергу такими м≥ркуванн¤ми:

Ќаск≥льки товар задовольн¤Ї потреби;

„и в≥дпов≥даЇ його звичкам;

„и влаштовуЇ покупц¤ фасуванн¤, упаковка та ≥нше;

„и в≥дпов≥даЇ ц≥на його можливост¤м.

 оли товар≥в стаЇ достатньо, питанн¤ реал≥зац≥њ набуваЇ важливого значенн¤ ≥ постаЇ питанн¤ про його ¤к≥сть. ѕ≥двищуЇтьс¤ також значенн¤ оновленн¤ асортименту товар≥в. јле торг≥вл¤ може ор≥Їнтувати промислов≥сть головним чином в област≥ поточних запит≥в населенн¤. ўо стосуЇтьс¤ прогноз≥в на подальшу перспективу, то вона немаЇ дл¤ цього даних про можливост≥ техн≥чного процесу у виробництв≥, нових видах сировини, зм≥н у технолог≥њ ≥ тому не може ор≥Їнтувати виробництво. ÷е також викликаЇ необх≥дн≥сть мати власн≥ джерела ≥нформац≥њ промисловост≥.

ƒл¤ нових вироб≥в при переход≥ на масове виробництво необх≥дно заздалег≥дь п≥дготувати ринок використовуючи рекламу та ≥нш≥ методи формуванн¤ попиту. ¬се це також викликаЇ необх≥дн≥сть розвитку ф≥рмових магазин≥в.

ѕор¤д ≥з цим необх≥дно в≥дм≥тити, що розвиток мереж≥ ф≥рмових магазин≥в за рахунок засоб≥в промислових м≥н≥стерств, п≥дприЇмств Ї значним резервом росту торговельноњ мереж≥ ≥ п≥двищенн¤ р≥вн¤ забезпеченост≥ нею населенн¤.

“аким чином, необх≥дн≥сть б≥льш ≥нтенсивного розвитку ф≥рмовоњ торг≥вельноњ мереж≥ зумовлюЇтьс¤ значним зб≥льшенн¤м масштаб≥в виробництва, розширенн¤м асортименту виробл¤Їмих товар≥в, необх≥дн≥стю промислов≥стю мати власн≥ джерела ≥нформац≥њ про попит населенн¤ ≥ вимог до ¤кост≥ товар≥в. ј також прагненн¤м промисловост≥ активно приймати участь в орган≥зац≥њ ринку за допомогою рекламних м≥роприЇмств, пропаганди нових вироб≥в.

1.2. «адач≥ ф≥рмовоњ торг≥вельноњ мереж≥ в сучасних умовах

Ќеобх≥дн≥сть розвитку мереж≥ ф≥рмових магазин≥в ¤к засобу п≥двищенн¤ р≥вн¤ торговельного обслуговуванн¤ населенн¤, удосконаленн¤ вивченн¤ попиту на товари ≥ реклами товар≥в, а також вивченн¤ попиту на товари ≥ реклами товар≥в, а також покращанн¤ ¤кост≥ товар≥в ≥ њх асортименту обумовлюють увагу до ц≥Їњ проблеми. ѕитанн¤ подальшого розвитку ф≥рмовоњ торговельноњ мереж≥ знайшли в≥дбиток у концепц≥њ розвитку внутр≥шньоњ торг≥вл≥ ”крањни. ƒе вказано: У«апоб≥ганню ризику зниженн¤ господарськоњ життЇд≥¤льност≥ п≥дприЇмств у сфер≥ роздр≥бноњ торг≥вл≥ спри¤тиме пр¤ма ≥нтеграц≥¤ виробничоњ ≥ торг≥вельноњ д≥¤льност≥ через мережу Уф≥рмовихФ магазин≥в. [7, c. 10].

¬ажливою задачею, що стоњть перед ф≥рмовою торг≥влею Ї насамперед розвиток мереж≥ ф≥рмових магазин≥в повинно спри¤ти вир≥шенню низки важливих задач, що сто¤ть перед торг≥влею. ƒо числа найважлив≥ших ≥з них необх≥дно в≥днести п≥двищенн¤ культури торг≥вл≥.

‘≥рмов≥ магазини повинн≥ забезпечувати високу культуру обслуговуванн¤ покупц≥в на основ≥ прогресивноњ технолог≥њ, сучасного р≥вн¤ техн≥чного р≥вн¤ оснащенн¤ торгово-технолог≥чних процес≥в ≥ науковоњ орган≥зац≥њ прац≥, широкого застосуванн¤ в≥тчизн¤ного ≥ заруб≥жного досв≥ду.

‘≥рмов≥ магазини повинн≥ розташовуватись в прим≥щенн¤х, ¤к≥ по своњх план≥ровочних р≥шенн¤х дозвол¤ють забезпечити впровадженн¤ рац≥ональних торгово-економ≥чних процес≥в.

–≥шенн¤ ≥нтерТЇр≥в торговельних зал≥в, в≥трин, вход≥в та ≥нших елемент≥в будинку повинн≥ в≥дпов≥дати сучасним вимогам, забезпечувати широкий показ товар≥в. «овн≥шн¤ ≥ внутр≥шн¤ реклама (оформленн¤ в≥трин, н≥ма справка, символи та засоби ≥нформац≥њ) повинн≥ бути виконан≥ на високому художньому р≥вн≥.

