Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥чна теор≥¤ > ‘ункц≥њ ринку та форми њх реал≥зац≥њ


‘ункц≥њ ринку та форми њх реал≥зац≥њ

—тор≥нка: 1/6

ѕлан.

1. ¬ступ.

2. –инок ¤к економ≥чна категор≥¤, сутн≥сть ринку.

3. ‘ункц≥њ ринку.

4. ‘орми реал≥зац≥й функц≥й ринку.

5. ¬исновок.

1.¬ступ.

” результат≥ виникненн¤ сусп≥льного под≥лу прац≥, приватноњ власно-

ст≥ на засоби виробництва й економ≥чного в≥докремленн¤ товаровиро-

бник≥в сусп≥льне виробництво набуваЇ товарноњ форми. Ќа певному етап≥ розвитку (кап≥тал≥зм) ц¤ товарна форма стаЇ пануючою , а товаро-грошов≥ в≥дносини починають опосередковувати практично вс≥ в≥дносини сусп≥льства. ≈коном≥ка, в ¤к≥й товаро-грошов≥ в≥дноси-

ни Ї пануючими, в л≥тератур≥ отримала назву Уринковоњ економ≥киФ.

 лючовим елементом конструкц≥њ Уринковоњ економ≥киФ Ї ринок. « часу виникненн¤ ринку р≥зн≥ напр¤ми та школи економ≥чноњ думки неодноразово тлумачили його сутн≥сть.

ќбравши за предмет розгл¤ду таку тему, ¤к функц≥њ ринку та фор-

ми њх реал≥зац≥њ, ¤ маю за мету розкрити економ≥чну сутн≥сть ринку,

тобто, що таке ринок, ¤к взагал≥ одна з категор≥й товарного виробни-

цтва, що ринок представл¤Ї собою, а також визначити його основн≥ функц≥њ. ≤ звичайно за рахунок чого реал≥зуютьс¤ функц≥њ на ринку.

2. –инок ¤к економ≥чна категор≥¤, сутн≥сть ринку.

ћабуть,найпопул¤рн≥шим словом сьогодн≥ в нашому сусп≥льств≥ ¤к

на побутовому р≥вн≥,так ≥ в наукових прац¤х, публ≥цистиц≥ Ї слово УринокФ.«умовлено це переходом ”крањни в нову систему координат,

¤кою дл¤ нас Ї ринкова економ≥ка .як≥ ж причини њњвиникненн¤,умо-

ви, в ¤ких вона в≥дтворюЇтьс¤,функц≥њ,¤к≥ виконуЇ в сусп≥льств≥?ƒл¤

того, щоб в≥дпов≥сти на ц≥ запитанн¤,сл≥д зТ¤сувати, що ¤вл¤Ї собою

ринок.

¬ науковому план≥ ринок ¤вл¤Ї собою складне багатопланове пон¤-

тт¤ , тому важко дать ¤ке-небуть Їдине визначенн¤ ринку, ¤ке б повн≥-

стю в≥дбило його суть.—уть даного пон¤тт¤ заключаЇтьс¤ в тому ,що

ринокЧце сукупн≥сть економ≥чних в≥дносин,¤к≥ виникли з приводу куп≥вл≥-продажу товар≥в та послуг в грошов≥й форм≥.

–инокЧце складне багатогранне ¤вище. –инков≥ в≥дносини суттЇво в≥др≥зн¤ютьс¤ в р≥зних крањнах за ступенем розвитку, особливост¤ми модиф≥кац≥њ, р≥внем зр≥лост≥, ≥сторичними, соц≥альними та ≥ншими оз-

наками. –инок дл¤ американц¤, зах≥дноЇвропейц¤, ¤понц¤ вигл¤даЇ по-р≥зному, й це ц≥лком природно, ¤кщо врахувати, що американська Уринкова економ≥каФ т¤ж≥Ї до класичноњ модел≥ п≥дприЇмства, фран-

цузька т¤ж≥Ї до державного УдирижизмуФ [є4 , стр 194 ], зах≥дноЇвро-

пейська до Усоц≥ального ринкового господарстваФ, а ¤понська до Укорпоративного патернал≥змуФ. ¬≥дпов≥дно до цього ”крањна повинна мати ринок, ¤кий би в≥дпов≥дав њњ нац≥ональним особливост¤м, а не американський або корейський.

–озгл¤немо ринок, ¤к систему виробничих в≥дносин. –инков≥ в≥дно-

сини , ¤к ≥ ≥нш≥ економ≥чн≥ в≥дносини, нос¤ть обТЇктивний характер. ¬они виникають на певн≥й стад≥њ сусп≥льного в≥дтворенн¤Чстад≥њ об-

м≥ну. ƒуже часто говор¤ть, що ринков≥ в≥дносини-- це в≥дносини

обм≥ну. √оловними субТЇктами ринкових в≥дносин ¤вл¤ютьс¤ прода-

вець та покупець. —убТЇктами ринку можуть бути ф≥зичн≥ чи юридич-

н≥ особи, держава також може бути субТЇктом ринку.[див. схему є1 на стр. 2].  р≥м продавц¤ та покупц¤ на ринку може д≥¤ти посередник,

¤кий допомагаЇ продавцю та покупцю найти один одного.

—хема є 1 [ є4 , стр.198 ]


ƒ≈–∆ј¬ј

ƒержавн≥, колек- ≤ноземн≥ ф≥рми та

тивн≥, приватн≥ громад¤ни

п≥дприЇмства та њх

обТЇднанн¤


—убТЇкти

–≥зн≥ установи √ромад¤ни

та орган≥зац≥њ ”крањни


¬ умовах сусп≥льного под≥лу прац≥ м≥ж виробником (продавець) ≥ споживачем (покупцем) обТЇктивно виникають в≥дносини з приводу обм≥ну товару. –озвиток обм≥ну призводить до того, що обм≥н товара-

ми опосередковуЇтьс¤ грошима, приймаЇ форму куп≥вл≥- продажу.

“ому ринков≥ в≥дносини , ¤к правило, мають грошову форму.

ќбТЇктом ринкових в≥дносин виступаЇ товар, ¤кий може ≥снувати в самих р≥зних конкретних формах.

—хема є2 [є 4 , стр.198]

ћатер≥альн≥ продукти прац≥


Ќазва: ‘ункц≥њ ринку та форми њх реал≥зац≥њ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (3678 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.095 seconds
Хостинг от uCoz