«г≥дно вимогам до зразково-показових магазин≥в, у ф≥рмових магазин≥в повинно забезпечуватись:

застосуванн¤ найб≥льш сучасних метод≥в торг≥вл≥ ≥ високоњ культури обслуговуванн¤ покупц≥в, наданн¤ њм максимальноњ зручност≥ при найменших затратах часу на покупку товар≥в (орган≥зац≥¤ продажу товар≥в методом самообслуговуванн¤, за зразками, за споживчими комплексами, розширенн¤ ≥ пол≥пшенн¤ ¤кост≥ додаткових послуг, що надаютьс¤ покупц¤м у магазинах);

удосконаленн¤ технолог≥њ продажу товар≥в, рац≥ональне використанн¤ торгових площ, застосуванн¤ торгово-технолог≥чного ≥ холодильного обладнанн¤, впровадженн¤ засоб≥в малоњ механ≥зац≥њ, що забезпечують скороченн¤ ручноњ прац≥;

широкий, ст≥йкий асортимент товар≥в ≥ безпереб≥йна торг≥вл¤ ними.

“аким чином, розвиток мереж≥ ф≥рмових магазин≥в, ¤к зразково-показових, Ї важливим фактором п≥двищенн¤ р≥вн¤ торговельного обслуговуванн¤ населенн¤.

¬ажливою задачею ф≥рмовоњ торг≥вл≥ в сучасних умовах Ї перетворенн¤ њх в лаборатор≥њ по вивченню ≥ формуванню попиту населенн¤.

Ќеобх≥дн≥сть перетворенн¤ ф≥рмових магазин≥в в опорн≥ пункти вивченн¤ попиту населенн¤ на товари народного споживанн¤ викликан≥ њх належн≥стю до промислових м≥н≥стерств, обТЇднань та окремим п≥дприЇмств. «авд¤ки орган≥зац≥њ у ф≥рмових магазинах пост≥йного вивченн¤ попиту населенн¤ на товари, промислов≥ п≥дприЇмства будуть мати можлив≥сть в короткий строк мати в≥домост≥ про обТЇм ≥ характер попиту населенн¤ на продукц≥ю, що випускають. ÷е дозволить њм оперативно реагувати на нього, вносити в≥дпов≥дн≥ зм≥ни у виробничу програму з метою розширенн¤ асортименту товар≥в, покращанню њх ¤кост≥. “им самим будуть прийн¤т≥ заходи по найб≥льш повному задоволенню попиту населенн¤ на в≥дпов≥дн≥ товари ≥ л≥кв≥дац≥¤ виробництва товар≥в, що не користуютьс¤ попитом у населенн¤.

¬ажливою задачею ф≥рмових магазин≥в Ї удосконаленн¤ реклами. ¬она призначена активно приймати участь у формуванн≥ потреб ≥ попиту, пропагувати нов≥ товари, бути джерелом ≥нформац≥њ покупц≥в про розвиток виробництва ≥ торг≥вл≥ товарами народного споживанн¤.

“аким чином, перед ф≥рмовою торговельною мережею поставлен≥ велик≥ ≥ в≥дпов≥дн≥ задач≥:

мережа ф≥рмових магазин≥в повинна бути важливим фактором п≥двищенн¤ культури торговельного обслуговуванн¤ населенн¤

бути лаборатор≥Їю д≥йового вивченн¤ попиту населенн¤ на товари народного споживанн¤;

спри¤ти пост≥йному оновленню товар≥в, п≥двищувати њњ д≥йов≥сть ≥ результативн≥сть.

¬ир≥шенн¤ цих задач дозволить б≥льш повно задовольнити потреби населенн¤ в товарах народного споживанн¤ ≥ прискорити обертанн¤ товар≥в.

2. ќрган≥зац≥¤ роботи магазину Уќрх≥де¤Ф та шл¤хи п≥двищенн¤ њњ ефективност≥

2.1. ќрган≥зац≥¤ вивченн¤ попиту населенн¤ та формуванн¤ асортименту товар≥в

«адач≥ промисловост≥ ≥ торг≥вл≥ в галуз≥ вивченн¤ попиту населенн¤ звод¤тьс¤ до того, щоб ви¤вити потенц≥йн≥ можливост≥ ринку, в найкоротший строк налагодити виробництво нових товар≥в, ¤к≥ в≥дпов≥дають вимогам населенн¤ ≥ розвивають њх, а також дл¤ того, щоб за допомогою реклами та ≥нших засоб≥в, п≥дготувати ринок до поступленн¤ нових товар≥в, а часом ≥ створювати його, розвивати потреби, виховувати смаки населенн¤ ≥ тим самим перетворювати потенц≥йн≥ можливост≥ реал≥зац≥њ в д≥йсний попит ≥ задовольн¤ти його.

Ќазва: ќрган≥зац≥¤ ф≥нансовоњ роботи та ф≥нансове забезпеченн¤ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств. ќподаткуванн¤ п≥дприЇмства
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (7047 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->-->
Page generation 0.198 seconds
Хостинг от uCoz